Wel wat meer gelukkig maar nog steeds wel een beetje shaky?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
kan gebeuren vind ik een slecht antwoord maar het lijkt me erg vervelend. Nu weer wat rust in het hoofd?
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:50 schreef MaJo het volgende:
Jojo, er was niet echt een duidelijke aanleiding. Heb wel vaker paniekaanvallen en dat is meestal als ik ergens heenga waar ik erg tegen op zie. Denk dat het dit keer een combinatie was van me teveel zorgen maken, moeheid en honger. Maar weet het ook niet zo goed
Ik ben op dit moment wel wat gespannen ja. Nieuwe baan, mijn oude baan waar ik geen tijd meer voor heb maar ik niet toe wil geven, of ik misschien toch met een van de studies moet stoppen. Daarna spelen er wat dingetjes thuis (in utrecht)quote:Op zaterdag 17 januari 2009 01:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
![]()
Maak je je niet te druk over hoe je alles in het kannetje moet gieten? Of is er wellicht een te grote druk vanuit een bepaalde hoek waar je het eigenlijk niet mee om kan gaan?
Misschien tijd voor een evenwichtige analyse? Want ik heb ook wel het idee dat het wat beter gaat. Maar wat je zegt: weer teveel hooi op je vork.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 02:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben op dit moment wel wat gespannen ja. Nieuwe baan, mijn oude baan waar ik geen tijd meer voor heb maar ik niet toe wil geven, of ik misschien toch met een van de studies moet stoppen. Daarna spelen er wat dingetjes thuis (in utrecht)
waar ik flink de balen van heb.
misschien even iets teveel inderdaaden dat terwijl het psychisch eigenlijk heel goed gaat
volgens mij moeten we jou maar eens een week of twee lang aan bed vastbinden zodat je helemaal niks kan doen en alleen uitrustenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 02:14 schreef MaJo het volgende:
misschien even iets teveel inderdaaden dat terwijl het psychisch eigenlijk heel goed gaat
Ik wil graag een Cinnamon Dolce Lattequote:Op zaterdag 17 januari 2009 10:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zal ff inschenken.
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:12 schreef Nembrionic het volgende:
Een echte vent gaat gewoon in een kilt skieen.
Dan wil ik een warm drankjequote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
je jan kiezen
espresso
espresso
espresso
espresso
espresso
espresso
ristretto
cappucino
koffie met smaakjes vind ik geen koffie, dat noemen we een warme drank.
wtf? Hebbuh!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Heb mezelf gisteren een 26" monitor cadeau gedaan. Het bevalt me wel kan ik zeggen
Veel plezier en doe ze de groetenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 10:54 schreef Nembrionic het volgende:
Wat zijn de plannen?
Ik ga vandaag op bezoek bij Soemp en Wiebel
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 10:54 schreef Nembrionic het volgende:
Wat zijn de plannen?
Ik ga vandaag op bezoek bij Soemp en Wiebel
Groetjes terug.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Veel plezier en doe ze de groeten(moeten ze het natuurlijk niet eerst hier lezen)
Ja he? Plinten erin(veeeeeel werkquote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:03 schreef TradeMarkie het volgende:
Het begint er nu idd behoorlijk op te lijken
Doen wequote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:22 schreef MaJo het volgende:
Ziet er mooi uit nem![]()
ik heb echt heerlijk geslapen met een valium op![]()
voel me nu een stuk relaxter maar nog steeds wel een beetje bezorgd. Vanavond naar den bosch, hoop dat ik het een beetje trek
![]()
nem, ik ben voor
whehehe ja mijn smaak is het ook niet. Overigens is het iets donkerder in het echt én het is spack. Dus het is niet glad. Met een mooie lamp erbij ziet het er dan goed uit.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Die gevangeniskleurige muur op de laatste foto vind ik niet mooi maar ik hoef er ook niet te wonen. Voor de rest: heel mooi werk
Oh echt? Ik vind dat echt supermooiquote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Die gevangeniskleurige muur op de laatste foto vind ik niet mooi maar ik hoef er ook niet te wonen. Voor de rest: heel mooi werk
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:31 schreef Nembrionic het volgende:
Topicwending: ik vind net mijn kortingskaart in mijn schoen. Best gek, want die heb ik gewoon aangehad.
En nee, ik heb vrijwel geen bier gedronken gisteren
had je ook wel eens wat eerder aan kunnen kondigen dat je op de koffie zou komenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:22 schreef MaJo het volgende:
Ziet er mooi uit nem![]()
ik heb echt heerlijk geslapen met een valium op![]()
voel me nu een stuk relaxter maar nog steeds wel een beetje bezorgd. Vanavond naar den bosch, hoop dat ik het een beetje trek
![]()
nem, ik ben voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |