Ik sluit me toch bij MaJo aanquote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:54 schreef BenjaminFranklin het volgende:
FIPOOOO
oeh, en ze wil echt geen relatie, hebben we meerdere keren over gehad. Mssn was ze bezopen toen ze t stuurde, of meer als grap.. ben ik er mooi dom op ingegaan.
dat zei ze gisteren ook!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:57 schreef Etcetera het volgende:
Vrij weinig geloof ikAls ik zou weten hoe ik je d'r fatsoenlijk inkrijg zou ik het wel willen doen maar dat weet ik dus niet
Dat vond ik ookquote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:56 schreef LadyBlack het volgende:
Een topic voor IARLs zoongoedzo Etc
Ik denk op jouw opmerking over sexrelatiesquote:
blijven.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:55 schreef BenjaminFranklin het volgende:
Trouwens, wat moet je gedaan hebben wil je in de OP gehosseld worden?
Ohquote:
Goed puntquote:
Dingen kunnen veranderen, ze kan zich stoerder voorgedaan hebben omdat ze wist hoe jij erover dacht in de hoop dat je van mening zou veranderen. Valentijnsdag is inmiddels te beladen, dat is niet een dag dat je zomaar afspreekt. Geloof daarom niet dat het toeval is dat ze dat voorstelt en daarna niet meer reageert...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:54 schreef BenjaminFranklin het volgende:
FIPOOOO
oeh, en ze wil echt geen relatie, hebben we meerdere keren over gehad. Mssn was ze bezopen toen ze t stuurde, of meer als grap.. ben ik er mooi dom op ingegaan.
Initiatief nemen is niet zo moeilijk hoor, maar dan moet de andere kant wel meewerkenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Waarom vind je het dan zo stom dat ze nog niks teruggestuurd heeft?
Enneh, kom op mannen van de SC, beetje meer initatief hoor.
Is er niet iets dat je doet herinneren aan jullie eerste ontmoeting o.i.d.?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:04 schreef Etcetera het volgende:
Ik zou ook wel iets met Valentijn willen doen, maar we zijn allebei behoorlijk blut en ik ben inspiratieloos
ga oregami doen, best goedkoopquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:04 schreef Etcetera het volgende:
Ik zou ook wel iets met Valentijn willen doen, maar we zijn allebei behoorlijk blut en ik ben inspiratieloos
QFTquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Initiatief nemen is niet zo moeilijk hoor, maar dan moet de andere kant wel meewerken
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is er niet iets dat je doet herinneren aan jullie eerste ontmoeting o.i.d.?
Dat eindigt met alle blaadjes verfrommeld op de grondquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:06 schreef BenjaminFranklin het volgende:
[..]
ga oregami doen, best goedkoop
Ja weet ik veel, misschien was er een interessante aangelegenheid ofzoquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
Hij ziet me aankomen: Kom lieverd, we gaan gezellig naar de supermarkt waar we elkaar hebben leren kennen
![]()
En de discotheek wordt het ook niet hoor
![]()
Ik denk dat het een bioscoopje wordt ofzo, eventueel uit eten. Standaard, dat wel, maar het gaat toch om het idee?
Eenschquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dingen kunnen veranderen, ze kan zich stoerder voorgedaan hebben omdat ze wist hoe jij erover dacht in de hoop dat je van mening zou veranderen. Valentijnsdag is inmiddels te beladen, dat is niet een dag dat je zomaar afspreekt. Geloof daarom niet dat het toeval is dat ze dat voorstelt en daarna niet meer reageert...
heb inmiddels gestuurd: jeetje, leef je nogquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:09 schreef Soempie het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat ze voorstelt iets te gaan doen met Valentijn als ze je niet echt leuk vindt. Eens met MaJo dus.![]()
Waarschijnlijk is ze chagrijnig dat jij blijkbaar helemaal niks in de planning had.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:11 schreef BenjaminFranklin het volgende:
[..]
heb inmiddels gestuurd: jeetje, leef je nog![]()
ik zie wel wat er komt..
Ik denk dat je op MaJo-cursus moet.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:11 schreef BenjaminFranklin het volgende:
[..]
ik zie wel wat er komt..
Ik heb gisteren tijdens mijn therapeutisch-shop-sessie bij de Xenos zo'n neproos van een meter lang gekocht (die wou ik al heel lang eens kopen), denk dat ik die op Valentijnsochtend maar aan mnquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:04 schreef Etcetera het volgende:
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:11 schreef BenjaminFranklin het volgende:
[..]
ik zie wel wat er komt..
Welkom in de AKQ SCquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:15 schreef BenjaminFranklin het volgende:
[..]
jij bent wel erg nieuwsgierig he? maakt niet uit, sinds oud en nieuw
Alle spannende date-verhalen moeten sinds een aantal maanden van andere mensen komen, dus gun me dat maar gewoon.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:15 schreef BenjaminFranklin het volgende:
[..]
jij bent wel erg nieuwsgierig he? maakt niet uit, sinds oud en nieuw
Jij kan er anders ook wat van hoorquote:
MOI?? Ik werd net aangespoord door Wyccie, normaal durf ik helemaal niet zoveel te vragen!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jij kan er anders ook wat van hoor
Ja, voor die Wyccie moet je oppassen. Voor je het weet ligt je hele hebben en houwen op straatquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:20 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
MOI?? Ik werd net aangespoord door Wyccie, normaal durf ik helemaal niet zoveel te vragen!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:24 schreef BenjaminFranklin het volgende:
dat leef je nog? topic had starla geopend he, heb net in de AKQ zelf ns aan dr gevraagd of ze nog leeft, kijken wat het gaat worden
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:24 schreef BenjaminFranklin het volgende:
dat leef je nog? topic had starla geopend he, heb net in de AKQ zelf ns aan dr gevraagd of ze nog leeft, kijken wat het gaat worden
Veel plezier!quote:
Dat is dus echt de manier om haar helemaal over de rooie te krijgenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:11 schreef BenjaminFranklin het volgende:
[..]
ik zie wel wat er komt..
gelukkig is het geen echte relatie danquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is dus echt de manier om haar helemaal over de rooie te krijgen
mannen
En van haar weten we eigenlijk vrij weinigquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, voor die Wyccie moet je oppassen. Voor je het weet ligt je hele hebben en houwen op straat
Niet echt eigenlijkquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, misschien was er een interessante aangelegenheid ofzo
Jullie hebben niet een "jullie-ding"?
ik zit hier te wachten op een sms die ik toch niet krijg, en alsie komt zal er wel niet veel goeds in staan, ruilen?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En van haar weten we eigenlijk vrij weinig![]()
[..]
Niet echt eigenlijk
God ik voel me saai
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:01 schreef BenjaminFranklin het volgende:
[..]
ik zit hier te wachten op een sms die ik toch niet krijg, en alsie komt zal er wel niet veel goeds in staan, ruilen?
Valentijnsdag hoeft toch allemaal niet duur en groots? Kook zijn favoriete maaltje, favo muziek op, kaarsje erbij en een lekker wijntje. Prima tochquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En van haar weten we eigenlijk vrij weinig![]()
[..]
Niet echt eigenlijk
God ik voel me saai
Hoe weet je zo zeker dat zij geen relatie wil?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:01 schreef BenjaminFranklin het volgende:
[..]
ik zit hier te wachten op een sms die ik toch niet krijg, en alsie komt zal er wel niet veel goeds in staan, ruilen?
Je weet dat ze allebei nog thuis wonen?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Valentijnsdag hoeft toch allemaal niet duur en groots? Kook zijn favoriete maaltje, favo muziek op, kaarsje erbij en een lekker wijntje. Prima toch
Ik vind dat we die vrijdag erin moeten houden.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:06 schreef MadMaster het volgende:
Hé, is het hier ineens wulpse vrijdag?
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:06 schreef MadMaster het volgende:
Hé, is het hier ineens wulpse vrijdag?
I know, maar dan kun je wel op je kamer eten toch?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:06 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Je weet dat ze allebei nog thuis wonen?
Uit eten is altijd leuk
hebben we het al meerdere keren over gehad..quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hoe weet je zo zeker dat zij geen relatie wil?
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:09 schreef MadMaster het volgende:
Mw. MM krijgt van mij voor Valentijn voorlopig niets meer.
Heb ooit de fout begaan door te bellen naar de bloemist en te vragen naar de mooiste rozen, want ik wilde een bosje van 20 stuks bij haar op het werk bezorgen.
Dat bleken de 'Grand Prix' te zijn en die waren toen bijna 9 Euro per stuk.
Aangezien ik me niet wilde laten kennen heb ik stoer 'Doe maar.' gezegd en kreeg ik later de rekening van bijna 200 Euro (incl. bezorgkosten, dat dan weer wel).
Sindsdien hangt die bos gedroogd en wel in de badkamer en zo kan ze er iedere Valantijnsdag naar kijken...
Heb ooit de fout begaan door te bellen naar de bloemist en te vragen naar de mooiste rozen, want ik wilde een bosje van 20 stuks bij haar op het werk bezorgen.
Aangezien ik me niet wilde laten kennen heb ik stoer 'Doe maar.' gezegd en kreeg ik later de rekening van bijna 200 Euro (incl. bezorgkosten, dat dan weer wel).
Sindsdien hangt die bos gedroogd en wel in de badkamer en zo kan ze er iedere Valantijnsdag naar kijken...
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:11 schreef BenjaminFranklin het volgende:
[..]
hey MM, lang geleden, herinner je me nog?
Sindsdien hangt die bos gedroogd en wel in de badkamer en zo kan ze er iedere Valentijnsdag naar kijken...
Ik ben er al zeker een half jaar en heb het nog niet voor elkaar gekregenquote:
Nog actief bezig met tapen?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:13 schreef MadMaster het volgende:
[..], de (inmiddels voormalige) HMH-boy...
Jawel, eind vorig jaar nieuwe, kleinere apparatuur gekocht daarvoor in de USA.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:16 schreef BenjaminFranklin het volgende:
[..]
Nog actief bezig met tapen?
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:16 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Ik ben er al zeker een half jaar en heb het nog niet voor elkaar gekregen
Je mag mijn plek in de OP wel hebben...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:16 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Geef Wiebel er één voor Valentijn...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:49 schreef Soempie het volgende:
Ik ga stofzuigen en dweilen.
ik wil een huishoudster.![]()
Ik heb een mooie staan: heb kaarten voor het afscheidsconcert van Simply Red in A'dam, cultuurpark bij de westergasfabriek, in juli...:D heb ik nu al zin in, die schijnen live steengoed te zijn. Ik dacht dat dit het allerlaatste concert van ze was in NL, omdat ze iig met final tour bezig zijn.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jawel, eind vorig jaar nieuwe, kleinere apparatuur gekocht daarvoor in de USA.
Binnenkort komen de eerste concerten er weer aan...
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geef Wiebel er één voor Valentijn...
Ik ga een dagje later naar Lenny Kravitz daar, is bij mij bijna om de hoek...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:20 schreef BenjaminFranklin het volgende:
[..]
Ik heb een mooie staan: heb kaarten voor het afscheidsconcert van Simply Red in A'dam, cultuurpark bij de westergasfabriek, in juli...:D heb ik nu al zin in, die schijnen live steengoed te zijn. Ik dacht dat dit het allerlaatste concert van ze was in NL, omdat ze iig met final tour bezig zijn.
Aardig maar bedanktquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je mag mijn plek in de OP wel hebben...
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:20 schreef Soempie het volgende:
Ik wil een oude taart als huishoudster. Met een bloemetjesjurk.
Daar wou ik eerst heengaan, maar toen dacht ik.. simply red is toch voor t laatst hier, dan pak ik die maar.. maar lenny is ook echt tofquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga een dagje later naar Lenny Kravitz daar, is bij mij bijna om de hoek...
quote:
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:22 schreef LadyBlack het volgende:
Er moet misschien maar een nieuw rijtje gemaakt worden? Want er staan niet heel inactieve users in het huidige rijtje...
Ik ga mij daar ook niet aan wagen trouwens, dus wie weet wie dat wel kan?
Zeg maar wat je wil...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:22 schreef LadyBlack het volgende:
Er moet misschien maar een nieuw rijtje gemaakt worden? Want er staan niet heel inactieve users in het huidige rijtje...
Ik ga mij daar ook niet aan wagen trouwens, dus wie weet wie dat wel kan?
Nou, een nieuw rijtje onderaanquote:
Lubje wil niet en BJ is hier net.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:27 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nou, een nieuw rijtje onderaanMet Lubje en BF dan, en wie weet nog wel meer nieuwen ooit!
Nemo bijvoorbeeld
Het is een schat van een jongen hoor, maar favoriet eten is macaroni. Gewoon macaroni. Zonder 'poespas'. Macaroni met ketchup en geraspte kaasquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Valentijnsdag hoeft toch allemaal niet duur en groots? Kook zijn favoriete maaltje, favo muziek op, kaarsje erbij en een lekker wijntje. Prima toch
Verrekquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:16 schreef lubje25 het volgende:
[..]
BJquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lubje wil niet en BJ is hier net.
Nemo heeft nog geen avatar.
Het is zelfs al een keer voorgesteld, door Nem geloof ikquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het is een schat van een jongen hoor, maar favoriet eten is macaroni. Gewoon macaroni. Zonder 'poespas'. Macaroni met ketchup en geraspte kaas![]()
Wijn drinken we niet
We zijn moeilijk
[..]
Verrek
Maar jij bent er nog nooit over begonnen
Een plaatje van Nemoquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lubje wil niet en BJ is hier net.
Nemo heeft nog geen avatar.
Geen moerquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:41 schreef BenjaminFranklin het volgende:
ik doe iig al wat langer mee met de AKQ, of maakt dat niet uit
Wat is er dan?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:42 schreef Soempie het volgende:
Ik begin echt enorm chagrijnig te worden, dus ik ga maar eens boodschappen doen. Hopelijk gaat het dan beter.
Ik zei toch al, zet me er maar in.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:42 schreef MaJo het volgende:
Lubje wil echt wel, hij doet nu gewoon stoer
volg die niet, maar heb gisteren weer even de laatste House naar binnen getrokken en ook ep 7 en 8 van S8 van scrubs, geweldige shit. tevens Life en ook private practice en how i met your mother. En ja dat volg ik allemaal, best wel sadquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:42 schreef MaJo het volgende:
Nieuwe LOST en grey's zijn beschikbaar voor de liefhebbers
Ik ben aan het schoonmaken.quote:
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:44 schreef BenjaminFranklin het volgende:
[..]
volg die niet, maar heb gisteren weer even de laatste House naar binnen getrokken en ook ep 7 en 8 van S8 van scrubs, geweldige shit. tevens Life en ook private practice en how i met your mother. En ja dat volg ik allemaal, best wel sad
ja maar sommigen van die draaien ze niet meerquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]Nog een serie addict
In m'n onderschrift staat nog niet eens alles
Ohquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ben aan het schoonmaken.![]()
En het is een enorme kutklus, omdat het alweer even geleden is. En Wiebel had beloofd een aantal dingen te doen, maar is het vergeten.![]()
Dus ik ben best wel chagrijnig op hem, maar ik probeer me in te houden, omdat hij straks voor een leuk weekend naar de Ardennen gaat. Als ik nu tegen hem ga lopen zeiken komt hij misschien niet terug.
Tis winteren!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
OhJa da's wel balen
Muziek lekker hard zetten, ramen open gooien, gaan met die banaan?
Nee weet ikquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:46 schreef BenjaminFranklin het volgende:
[..]
ja maar sommigen van die draaien ze niet meer
Ik volg House, Grey's Anatomy, Lost, How I met your Mother, Dexter, Desperate Housewives dus tsjaquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:44 schreef BenjaminFranklin het volgende:
[..]
volg die niet, maar heb gisteren weer even de laatste House naar binnen getrokken en ook ep 7 en 8 van S8 van scrubs, geweldige shit. tevens Life en ook private practice en how i met your mother. En ja dat volg ik allemaal, best wel sad
De zon schijnt hierquote:
Mannenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:49 schreef Soempie het volgende:
Soemp zegt: ik schrijf die briefjes toch niet voor jan lul![]()
Wiebel zegt: nee, voor Wiebel Lul
Soemp zegt: beetje wel ja, je zou ook afwassen
Wiebel zegt:![]()
Wiebel zegt: sorry
Wiebel zegt: ik was wel begonnen
Wiebel zegt: maar toen weer vergeten
Soemp zegt: * met ogen rolt
Wiebel zegt: *overal kusjes in nek geeft
Dus
wtfquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nee weet ikVeronica Mars zit ik nu in seizoen 3
That 70s Show heb ik al een tijdje niet meer gezien, Weeds ook niet
Heb ook nog Dead Like Me, Reaper, 10th Kingdom, John Doe, 8 Simple Rules, One Tree Hill en Smallville.
Verder heb ik al een deel geschrapt omdat ik het niet echt leuk vond of gewoon niet keek
Oh en ik moet Battlestar Galactica nog opzoeken. Friends heb ik compleet op dvd, Gilmore Girls ook.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nee weet ikVeronica Mars zit ik nu in seizoen 3
That 70s Show heb ik al een tijdje niet meer gezien, Weeds ook niet
Heb ook nog Dead Like Me, Reaper, 10th Kingdom, John Doe, 8 Simple Rules, One Tree Hill en Smallville.
Verder heb ik al een deel geschrapt omdat ik het niet echt leuk vond of gewoon niet keek
Oh en ik moet Battlestar Galactica nog opzoeken. Friends heb ik compleet op dvd, Gilmore Girls ook.
Ik ben net als Wiebelquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:49 schreef Soempie het volgende:
Dus
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:49 schreef Soempie het volgende:
Dus
Jaquote:
Alleen Friends en Gilmore Girls heb ik op dvd gekocht, rest zijn downloads hoorquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:51 schreef BenjaminFranklin het volgende:
[..]
![]()
Ik heb de deluxe box van Band of Brothers
Ook alles van HOUSE
Heb ook alles van Gilmore Girls(stom dat ze niet trouwden
)
Verder alle seizoenen van scrubs
eerste seizoenen van al die shit die ik opnoemde, en ben nu ook dexter aant volgen...
Soms wel jaquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:55 schreef BenjaminFranklin het volgende:
praten jullie ook serieus zo over msn en shit?
Ik heb mij na mijn vorige relatie voorgenomen NOOIT meer serieuze dingen via msn te bespreken, laat staan ruzie te maken. Daar kun je het zo mee verklotenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:55 schreef BenjaminFranklin het volgende:
praten jullie ook serieus zo over msn en shit?
Wat heb je gehad?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:59 schreef Etcetera het volgende:
Net BSOD gehad![]()
Echt hard tijd dat ik dat geld met IBG ga regelen
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:02 schreef BenjaminFranklin het volgende:
Blue Screen Of Death, windows
Blue Screen Of Deathquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:00 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wat heb je gehad?
Mijn cake is pap van binnen![]()
![]()
![]()
Stomme klote-pakje zei dat ik de oven voor moest verwarmen, nou dat doe ik dus nooit meer
quote:
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:02 schreef Soempie het volgende:
Als dat msn gesprek irl was verlopen, dan waren we nu alletwee boos geweest gok ik.![]()
Dan had ik echt geen kusjes gehad.
Wij hebben wel eens ruzie gehad door iets wat op msn gezegd isquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:04 schreef LadyBlack het volgende:
[..]ok, dan is dit misschien toch handiger.
Wij worden allebei nooit boos, dus beter gewoon zeggenAnders ga ik proberen om zijn msnteksten te 'vertalen', denk dat ie stiekem toch boos was en dan voel ik me kut
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:57 schreef Etcetera het volgende:
Dat vond ik ookWist alleen niet of iarl en Tinuviel op een naamtopic zaten te wachten, dus heb het zo maar opgelost
Ik heb Friends, Sex and the City, Cold Feet, Green Wing, The Young Ones en Desperate Housewives op DVDquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
JaEn er zijn nog wel meer dingen die ik wil zien
Maar niks is leuker dan NCIS natuurlijk
[..]
Alleen Friends en Gilmore Girls heb ik op dvd gekocht, rest zijn downloads hoor
[..]
Soms wel ja
Je vergat 'bier brouwen'quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Je kunt beter kippen houden - wiet verbouwen - met een man trouwen
Vrouwen...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:04 schreef LadyBlack het volgende:
Wij worden allebei nooit boos, dus beter gewoon zeggenAnders ga ik proberen om zijn msnteksten te 'vertalen', denk dat ie stiekem toch boos was en dan voel ik me kut
Graag gedaanquote:
Ik ben geen man hequote:
He, bier leer je drinken, net als koffie.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Graag gedaan
[..]
Ik ben geen man heEn lus ook geen bier, dus zit niet echt voorgeprogrammeerd
Ik ben ook geen bierliefhebber.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:24 schreef BenjaminFranklin het volgende:
[..]
He, bier leer je drinken, net als koffie.
quote:Vrijdag 6 februari, 20:30 uur:
De meest gebruikelijk methode van whisky maken in Schotland is 2 maal distilleren, maar je kunt natuurlijk als distilleerderij ook eigenwijs zijn en daarvan afwijken. Op de eerste proeverij van 2009 gaan we een paar van die eigenwijzen eens nader bekijken.
We trappen af met een kijkje aan de andere kant van de zee in Ierland. Er word wel eens gedacht dat alle Ierse whiskey 3 maal gedistilleerd is, maar dat is niet zo. De meest bekende echter wel, wij hebben gekozen voor de relatief onbekende GreenSpot, een van de weinige traditionele potstill whiskeys.
Dan over de oceaan naar Kentucky waar de enige 3 maal gedistilleerde bourbon, Woodford Reserve, vandaan komt. Voor de rest van de avond blijven we in Schotland. In de Lowlands was triple distilled de standaard, met Auchentoshan gaan we een van de weinige whisky's uit die regio proeven. De regio Campbeltown heeft nog minder distilleerderijen dan de Lowlands maar wel 2 meer dan 2 maal gedistilleerde whisky's, Springbank en Hazelburn, allebei van de Springbank distilleerderij.
Tenslotte het experiment van Jim McEwan bij Bruichladdich. Jim wilde kijken hoe hoog het alcoholpercentage zou worden bij 4 maal distilleren. Hoog dus, boven de 90%. Dit experiment, waarvan wij een fles hebben, is nu gebotteld als X4, een spirit op een sterkte van 50%.
dan heb je het niet leren drinken, simpelquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben ook geen bierliefhebber.
En nu?
Ja erg hequote:
same herequote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben ook geen bierliefhebber.
En nu?
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:30 schreef BenjaminFranklin het volgende:
[..]
dan heb je het niet leren drinken, simpel
Cold Feet.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb Friends, Sex and the City, Cold Feet, Green Wing, The Young Ones en Desperate Housewives op DVD
Je was je tegen je vader aan het afzetten dus?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn vader heeft 42 jaar bij Amstel gewerkt.
We woonden in de woningen die om de brouwerij waren gebouwd in Amsterdam-Oost...
Nee, maar mijn vader zei wel atijd dat ik een slechte was voor zijn 13e maand.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:36 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je was je tegen je vader aan het afzetten dus?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ga je gang BF
Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:41 schreef lubje25 het volgende:Ik was degene die m steldeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ga je gang BF![]()
![]()
weet ik, maar dacht dat je weg wasquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:44 schreef BenjaminFranklin het volgende:
[..]
Ik was degene die m stelde
Ik heb beide geprobeerd. Vind het echt nietsquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:24 schreef BenjaminFranklin het volgende:
[..]
He, bier leer je drinken, net als koffie.
Ik heb nog niet alles teruggelezen, dus heb dat ff gemist, ik ga nu eerst eten en dan kom ik hier op terugquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:54 schreef Soempie het volgende:
We vroegen ons af hoe het het dat meisje en jou is, TM.
Foto.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:09 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb eindelijk het knuffellapje voor het kindje van mijn vrienden af
Goed gedaan!!! Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:13 schreef Soempie het volgende:
WTFIk heb een 8 voor ethiek en dat was zo'n moeilijk tentamen.
![]()
Zo blij.
Waar?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:42 schreef MaJo het volgende:
Nieuwe LOST en grey's zijn beschikbaar voor de liefhebbers
Weet niet of ik het al gemeld had, maar pas bij mn broer een whisky van Nederlandse bodem op. Best luxe houten kist waar het in zat, mooie presentatie.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:29 schreef MadMaster het volgende:
Mijn bezigheid vanavond:
[..]
[ afbeelding ]
die heb ik hier ook op de schap staan. Voor een 5 jaar oude Nederlandse Whisky niet heel slechtquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:19 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Weet niet of ik het al gemeld had, maar pas bij mn broer een whisky van Nederlandse bodem op. Best luxe houten kist waar het in zat, mooie presentatie.
Maar de smaak was daarna wel een beetje
edit: deze dus.
heb je dr weer een msn gesprek over?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:53 schreef Soempie het volgende:
Wiebel voelt zich schuldig, omdat ik nu zijn klusjes aan het doen ben.![]()
![]()
Wat een rust trouwens als je alleen thuis bent. Dat overkomt me haast nooit.
Get used to itquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:54 schreef BenjaminFranklin het volgende:
[..]
heb je dr weer een msn gesprek over?
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:02 schreef Soempie het volgende:
Nee, hij belde even vanuit de Ardennen om te vertellen dat hij goed was aangekomen en de auto ook. Al hadden ze een keer stilgestaan onderweg.En de meter stond in/ boven het rood. Welke meter heb ik niet zo meegekregen.
![]()
En dat is dan onze nieuwe auto.
wat is het?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:02 schreef LadyBlack het volgende:
knip
Gemaakt van het rugpand van een oude verenigingstrui
dat laatste zegt meer over de driving skillsquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:03 schreef Soempie het volgende:
Een jongen zei al: je hebt toch achterruit verwarming? Dat is handig bij het duwen.
En een van die vrouwen zat te twijfelen of ze wel in die auto zou stappen.
Tofquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:02 schreef LadyBlack het volgende:
[ afbeelding ]
Gemaakt van het rugpand van een oude verenigingstrui
Een bmw eh...oudje.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
Temperatuur meter. Brandstofmeter.
Wat voor auto is het
Ik ook nietquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
Een bmw eh...oudje.![]()
Ik heb toch geen verstand van auto's Etcie!
Mooi spul he, bellenquote:
Ze wilde heel graag meerijden, maar toen dacht ze dat we de Ford nog hadden.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:04 schreef BenjaminFranklin het volgende:
[..]
dat laatste zegt meer over de driving skills
Ik had even op tweakers gekeken in het bmw topic.quote:
Nee nee. Die vraag werd helemaal niet aan mij gesteld. Ik lag nog in bed. Jij probeert iets te verbergen!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:38 schreef Nembrionic het volgende:
Mooie poging trouwens. Leidt mooi af van de vraag wat JOUW plannen zijn. Of dat je nog iets in de post verwacht
Dat was gewoon een verkapte 'Neuken?' !quote:
Je hebt 'm in de supermarkt leren kennen? Hoe gaat zoiets?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:08 schreef Etcetera het volgende:
Kom lieverd, we gaan gezellig naar de supermarkt waar we elkaar hebben leren kennen![]()
Is die roos niet gewoon voor jezelf?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:13 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb gisteren tijdens mijn therapeutisch-shop-sessie bij de Xenos zo'n neproos van een meter lang gekocht (die wou ik al heel lang eens kopen), denk dat ik die op Valentijnsochtend maar aan mngeef
of m boven het bed hang als hij onder de douche staat ofzo.
Ah, maar zij kan er toch niks aan doen dat jij een foutje hebt gemaakt.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:09 schreef MadMaster het volgende:
Dat moet toch altijd, of ben ik nou gek? (Ik doe het zelf ook nietquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:00 schreef LadyBlack het volgende:
Stomme klote-pakje zei dat ik de oven voor moest verwarmen, nou dat doe ik dus nooit meer
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik had even op tweakers gekeken in het bmw topic.
Hij werkte er, ik ging er werkenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:11 schreef wyccie het volgende:
Je hebt 'm in de supermarkt leren kennen? Hoe gaat zoiets?![]()
Wat een oekelquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:12 schreef Soempie het volgende:
Distributieriem moet ook vervangen lees ik daar. Ik ga Wiebel wurgen als hij thuis komt.![]()
Ik zei dus al dat hij voor dat eind nog niet de bmw moest pakken, omdat hij er eerst naar moet kijken.
Ja, dat wel.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wat een oekelZijn jullie wel lid van de ANWB
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:12 schreef BenjaminFranklin het volgende:
check die inhaalquoteslag hier
Oh ja we hebben nog wat termen hier, voor je gaat denken: whutquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:12 schreef BenjaminFranklin het volgende:
check die inhaalquoteslag hier
Nou dat scheelt dan nog een beetjequote:
Inderdaad.. die rozen boeien niet. Maar een kaartje er aan 'Neuken?' maakt het wel weer romatischquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:11 schreef wyccie het volgende:
Dat was gewoon een verkapte 'Neuken?' !
[..]
Is die roos niet gewoon voor jezelf?Mannen vinden daar toch niks aan?
[..]
Oh zo! Ik dacht dat jullie allebei boodschappen aan het doen waren.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:12 schreef Etcetera het volgende:
Hij werkte er, ik ging er werkenWe waren collega vakkenvullers
Tijdje later ging hij weg, maar tijdens het stappen weer ontmoet
Jij het Rob toch? Zo niet, dan is het mij echt een raadsel wie ik dán in m'n Hyves heb staanquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:16 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Inderdaad.. die rozen boeien niet. Maar een kaartje er aan 'Neuken?' maakt het wel weer romatisch![]()
Ja dat vermoedde ik alquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh zo! Ik dacht dat jullie allebei boodschappen aan het doen waren.
Jij hebt een cursusje Creatief met quotes omgaan gevolgd.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:16 schreef Whiteguy het volgende:
Inderdaad.. die rozen boeien niet. Maar een kaartje er aan 'Neuken?' maakt het wel weer romatisch![]()
jazeker. Zoals mijn profiel ook weet te vermelden overigens.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Jij het Rob toch? Zo niet, dan is het mij echt een raadsel wie ik dán in m'n Hyves heb staan![]()
[..]
ah, mysterieuze hyver is terechtquote:
Ja dat wel, maar Wg nietquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:19 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
jazeker. Zoals mijn profiel ook weet te vermelden overigens.
Oeh.. ik ben ook weer aan het downloaden geslagen. Xbox360 is omgebouwd inmiddels (die had na aanschaf in december eigenlijk nog niet meer dan een half uur aangestaan)... maar blijkt achteraf eigenlijk best leuk te zijnquote:
*BF heeft m al binnen en gekekenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:25 schreef Etcetera het volgende:Ook een nieuwe Bones
* Etcetera gaat weer downloaden
Ik was het vergetenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:36 schreef BenjaminFranklin het volgende:
[..]
*BF heeft m al binnen en gekeken
Wat een ongelofelijk dom kind zeg.quote:Meisje (13) neemt overdosis om vader te redden
Een 13-jarig meisje uit de plaats Wuxi in het oosten van China heeft geprobeerd zelfmoord te plegen zodat ze haar lever aan haar doodzieke vader kon geven.
Rapport
Chen Jin had in de handtas van haar moeder een medisch rapport ontdekt, waarin stond dat haar vader op sterven lag door leverkanker. Hij zou nog drie maanden te leven hebben. Ze schreef haar moeder een briefje waarin ze vroeg haar lever aan haar vader te geven en nam daarop 200 slaappillen. Haar moeder trof haar dochter bewusteloos aan na een bezoekje aan haar zieke man.
Wachten
Chen werd in snel naar hetzelfde ziekenhuis als haar vader gebracht, waar ze op de afdeling intensieve zorg ligt. Ongeveer anderhalf miljoen Chinezen wachten jaarlijks op orgaantransplantatie, maar er zijn slechts voor tienduizend mensen per jaar organen beschikbaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:43 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijk dom kind zeg.Dat dacht ik dus ook alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel plezierquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:43 schreef Soempie het volgende:
Ik ga lekker op de bank hangen met een film.
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Dat is een popje voor een pasgeboren baby'tje van vriendenquote:
Euh..... shit betraptquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:11 schreef wyccie het volgende:
Is die roos niet gewoon voor jezelf?Mannen vinden daar toch niks aan?
Mja die truuk heb ik ook wel eens geprobeerd.. niet altijd een doorslaand succes.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Maar, maar, als ik het leuk vind, vindt hij het toch ook leuk?![]()
Als hij van je houdt wel.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:49 schreef LadyBlack het volgende:
Euh..... shit betrapt![]()
Maar, maar, als ik het leuk vind, vindt hij het toch ook leuk?![]()
Lijkt me geen designfail. Dat is zo bedoeld. En die broek...met extra ruimte voor een extra large fallus.quote:
Als je d'r in gaat lopen - vrijwillig - vind ik dat best wel een failquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Lijkt me geen designfail. Dat is zo bedoeld. En die broek...met extra ruimte voor een extra large fallus.
Hmm.. nouja ik studeer geen geneeskunde. Hoe ik aan die kennis gekomen ben weet ik niet eigenlijk.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:02 schreef wyccie het volgende:
Dat van die leverschade zou ik niet hebben geweten als ik geen geneeskunde studeer. Ik neem namelijk bijna nooit tabletjes. En dat kind is 13, dan weet je dat toch niet? Wel lief bedoeld. Maar ja, daar heeft haar vader nu niks aan.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Ik heb hier koekjes, chocola en rijstcrackers. Maar nu wil ik Dropfruitduo's!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
iets meer zwarte wodka zou het meer naar dropfruitduo's laten smaken
Jaquote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Maar was leuker geweest als hij van niks had geweten natuurlijk.![]()
Stomme Valentijn.Gaan jullie daar nog iets aan doen?
Ik ben 19quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:15 schreef BenjaminFranklin het volgende:
allemaal zwaar volwassen mensen hier dus, papa's, mama's... ik ben pas 20
afstuderen met 20?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:32 schreef BenjaminFranklin het volgende:
Okey ik ben BF, 20 jaar oud. Ben nu bezig met afstuderen (studie International Business and Languages). Ik hou van reizen, heb 6 maanden in spanje (madrid) gezeten vanwege stage, en 6 maanden in zuid-afrika (kaapstad) vanwege studie. Kwam eigenlijk op fok op die stage in madrid, was gewoon soms niet veel te doen en toen ben ik maar begonnen met de AKQ
Dat heb ik ook gedaan bij mijn exquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:13 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb gisteren tijdens mijn therapeutisch-shop-sessie bij de Xenos zo'n neproos van een meter lang gekocht (die wou ik al heel lang eens kopen), denk dat ik die op Valentijnsochtend maar aan mngeef
of m boven het bed hang als hij onder de douche staat ofzo.
Echt iets doen gaat er die dag niet zo inzitten. Broertje van mijn vriend heeft uitgerekend op die dag een feestje geplandaan de andere kant van het land ook nog...
één is net zo leukquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:09 schreef MadMaster het volgende:
Sindsdien hangt die bos gedroogd en wel in de badkamer en zo kan ze er iedere Valentijnsdag naar kijken...
Ik heb laatst geleerd dat het IJslandse woord 'neuka' verkrachten betekent. Dan weet je dat. Niet dat je er iets aan hebt, maar tochquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:16 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Je voorraad is anders niet verkeerd! Neem wat chocola, misschien gaat het dan overquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb hier koekjes, chocola en rijstcrackers. Maar nu wil ik Dropfruitduo's!![]()
Damn you, Tim!
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Gisteren redelijk aan de zuiperij geweest, was wel weer es leuk. Samen met een goede vriendin allemaal vreemde combi's geprobeerd, steeds in de verhouding 1 op 1. Dit waren:
Bailey's + Tia Maria, zou lekkerder zijn met meer Tia Maria
Pisang Ambon + Cointreau. Geen groot succes, los is het lekkerder
Dropshot + Zwarte wodka: iets meer zwarte wodka zou het meer naar dropfruitduo's laten smaken
Amaretto + Malibu: vond ik niet zo, zij wel. Hou ook niet heel erg van amaretto
Jägermeister + Berenburg (Berenjager): Hou niet zo van berenburg, los is het beter.
Bailey's/Tia en Dropshot/zwarte wodka hebben potentie, maar er moet nog wat aan de verhouding gesleuteld worden. De rest hoef je niet te proberenAls je toch amaretto en malibu voorhanden hebt (thuis)...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
in de supermarkt kan je flessen ananassap (met prik!) kopen.
Zowel malibu als amaretto mixen daar wat mij betreft prima mee.
Pisang heb ik hier ook staan... en die laat ik daar lekker staan.
En tia maria moet je gewoon in je koffie gooien![]()
WTFquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:21 schreef B.ertha het volgende:
Ben ik nou de enige die zich nog herinnert dat er al een SC baby isDie van PS en Davinia?
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Gisteren redelijk aan de zuiperij geweest, was wel weer es leuk. Samen met een goede vriendin allemaal vreemde combi's geprobeerd, steeds in de verhouding 1 op 1. Dit waren:
Bailey's + Tia Maria, zou lekkerder zijn met meer Tia Maria
Pisang Ambon + Cointreau. Geen groot succes, los is het lekkerder
Dropshot + Zwarte wodka: iets meer zwarte wodka zou het meer naar dropfruitduo's laten smaken
Amaretto + Malibu: vond ik niet zo, zij wel. Hou ook niet heel erg van amaretto
Jägermeister + Berenburg (Berenjager): Hou niet zo van berenburg, los is het beter.
Bailey's/Tia en Dropshot/zwarte wodka hebben potentie, maar er moet nog wat aan de verhouding gesleuteld worden. De rest hoef je niet te proberenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat lijkt me wel een heel gezellige avond!!
PS is ook Physicsrules. Eerder dan de PS die jij bedoelt. Maar ik begrijp de verwarringquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:26 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
WTF
PS wat doe je ?!
en...
hoe is dat fysiek mogelijk geweest... wie was de draagmoeder?
Ik zou er dan PR van gemaakt hebben...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:27 schreef B.ertha het volgende:
[..]
PS is ook Physicsrules. Eerder dan de PS die jij bedoelt. Maar ik begrijp de verwarring
Dat moet het ook zijnquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:29 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik zou er dan PR van gemaakt hebben...
Je weet het, toch. Ik wil altijd iets wat ik niet heb.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Je voorraad is anders niet verkeerd! Neem wat chocola, misschien gaat het dan over
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:31 schreef LadyBlack het volgende:
Was alweer vergeten dat ie met de trein ging en dat ik m even naar het station zou brengen
Oh, wat domquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:29 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik zou er dan PR van gemaakt hebben...
Als ie geluk heeft 23:19, anders 23:49... dat valt dus mee. Ik deed dat eerder bijna elke vrijdag, dan werkte ik tot 9 uur, en danquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Gaat hij op dit tijdstip nog naar Almelo? Dan is hij daar tegen middernacht pas.
Ik wel hoorquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:35 schreef Etcetera het volgende:
Maar die van Davinia en PR hebben we nooit heel bewust meegemaakt tochOf ben ik gewoon zo vergeetachtig
Dan zal dat het zijn denk ikquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:41 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik wel hooren ik zit hier minder lang dan jij
Maar PR is toch vooral te vinden in de AKQ, en Davinia weet ik niet zo goed, dus ik vind dat de baby van IARL meer telt
![]()
Hallo, ik bedenk me nu ineens dat dit nergens op slaat, jij bent toch hartstikke creabea?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
TofIk kijk soms ook in OUD bij die creabea topics. Ik wilde dat ik dingen kon maken.
Ja ik heb me prima vermaaktquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:27 schreef LadyBlack het volgende:
[..]dat lijkt me wel een heel gezellige avond!!
Wat heb je nou uiteindelijk gebruikt om het hoofdje te vullen?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:50 schreef LadyBlack het volgende:
Hallo, ik bedenk me nu ineens dat dit nergens op slaat, jij bent toch hartstikke creabea?![]()
Jij maakt vet coole surprises, daar kan ik alleen maar van dromenZo'n popje als dit is echt te makkelijk om waar te zijn, ik maak het vaker voor baby'tjes, wel altijd geslaagd
Een vrouwelijke patholoog-anatoom. Bones is een bijnaam, omdat ze steeds met botten bezig isquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:20 schreef MaJo het volgende:
Waar gaat Bones over? De naam spreekt me niet aan
Bones gaat over een FBI agent en zijn partner (Bones) die samen misdaden oplossenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:20 schreef MaJo het volgende:
Waar gaat Bones over? De naam spreekt me niet aan
Als ik in Nijmegen woon ga ik natuurlijk niet een andere Vierdaagse lopen. Ik ga niet vreemd.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:17 schreef Etcetera het volgende:
Die van NijmegenDat lijkt me echt zo gaaf
Ga je nou ook trainen enzo?
Wat is haar e-mailadres?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:33 schreef TradeMarkie het volgende:
Dat meisje heeft me nog een paar mailtjes en sms'jes gestuurd, waarvan ik er een aantal negatief heb beantwoord, maar het helpt nog niet echt heel erg
geen idee, ik druk gewoon op replyquote:
Zeg haar maar dat je mij stuurt als ze niet ophoudt. Dat zal d'r leren.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:38 schreef TradeMarkie het volgende:
geen idee, ik druk gewoon op reply
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zeg haar maar dat je mij stuurt als ze niet ophoudt. Dat zal d'r leren.
Dat moet je ook niet doen hè.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:38 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
geen idee, ik druk gewoon op reply
Ook al eens gedaan. Was wel aardigquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:16 schreef wyccie het volgende:
Ik heb besloten mee te doen aan de Vierdaagse.
Was wel aardig?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ook al eens gedaan. Was wel aardig
Ik denk dat ik het met minimaal trainen ook uit kan lopen, maar ik train ook vooral voor die andere loop waar ik het eerder over had. http://www.trailwalker.nl/quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wyc, ben je van plan veel te gaan trainen of wordt het het op goed geluk gaan lopen?
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
DAt waren toch die Bush/ Republikeinen vrienden?
Mediamarkt Leeuwarden had een 1 GB mp3-speler in de folder staan voor 8 euro. Hangt af van de kwaliteit die je wilt hebben enz. enz. enz., maar veel mp3's zitten op 1-1,5 MB per minuut. Op 1 GB kan je dus zeker een uur of 10 muziek kwijt.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:34 schreef wyccie het volgende:
Mijn gewrichten zijn prima, dat moet wel gaan lukken. En als mijn gewrichten gaan zeuren krijgen ze ervan langs.![]()
Dat lopen in hordes lijkt me ook niet fijn. Ik heb nogal een snel looptempo, erger me op zaterdagmiddag ook altijd als ik in mijn pauze even buiten een broodje ga halen. En dan loop ik dus maar vijf minuten buiten in die meute.![]()
Maar goed, ik loop ze gewoon voorbij en dan heb ik alle ruimte voor mezelf.![]()
Ik moet nu alleen wel voor een mp3-speler zorgen die voor een dag aan muziek kan bevatten. Ben zelf een tegenstander van oordopjes in het verkeer, maar met wandelen in de natuur is dat niet erg.
Iemand idee voor een goedkoop ding, waar ik voor 10 uur muziek op kan zetten?
Juist nietquote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
DAt waren toch die Bush/ Republikeinen vrienden?
Zo weinig geheugen nodig? Dan heb ik zelf al een mp3-speler. Oh, er kan zelfs 6GB op.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Mediamarkt Leeuwarden had een 1 GB mp3-speler in de folder staan voor 8 euro. Hangt af van de kwaliteit die je wilt hebben enz. enz. enz., maar veel mp3's zitten op 1-1,5 MB per minuut. Op 1 GB kan je dus zeker een uur of 10 muziek kwijt.
Jaja, goed opgeruimd. Gewoon alles in de prullenbak gegooid. Zo kan ik het ook.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:38 schreef Soempie het volgende:
Ik heb zo goed opgeruimd en schoongemaakt dat ik de tandpasta niet meer kan vinden.![]()
Leuke serie, tussen Booth en Bones hangt er ook een spanning, wanneer bonedquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Bones gaat over een FBI agent en zijn partner (Bones) die samen misdaden oplossenBones komt van de bijnaam die FBI Agent Booth haar heeft gegeven omdat ze geen echte FBI agent is maar een medewerkster van het Jeffersonian Instituut dat botten onderzoekt. En het botten gehalte valt wel mee, alhoewel er soms wel scenes inzitten waarbij ik liever even wegkijk
* Etcetera is naar de kroeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |