gelukkig is het geen echte relatie danquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is dus echt de manier om haar helemaal over de rooie te krijgen
mannen
En van haar weten we eigenlijk vrij weinigquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, voor die Wyccie moet je oppassen. Voor je het weet ligt je hele hebben en houwen op straat
Niet echt eigenlijkquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, misschien was er een interessante aangelegenheid ofzo
Jullie hebben niet een "jullie-ding"?
ik zit hier te wachten op een sms die ik toch niet krijg, en alsie komt zal er wel niet veel goeds in staan, ruilen?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En van haar weten we eigenlijk vrij weinig![]()
[..]
Niet echt eigenlijk
God ik voel me saai
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:01 schreef BenjaminFranklin het volgende:
[..]
ik zit hier te wachten op een sms die ik toch niet krijg, en alsie komt zal er wel niet veel goeds in staan, ruilen?
Valentijnsdag hoeft toch allemaal niet duur en groots? Kook zijn favoriete maaltje, favo muziek op, kaarsje erbij en een lekker wijntje. Prima tochquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En van haar weten we eigenlijk vrij weinig![]()
[..]
Niet echt eigenlijk
God ik voel me saai
Hoe weet je zo zeker dat zij geen relatie wil?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:01 schreef BenjaminFranklin het volgende:
[..]
ik zit hier te wachten op een sms die ik toch niet krijg, en alsie komt zal er wel niet veel goeds in staan, ruilen?
Je weet dat ze allebei nog thuis wonen?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Valentijnsdag hoeft toch allemaal niet duur en groots? Kook zijn favoriete maaltje, favo muziek op, kaarsje erbij en een lekker wijntje. Prima toch
Ik vind dat we die vrijdag erin moeten houden.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:06 schreef MadMaster het volgende:
Hé, is het hier ineens wulpse vrijdag?
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:06 schreef MadMaster het volgende:
Hé, is het hier ineens wulpse vrijdag?
I know, maar dan kun je wel op je kamer eten toch?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:06 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Je weet dat ze allebei nog thuis wonen?
Uit eten is altijd leuk
hebben we het al meerdere keren over gehad..quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hoe weet je zo zeker dat zij geen relatie wil?
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:09 schreef MadMaster het volgende:
Mw. MM krijgt van mij voor Valentijn voorlopig niets meer.
Heb ooit de fout begaan door te bellen naar de bloemist en te vragen naar de mooiste rozen, want ik wilde een bosje van 20 stuks bij haar op het werk bezorgen.
Dat bleken de 'Grand Prix' te zijn en die waren toen bijna 9 Euro per stuk.
Aangezien ik me niet wilde laten kennen heb ik stoer 'Doe maar.' gezegd en kreeg ik later de rekening van bijna 200 Euro (incl. bezorgkosten, dat dan weer wel).
Sindsdien hangt die bos gedroogd en wel in de badkamer en zo kan ze er iedere Valantijnsdag naar kijken...
Heb ooit de fout begaan door te bellen naar de bloemist en te vragen naar de mooiste rozen, want ik wilde een bosje van 20 stuks bij haar op het werk bezorgen.
Aangezien ik me niet wilde laten kennen heb ik stoer 'Doe maar.' gezegd en kreeg ik later de rekening van bijna 200 Euro (incl. bezorgkosten, dat dan weer wel).
Sindsdien hangt die bos gedroogd en wel in de badkamer en zo kan ze er iedere Valantijnsdag naar kijken...
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:11 schreef BenjaminFranklin het volgende:
[..]
hey MM, lang geleden, herinner je me nog?
Sindsdien hangt die bos gedroogd en wel in de badkamer en zo kan ze er iedere Valentijnsdag naar kijken...
Ik ben er al zeker een half jaar en heb het nog niet voor elkaar gekregenquote:
Nog actief bezig met tapen?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:13 schreef MadMaster het volgende:
[..], de (inmiddels voormalige) HMH-boy...
Jawel, eind vorig jaar nieuwe, kleinere apparatuur gekocht daarvoor in de USA.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:16 schreef BenjaminFranklin het volgende:
[..]
Nog actief bezig met tapen?
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:16 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Ik ben er al zeker een half jaar en heb het nog niet voor elkaar gekregen
Je mag mijn plek in de OP wel hebben...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:16 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Ik ben er al zeker een half jaar en heb het nog niet voor elkaar gekregen
Geef Wiebel er één voor Valentijn...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:49 schreef Soempie het volgende:
Ik ga stofzuigen en dweilen.
ik wil een huishoudster.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |