quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:11 schreef BenjaminFranklin het volgende:
[..]
heb inmiddels gestuurd: jeetje, leef je nog![]()
ik zie wel wat er komt..
Ik denk dat je op MaJo-cursus moet.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:11 schreef BenjaminFranklin het volgende:
[..]
ik zie wel wat er komt..
Ik heb gisteren tijdens mijn therapeutisch-shop-sessie bij de Xenos zo'n neproos van een meter lang gekocht (die wou ik al heel lang eens kopen), denk dat ik die op Valentijnsochtend maar aan mnquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:04 schreef Etcetera het volgende:
Ik zou ook wel iets met Valentijn willen doen, maar we zijn allebei behoorlijk blut en ik ben inspiratieloos
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:11 schreef BenjaminFranklin het volgende:
[..]
ik zie wel wat er komt..
Welkom in de AKQ SCquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:15 schreef BenjaminFranklin het volgende:
[..]
jij bent wel erg nieuwsgierig he? maakt niet uit, sinds oud en nieuw
Alle spannende date-verhalen moeten sinds een aantal maanden van andere mensen komen, dus gun me dat maar gewoon.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:15 schreef BenjaminFranklin het volgende:
[..]
jij bent wel erg nieuwsgierig he? maakt niet uit, sinds oud en nieuw
Jij kan er anders ook wat van hoorquote:
MOI?? Ik werd net aangespoord door Wyccie, normaal durf ik helemaal niet zoveel te vragen!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jij kan er anders ook wat van hoor
Ja, voor die Wyccie moet je oppassen. Voor je het weet ligt je hele hebben en houwen op straatquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:20 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
MOI?? Ik werd net aangespoord door Wyccie, normaal durf ik helemaal niet zoveel te vragen!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:24 schreef BenjaminFranklin het volgende:
dat leef je nog? topic had starla geopend he, heb net in de AKQ zelf ns aan dr gevraagd of ze nog leeft, kijken wat het gaat worden
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:24 schreef BenjaminFranklin het volgende:
dat leef je nog? topic had starla geopend he, heb net in de AKQ zelf ns aan dr gevraagd of ze nog leeft, kijken wat het gaat worden
Veel plezier!quote:
Dat is dus echt de manier om haar helemaal over de rooie te krijgenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:11 schreef BenjaminFranklin het volgende:
[..]
ik zie wel wat er komt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |