Dunnet, 35 euro. Ik heb niet de moeite genomen om te checken of dat de beste prijs was, maar daar had je de jouwe niet zo heel lang geleden ook vandaan dus ik ging er van uit dat het wel goed zatquote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:15 schreef Etcetera het volgende:
Tim, bij welke shop heb je de G5 bestelt
was net ook op televisie. Briljantquote:
Ik hoop dat het maandag komt, want dan ben ik er nog. Dinsdag tot en met donderdag ben ik niet in het landquote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:11 schreef Etcetera het volgende:
Dat zit wel goed![]()
Daar heb ik 'm ook weg, goedkoper vindt je 'm nergens
Oh, kijk niet raar op als je maandag post hebt, woensdag mail dat je post onderweg is, donderdag mail dat je account bestaat
Ze bezorgen met UPS. Daarover stond op hun site dat als het niet lukt om te bezorgen, ze het afgeven bij de buren óf nog een paar keer proberen te bezorgen, en als dat niet lukt dat je dan een afspraak moet makenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:21 schreef Etcetera het volgende:
Dat weet ik nietIk heb de 22ste januari besteld en kreeg de 29ste nog een vracht mailtjes
Ik hopelijk ookquote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:25 schreef Etcetera het volgende:
Oh da's wel minderIk was gewoon thuis de eerste keer dat het werd aangeboden
quote:
Ja hoor, zou naar een verjaardag gaan maar ik moest opeens toch werken vanavond.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
maar verder gaat het wel goed met je?
WTF? Hoe oud dacht ie dan?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 01:29 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben vandaag voor het eerst in mijn leven jonger geschat
Was door de taxichauffeur
Net gezellig uit eten geweest met MaJo
Dit stond er op het menu
[ afbeelding ]
Met chocolademousjes als toetje
En ik 5 kilo zeepquote:Op zaterdag 28 februari 2009 01:32 schreef MaJo het volgende:
bijna weer in utrecht. Uit eten met Nemmie was gezelligen ik ben 10 kilo cheddar rijker
Ha nem, dat is het nummer waar ik het over hadquote:
Ergens in de 20. Nou klopt dat, maar hij dacht 24. En dat is gek want ik wordt altijd ouder geschatquote:
Behalve de rode koolquote:eten was echt lekker
Neequote:en jij hebt heul geen muis gehad
Dat is echt zwaar genaaidquote:Op zaterdag 28 februari 2009 01:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En ik 5 kilo zeep![]()
Het spoor werd trouwens nog omgeroepen. Maar nĆ” 1:02. Daar hebben sommige mensen dus weinig aan gehad
Ja dat nummer ken ikquote:Op zaterdag 28 februari 2009 01:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ha nem, dat is het nummer waar ik het over had
is inderdaadalleen het rapgedeelte is zwaar matig
Het ergste zou zijn dat je trein dus net begint te rijden en dat je dan via het raam hoort dat de juiste trein 3 minuten later op een ander spoor vertrekt. Dat is pas genaaidquote:
Ja was even in de war met een ander nummerquote:Op zaterdag 28 februari 2009 01:37 schreef Etcetera het volgende:
Zit er een rapgedeelte in dan? Dat had ik gemistBen een beetje moe
![]()
Maar heb de cd net via usenet binnengehaald, dus die komt zo wel voorbij denk ik
Nee hoor dit nummer vind ik het wel bij meevallenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 01:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja dat nummer ken ik
Maar dat vind ik dus te U2-achtig. En jij ook
Ja dat is wel echt worst case scenario inderdaadquote:Op zaterdag 28 februari 2009 01:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het ergste zou zijn dat je trein dus net begint te rijden en dat je dan via het raam hoort dat de juiste trein 3 minuten later op een ander spoor vertrekt. Dat is pas genaaid
Oh, dacht dat dit dat nummer uit de winkel wasquote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee hoor dit nummer vind ik het wel bij meevallen
En ik al denken dat ik gek wasquote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja was even in de war met een ander nummerEr is dus een nummer waar een rapgedeelte in zit
Precies een uur, netjesquote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja dat is wel echt worst case scenario inderdaad
Ik ben thuis trouwens
Nope dit was het nummer die ik wel leuk vind van Viva la Vida, hun nieuwe singlequote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, dacht dat dit dat nummer uit de winkel was
Kan ook op de EP staan, zal het morgen even checkenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En ik al denken dat ik gek wasHoe heet dat nummer dan
Ja vond ik ook welquote:
wtfquote:
En dat is precies wat ik nu ook ga doenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja vond ik ook welLig ook al in bed
leuk voor die huisgenoot als het een huisgenoot isquote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
wtf
Dat is wel creepy
Of een huisgenoot zonder sleutel en telefoon. Ik zou in ieder geval niet gaan kijken
Alle huisgenoten zijn thuis, maar R. is wel even gaan kijken. Waren gewoon dronken paupersquote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
wtf
Dat is wel creepy
Of een huisgenoot zonder sleutel en telefoon. Ik zou in ieder geval niet gaan kijken
"Als het belangrijk is, dan bellen ze nog wel een keer"quote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
leuk voor die huisgenoot als het een huisgenoot is
Jepquote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:44 schreef MaJo het volgende:
Hey Lost staat in je onderschrift![]()
Hoe ver ben je nu?
Ohw jeetjequote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:53 schreef Nembrionic het volgende:
Deze foto kennen we allemaal wel denk ik (alleen dan met een andere tekst eronder)
Maar ik wist eigenlijk nooit het verhaal erachter
[ afbeelding ]
Dit vond ik altijd zo'n goed numme. En nu weet ik dus over wie het gaat
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:55 schreef Nembrionic het volgende:
Een een 5voor12 grapje:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:27 schreef Etcetera het volgende:
Ik had een This is Spartaaaaaa TT verwacht
GMTAquote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
eentje speciaal voor Etc (en whiteguy)
http://i167.photobucket.com/albums/u155/conquerearth/sata.jpg
Gelukkig heb je ons weer gevonden in het grote MEN bosquote:
In elk geval flauwquote:
Ik ken die foto helemaal nietquote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:53 schreef Nembrionic het volgende:
Deze foto kennen we allemaal wel denk ik (alleen dan met een andere tekst eronder)
Maar ik wist eigenlijk nooit het verhaal erachter
[ afbeelding ]
Dit vond ik altijd zo'n goed numme. En nu weet ik dus over wie het gaat
Ook goed:quote:
Ben doorgaans niet echt een liefhebber van de nerd-humor.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
eentje speciaal voor Etc (en whiteguy)
http://i167.photobucket.com/albums/u155/conquerearth/sata.jpg
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:16 schreef wyccie het volgende:
Eten als je honger hebt is net zo'n ultiem geluk als slapen als je moe bent.
Tot hier dacht ik dat dit een raar verhaal ging wordenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:19 schreef MaJo het volgende:
In het kader van douchen: mijn huisgenootje is een week weg en haar vriendje heeft mijn scheermesje meegenomen
Niet eens alle rompers en hydrofielluiers?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:44 schreef iamredleader het volgende:
Zo, in het kader van de TT: zojuist 8 overhemden van mezelf gestreken en 1 van mijn vrouw
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:46 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Tot hier dacht ik dat dit een raar verhaal ging worden
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:48 schreef DaviniaHR het volgende:
Niet eens alle rompers en hydrofielluiers?
quote:Er ligt er hier een in zijn bed een goed gesprek te hebben me zijn beer ipv te slapen!
(morgen weer website update)
Goed. Al slaapt hij nu wat onrustig... ligt hij weer in zn bed te huilenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:10 schreef iamredleader het volgende:
[..]
echt niet
![]()
[..]
hoe is het met de kleine man?
Die van LB was zeker mooi.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:03 schreef wyccie het volgende:
Plattegrondje maken, Soempie.
Die van LB was mooi. Veel ruimte!
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:10 schreef DaviniaHR het volgende:
Voor het geval je het nog niet wist, Madagascar is een zeer grappige film.
Eli kwam iig niet meer bij. Stond zowat met zn neus tegen het scherm geplakt te schateren van het lachen![]()
![]()
Die heb ik (in het zwart) en ik ben er zeker over te sprekenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:53 schreef TradeMarkie het volgende:
[ afbeelding ]
Krijg ik volgende week, aangezien ik na bijna 4 jaar abbo wel eens een nieuwe telefoon uit mocht zoeken van kpn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |