Ik meen me kunnen te herinneren dat een definitie of iets als apparaat goed te gebruiken/ontworpen is dat het ziekenhuis proof moet zijn. Bij deze is dat weer bevestigdquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Ik ben niet zo van die moderne snufjes.
[..]
Nieuwe topics openen. Deze week al drie.
Als je er rekening mee houdt dat ik deze WOZ-waarde ook volgend jaar bij mijn aangifte inkomstenbelasting moet vermelden dan kan dat in totaal (met de OZ-aanslag er dus bij voor dit jaar) ¤ 200 à ¤ 250 verschil maken.quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Om hoeveel geld gaat het? Voor een paar tientjes ben ik te lui, maar als het om een paar honderd euro gaat...dat zijn toch wel wat whiskytjes.
quote:
We houden evengoed nog wel van je hoorquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:32 schreef wyccie het volgende:
Ja ja, ik doe het allemaal fout.![]()
Ik ben al weg.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:35 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
We houden evengoed nog wel van je hoor
quote:Today, my sister teased me about being a mistake baby. When I told my mom what my sister said, her response was "I still love you anyway". FML
quote:
Zoals deze?quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:28 schreef wyccie het volgende:
Jammer dat de lieve, grote ogen niet te zien zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |