quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:42 schreef Yurithemaster het volgende:
sepo
Eh, watte?quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
hoor ik hier een promotieonderzoek aankomen?
bij nader inzien toch niet dusquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:05 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Eh, watte?![]()
Mijn vriend is dus al bezig met promotieonderzoek, en ik denk dat ik dat maar beter niet kan doen
4 jaar aan hetzelfde onderzoek, en dan een compleet boek moeten schrijven!
ik vind 30 pagina's al veel
Bij Wii Sports kan je de meeste dingen wel zittend doen. Putten bij golf gaat nogal lastig bovenhands en bij bovenhands bowlen gooi je snel de verkeerde kant op, dus pas op als je op de bank zitquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:49 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Idd. Ik probeer trouwens stug om alles zittend uit te voeren
Je moet ook niet lopen en eten tegelijkquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nou ja zeg! Ik had net een portie kibbeling gehaald bij de lokale vishandel voor bij mijn avondeten, kom ik thuis, is de kibbeling op!
Waarom niet? Als ik iets raak gaat het vrij zachtjes. Rijden en eten tegelijk is wat dat betreft gevaarlijkerquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:07 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Je moet ook niet lopen en eten tegelijk
Omdat dan de kibbeling snel op isquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Waarom niet? Als ik iets raak gaat het vrij zachtjes. Rijden en eten tegelijk is wat dat betreft gevaarlijker
Ah, goed punt. Zo zal ik het ooit uitleggen aan mijn neefjesquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:10 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Omdat dan de kibbeling snel op is
Het is hier nu nog steeds glad.quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:11 schreef TradeMarkie het volgende:
Over gevaarlijk rijden gesproken, het was hier vanochtend glad! Ik wilde linksaf de parkeerplaats van mn werk op, maar na het insturen ging ik stug rechtdoor
Doet je wel een beetje rustig aan morgen?quote:
quote:
Wat vond je van de bliksemschichten?quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Ik ben naar de bios in Groningen geweest vandaag. The Curious Case of Benjamin Button gezien.
Is dit een strikvraag?quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat vond je van de bliksemschichten?
Nee, ik vond ze hardstikke tofquote:
Neequote:Op woensdag 4 februari 2009 22:36 schreef wyccie het volgende:
Niks verklappen, hč!
Hoiquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[ afbeelding ]
Vreeemde ad
Hoi trouwens
quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, ik vond ze hardstikke tof
Dat is wel handigquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik was begonnen met een heel verhaal te typen over dat ik een hekel heb aan fietsenmaken en dat ik er niet geschikt voor ben. Tijdens het typen kreeg ik een ingeving, waardoor het voorlopig alsnog gelukt lijkt te zijn
Echt niet, ik vind het nog steeds kutwerkquote:Op woensdag 4 februari 2009 23:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Huh heb ik iets gemist en word je fietsenmaker tim?
Ik ben langs een fietsenmaker geweest, die vroeg 22,50 voor het vervangen van de ketting. Dat vond ik wat aan de hoge kant, dus ik wilde het toch eerst zelf proberen. Naar de fietsenmaker gaan kan altijd nogquote:Op woensdag 4 februari 2009 23:20 schreef Soempie het volgende:
Ik had hem naar de fietsenmaker gebracht.
Jaha, maar nś zit de ketting er opquote:Op woensdag 4 februari 2009 23:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wat een pech tim![]()
Ik ben ook zum Bett!
altijd lekker bij het ontbijt (maar alleen met sterke zwarte koffie)quote:
Zo lang?quote:Op donderdag 5 februari 2009 09:18 schreef MaJo het volgende:
Meuning
voor het eerst in 6 weken weer werken bij Lush. Vind het spannend
Ja lang hequote:Op donderdag 5 februari 2009 09:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zo lang?
Het is net als fietsen denk ik
Yup, dat is inderdaad hoe de nachten gaan. Elke paar uur even wakker voor voeding/verschonen. Gelukkig mag ik nu op werk uitslapenquote:Op maandag 2 februari 2009 21:18 schreef Nembrionic het volgende:
Ik denk dat 'ie voorlopig iedere 3 uur wakker is
quote:Op donderdag 5 februari 2009 09:37 schreef iamredleader het volgende:
Ik wens iedereen een goedemorgen!
Updates zullen inderdaad af en toe volgen de komende weken, maar vooralsnog is dat wel veel gevraagd
Het gaat heel goed, dat is het belangrijkste. Tinuviel en Nemo doen jullie allemaal de groetjes
quote:Op donderdag 5 februari 2009 09:36 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben een nieuwe videocamera aan het uitzoeken en ik voel me net een klein kind
Ik wil steeds die éne die ver buiten het budget ligt
Ik heb geslapen als een lammerquote:Op donderdag 5 februari 2009 09:36 schreef Nembrionic het volgende:
Ja ik dacht dat je na O&N er nog wel gewerkt had
Ik ben een nieuwe videocamera aan het uitzoeken en ik voel me net een klein kind
Ik wil steeds die Ʃne die ver buiten het budget ligt
Beetje geslapen trouwens?
Zo lekkerquote:Op donderdag 5 februari 2009 09:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb geslapen als een lammerbijna het klokje rond
Of de Sony HVR-Z5E of de HVR-V1Equote:Oeh ben benieuwd welke camera het wordtwil ook graag een mooie camera maar dat zit er qua budget echt niet in
Redquote:Op donderdag 5 februari 2009 09:37 schreef iamredleader het volgende:
Ik wens iedereen een goedemorgen!
Updates zullen inderdaad af en toe volgen de komende weken, maar vooralsnog is dat wel veel gevraagd
Het gaat heel goed, dat is het belangrijkste. Tinuviel en Nemo doen jullie allemaal de groetjes
Wanneer is het kraambezoek?quote:Op donderdag 5 februari 2009 09:38 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Yup, dat is inderdaad hoe de nachten gaan. Elke paar uur even wakker voor voeding/verschonen. Gelukkig mag ik nu op werk uitslapen
Neequote:Op donderdag 5 februari 2009 09:51 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens, Arctic Monkeys op Lowlands, had je het gelezen?
AM, Basement Jaxx, Bon Iver, LA CARAVANE PASSE (franse Balkan Beats), Balkan Beats, THE CROOKERSquote:Op donderdag 5 februari 2009 09:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
NeeOeh nice
had het ook wel verwacht trouwens
meer namen bekend?
Ik ben op werk, doe m'n best om productief te zijn, maar jullie houden me van m'n werkquote:Op donderdag 5 februari 2009 09:44 schreef MaJo het volgende:
Redzo makkelijk kom je er niet vanaf!
vertel, hoe is het met de kleine? Ben je weer aan het werk of nog thuis?
als het schikt kom ik graag vanmiddag langsM. belt me zo terug
Nemo in bed bij de ouders?quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:02 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik ben op werk, doe m'n best om productief te zijn, maar jullie houden me van m'n werk![]()
Met Tinuviel en Nemo gaat het goed, we hebben vannacht met z'n drietjes lekker geslapen/gedaan. Updates volgen de komende dagen echt wel
quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:03 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Altijd even bellen met de papa, die gaat (deels) over het rooster.
Ik doe het lekker via de mamaquote:Op donderdag 5 februari 2009 10:03 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Altijd even bellen met de papa, die gaat (deels) over het rooster.
Jij moet toch werken?quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik doe het lekker via de mama
vanmiddag ga ik Nemo en mams bewonderen
Voor 22,50 zou ik het zeker naar de fietsenmaker brengen. Ik heb nog nooit een kettingkast losgehaald.quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ben langs een fietsenmaker geweest, die vroeg 22,50 voor het vervangen van de ketting. Dat vond ik wat aan de hoge kant, dus ik wilde het toch eerst zelf proberen. Naar de fietsenmaker gaan kan altijd nog
Breek een been!quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:34 schreef LadyBlack het volgende:
Veel plezier MaJo, en doe jij ons daarna wat uitgebreider verslag?Ik heb medelijden met IARL dat hij alweer op zn werk zit...
Ik ga nu naar mijn scriptiebegeleider, wish me luck!!!!![]()
![]()
De meeste reparaties voer ik zelf uit maar soms is een achterband vervangen gewoon handiger te laten vervangen door de fietsenmaker.quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Voor 22,50 zou ik het zeker naar de fietsenmaker brengen. Ik heb nog nooit een kettingkast losgehaald.
Laatst nog meer dan 50 euro kwijtgeweest voor nieuwe banden en verlichting. Maar nu ben ik weer een veilige fietser.
Je moet een handige vent zoekenquote:Op donderdag 5 februari 2009 13:20 schreef wyccie het volgende:
Ik ben ook wel wat lui wat dat betreft. Banden plakken heb ik na de middelbare school nog 1 keer zelf gedaan. Zowel hier thuis als op de uni is de fietsenmaker heel dichtbij. Als ik zeeėn van tijd had, of als het goed weer is, zou ik het wel makkelijker doen.
Nu probeer ik maar gewoon geen lekke band te krijgen.
Dat is geen Nederlandsquote:Op donderdag 5 februari 2009 13:27 schreef Nembrionic het volgende:
Boks, ouwe!
Maar de vraag of alles rustig is wordt me ook altijd alleen maar gesteld door niet Nederlandersquote:
quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:18 schreef Nembrionic het volgende:
De kogel is min of meer door de kerk:
Het wordt hoogstwaarschijnlijk de Sony HVR-Z5E
[ afbeelding ]
http://www.sony.nl/biz/view/ShowProduct.action?product=HVR-Z5E&site=biz_en_NL
Ondersteund o.a. 25p(helaas geen 24p) wat weer handig is als je een docu-achtig iets wilt schieten(en dat wil ik toch ook wel gaan proberen)
Bedankt voor de tipquote:Op donderdag 5 februari 2009 13:20 schreef wyccie het volgende:
Ja als het goed is ligt 'ie klaar als ik naar Engeland ga (de 15e) waar ik heb samen met een partner daar gekocht heb. Kan niet wachtenquote:
Heeft te maken met een of ander online spel, weet niet meer hoe het heet maar FOK! is een tegenstander van die anderen in elk gevalquote:
Half dagjequote:
Ik zal uitgebreid verslag doenquote:Op donderdag 5 februari 2009 12:34 schreef LadyBlack het volgende:
Veel plezier MaJo, en doe jij ons daarna wat uitgebreider verslag?Ik heb medelijden met IARL dat hij alweer op zn werk zit...
Ik ga nu naar mijn scriptiebegeleider, wish me luck!!!!![]()
![]()
Jemig!quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:18 schreef Nembrionic het volgende:
[ afbeelding ]
Ondersteund o.a. 25p(helaas geen 24p) wat weer handig is als je een docu-achtig iets wilt schieten(en dat wil ik toch ook wel gaan proberen)
quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zal uitgebreid verslag doen
Oeh succes! Laat even weten hoe het gegaan is
quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:45 schreef LadyBlack het volgende:
Ik moet het aantal pagina's van mn scriptie nog verdubbelen![]()
![]()
Verder was het eigenlijk best een goed gesprek; ik ben te kort door de bocht geweest, maar wat er staat is in principe goed
quote:
Blijkbaar overheen gelezenquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:17 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
[..]
Ik was vet misselijk geworden trouwens, direct toen ik klaar was met werken en dus naar mn begeleider moest...Wel obvious waar het aan scheelt
Fijn! En ook ideaal dat de Lush je halve dagen inplantquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Blijkbaar overheen gelezenah minder
heeft hij ook nog opmerkingen gemaakt waar je iets mee kan?
en de misselijkheid was daarna meteen over? Ken dat wel ja
werken ging trouwens goedhet laatste half uur kreeg ik het weer warm en buikpijn maar verder niets te klagen
Wat voor fotos?quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:32 schreef Etcetera het volgende:
Nem, hoe groot is de kans dat jij voor mij wat foto's kunt schietenMoet nog een opdracht voor school maken
Netjesquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Half dagjebij Lush houden ze rekening met mijn situatie
komende tijd werk ik twee halve dagen per week
Simpele zinnen uitgebreid opschrijvenquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:45 schreef LadyBlack het volgende:
Ik moet het aantal pagina's van mn scriptie nog verdubbelen![]()
![]()
Verder was het eigenlijk best een goed gesprek; ik ben te kort door de bocht geweest, maar wat er staat is in principe goed
Als we hem hebben post ik wel een samplequote:
Bij mij is het afhankelijk van de reparatie. Soms begin ik er zelf mee, krijg er spijt van en betaal alsnog iemand om het te fixenquote:Op donderdag 5 februari 2009 13:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De meeste reparaties voer ik zelf uit maar soms is een achterband vervangen gewoon handiger te laten vervangen door de fietsenmaker.
Ja, we werken meestal samen. Hij regelt vaak locaties en contacten én is ook fotograaf.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:11 schreef LadyBlack het volgende:
Hoe moet ik me dat voorstellen trouwens, dat je hem samen met iemand koopt?
Allebei alleen voor shoots?
Heeft 24p tegenwoordig nog zoveel voordelen ten opzichte van 25p dan? Tegenwoordig gebruiken veel mensen toch wel beamers of LCD/TFT/Plasmaschermenquote:Op donderdag 5 februari 2009 14:18 schreef Nembrionic het volgende:
[ afbeelding ]
Oh dat heb ik ook wel eens gedaanquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bij mij is het afhankelijk van de reparatie. Soms begin ik er zelf mee, krijg er spijt van en betaal alsnog iemand om het te fixen
In dit geval was het frustratie. Een klusje dat simpel zou moeten zijn maar wat na lang zwoegen nog steeds niet gelukt is.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh dat heb ik ook wel eens gedaan
Ik ben slecht in het afmaken van dingen...dan ben ik vaak de interesse al kwijt
Ik ben er nog niet over uit. -edit- hoofdzakelijk omdat 24p de standaard isquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heeft 24p tegenwoordig nog zoveel voordelen ten opzichte van 25p dan? Tegenwoordig gebruiken veel mensen toch wel beamers of LCD/TFT/Plasmaschermen
Ik weet niet of 25p een beetje leuk omvormt naar NTSC, naar PAL lijkt me geen probleem (50 Hz). 23,976 frames per seconde zette eigenlijk net niet lekker over naar PAL, waardoor films in PAL vaak net iets sneller afspelen dan de bedoeling is.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet over uit.
Ik vraag me bijvoobeeld af of 25p goed te switchen is tussen PAL en NTSC. Iets wat met 24p altijd goed te doen is geweest.
Het werkt ietsjes anders.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik weet niet of 25p een beetje leuk omvormt naar NTSC, naar PAL lijkt me geen probleem (50 Hz). 23,976 frames per seconde zette eigenlijk net niet lekker over naar PAL, waardoor films in PAL vaak net iets sneller afspelen dan de bedoeling is.
Goed puntquote:
BBQ - you're doing it wrongquote:
Probeer eens betablockers, die helpen tegen faalangst. Het zorgt ervoor dat je lichaam geen adrenaline aanmaakt en je dus helemaal relaxed blijftquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:36 schreef LadyBlack het volgende:
Hehehe, nee ik ben niet zwanger Etcja van een scriptie die maar niet geboren wil worden misschien
Ik ga denk ik maar eens kijken of er geen pilletjes of poedertjes zijn die een beetje helpen tegen dit soort stressmisselijkheid, ik ben er flink zat van, en het ergste moet natuurlijk nog komen als die scriptie daadwerkelijk bijna af is
Fixed!quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
BBQ - you're doing it wrong quickly
Dus met die dingen heeft het weinig zin om in een achtbaan te gaanquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Probeer eens betablockers, die helpen tegen faalangst. Het zorgt ervoor dat je lichaam geen adrenaline aanmaakt en je dus helemaal relaxed blijft
Inderdaadquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dus met die dingen heeft het weinig zin om in een achtbaan te gaan
Ja dat kloptquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:12 schreef Nembrionic het volgende:
Poepig geloof ik direct
Was het trouwens niet zo dat vrijwel alle babies blauwe ogen hebben bij de geboorte?
Ik ben wel benieuwd hoor
En? Is het ondertussen binnen?quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb net eten besteld, sushi...
Moet dus nog even wachten.
Ik heb net kip gegrilled en die is niet lekkerquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb weer eens atomic knoflooksaus gemaakt
quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:42 schreef Nembrionic het volgende:
Ik denk dat ik zo nog wat rimpels ga verzamelen.
Zoveel dingenquote:
Iets misgegaan bij het klaarmaken of was de kip niet al te best?quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb net kip gegrilled en die is niet lekker
Tabasco met peper en paprikapoeder is niet lekkerquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Iets misgegaan bij het klaarmaken of was de kip niet al te best?
Zal ik er een schepje bovenop doen? Wij hebben op het moment 2 baden waar ik in kan genietenquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:51 schreef MaJo het volgende:
Ik wil ook in badheb weer een lading bruisballen gekocht
![]()
Ik ook.quote:
Wat zit erin?quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:52 schreef Soempie het volgende:
Ik heb B&J Phish Food gehaald voor bij een film vanavond.![]()
Even etcie jaloers maken.
Oeh!quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:52 schreef Soempie het volgende:
Ik heb B&J Phish Food gehaald voor bij een film vanavond.![]()
quote:Even etcie jaloers maken.
Dan rook je nog behoorlijk fris pasgeledenquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ook.Ik ben al jaren niet meer in bad geweest.
Wiebel zegt net nog: ik zou die uitspraak nuanceren, want daar krijg je geheid een opmerking over van een bijdehante Fok!ker.quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan rook je nog behoorlijk fris pasgeleden
Ik geef ook toe dat het een inkoppertje was en dat 'ie ook niet zo sterk wasquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wiebel zegt net nog: ik zou die uitspraak nuanceren, want daar krijg je geheid een opmerking over van een bijdehante Fok!ker.
Phish food is basically chocolate ice-cream, marshmallow, caramel and chocolate chunks mixed together.quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:54 schreef Etcetera het volgende:
Phis food is met marshmellow toch? Fail @ your missionDie vind ik niet echt lekker
De kleur!quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:59 schreef Nembrionic het volgende:
Man Bijt Hond: "Mijnheer, wat vindt u nou zo lekker aan een frikandel?"
Wat zou je denken? DE SMAAK MISSCHIEN?
De kleur van de saus!quote:
'Het is een krachtig stukje vlees met complexe aroma’s en een pittige body."quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:59 schreef Nembrionic het volgende:
Dan kom ik langs met bruisballen, dan winnen we allebeiquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zal ik er een schepje bovenop doen? Wij hebben op het moment 2 baden waar ik in kan genieten
Alleen geen bruisballen
Houden die twee verband met elkaar?quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ga minder posten
En in bad
quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
'Het is een krachtig stukje vlees met complexe aroma’s en een pittige body."
Geheel terechte vraag. Frikandellen zijn goorquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:59 schreef Nembrionic het volgende:
quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
'Het is een krachtig stukje vlees met complexe aroma’s en een pittige body."
Dat kan allebei geregeled wordenquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dan kom ik langs met bruisballen, dan winnen we allebei
ik wil ook een baby![]()
Nee hoor, ik internet wel eens met mijn mobiel in badquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Houden die twee verband met elkaar?
Niet altijd, die zeer goedkope van de Lidl zijn niet al te best. Die kan ik dus ook veilig op voorraad hebben: ik zal ze niet snel zomaar eten, maar in noodgevallen kan hetquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Geheel terechte vraag. Frikandellen zijn goor
Nee...dat nietquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zo kan je het lezen, maar bedoelde ik het nietquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee hoor, ik internet wel eens met mijn mobiel in bad![]()
Ik dacht al dat ik ze apart moest posten maar dacht, nee zo flauw is ie nietquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat kan allebei geregeled worden
Ik was bloedserieusquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik ze apart moest posten maar dacht, nee zo flauw is ie niet
waar zit die dan? Altijd handig.quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:20 schreef wyccie het volgende:
Ik ben ook wel wat lui wat dat betreft. Banden plakken heb ik na de middelbare school nog 1 keer zelf gedaan. Zowel hier thuis als op de uni is de fietsenmaker heel dichtbij. Als ik zeeėn van tijd had, of als het goed weer is, zou ik het wel makkelijker doen.
Mijn motivatie is trouwens dat ikquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Inmiddels letterlijk en figuurlijk...quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En? Is het ondertussen binnen?
Nee, ze zijn niet binnen geweest, dat is gelukkig vrijwel onmogelijk, dus dat is de enige meevallerquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
niets gestolen?
Het is meer een fotoshootquote:
Hoe gaat dat nou eigenlijk? Jij zit achter de pc en hij kijkt over je schouder mee wat je typt, of zit hij ook op Fok en stalkt je?quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:57 schreef Soempie het volgende:
Wiebel zegt net nog: ik zou die uitspraak nuanceren, want daar krijg je geheid een opmerking over van een bijdehante Fok!ker.
Die waar ik naartoe gaat is bij de medische faculteit. Maar er schijnt er ook eentje te zitten naast de Refter of zo.quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:22 schreef B.ertha het volgende:
waar zit die dan? Altijd handig.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hoe gaat dat nou eigenlijk? Jij zit achter de pc en hij kijkt over je schouder mee wat je typt, of zit hij ook op Fok en stalkt je?
Dan zul je zelf aan de slag moeten.quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het is meer een fotoshootMaar ik geloof niet dat het de bedoeling is dat ik ze laat maken
Is dat die stoel van Ikea?quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:09 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We zitten naast elkaar.![]()
Maar hij leest vrijwel nooit wat ik tik.
Jepquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan zul je zelf aan de slag moeten.
Ohquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
JepMet een beetje mazzel kan ik een digitale spiegelreflex lenen
![]()
het was ook niet echt serieus bedoeld trouwens![]()
quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Haha, hierbij moest ik denken aan Etcies vriend.
Is het altijd al geweest, vooral hart van nederland/show nieuwsquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
Mag ik even gal spuwen over SBS 6? Mijn hemel wat een niveauloze zender is dat gewordenOf is het altijd al zo geweest en valt het me nu pas op omdat ik er nauwelijks nog naar kijk
ik wist niet dat jullie in het kijkersprofiel van SBS6 hoorden en dus geacht werden al die juweeltjes van programma's mooi te vinden...quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:25 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Is het altijd al geweest, vooral hart van nederland/show nieuws![]()
![]()
![]()
![]()
Hij is wel van Ikea, maar niet dé stoel van Ikea.quote:
quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:04 schreef MaJo het volgende:
Dan kom ik langs met bruisballen, dan winnen we allebei
ik wil ook een baby![]()
quote:
Hier mag je wel klagen hoor.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:17 schreef iamredleader het volgende:moe!
Maar ik mag niet klagen, Tinuviel heeft het zwaarder
Ik was om half 7 op.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik vind half negen al behoorlijk uitslapen
Ik heb toevallig vandaag geen reet te doen op het werk, maar dat andere topic daarvoor is te saai, en ik doe mee met de AKQ, dus waarom niet hier lekker baggerenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef Soempie het volgende:
Wel gezellig dat er iemand nieuw is in de SC.
Baggeren.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:54 schreef BenjaminFranklin het volgende:
[..]
Ik heb toevallig vandaag geen reet te doen op het werk, maar dat andere topic daarvoor is te saai, en ik doe mee met de AKQ, dus waarom niet hier lekker baggeren
Goed geslapen?quote:
OMGquote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
Goed geslapen?![]()
Wiebel wilde volgende week in het weekend aan de auto sleutelen/ naar de garage. Dus ik zeg zo dat dat niet kan en nu heb ik mezelf verraden.![]()
Enige wat hij nog niet weet is waar we dan heen gaan.
Het kon ook niet anders, want ik moest duidelijk maken dat de auto het voor het weekend wel goed moest doen.quote:
En tussendoor vast ook nog wel een paar keer?quote:
He wat jammer nouquote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
Het kon ook niet anders, want ik moest duidelijk maken dat de auto het voor het weekend wel goed moest doen.![]()
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:03 schreef Soempie het volgende:
Wiebel wilde volgende week in het weekend aan de auto sleutelen/ naar de garage. Dus ik zeg zo dat dat niet kan en nu heb ik mezelf verraden.![]()
Enige wat hij nog niet weet is waar we dan heen gaan.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:07 schreef Soempie het volgende:
En tussendoor vast ook nog wel een paar keer?
Papaquote:
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
He wat jammer nou
Maar...geen man over boord natuurlijk.
Het wordt sowieso leuk
Ik sluit het niet uitquote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Maar was leuker geweest als hij van niks had geweten natuurlijk.![]()
Stomme Valentijn.Gaan jullie daar nog iets aan doen?
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:08 schreef Nembrionic het volgende:
Papa
-edit- hoe zijn de grootouders eronder? Hebben die het kindje al geclaimed en opgeknuffeld?
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:10 schreef Soempie het volgende:
Ja...van JE ZOON (dat moet ook nog even wennenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:12 schreef iamredleader het volgende:
[..]
ik kan het nog steeds bijna niet geloven - ik, papa?
Dat lijkt me echt moeilijkquote:En de grootouders zijn vreselijk verliefd, maar houden zich (nog) in
Rustig maar, het begint hier bij 16 ofzo. Het gemiddelde zal rond de 23-24 liggen denk ikquote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:15 schreef BenjaminFranklin het volgende:
allemaal zwaar volwassen mensen hier dus, papa's, mama's... ik ben pas 20
zei ook niet dat het erg was, dan ligt het niveau iig hoger dan de gemiddelde KLB-erquote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Rustig maar, het begint hier bij 16 ofzo. Het gemiddelde zal rond de 23-24 liggen denk ik
Dat mag ik wel hopen jaquote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:17 schreef BenjaminFranklin het volgende:
[..]
zei ook niet dat het erg was, dan ligt het niveau iig hoger dan de gemiddelde KLB-er
Dat mag ik toch hopen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:17 schreef BenjaminFranklin het volgende:
[..]
zei ook niet dat het erg was, dan ligt het niveau iig hoger dan de gemiddelde KLB-er
dat is toch logisch/normaal? moet ik ook altijd om te kunnen reserveren...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat mag ik wel hopen ja
Ohja, mijn ticket naar Engeland is geboekt. Ik moest online al mijn paspoortnummer e.d. doorgeven
Dat is niet logisch. Ik vlieg met Easyjet...daar heb ik het nooit van tevoren hoeven opgeven.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:18 schreef BenjaminFranklin het volgende:
[..]
dat is toch logisch? moet ik ook altijd om te kunnen reserveren...
Moet ook wel zeggen dat ik dat -zover ik kan herinneren- dat ook heb gedaan bij grote mondiaal vliegende maatschappijenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is niet logisch. Ik vlieg met Easyjet...daar heb ik het nooit van tevoren hoeven opgeven.
Ook startdatum en expiredate/
-edit- ohja, welkom
Of eerst alle messen wegleggenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:07 schreef Soempie het volgende:
OMG![]()
Bij een one night stand moet je ook gewoon wakker blijven en zo snel mogelijk weggaan of de ander de deur uitwerken, natuurlijk.
omgggggg, k heb sowieso een hekel aan horrorfilmsquote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:13 schreef Soempie het volgende:
Trouwens, ik zag in de videotheek een horrorfilm over een vrouw met tandjes in haar vagina.![]()
Iemand die gezien?![]()
http://www.limburger.nl/article/20081218/BIOSENCO/720050904/1122
OMGquote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:13 schreef Soempie het volgende:
Trouwens, ik zag in de videotheek een horrorfilm over een vrouw met tandjes in haar vagina.![]()
Iemand die gezien?![]()
Ik weet niet of je wel eens nagels in je rug hebt gehad, maar dat ziet er niet zo uit hoorquote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:13 schreef BenjaminFranklin het volgende:
[..]
Is dit niet gedaan met nagels, vrouwen kunnen soms naaaasty zijn
Ik kan me deze muziek/clips herinneren van eerder. Klinkt lekkerquote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:17 schreef BenjaminFranklin het volgende:
[..]
omgggggg, k heb sowieso een hekel aan horrorfilms![]()
Dit is een band die ik in zuid afrika live heb gezien, van origine ook ZA, echt hele relaxte muziek:
Dit nummer van hun ook:
Echt hele, hele relaxte toffe muziek!
Brit verminkt tijdens one night standquote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik weet niet of je wel eens nagels in je rug hebt gehad, maar dat ziet er niet zo uit hoor
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:23 schreef BenjaminFranklin het volgende:
[..]
Brit verminkt tijdens one night stand
Je hebt gelijk, maar las op de fp niet dat het om een mesje ging
quote:Dominique Fisher, 22, used a Stanley knife to write her name on Wayne Robinson's upper arm.
Wodka + Valium. Staat ook in het originele artikelquote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:28 schreef BenjaminFranklin het volgende:
weet niet hoe bezopen die vent was, maar voel je daar op een gegeven moment niet iets van?
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wodka + Valium. Staat ook in het originele artikel
Zoals gezegd: Fok moet je niet gebruiken als nieuwsbronquote:
Volgens de limburger:quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:13 schreef Soempie het volgende:
Iemand die gezien?![]()
En dat is belachelijk omdat?quote:Teeth
De prijs voor de belachelijkste film van het jaar mag naar Teeth gaan. Er zijn grenzen, ook in horror en zeker in horrorcomedy. Die worden overschreden
in dit relaas over een kuis meisje dat letterlijk en figuurlijk van zich afbijt als ze wordt
aangerand.
Haar vagina blijkt tandjes te hebben. En daar maakt de dame vervolgens selectief gebruik van. Verwacht geen porno, verwacht geen horror, verwacht geen humor. Verwacht hooguit dat je dit met stijgende verbazing op topsnelheid afspeelt. Heeft
wel alles in zich om een culthit te worden.
En dat de zon schijnt is goed nieuws, want dat is goed voor de kleinequote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:34 schreef Nembrionic het volgende:
De zon schijnt waarachtig..ik ben weg
Op één van de Nacht van de Wansmaak dvd's staat wel een trailer voor Angel above, the devil below. De vagina van een meisje wordt bezeten door de duivel, waardoor die opeens kan pratenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:13 schreef Soempie het volgende:
Iemand die gezien?![]()
Oh, dus dat bedoelen ze met een pratende kut?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Op één van de Nacht van de Wansmaak dvd's staat wel een trailer voor Angel above, the devil below. De vagina van een meisje wordt bezeten door de duivel, waardoor die opeens kan praten
Dat is goed voor iedereen, dan maak je vitamine D aanquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:30 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En dat de zon schijnt is goed nieuws, want dat is goed voor de kleine
Vet!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:13 schreef Soempie het volgende:
Iemand die gezien?![]()
Hehe, daar moest ik gelijk aan denken. Ik heb die dvd ook nog ergens liggen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Op één van de Nacht van de Wansmaak dvd's staat wel een trailer voor Angel above, the devil below. De vagina van een meisje wordt bezeten door de duivel, waardoor die opeens kan praten
Kijkt iedereen over die hints heen, of ben ik de enige die er nog niks vanaf wist? Of is dit weer zo'n nieuwsgierig-maak-geintje?quote:
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je pupillen reageren niet zoals het hoort?
Jouw Soempie-igheid helpt zeker niet mee in dit geval.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:25 schreef Soempie het volgende:
Maar ik was heel vrolijk, dus dat hielp ook niet mee. En na de meting bleef ik met m'n voet haken achter het krukje, waardoor ik omviel. Toen zag ik hem nog wel even kijken van: jaja.
same here, ik ga vandaag gewoon eerder naar huis.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:49 schreef Soempie het volgende:
Ik moet hier nodig aan het werk, maar ik heb zo geen zin.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:25 schreef Soempie het volgende:
Maar ik was heel vrolijk, dus dat hielp ook niet mee. En na de meting bleef ik met m'n voet haken achter het krukje, waardoor ik omviel. Toen zag ik hem nog wel even kijken van: jaja.
Nee ik had m ook opgemerktquote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Kijkt iedereen over die hints heen, of ben ik de enige die er nog niks vanaf wist? Of is dit weer zo'n nieuwsgierig-maak-geintje?
Ik snap m niet?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:22 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nee ik had m ook opgemerkt![]()
Nem......?
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Maar was leuker geweest als hij van niks had geweten natuurlijk.![]()
Dus nou ben ik benieuwd wie Nem op het oog heeftquote:
Oh, ja dat kan natuurlijk ook, ik dacht meer in de richting van Rennie's ofzo... Ik loop wel een keer naar de apotheek, kijken wat ze er daar van zeggenquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Probeer eens betablockers, die helpen tegen faalangst. Het zorgt ervoor dat je lichaam geen adrenaline aanmaakt en je dus helemaal relaxed blijft
Gewoon iets leuks doen met Valentijn en het niet van haar af laten hangen. Als je tenminste meer wilt dan alleen een seksrelatie.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:33 schreef BenjaminFranklin het volgende:
aaahhh, ik kreeg net van een soort (seks)relatie waar ik mee bezig ben n sms met: zullen we iets bijzonders voor valentijnsdag doen? stuur ik terug: Ok, wat had je in gedachten? en nu krijg ik niets meer terug, is zeker anderhalve dag geleden
Meer wordt het niet, dus lijkt me niet meer dan logisch dat zij iets aandraagt...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:36 schreef Soempie het volgende:
[..]
Gewoon iets leuks doen met Valentijn en het niet van haar af laten hangen. Als je tenminste meer wilt dan alleen een seksrelatie.![]()
Dus zelf wat regelen en dan bellen dat ze zo en zo laat daar en daar moet staan ofzo.
Ik maak mensen graag nieuwsgierigquote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Kijkt iedereen over die hints heen, of ben ik de enige die er nog niks vanaf wist? Of is dit weer zo'n nieuwsgierig-maak-geintje?
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:22 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nee ik had m ook opgemerkt![]()
Nem......?
Ze played je!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:33 schreef BenjaminFranklin het volgende:
aaahhh, ik kreeg net van een soort (seks)relatie waar ik mee bezig ben n sms met: zullen we iets bijzonders voor valentijnsdag doen? stuur ik terug: Ok, wat had je in gedachten? en nu krijg ik niets meer terug, is zeker anderhalve dag geleden
Je kunt beter kippen houden - wiet verbouwen - met een man trouwenquote:
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:43 schreef Etcetera het volgende:
Het cijfer van m'n herkansing dat verkeeerd was neergezet staat nu goed. Maar bij dat andere vak heb ik nu een halve punt hogerHeeft de docent niet aangepast
(Maakt niet uit toch? Is van een 6 naar een 6,5 gegaan, gehaald had ik het al).
Hoi BFgezellig
Ik was extra vroeg op vandaag...nog voor mijn wekker gingquote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:43 schreef MaJo het volgende:
Goeiemorgenweer het klokje bijna rond geslapen
Waarom vind je het dan zo stom dat ze nog niks teruggestuurd heeft?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:37 schreef BenjaminFranklin het volgende:
[..]
Meer wordt het niet, dus lijkt me niet meer dan logisch dat zij iets aandraagt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |