Dat is geen Nederlandsquote:Op donderdag 5 februari 2009 13:27 schreef Nembrionic het volgende:
Boks, ouwe!
Maar de vraag of alles rustig is wordt me ook altijd alleen maar gesteld door niet Nederlandersquote:
quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:18 schreef Nembrionic het volgende:
De kogel is min of meer door de kerk:
Het wordt hoogstwaarschijnlijk de Sony HVR-Z5E
[ afbeelding ]
http://www.sony.nl/biz/view/ShowProduct.action?product=HVR-Z5E&site=biz_en_NL
Ondersteund o.a. 25p(helaas geen 24p) wat weer handig is als je een docu-achtig iets wilt schieten(en dat wil ik toch ook wel gaan proberen)
Bedankt voor de tipquote:Op donderdag 5 februari 2009 13:20 schreef wyccie het volgende:
Nu probeer ik maar gewoon geen lekke band te krijgen.
Ja als het goed is ligt 'ie klaar als ik naar Engeland ga (de 15e) waar ik heb samen met een partner daar gekocht heb. Kan niet wachtenquote:
Heeft te maken met een of ander online spel, weet niet meer hoe het heet maar FOK! is een tegenstander van die anderen in elk gevalquote:
Half dagjequote:
Ik zal uitgebreid verslag doenquote:Op donderdag 5 februari 2009 12:34 schreef LadyBlack het volgende:
Veel plezier MaJo, en doe jij ons daarna wat uitgebreider verslag?Ik heb medelijden met IARL dat hij alweer op zn werk zit...
Ik ga nu naar mijn scriptiebegeleider, wish me luck!!!!![]()
![]()
Jemig!quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:18 schreef Nembrionic het volgende:
[ afbeelding ]
Ondersteund o.a. 25p(helaas geen 24p) wat weer handig is als je een docu-achtig iets wilt schieten(en dat wil ik toch ook wel gaan proberen)
quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zal uitgebreid verslag doen
Oeh succes! Laat even weten hoe het gegaan is
quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:45 schreef LadyBlack het volgende:
Ik moet het aantal pagina's van mn scriptie nog verdubbelen![]()
![]()
Verder was het eigenlijk best een goed gesprek; ik ben te kort door de bocht geweest, maar wat er staat is in principe goed
quote:
Blijkbaar overheen gelezenquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:17 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
[..]
Ik was vet misselijk geworden trouwens, direct toen ik klaar was met werken en dus naar mn begeleider moest...Wel obvious waar het aan scheelt
Fijn! En ook ideaal dat de Lush je halve dagen inplantquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Blijkbaar overheen gelezenah minder
heeft hij ook nog opmerkingen gemaakt waar je iets mee kan?
en de misselijkheid was daarna meteen over? Ken dat wel ja
werken ging trouwens goedhet laatste half uur kreeg ik het weer warm en buikpijn maar verder niets te klagen
Wat voor fotos?quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:32 schreef Etcetera het volgende:
Nem, hoe groot is de kans dat jij voor mij wat foto's kunt schietenMoet nog een opdracht voor school maken
Netjesquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Half dagjebij Lush houden ze rekening met mijn situatie
komende tijd werk ik twee halve dagen per week
Simpele zinnen uitgebreid opschrijvenquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:45 schreef LadyBlack het volgende:
Ik moet het aantal pagina's van mn scriptie nog verdubbelen![]()
![]()
Verder was het eigenlijk best een goed gesprek; ik ben te kort door de bocht geweest, maar wat er staat is in principe goed
Als we hem hebben post ik wel een samplequote:
Bij mij is het afhankelijk van de reparatie. Soms begin ik er zelf mee, krijg er spijt van en betaal alsnog iemand om het te fixenquote:Op donderdag 5 februari 2009 13:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De meeste reparaties voer ik zelf uit maar soms is een achterband vervangen gewoon handiger te laten vervangen door de fietsenmaker.
Ja, we werken meestal samen. Hij regelt vaak locaties en contacten én is ook fotograaf.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:11 schreef LadyBlack het volgende:
Hoe moet ik me dat voorstellen trouwens, dat je hem samen met iemand koopt?
Allebei alleen voor shoots?
Heeft 24p tegenwoordig nog zoveel voordelen ten opzichte van 25p dan? Tegenwoordig gebruiken veel mensen toch wel beamers of LCD/TFT/Plasmaschermenquote:Op donderdag 5 februari 2009 14:18 schreef Nembrionic het volgende:
[ afbeelding ]
Oh dat heb ik ook wel eens gedaanquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bij mij is het afhankelijk van de reparatie. Soms begin ik er zelf mee, krijg er spijt van en betaal alsnog iemand om het te fixen
In dit geval was het frustratie. Een klusje dat simpel zou moeten zijn maar wat na lang zwoegen nog steeds niet gelukt is.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh dat heb ik ook wel eens gedaan
Ik ben slecht in het afmaken van dingen...dan ben ik vaak de interesse al kwijt
Ik ben er nog niet over uit. -edit- hoofdzakelijk omdat 24p de standaard isquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heeft 24p tegenwoordig nog zoveel voordelen ten opzichte van 25p dan? Tegenwoordig gebruiken veel mensen toch wel beamers of LCD/TFT/Plasmaschermen
Ik weet niet of 25p een beetje leuk omvormt naar NTSC, naar PAL lijkt me geen probleem (50 Hz). 23,976 frames per seconde zette eigenlijk net niet lekker over naar PAL, waardoor films in PAL vaak net iets sneller afspelen dan de bedoeling is.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet over uit.
Ik vraag me bijvoobeeld af of 25p goed te switchen is tussen PAL en NTSC. Iets wat met 24p altijd goed te doen is geweest.
Het werkt ietsjes anders.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik weet niet of 25p een beetje leuk omvormt naar NTSC, naar PAL lijkt me geen probleem (50 Hz). 23,976 frames per seconde zette eigenlijk net niet lekker over naar PAL, waardoor films in PAL vaak net iets sneller afspelen dan de bedoeling is.
Goed puntquote:
BBQ - you're doing it wrongquote:
Probeer eens betablockers, die helpen tegen faalangst. Het zorgt ervoor dat je lichaam geen adrenaline aanmaakt en je dus helemaal relaxed blijftquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:36 schreef LadyBlack het volgende:
Hehehe, nee ik ben niet zwanger Etcja van een scriptie die maar niet geboren wil worden misschien
Ik ga denk ik maar eens kijken of er geen pilletjes of poedertjes zijn die een beetje helpen tegen dit soort stressmisselijkheid, ik ben er flink zat van, en het ergste moet natuurlijk nog komen als die scriptie daadwerkelijk bijna af is
Fixed!quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
BBQ - you're doing it wrong quickly
Dus met die dingen heeft het weinig zin om in een achtbaan te gaanquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Probeer eens betablockers, die helpen tegen faalangst. Het zorgt ervoor dat je lichaam geen adrenaline aanmaakt en je dus helemaal relaxed blijft
Inderdaadquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dus met die dingen heeft het weinig zin om in een achtbaan te gaan
Ja dat kloptquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:12 schreef Nembrionic het volgende:
Poepig geloof ik direct
Was het trouwens niet zo dat vrijwel alle babies blauwe ogen hebben bij de geboorte?
Ik ben wel benieuwd hoor
En? Is het ondertussen binnen?quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb net eten besteld, sushi...
Moet dus nog even wachten.
Ik heb net kip gegrilled en die is niet lekkerquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb weer eens atomic knoflooksaus gemaakt
quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:42 schreef Nembrionic het volgende:
Ik denk dat ik zo nog wat rimpels ga verzamelen.
Zoveel dingenquote:
Iets misgegaan bij het klaarmaken of was de kip niet al te best?quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb net kip gegrilled en die is niet lekker
Tabasco met peper en paprikapoeder is niet lekkerquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Iets misgegaan bij het klaarmaken of was de kip niet al te best?
Zal ik er een schepje bovenop doen? Wij hebben op het moment 2 baden waar ik in kan genietenquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:51 schreef MaJo het volgende:
Ik wil ook in badheb weer een lading bruisballen gekocht
![]()
Ik ook.quote:
Wat zit erin?quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:52 schreef Soempie het volgende:
Ik heb B&J Phish Food gehaald voor bij een film vanavond.![]()
Even etcie jaloers maken.
Oeh!quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:52 schreef Soempie het volgende:
Ik heb B&J Phish Food gehaald voor bij een film vanavond.![]()
quote:Even etcie jaloers maken.
Dan rook je nog behoorlijk fris pasgeledenquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ook.Ik ben al jaren niet meer in bad geweest.
Wiebel zegt net nog: ik zou die uitspraak nuanceren, want daar krijg je geheid een opmerking over van een bijdehante Fok!ker.quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan rook je nog behoorlijk fris pasgeleden
Ik geef ook toe dat het een inkoppertje was en dat 'ie ook niet zo sterk wasquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wiebel zegt net nog: ik zou die uitspraak nuanceren, want daar krijg je geheid een opmerking over van een bijdehante Fok!ker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |