Hier mag je wel klagen hoor.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:17 schreef iamredleader het volgende:moe!
Maar ik mag niet klagen, Tinuviel heeft het zwaarder
Ik was om half 7 op.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik vind half negen al behoorlijk uitslapen
Ik heb toevallig vandaag geen reet te doen op het werk, maar dat andere topic daarvoor is te saai, en ik doe mee met de AKQ, dus waarom niet hier lekker baggerenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef Soempie het volgende:
Wel gezellig dat er iemand nieuw is in de SC.
Baggeren.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:54 schreef BenjaminFranklin het volgende:
[..]
Ik heb toevallig vandaag geen reet te doen op het werk, maar dat andere topic daarvoor is te saai, en ik doe mee met de AKQ, dus waarom niet hier lekker baggeren
Goed geslapen?quote:
OMGquote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
Goed geslapen?![]()
Wiebel wilde volgende week in het weekend aan de auto sleutelen/ naar de garage. Dus ik zeg zo dat dat niet kan en nu heb ik mezelf verraden.![]()
Enige wat hij nog niet weet is waar we dan heen gaan.
Het kon ook niet anders, want ik moest duidelijk maken dat de auto het voor het weekend wel goed moest doen.quote:
En tussendoor vast ook nog wel een paar keer?quote:
He wat jammer nouquote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
Het kon ook niet anders, want ik moest duidelijk maken dat de auto het voor het weekend wel goed moest doen.![]()
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:03 schreef Soempie het volgende:
Wiebel wilde volgende week in het weekend aan de auto sleutelen/ naar de garage. Dus ik zeg zo dat dat niet kan en nu heb ik mezelf verraden.![]()
Enige wat hij nog niet weet is waar we dan heen gaan.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:07 schreef Soempie het volgende:
En tussendoor vast ook nog wel een paar keer?
Papaquote:
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
He wat jammer nou
Maar...geen man over boord natuurlijk.
Het wordt sowieso leuk
Ik sluit het niet uitquote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Maar was leuker geweest als hij van niks had geweten natuurlijk.![]()
Stomme Valentijn.Gaan jullie daar nog iets aan doen?
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:08 schreef Nembrionic het volgende:
Papa
-edit- hoe zijn de grootouders eronder? Hebben die het kindje al geclaimed en opgeknuffeld?
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:10 schreef Soempie het volgende:
Stomme Valentijn.Gaan jullie daar nog iets aan doen?
Ja...van JE ZOON (dat moet ook nog even wennenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:12 schreef iamredleader het volgende:
[..]
ik kan het nog steeds bijna niet geloven - ik, papa?
Dat lijkt me echt moeilijkquote:En de grootouders zijn vreselijk verliefd, maar houden zich (nog) in
Rustig maar, het begint hier bij 16 ofzo. Het gemiddelde zal rond de 23-24 liggen denk ikquote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:15 schreef BenjaminFranklin het volgende:
allemaal zwaar volwassen mensen hier dus, papa's, mama's... ik ben pas 20
zei ook niet dat het erg was, dan ligt het niveau iig hoger dan de gemiddelde KLB-erquote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Rustig maar, het begint hier bij 16 ofzo. Het gemiddelde zal rond de 23-24 liggen denk ik
Dat mag ik wel hopen jaquote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:17 schreef BenjaminFranklin het volgende:
[..]
zei ook niet dat het erg was, dan ligt het niveau iig hoger dan de gemiddelde KLB-er
Dat mag ik toch hopen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:17 schreef BenjaminFranklin het volgende:
[..]
zei ook niet dat het erg was, dan ligt het niveau iig hoger dan de gemiddelde KLB-er
dat is toch logisch/normaal? moet ik ook altijd om te kunnen reserveren...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat mag ik wel hopen ja
Ohja, mijn ticket naar Engeland is geboekt. Ik moest online al mijn paspoortnummer e.d. doorgeven
Dat is niet logisch. Ik vlieg met Easyjet...daar heb ik het nooit van tevoren hoeven opgeven.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:18 schreef BenjaminFranklin het volgende:
[..]
dat is toch logisch? moet ik ook altijd om te kunnen reserveren...
Moet ook wel zeggen dat ik dat -zover ik kan herinneren- dat ook heb gedaan bij grote mondiaal vliegende maatschappijenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is niet logisch. Ik vlieg met Easyjet...daar heb ik het nooit van tevoren hoeven opgeven.
Ook startdatum en expiredate/
-edit- ohja, welkom
Of eerst alle messen wegleggenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:07 schreef Soempie het volgende:
OMG![]()
Bij een one night stand moet je ook gewoon wakker blijven en zo snel mogelijk weggaan of de ander de deur uitwerken, natuurlijk.
omgggggg, k heb sowieso een hekel aan horrorfilmsquote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:13 schreef Soempie het volgende:
Trouwens, ik zag in de videotheek een horrorfilm over een vrouw met tandjes in haar vagina.![]()
Iemand die gezien?![]()
http://www.limburger.nl/article/20081218/BIOSENCO/720050904/1122
OMGquote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:13 schreef Soempie het volgende:
Trouwens, ik zag in de videotheek een horrorfilm over een vrouw met tandjes in haar vagina.![]()
Iemand die gezien?![]()
http://www.limburger.nl/article/20081218/BIOSENCO/720050904/1122
Ik weet niet of je wel eens nagels in je rug hebt gehad, maar dat ziet er niet zo uit hoorquote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:13 schreef BenjaminFranklin het volgende:
[..]
Is dit niet gedaan met nagels, vrouwen kunnen soms naaaasty zijn
Ik kan me deze muziek/clips herinneren van eerder. Klinkt lekkerquote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:17 schreef BenjaminFranklin het volgende:
[..]
omgggggg, k heb sowieso een hekel aan horrorfilms![]()
Dit is een band die ik in zuid afrika live heb gezien, van origine ook ZA, echt hele relaxte muziek:
Dit nummer van hun ook:
Echt hele, hele relaxte toffe muziek!
Brit verminkt tijdens one night standquote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik weet niet of je wel eens nagels in je rug hebt gehad, maar dat ziet er niet zo uit hoor
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:23 schreef BenjaminFranklin het volgende:
[..]
Brit verminkt tijdens one night stand
Je hebt gelijk, maar las op de fp niet dat het om een mesje ging
quote:Dominique Fisher, 22, used a Stanley knife to write her name on Wayne Robinson's upper arm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |