Dunnet, 35 euro. Ik heb niet de moeite genomen om te checken of dat de beste prijs was, maar daar had je de jouwe niet zo heel lang geleden ook vandaan dus ik ging er van uit dat het wel goed zatquote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:15 schreef Etcetera het volgende:
Tim, bij welke shop heb je de G5 bestelt
was net ook op televisie. Briljantquote:
Ik hoop dat het maandag komt, want dan ben ik er nog. Dinsdag tot en met donderdag ben ik niet in het landquote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:11 schreef Etcetera het volgende:
Dat zit wel goed![]()
Daar heb ik 'm ook weg, goedkoper vindt je 'm nergens
Oh, kijk niet raar op als je maandag post hebt, woensdag mail dat je post onderweg is, donderdag mail dat je account bestaat
Ze bezorgen met UPS. Daarover stond op hun site dat als het niet lukt om te bezorgen, ze het afgeven bij de buren óf nog een paar keer proberen te bezorgen, en als dat niet lukt dat je dan een afspraak moet makenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:21 schreef Etcetera het volgende:
Dat weet ik nietIk heb de 22ste januari besteld en kreeg de 29ste nog een vracht mailtjes
Ik hopelijk ookquote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:25 schreef Etcetera het volgende:
Oh da's wel minderIk was gewoon thuis de eerste keer dat het werd aangeboden
quote:
Ja hoor, zou naar een verjaardag gaan maar ik moest opeens toch werken vanavond.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
maar verder gaat het wel goed met je?
WTF? Hoe oud dacht ie dan?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 01:29 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben vandaag voor het eerst in mijn leven jonger geschat
Was door de taxichauffeur
Net gezellig uit eten geweest met MaJo
Dit stond er op het menu
[ afbeelding ]
Met chocolademousjes als toetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |