quote:Op maandag 2 februari 2009 17:41 schreef B.ertha het volgende:
[..]
en dat is nu precies waarom ik niks zei ^^
quote:
Boeiendquote:Op maandag 2 februari 2009 17:41 schreef B.ertha het volgende:
[..]
en dat is nu precies waarom ik niks zei ^^
Goed zo Ets! Als de docent de groep niet gelooft dan zal er ook niets veranderen en kan je het vak gewoon halen. Wat heb je uiteindelijk gekocht bij de spellenwinkel?quote:
Ja ik zie wel wat voor cijfer ik krijgquote:Op maandag 2 februari 2009 17:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Goed zo Ets! Als de docent de groep niet gelooft dan zal er ook niets veranderen en kan je het vak gewoon halen. Wat heb je uiteindelijk gekocht bij de spellenwinkel?
Ik begrijp niets van je uitleg over het Wasgij gebeuren, maar het klinkt interessant! En Weerwolven is tof en niet zo heel duur, dus zelfs al duurt het lang voordat je het een keer speelt dan maakt het nog niet zo gek veel uit. In noodgevallen is het zelfs met 7 personen te doen, maar dat is niet ideaal. 18 ook niet trouwensquote:Op maandag 2 februari 2009 17:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja ik zie wel wat voor cijfer ik krijgHeb genoeg gedaan lijkt me zo
Oh ja dat wou ik nog vertellenIk heb Wasgij Mystery gekocht
Nou moet ik niet puzzelen wat op de doos staat, of wat de mensen op de doos zien, maar wat er in het volgende 'shot' gebeurd dat na de afbeelding op de doos komt
En omdat ik met een Irischeque betaald en geen geld terugkreeg (puzzel was 16,80 en Irischeque 20 euro) heb ik er Weerwolven van Wakkerdam bij gedaan.
Geen idee wanneer ik dat ga spelen trouwensVanwege de 8 spelers minimum enzo
Beter omquote:Op maandag 2 februari 2009 17:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Oh ja: ik zit niet bij een zeker iemand in de groep. Hij is redelijk okay, maar in beperkte mate. Geen zin om weer bij hem in de groep te zitten... daar was even wel sprake van, maar hij gaat niet meer op excursie dus kwam er een andere groepsindeling (en daar ben ik wel blij mee
)
Wasgij is ook vaagquote:Op maandag 2 februari 2009 17:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik begrijp niets van je uitleg over het Wasgij gebeuren, maar het klinkt interessant! En Weerwolven is tof en niet zo heel duur, dus zelfs al duurt het lang voordat je het een keer speelt dan maakt het nog niet zo gek veel uit. In noodgevallen is het zelfs met 7 personen te doen, maar dat is niet ideaal. 18 ook niet trouwens
Plaatje:quote:Op maandag 2 februari 2009 17:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik begrijp niets van je uitleg over het Wasgij gebeuren, maar het klinkt interessant! En Weerwolven is tof en niet zo heel duur, dus zelfs al duurt het lang voordat je het een keer speelt dan maakt het nog niet zo gek veel uit. In noodgevallen is het zelfs met 7 personen te doen, maar dat is niet ideaal. 18 ook niet trouwens
Edit: heb het een en ander opgezocht en het is een fancy legpuzzel! Nu snap ik je uitleg ook
Dat is precies de puzzel die ik heb gekochtquote:Op maandag 2 februari 2009 17:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Plaatje:
[ afbeelding ]
De vraag is: wat gebeurt er hierna? Ontploft de bom? Of niet?
Het resultaat is dus wat er gepuzzeld moet gaan worden. Oftewel, Etc heeft geen voorbeeld van wat het moet gaan worden
Guitar Hero is zo vet. Legens of Rock is erg goed, zit zelfs Steve Ray Vaughn inquote:Op maandag 2 februari 2009 17:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga vanavond weer es Guitar Hero spelen. Vorige week het mechaniekje schoongemaakt (zat allemaal prut in) en toen ik de voorkant er toch af had liggen deze maar bewerkt met schoolbordverf uit een spuitbus. Nu is mijn gitaar niet meer glanzend wit, maar matzwart
![]()
Echt waar?quote:Op maandag 2 februari 2009 18:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat is precies de puzzel die ik heb gekocht
Jeez, dat lijkt me moeilijk!!quote:Op maandag 2 februari 2009 17:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Plaatje:
[ afbeelding ]
De vraag is: wat gebeurt er hierna? Ontploft de bom? Of niet?
Het resultaat is dus wat er gepuzzeld moet gaan worden. Oftewel, Etc heeft geen voorbeeld van wat het moet gaan worden
Jaquote:
Op de achterkant van de doos staan een paar stukjes als silhouette aangegeven, zodat je aanknopingspunten hebtquote:
Precies, die heb ik ook. Aerosmith vond ik weinig interessant, World Tour heb ik nog niet echt gespeeldquote:Op maandag 2 februari 2009 18:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Guitar Hero is zo vet. Legens of Rock is erg goed, zit zelfs Steve Ray Vaughn in
77: Gesneden vlees met champignons en rijst, 9 euro. Niet de meest uitgebreide omschrijving die er isquote:Op maandag 2 februari 2009 18:31 schreef Etcetera het volgende:
77
8 is in China een geluksgetal, dus 88 is ook erg gelukkig. Maar de H is de 8e letter van het alfabet, dus 88 wordt soms gebruikt voor Heil Hitler.quote:Op maandag 2 februari 2009 18:39 schreef Etcetera het volgende:
88 ken ik alleen van EKIs er nog meer mee dan
![]()
Wat een slechte uitleg bij 77
Ik ga nu voor 25
ik zou voor de eerste gaanquote:Op maandag 2 februari 2009 18:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik zit vooral te denken over de volgende mogelijkheden: 110 (geroosterd gekruid spek met keuze uit babi pangang of hoisin saus, ken ik niet maar klinkt wel okay), 112 (Pekingeend in pikante saus) en een ouderwetsch Hollands schransmenu (babi pangang, foe yong hai, dat werk)
Wat denk je dat het is?quote:Op maandag 2 februari 2009 18:44 schreef Etcetera het volgende:
Als dat geroosterd spek van 110 is wat ik denk dat het is, is het best lekker
Nou ja ik weet de naam niet meerquote:
5 is Chinese groentesoep (stiekem editten he!). Schransmenu heeft als voordeel dat ik zeer zeker genoeg heb voor morgenavond, maar dat zal met de rest ook wel zo zijn. 110 met babi pangangsaus klinkt erg verleidelijkquote:Op maandag 2 februari 2009 18:45 schreef B.ertha het volgende:
[..]
ik zou voor de eerste gaan
Hoewel, babi pangang
Oplossing: 110 met de babi pangang saus
Bedoel je misschien dit? Dat is nummer 111quote:Op maandag 2 februari 2009 18:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nou ja ik weet de naam niet meerHet lijkt wel een beetje op Babi Pangan maar is toch anders
En lekker
Ik wilde op F5 drukkenquote:Op maandag 2 februari 2009 18:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
5 is Chinese groentesoep (stiekem editten he!). Schransmenu heeft als voordeel dat ik zeer zeker genoeg heb voor morgenavond, maar dat zal met de rest ook wel zo zijn. 110 met babi pangangsaus klinkt erg verleidelijk
Dat is Babi Pangangquote:Op maandag 2 februari 2009 18:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bedoel je misschien dit? Dat is nummer 111
Uhuh.quote:
2, die neem ik er sowieso bij. Ik ga halenquote:Op maandag 2 februari 2009 18:50 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik wilde op F5 drukken
Maar welk nummer heeft de chinese tomatensoep?
quote:Op maandag 2 februari 2009 18:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Uhuh.![]()
Char Sieuw eet je niet met die vette saus. Het is mals, gemarineerd varkensvlees, heerlijk met Hoisin-suas trouwens.
quote:Op maandag 2 februari 2009 18:57 schreef Etcetera het volgende:Kijk eens voor de gein op de wiki link die Tim gaf, en ga dan naar de Nederlandse versie
Daarom dacht ik dat Tim me voor het zootje hield
quote:Op maandag 2 februari 2009 19:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Grmbl grmbgrmgl
De lokale Chinees is een maand lang dicht! Van half januari tot half februari! En MM vindt het misschien moeilijk te geloven, maar ik kom niet vaak genoeg bij de Chinees om daarvan op de hoogte te zijn. Nu maar speklappen en ander spul gehaald, dan draai ik hier wel wat in elkaar.
Stomme Chinees
* Ofyles2 ineens refereert naar een column van Hadjar Benmiloud over HBO-toestanden.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:34 schreef Etcetera het volgende:
Ik ga eens op msn, zie ik ineens staan bij een projectgenootje dat die bezig is met het modelen van ezelDe zin om woensdag naar die bespreking te gaan is nu echt nihil
Mensen met een msn naam waarin ze meer zetten dan hun eigen naam....quote:Op maandag 2 februari 2009 19:34 schreef Etcetera het volgende:
Ik ga eens op msn, zie ik ineens staan bij een projectgenootje dat die bezig is met het modelen van ezelDe zin om woensdag naar die bespreking te gaan is nu echt nihil
Metro, ik moet alleen mijn lidmaatschap nog zoeken.quote:
Ha! In mijn MSN-naam staat mijn eigen naam niet eens!quote:Op maandag 2 februari 2009 19:38 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Mensen met een msn naam waarin ze meer zetten dan hun eigen naam....
op de brandstapel er mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |