quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:31 schreef LadyBlack het volgende:
Was alweer vergeten dat ie met de trein ging en dat ik m even naar het station zou brengen
Oh, wat domquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:29 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik zou er dan PR van gemaakt hebben...
Als ie geluk heeft 23:19, anders 23:49... dat valt dus mee. Ik deed dat eerder bijna elke vrijdag, dan werkte ik tot 9 uur, en danquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Gaat hij op dit tijdstip nog naar Almelo? Dan is hij daar tegen middernacht pas.
Ik wel hoorquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:35 schreef Etcetera het volgende:
Maar die van Davinia en PR hebben we nooit heel bewust meegemaakt tochOf ben ik gewoon zo vergeetachtig
Dan zal dat het zijn denk ikquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:41 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik wel hooren ik zit hier minder lang dan jij
Maar PR is toch vooral te vinden in de AKQ, en Davinia weet ik niet zo goed, dus ik vind dat de baby van IARL meer telt
![]()
Hallo, ik bedenk me nu ineens dat dit nergens op slaat, jij bent toch hartstikke creabea?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
TofIk kijk soms ook in OUD bij die creabea topics. Ik wilde dat ik dingen kon maken.
Ja ik heb me prima vermaaktquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:27 schreef LadyBlack het volgende:
[..]dat lijkt me wel een heel gezellige avond!!
Wat heb je nou uiteindelijk gebruikt om het hoofdje te vullen?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:50 schreef LadyBlack het volgende:
Hallo, ik bedenk me nu ineens dat dit nergens op slaat, jij bent toch hartstikke creabea?![]()
Jij maakt vet coole surprises, daar kan ik alleen maar van dromenZo'n popje als dit is echt te makkelijk om waar te zijn, ik maak het vaker voor baby'tjes, wel altijd geslaagd
Een vrouwelijke patholoog-anatoom. Bones is een bijnaam, omdat ze steeds met botten bezig isquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:20 schreef MaJo het volgende:
Waar gaat Bones over? De naam spreekt me niet aan
Bones gaat over een FBI agent en zijn partner (Bones) die samen misdaden oplossenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:20 schreef MaJo het volgende:
Waar gaat Bones over? De naam spreekt me niet aan
Als ik in Nijmegen woon ga ik natuurlijk niet een andere Vierdaagse lopen. Ik ga niet vreemd.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:17 schreef Etcetera het volgende:
Die van NijmegenDat lijkt me echt zo gaaf
Ga je nou ook trainen enzo?
Wat is haar e-mailadres?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:33 schreef TradeMarkie het volgende:
Dat meisje heeft me nog een paar mailtjes en sms'jes gestuurd, waarvan ik er een aantal negatief heb beantwoord, maar het helpt nog niet echt heel erg
geen idee, ik druk gewoon op replyquote:
Zeg haar maar dat je mij stuurt als ze niet ophoudt. Dat zal d'r leren.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:38 schreef TradeMarkie het volgende:
geen idee, ik druk gewoon op reply
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zeg haar maar dat je mij stuurt als ze niet ophoudt. Dat zal d'r leren.
Dat moet je ook niet doen hè.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:38 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
geen idee, ik druk gewoon op reply
Ook al eens gedaan. Was wel aardigquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:16 schreef wyccie het volgende:
Ik heb besloten mee te doen aan de Vierdaagse.
Was wel aardig?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ook al eens gedaan. Was wel aardig
Ik denk dat ik het met minimaal trainen ook uit kan lopen, maar ik train ook vooral voor die andere loop waar ik het eerder over had. http://www.trailwalker.nl/quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wyc, ben je van plan veel te gaan trainen of wordt het het op goed geluk gaan lopen?
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
DAt waren toch die Bush/ Republikeinen vrienden?
Mediamarkt Leeuwarden had een 1 GB mp3-speler in de folder staan voor 8 euro. Hangt af van de kwaliteit die je wilt hebben enz. enz. enz., maar veel mp3's zitten op 1-1,5 MB per minuut. Op 1 GB kan je dus zeker een uur of 10 muziek kwijt.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:34 schreef wyccie het volgende:
Mijn gewrichten zijn prima, dat moet wel gaan lukken. En als mijn gewrichten gaan zeuren krijgen ze ervan langs.![]()
Dat lopen in hordes lijkt me ook niet fijn. Ik heb nogal een snel looptempo, erger me op zaterdagmiddag ook altijd als ik in mijn pauze even buiten een broodje ga halen. En dan loop ik dus maar vijf minuten buiten in die meute.![]()
Maar goed, ik loop ze gewoon voorbij en dan heb ik alle ruimte voor mezelf.![]()
Ik moet nu alleen wel voor een mp3-speler zorgen die voor een dag aan muziek kan bevatten. Ben zelf een tegenstander van oordopjes in het verkeer, maar met wandelen in de natuur is dat niet erg.
Iemand idee voor een goedkoop ding, waar ik voor 10 uur muziek op kan zetten?
Juist nietquote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
DAt waren toch die Bush/ Republikeinen vrienden?
Zo weinig geheugen nodig? Dan heb ik zelf al een mp3-speler. Oh, er kan zelfs 6GB op.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Mediamarkt Leeuwarden had een 1 GB mp3-speler in de folder staan voor 8 euro. Hangt af van de kwaliteit die je wilt hebben enz. enz. enz., maar veel mp3's zitten op 1-1,5 MB per minuut. Op 1 GB kan je dus zeker een uur of 10 muziek kwijt.
Jaja, goed opgeruimd. Gewoon alles in de prullenbak gegooid. Zo kan ik het ook.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:38 schreef Soempie het volgende:
Ik heb zo goed opgeruimd en schoongemaakt dat ik de tandpasta niet meer kan vinden.![]()
Leuke serie, tussen Booth en Bones hangt er ook een spanning, wanneer bonedquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Bones gaat over een FBI agent en zijn partner (Bones) die samen misdaden oplossenBones komt van de bijnaam die FBI Agent Booth haar heeft gegeven omdat ze geen echte FBI agent is maar een medewerkster van het Jeffersonian Instituut dat botten onderzoekt. En het botten gehalte valt wel mee, alhoewel er soms wel scenes inzitten waarbij ik liever even wegkijk
* Etcetera is naar de kroeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |