Ik meen me kunnen te herinneren dat een definitie of iets als apparaat goed te gebruiken/ontworpen is dat het ziekenhuis proof moet zijn. Bij deze is dat weer bevestigdquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Ik ben niet zo van die moderne snufjes.
[..]
Nieuwe topics openen. Deze week al drie.
Als je er rekening mee houdt dat ik deze WOZ-waarde ook volgend jaar bij mijn aangifte inkomstenbelasting moet vermelden dan kan dat in totaal (met de OZ-aanslag er dus bij voor dit jaar) ¤ 200 ą ¤ 250 verschil maken.quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Om hoeveel geld gaat het? Voor een paar tientjes ben ik te lui, maar als het om een paar honderd euro gaat...dat zijn toch wel wat whiskytjes.
quote:
We houden evengoed nog wel van je hoorquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:32 schreef wyccie het volgende:
Ja ja, ik doe het allemaal fout.![]()
Ik ben al weg.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:35 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
We houden evengoed nog wel van je hoor
quote:Today, my sister teased me about being a mistake baby. When I told my mom what my sister said, her response was "I still love you anyway". FML
quote:
Zoals deze?quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:28 schreef wyccie het volgende:
Jammer dat de lieve, grote ogen niet te zien zijn.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:28 schreef wyccie het volgende:
Jammer dat de lieve, grote ogen niet te zien zijn.
Dat kan ik niet zien van de buitenkant.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:23 schreef TradeMarkie het volgende:
Deze heeft geen strik om z'n eitjes toch?
quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:22 schreef wyccie het volgende:
Doet me denken aan die paashaasfoto.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:00 schreef Wiebelkont het volgende:
Soempie tijdens een schaakspelletje zonet:
"Maar het was wel spannend he! Je dacht even dat je ging verliezen!"
'Nee, jij dacht even dat je ging winnen'
Wait... whutquote:Nem, vertel haar nog eens dat je écht wel meerdere koninginnen kunt hebben. Ze is het vergeten.
quote:12.6
Het is verboden de tegenstander, op welke wijze dan ook, af te leiden
quote:Als een pion de rij, het verst van zijn beginpositie verwijderd, bereikt, dan moet hij, als deel van dezelfde zet, worden vervangen door een nieuwe dame, toren, loper of paard van dezelfde kleur. De keuze van de speler is niet beperkt tot stukken die eerder zijn geslagen. Deze vervanging van een pion door een ander stuk wordt "promotie" genoemd. Het nieuwe stuk functioneert onmiddellijk.
Dat is ook waarom ik hoop dat Bert van Marwijk volgend jaar glashard faalt in Zuid-Afrika, zodat Jan Mulder weer een oproep tot stenigen uitbrengt.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:35 schreef Etcetera het volgende:
Net laatste 10min van voetbal gezien (Tunesie tegen Oranje). Ik dacht met weemoed terug aan het mooiste voetbal dat ik Oranje ik jaren heb zien spelen, want dat was dit nietIk neem jullile mee naar het EK van 2008
Inderdaad ja, lees die nog maar eens goed door voordat je weer een spelletje schaak voorstelt!quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:12 schreef Soempie het volgende:
Bron: http://www.schaakbond.nl/(...)-voor-het-schaakspel
Ik denk dat ze zelf de uitslag nog niet heeft...quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:15 schreef wyccie het volgende:
Komt MaJo nog een update doen over het ziekenhuis?
Er wordt hier actief geschaakt, maar iedereen speelt voor wit of zwart en het is correspodentieschaak dat nog langer duurt dan de levensduur van Harriet het schildpad.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:16 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Inderdaad ja, lees die nog maar eens goed door voordat je weer een spelletje schaak voorstelt!
quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:16 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Inderdaad ja, lees die nog maar eens goed door voordat je weer een spelletje schaak voorstelt!
Hmm...laat ik het eens even goed teruglezen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:17 schreef Soempie het volgende:
Ik denk dat ze zelf de uitslag nog niet heeft...
Ik weet niet wat ik van jouw fobo moet denken.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:16 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Omdat de andere dingen meer tijd nodig hebbenquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:23 schreef wyccie het volgende:
Hmm, een echo geeft direct resultaat. Ik snap niet waarom ze pas over een maand weer naar haar huisarts kan.
Je had overigens nog een leuk raadsel gemist. Die met onbekende nummer 1 die het met onbekende nummer 2 wilde doen, maar onbekende nummer 2 wilde een akkoord met onbekende nummer 3.quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Omdat de andere dingen meer tijd nodig hebbenMaar als er echt iets ergs is zouden ze dat wel laten weten toch?
Net naar the Levellers geweest, puik concert
Yupquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:12 schreef wyccie het volgende:
Oh, je had ook een feceskweek, hč?
Ik zag het jaquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Je had overigens nog een leuk raadsel gemist. Die met onbekende nummer 1 die het met onbekende nummer 2 wilde doen, maar onbekende nummer 2 wilde een akkoord met onbekende nummer 3.
Die vraag was eigenlijk ingestudeerd, hoewel ik geen acteur ben en ook geen carričre daartoe wil ambiėren heb ik een bewondering voor improvisatiecomedy.quote:
Dat kan inderdaad, in theorie zelfs 9.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:00 schreef Wiebelkont het volgende:
Nem, vertel haar nog eens dat je écht wel meerdere koninginnen kunt hebben. Ze is het vergeten.
Je kan dus een pion vervangen door een koningin, zelfs al heb je de originele koningin nog. Hiervoor gebruik ik vaak een toren ondersteboven.quote:Als een pion de rij, het verst van zijn beginpositie verwijderd, bereikt, dan moet hij, als deel van dezelfde zet, worden vervangen door een nieuwe dame, toren, loper of paard van dezelfde kleur. De keuze van de speler is niet beperkt tot stukken die eerder zijn geslagen. Deze vervanging van een pion door een ander stuk wordt "promotie" genoemd. Het nieuwe stuk functioneert onmiddellijk.
Helemaal correct, Wiebel. Maar wie had er ook alweer 2x van mijn verloren?quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:00 schreef Wiebelkont het volgende:
Nem, vertel haar nog eens dat je écht wel meerdere koninginnen kunt hebben. Ze is het vergeten.
Vrouwenquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Ga jij je maar storten op de strategieėn voor Risk.
Misschien correspondentieschaak, waar dan ook?quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Ga jij je maar storten op de strategieėn voor Risk.
Die is al zeer oud, maar ok zeer leukquote:Op donderdag 12 februari 2009 05:19 schreef lubje25 het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
Ik heb voor het eerst sinds ik het jaren geleden zag weer een stukje stand-up comedian gezien van the Comedy Factory. Ik lag weer helemaal in een deuk en vraag me af of jullie het ook wel voor te lachen vinden.
Als dit al eerder gepost is dan mag u deze post als niet gepost beschouwen![]()
jaja, dat zei ik toch alquote:Op donderdag 12 februari 2009 05:25 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Die is al zeer oud, maar ok zeer leuk
In een topic dat nu weg is.quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Soempie, waar en waarom werd je een bokworst genoemd?
Awquote:Op donderdag 12 februari 2009 08:47 schreef iamredleader het volgende:mogguh
Kusjes van Jair, die heel lief was gisteravond. Heeft alleen geslapen en gedronken bij z'n mama, en verder heel zoetjes geweest. Kijkt met grote ogen naar de wondere wereld, en heeft daarmee z'n papa helemaal betoverd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |