Ik heb mij na mijn vorige relatie voorgenomen NOOIT meer serieuze dingen via msn te bespreken, laat staan ruzie te maken. Daar kun je het zo mee verklotenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:55 schreef BenjaminFranklin het volgende:
praten jullie ook serieus zo over msn en shit?
Wat heb je gehad?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:59 schreef Etcetera het volgende:
Net BSOD gehad![]()
Echt hard tijd dat ik dat geld met IBG ga regelen
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:02 schreef BenjaminFranklin het volgende:
Blue Screen Of Death, windows
Blue Screen Of Deathquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:00 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wat heb je gehad?
Mijn cake is pap van binnen![]()
![]()
![]()
Stomme klote-pakje zei dat ik de oven voor moest verwarmen, nou dat doe ik dus nooit meer
quote:
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:02 schreef Soempie het volgende:
Als dat msn gesprek irl was verlopen, dan waren we nu alletwee boos geweest gok ik.![]()
Dan had ik echt geen kusjes gehad.
Wij hebben wel eens ruzie gehad door iets wat op msn gezegd isquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:04 schreef LadyBlack het volgende:
[..]ok, dan is dit misschien toch handiger.
Wij worden allebei nooit boos, dus beter gewoon zeggenAnders ga ik proberen om zijn msnteksten te 'vertalen', denk dat ie stiekem toch boos was en dan voel ik me kut
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:57 schreef Etcetera het volgende:
Dat vond ik ookWist alleen niet of iarl en Tinuviel op een naamtopic zaten te wachten, dus heb het zo maar opgelost
Ik heb Friends, Sex and the City, Cold Feet, Green Wing, The Young Ones en Desperate Housewives op DVDquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
JaEn er zijn nog wel meer dingen die ik wil zien
Maar niks is leuker dan NCIS natuurlijk
[..]
Alleen Friends en Gilmore Girls heb ik op dvd gekocht, rest zijn downloads hoor
[..]
Soms wel ja
Je vergat 'bier brouwen'quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Je kunt beter kippen houden - wiet verbouwen - met een man trouwen
Vrouwen...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:04 schreef LadyBlack het volgende:
Wij worden allebei nooit boos, dus beter gewoon zeggenAnders ga ik proberen om zijn msnteksten te 'vertalen', denk dat ie stiekem toch boos was en dan voel ik me kut
Graag gedaanquote:
Ik ben geen man hequote:
He, bier leer je drinken, net als koffie.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Graag gedaan
[..]
Ik ben geen man heEn lus ook geen bier, dus zit niet echt voorgeprogrammeerd
Ik ben ook geen bierliefhebber.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:24 schreef BenjaminFranklin het volgende:
[..]
He, bier leer je drinken, net als koffie.
quote:Vrijdag 6 februari, 20:30 uur:
De meest gebruikelijk methode van whisky maken in Schotland is 2 maal distilleren, maar je kunt natuurlijk als distilleerderij ook eigenwijs zijn en daarvan afwijken. Op de eerste proeverij van 2009 gaan we een paar van die eigenwijzen eens nader bekijken.
We trappen af met een kijkje aan de andere kant van de zee in Ierland. Er word wel eens gedacht dat alle Ierse whiskey 3 maal gedistilleerd is, maar dat is niet zo. De meest bekende echter wel, wij hebben gekozen voor de relatief onbekende GreenSpot, een van de weinige traditionele potstill whiskeys.
Dan over de oceaan naar Kentucky waar de enige 3 maal gedistilleerde bourbon, Woodford Reserve, vandaan komt. Voor de rest van de avond blijven we in Schotland. In de Lowlands was triple distilled de standaard, met Auchentoshan gaan we een van de weinige whisky's uit die regio proeven. De regio Campbeltown heeft nog minder distilleerderijen dan de Lowlands maar wel 2 meer dan 2 maal gedistilleerde whisky's, Springbank en Hazelburn, allebei van de Springbank distilleerderij.
Tenslotte het experiment van Jim McEwan bij Bruichladdich. Jim wilde kijken hoe hoog het alcoholpercentage zou worden bij 4 maal distilleren. Hoog dus, boven de 90%. Dit experiment, waarvan wij een fles hebben, is nu gebotteld als X4, een spirit op een sterkte van 50%.
dan heb je het niet leren drinken, simpelquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben ook geen bierliefhebber.
En nu?
Ja erg hequote:
same herequote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben ook geen bierliefhebber.
En nu?
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:30 schreef BenjaminFranklin het volgende:
[..]
dan heb je het niet leren drinken, simpel
Cold Feet.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb Friends, Sex and the City, Cold Feet, Green Wing, The Young Ones en Desperate Housewives op DVD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |