Bij mij is het afhankelijk van de reparatie. Soms begin ik er zelf mee, krijg er spijt van en betaal alsnog iemand om het te fixenquote:Op donderdag 5 februari 2009 13:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De meeste reparaties voer ik zelf uit maar soms is een achterband vervangen gewoon handiger te laten vervangen door de fietsenmaker.
Ja, we werken meestal samen. Hij regelt vaak locaties en contacten én is ook fotograaf.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:11 schreef LadyBlack het volgende:
Hoe moet ik me dat voorstellen trouwens, dat je hem samen met iemand koopt?
Allebei alleen voor shoots?
Heeft 24p tegenwoordig nog zoveel voordelen ten opzichte van 25p dan? Tegenwoordig gebruiken veel mensen toch wel beamers of LCD/TFT/Plasmaschermenquote:Op donderdag 5 februari 2009 14:18 schreef Nembrionic het volgende:
De kogel is min of meer door de kerk:
Het wordt hoogstwaarschijnlijk de Sony HVR-Z5E
[ afbeelding ]
http://www.sony.nl/biz/view/ShowProduct.action?product=HVR-Z5E&site=biz_en_NL
Ondersteund o.a. 25p(helaas geen 24p) wat weer handig is als je een docu-achtig iets wilt schieten(en dat wil ik toch ook wel gaan proberen)
Oh dat heb ik ook wel eens gedaanquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bij mij is het afhankelijk van de reparatie. Soms begin ik er zelf mee, krijg er spijt van en betaal alsnog iemand om het te fixen
In dit geval was het frustratie. Een klusje dat simpel zou moeten zijn maar wat na lang zwoegen nog steeds niet gelukt is.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh dat heb ik ook wel eens gedaan
Ik ben slecht in het afmaken van dingen...dan ben ik vaak de interesse al kwijt
Ik ben er nog niet over uit. -edit- hoofdzakelijk omdat 24p de standaard isquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heeft 24p tegenwoordig nog zoveel voordelen ten opzichte van 25p dan? Tegenwoordig gebruiken veel mensen toch wel beamers of LCD/TFT/Plasmaschermen
Ik weet niet of 25p een beetje leuk omvormt naar NTSC, naar PAL lijkt me geen probleem (50 Hz). 23,976 frames per seconde zette eigenlijk net niet lekker over naar PAL, waardoor films in PAL vaak net iets sneller afspelen dan de bedoeling is.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet over uit.
Ik vraag me bijvoobeeld af of 25p goed te switchen is tussen PAL en NTSC. Iets wat met 24p altijd goed te doen is geweest.
Het werkt ietsjes anders.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik weet niet of 25p een beetje leuk omvormt naar NTSC, naar PAL lijkt me geen probleem (50 Hz). 23,976 frames per seconde zette eigenlijk net niet lekker over naar PAL, waardoor films in PAL vaak net iets sneller afspelen dan de bedoeling is.
Goed puntquote:
BBQ - you're doing it wrongquote:
Probeer eens betablockers, die helpen tegen faalangst. Het zorgt ervoor dat je lichaam geen adrenaline aanmaakt en je dus helemaal relaxed blijftquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:36 schreef LadyBlack het volgende:
Hehehe, nee ik ben niet zwanger Etcja van een scriptie die maar niet geboren wil worden misschien
Ik ga denk ik maar eens kijken of er geen pilletjes of poedertjes zijn die een beetje helpen tegen dit soort stressmisselijkheid, ik ben er flink zat van, en het ergste moet natuurlijk nog komen als die scriptie daadwerkelijk bijna af is
Fixed!quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
BBQ - you're doing it wrong quickly
Dus met die dingen heeft het weinig zin om in een achtbaan te gaanquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Probeer eens betablockers, die helpen tegen faalangst. Het zorgt ervoor dat je lichaam geen adrenaline aanmaakt en je dus helemaal relaxed blijft
Inderdaadquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dus met die dingen heeft het weinig zin om in een achtbaan te gaan
Ja dat kloptquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:12 schreef Nembrionic het volgende:
Poepig geloof ik direct
Was het trouwens niet zo dat vrijwel alle babies blauwe ogen hebben bij de geboorte?
Ik ben wel benieuwd hoor
En? Is het ondertussen binnen?quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb net eten besteld, sushi...
Moet dus nog even wachten.
Ik heb net kip gegrilled en die is niet lekkerquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb weer eens atomic knoflooksaus gemaakt
quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:42 schreef Nembrionic het volgende:
Ik denk dat ik zo nog wat rimpels ga verzamelen.
Zoveel dingenquote:
Iets misgegaan bij het klaarmaken of was de kip niet al te best?quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb net kip gegrilled en die is niet lekker
Tabasco met peper en paprikapoeder is niet lekkerquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Iets misgegaan bij het klaarmaken of was de kip niet al te best?
Zal ik er een schepje bovenop doen? Wij hebben op het moment 2 baden waar ik in kan genietenquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:51 schreef MaJo het volgende:
Ik wil ook in badheb weer een lading bruisballen gekocht
![]()
Ik ook.quote:
Wat zit erin?quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:52 schreef Soempie het volgende:
Ik heb B&J Phish Food gehaald voor bij een film vanavond.![]()
Even etcie jaloers maken.
Oeh!quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:52 schreef Soempie het volgende:
Ik heb B&J Phish Food gehaald voor bij een film vanavond.![]()
quote:Even etcie jaloers maken.
Dan rook je nog behoorlijk fris pasgeledenquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ook.Ik ben al jaren niet meer in bad geweest.
Wiebel zegt net nog: ik zou die uitspraak nuanceren, want daar krijg je geheid een opmerking over van een bijdehante Fok!ker.quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan rook je nog behoorlijk fris pasgeleden
Ik geef ook toe dat het een inkoppertje was en dat 'ie ook niet zo sterk wasquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wiebel zegt net nog: ik zou die uitspraak nuanceren, want daar krijg je geheid een opmerking over van een bijdehante Fok!ker.
Phish food is basically chocolate ice-cream, marshmallow, caramel and chocolate chunks mixed together.quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:54 schreef Etcetera het volgende:
Phis food is met marshmellow toch? Fail @ your missionDie vind ik niet echt lekker
De kleur!quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:59 schreef Nembrionic het volgende:
Man Bijt Hond: "Mijnheer, wat vindt u nou zo lekker aan een frikandel?"
Wat zou je denken? DE SMAAK MISSCHIEN?
De kleur van de saus!quote:
'Het is een krachtig stukje vlees met complexe aroma’s en een pittige body."quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:59 schreef Nembrionic het volgende:
Dan kom ik langs met bruisballen, dan winnen we allebeiquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zal ik er een schepje bovenop doen? Wij hebben op het moment 2 baden waar ik in kan genieten
Alleen geen bruisballen
Houden die twee verband met elkaar?quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ga minder posten
En in bad
quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
'Het is een krachtig stukje vlees met complexe aroma’s en een pittige body."
Geheel terechte vraag. Frikandellen zijn goorquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:59 schreef Nembrionic het volgende:
quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
'Het is een krachtig stukje vlees met complexe aroma’s en een pittige body."
Dat kan allebei geregeled wordenquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dan kom ik langs met bruisballen, dan winnen we allebei
ik wil ook een baby![]()
Nee hoor, ik internet wel eens met mijn mobiel in badquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Houden die twee verband met elkaar?
Niet altijd, die zeer goedkope van de Lidl zijn niet al te best. Die kan ik dus ook veilig op voorraad hebben: ik zal ze niet snel zomaar eten, maar in noodgevallen kan hetquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Geheel terechte vraag. Frikandellen zijn goor
Nee...dat nietquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zo kan je het lezen, maar bedoelde ik het nietquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee hoor, ik internet wel eens met mijn mobiel in bad![]()
Ik dacht al dat ik ze apart moest posten maar dacht, nee zo flauw is ie nietquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat kan allebei geregeled worden
Ik was bloedserieusquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik ze apart moest posten maar dacht, nee zo flauw is ie niet
waar zit die dan? Altijd handig.quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:20 schreef wyccie het volgende:
Ik ben ook wel wat lui wat dat betreft. Banden plakken heb ik na de middelbare school nog 1 keer zelf gedaan. Zowel hier thuis als op de uni is de fietsenmaker heel dichtbij. Als ik zeeėn van tijd had, of als het goed weer is, zou ik het wel makkelijker doen.
Nu probeer ik maar gewoon geen lekke band te krijgen.
Mijn motivatie is trouwens dat ikquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Inmiddels letterlijk en figuurlijk...quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En? Is het ondertussen binnen?
Nee, ze zijn niet binnen geweest, dat is gelukkig vrijwel onmogelijk, dus dat is de enige meevallerquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
niets gestolen?
Het is meer een fotoshootquote:
Hoe gaat dat nou eigenlijk? Jij zit achter de pc en hij kijkt over je schouder mee wat je typt, of zit hij ook op Fok en stalkt je?quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:57 schreef Soempie het volgende:
Wiebel zegt net nog: ik zou die uitspraak nuanceren, want daar krijg je geheid een opmerking over van een bijdehante Fok!ker.
Die waar ik naartoe gaat is bij de medische faculteit. Maar er schijnt er ook eentje te zitten naast de Refter of zo.quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:22 schreef B.ertha het volgende:
waar zit die dan? Altijd handig.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hoe gaat dat nou eigenlijk? Jij zit achter de pc en hij kijkt over je schouder mee wat je typt, of zit hij ook op Fok en stalkt je?
Dan zul je zelf aan de slag moeten.quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het is meer een fotoshootMaar ik geloof niet dat het de bedoeling is dat ik ze laat maken
Is dat die stoel van Ikea?quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:09 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We zitten naast elkaar.![]()
Maar hij leest vrijwel nooit wat ik tik.
Jepquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan zul je zelf aan de slag moeten.
Ohquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
JepMet een beetje mazzel kan ik een digitale spiegelreflex lenen
![]()
het was ook niet echt serieus bedoeld trouwens![]()
quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Haha, hierbij moest ik denken aan Etcies vriend.
Is het altijd al geweest, vooral hart van nederland/show nieuwsquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
Mag ik even gal spuwen over SBS 6? Mijn hemel wat een niveauloze zender is dat gewordenOf is het altijd al zo geweest en valt het me nu pas op omdat ik er nauwelijks nog naar kijk
ik wist niet dat jullie in het kijkersprofiel van SBS6 hoorden en dus geacht werden al die juweeltjes van programma's mooi te vinden...quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:25 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Is het altijd al geweest, vooral hart van nederland/show nieuws![]()
![]()
![]()
![]()
Hij is wel van Ikea, maar niet dé stoel van Ikea.quote:
quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:04 schreef MaJo het volgende:
Dan kom ik langs met bruisballen, dan winnen we allebei
ik wil ook een baby![]()
quote:
Hier mag je wel klagen hoor.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:17 schreef iamredleader het volgende:moe!
Maar ik mag niet klagen, Tinuviel heeft het zwaarder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |