Dunnet, 35 euro. Ik heb niet de moeite genomen om te checken of dat de beste prijs was, maar daar had je de jouwe niet zo heel lang geleden ook vandaan dus ik ging er van uit dat het wel goed zatquote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:15 schreef Etcetera het volgende:
Tim, bij welke shop heb je de G5 bestelt
was net ook op televisie. Briljantquote:
Ik hoop dat het maandag komt, want dan ben ik er nog. Dinsdag tot en met donderdag ben ik niet in het landquote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:11 schreef Etcetera het volgende:
Dat zit wel goed![]()
Daar heb ik 'm ook weg, goedkoper vindt je 'm nergens
Oh, kijk niet raar op als je maandag post hebt, woensdag mail dat je post onderweg is, donderdag mail dat je account bestaat
Ze bezorgen met UPS. Daarover stond op hun site dat als het niet lukt om te bezorgen, ze het afgeven bij de buren óf nog een paar keer proberen te bezorgen, en als dat niet lukt dat je dan een afspraak moet makenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:21 schreef Etcetera het volgende:
Dat weet ik nietIk heb de 22ste januari besteld en kreeg de 29ste nog een vracht mailtjes
Ik hopelijk ookquote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:25 schreef Etcetera het volgende:
Oh da's wel minderIk was gewoon thuis de eerste keer dat het werd aangeboden
quote:
Ja hoor, zou naar een verjaardag gaan maar ik moest opeens toch werken vanavond.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
maar verder gaat het wel goed met je?
WTF? Hoe oud dacht ie dan?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 01:29 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben vandaag voor het eerst in mijn leven jonger geschat
Was door de taxichauffeur
Net gezellig uit eten geweest met MaJo
Dit stond er op het menu
[ afbeelding ]
Met chocolademousjes als toetje
En ik 5 kilo zeepquote:Op zaterdag 28 februari 2009 01:32 schreef MaJo het volgende:
bijna weer in utrecht. Uit eten met Nemmie was gezelligen ik ben 10 kilo cheddar rijker
Ha nem, dat is het nummer waar ik het over hadquote:
Ergens in de 20. Nou klopt dat, maar hij dacht 24. En dat is gek want ik wordt altijd ouder geschatquote:
Behalve de rode koolquote:eten was echt lekker
Neequote:en jij hebt heul geen muis gehad
Dat is echt zwaar genaaidquote:Op zaterdag 28 februari 2009 01:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En ik 5 kilo zeep![]()
Het spoor werd trouwens nog omgeroepen. Maar nĆ” 1:02. Daar hebben sommige mensen dus weinig aan gehad
Ja dat nummer ken ikquote:Op zaterdag 28 februari 2009 01:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ha nem, dat is het nummer waar ik het over had
is inderdaadalleen het rapgedeelte is zwaar matig
Het ergste zou zijn dat je trein dus net begint te rijden en dat je dan via het raam hoort dat de juiste trein 3 minuten later op een ander spoor vertrekt. Dat is pas genaaidquote:
Ja was even in de war met een ander nummerquote:Op zaterdag 28 februari 2009 01:37 schreef Etcetera het volgende:
Zit er een rapgedeelte in dan? Dat had ik gemistBen een beetje moe
![]()
Maar heb de cd net via usenet binnengehaald, dus die komt zo wel voorbij denk ik
Nee hoor dit nummer vind ik het wel bij meevallenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 01:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja dat nummer ken ik
Maar dat vind ik dus te U2-achtig. En jij ook
Ja dat is wel echt worst case scenario inderdaadquote:Op zaterdag 28 februari 2009 01:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het ergste zou zijn dat je trein dus net begint te rijden en dat je dan via het raam hoort dat de juiste trein 3 minuten later op een ander spoor vertrekt. Dat is pas genaaid
Oh, dacht dat dit dat nummer uit de winkel wasquote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee hoor dit nummer vind ik het wel bij meevallen
En ik al denken dat ik gek wasquote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja was even in de war met een ander nummerEr is dus een nummer waar een rapgedeelte in zit
Precies een uur, netjesquote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja dat is wel echt worst case scenario inderdaad
Ik ben thuis trouwens
Nope dit was het nummer die ik wel leuk vind van Viva la Vida, hun nieuwe singlequote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, dacht dat dit dat nummer uit de winkel was
Kan ook op de EP staan, zal het morgen even checkenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En ik al denken dat ik gek wasHoe heet dat nummer dan
Ja vond ik ook welquote:
wtfquote:
En dat is precies wat ik nu ook ga doenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja vond ik ook welLig ook al in bed
leuk voor die huisgenoot als het een huisgenoot isquote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
wtf
Dat is wel creepy
Of een huisgenoot zonder sleutel en telefoon. Ik zou in ieder geval niet gaan kijken
Alle huisgenoten zijn thuis, maar R. is wel even gaan kijken. Waren gewoon dronken paupersquote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
wtf
Dat is wel creepy
Of een huisgenoot zonder sleutel en telefoon. Ik zou in ieder geval niet gaan kijken
"Als het belangrijk is, dan bellen ze nog wel een keer"quote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
leuk voor die huisgenoot als het een huisgenoot is
Jepquote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:44 schreef MaJo het volgende:
Hey Lost staat in je onderschrift![]()
Hoe ver ben je nu?
Ohw jeetjequote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:53 schreef Nembrionic het volgende:
Deze foto kennen we allemaal wel denk ik (alleen dan met een andere tekst eronder)
Maar ik wist eigenlijk nooit het verhaal erachter
[ afbeelding ]
Dit vond ik altijd zo'n goed numme. En nu weet ik dus over wie het gaat
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:55 schreef Nembrionic het volgende:
Een een 5voor12 grapje:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:27 schreef Etcetera het volgende:
Ik had een This is Spartaaaaaa TT verwacht
GMTAquote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
eentje speciaal voor Etc (en whiteguy)
http://i167.photobucket.com/albums/u155/conquerearth/sata.jpg
Gelukkig heb je ons weer gevonden in het grote MEN bosquote:
In elk geval flauwquote:
Ik ken die foto helemaal nietquote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:53 schreef Nembrionic het volgende:
Deze foto kennen we allemaal wel denk ik (alleen dan met een andere tekst eronder)
Maar ik wist eigenlijk nooit het verhaal erachter
[ afbeelding ]
Dit vond ik altijd zo'n goed numme. En nu weet ik dus over wie het gaat
Ook goed:quote:
Ben doorgaans niet echt een liefhebber van de nerd-humor.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
eentje speciaal voor Etc (en whiteguy)
http://i167.photobucket.com/albums/u155/conquerearth/sata.jpg
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:16 schreef wyccie het volgende:
Eten als je honger hebt is net zo'n ultiem geluk als slapen als je moe bent.
Tot hier dacht ik dat dit een raar verhaal ging wordenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:19 schreef MaJo het volgende:
In het kader van douchen: mijn huisgenootje is een week weg en haar vriendje heeft mijn scheermesje meegenomen
Niet eens alle rompers en hydrofielluiers?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:44 schreef iamredleader het volgende:
Zo, in het kader van de TT: zojuist 8 overhemden van mezelf gestreken en 1 van mijn vrouw
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:46 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Tot hier dacht ik dat dit een raar verhaal ging worden
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:48 schreef DaviniaHR het volgende:
Niet eens alle rompers en hydrofielluiers?
quote:Er ligt er hier een in zijn bed een goed gesprek te hebben me zijn beer ipv te slapen!
(morgen weer website update)
Goed. Al slaapt hij nu wat onrustig... ligt hij weer in zn bed te huilenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:10 schreef iamredleader het volgende:
[..]
echt niet
![]()
[..]
hoe is het met de kleine man?
Die van LB was zeker mooi.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:03 schreef wyccie het volgende:
Plattegrondje maken, Soempie.
Die van LB was mooi. Veel ruimte!
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:10 schreef DaviniaHR het volgende:
Voor het geval je het nog niet wist, Madagascar is een zeer grappige film.
Eli kwam iig niet meer bij. Stond zowat met zn neus tegen het scherm geplakt te schateren van het lachen![]()
![]()
Die heb ik (in het zwart) en ik ben er zeker over te sprekenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:53 schreef TradeMarkie het volgende:
[ afbeelding ]
Krijg ik volgende week, aangezien ik na bijna 4 jaar abbo wel eens een nieuwe telefoon uit mocht zoeken van kpn
Staat er geen linkje in het vorige topic in de OP? (als ik je goed begrijp in elk gevalquote:Op zondag 1 maart 2009 03:06 schreef Dawnbreaker het volgende:
waar vind ik de OP code voor een nieuw AKQ deel ... topic?
heb t al opgelost.. wat een tyfustakkekutwerk.. nooit meer!quote:Op zondag 1 maart 2009 03:09 schreef Etcetera het volgende:![]()
[..]
Staat er geen linkje in het vorige topic in de OP? (als ik je goed begrijp in elk geval)
Mijn voeten![]()
Ze doen pijn
We hebben meegedaan aan een puzzelspeurtocht vanavond, was erg gezellig, maar ik loop niet zo vaak op laarzen. Resultaat: hele pijnlijke voeten
Heb na afloop praktisch meteen m'n laarzen uitgedaan (
pijn
) en schoenen aan maar ik zie nu al op tegen de toch naar boven, het uitdoen van schoenen en sokken
ik was er niet op aan het lettenquote:Op zondag 1 maart 2009 03:27 schreef Etcetera het volgende:Waarom denk je dat de laatste 10 posts ofzo van een AKQ altijd zo lang duren
quote:Op zondag 1 maart 2009 02:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Die heb ik (in het zwart) en ik ben er zeker over te spreken. Het schermpje is wel enigszins krasgevoelig (sleutels en zo), maar echt storend is het bij mij nog niet geworden. Ook niet nadat hij uit mijn zak op straat is gevallen terwijl ik aan het fietsen was
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:10 schreef DaviniaHR het volgende:
Goed. Al slaapt hij nu wat onrustig... ligt hij weer in zn bed te huilen
quote:Voor het geval je het nog niet wist, Madagascar is een zeer grappige film.
Eli kwam iig niet meer bij. Stond zowat met zn neus tegen het scherm geplakt te schateren van het lachen![]()
![]()
quote:en hij heeft me gisteravond gevoerd. met een vork...
ja, ik ben nog heel
Kleine man maakt het uitstekend, we zijn nog bezig met de tientallen honderden foto's te sorteren, maar online plaatsen komt nog welquote:hoe is het met jouw kleine man?
foto's?
Ik vond deel 2 leuker.quote:Op zondag 1 maart 2009 09:56 schreef iamredleader het volgende:
Madagascar is fantastisch. Deeltje 2 is wat minder, slechte grappen en voorspelbaar verloop
![]()
quote:
Hey PSquote:
Oeh nicequote:Op zondag 1 maart 2009 11:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik was skieƫn in Italiƫ
Wat gemist hier?
Oh en werk je bij de Lush hier dan vandaag, Majo?
Mooi weer gehad?quote:Op zondag 1 maart 2009 11:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik was skieėn in Italiė
Wat gemist hier?
Oh en werk je bij de Lush hier dan vandaag, Majo?
quote:Op zondag 1 maart 2009 11:14 schreef TradeMarkie het volgende:
Klacht: Ik moet helemaal naar Ilpendam om een potje te voetballen, kon dat niet dichterbij?
Dat ik nu om kwart voor 12 moet vertrekken om om 1 uur te kunnen spelen, terwijl er genoeg teams zijn die op ons nivo spelen en die veel dichterbij huizenquote:
Ik werk tot 4 uur. Kom je langs?quote:Op zondag 1 maart 2009 11:19 schreef iamredleader het volgende:welkom terug, PS!
MaJo, tot hoe laat werk je vandaag?
* Delete mental image*quote:
Waarschijnlijk is er in de laatste 2 jaar zoveel mascara in d'r ogen gelopen dat ze zelf niet meer ziet wat ze doetquote:Op zondag 1 maart 2009 11:45 schreef MaJo het volgende:
[..]elete mental image*
ik zat net in de trein tegenover een poppetjeze had zoveel mascara op dat haar wimpers net spinnenpoten leken
quote:Op zondag 1 maart 2009 11:18 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Mooi weer gehad?
En nog veel blauwe plekken opgelopen, of kun je al aardig skieėn?
M'n ouders zitten sinds gister in Italiė om een weekje te skieėn.
Ja dan zeker, is vlak bij elleboog waar ik zo moet zijnquote:Op zondag 1 maart 2009 11:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oeh nice
niet echt iets gemist nee
Yep werk vandaag op de leidse, kom je langs?
Dat lijkt me inderdaad de enige verklaring voor zulk excessief opmaakgedragquote:Op zondag 1 maart 2009 11:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is er in de laatste 2 jaar zoveel mascara in d'r ogen gelopen dat ze zelf niet meer ziet wat ze doet
Jee tofquote:Op zondag 1 maart 2009 11:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar zo tussen die twee toppen, dat smalle steile stukje he, geen piste enzo? Ik was de enige van het viertal dat dat ging doen die niet gevallen isIk val eigenlijk nooit
Daar heb ik een enorme hekel aan
![]()
En het weer was fantastisch
[..]
Ja dan zeker, is vlak bij elleboog waar ik zo moet zijn
Ja was best gezelligquote:Op zondag 1 maart 2009 11:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat lijkt me inderdaad de enige verklaring voor zulk excessief opmaakgedrag![]()
was het nog gezellig gister?
Damn, what?quote:Op zondag 1 maart 2009 11:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar zo tussen die twee toppen, dat smalle steile stukje he, geen piste enzo? Ik was de enige van het viertal dat dat ging doen die niet gevallen isIk val eigenlijk nooit
Daar heb ik een enorme hekel aan
![]()
En het weer was fantastisch
[..]
Ja dan zeker, is vlak bij elleboog waar ik zo moet zijn
Het was dan ook best wel surrealquote:Op zondag 1 maart 2009 12:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Damn, what?
Dat is toch hardstikke link met die stenen daar?
Ziet er wel heel mooi uit
Dan ben je vroeg vertrokkenquote:Op zondag 1 maart 2009 12:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zo het is goed wandelweer vandaag.
Net even een kilometertje of 15 gelopen.
Lekker
En goedemiddag.
Ik heb deel 1 gezien en die vond ik tegenvallenquote:
quote:
En wat doe je daar?quote:Op zondag 1 maart 2009 15:39 schreef Yurithemaster het volgende:
Vanuit een zoetermeers bejaarden tehuis
Lekker motiverend, die vraag.quote:Op zondag 1 maart 2009 16:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En wat doe je daar?
1. oudjes beveiligen
2. oudjes leegstelen
3. stage voor grondsteward
Helaas, gaat ging niet lukken vandaag, maar je bent altijd van harte welkom om na werk langs te slingerenquote:
Had ik leuk gevonden maar moet vanavond mijn opdracht afmaken.quote:Op zondag 1 maart 2009 17:17 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Helaas, gaat ging niet lukken vandaag, maar je bent altijd van harte welkom om na werk langs te slingeren
Xenon verlichting: een genot voor de bestuurde, een hel voor medeweggebruikersquote:Op zondag 1 maart 2009 17:18 schreef iamredleader het volgende:
Trouwens, van m'n broer gekocht:
Setje Xenon verlichting voor de auto
Dat uitgerekend jij dat moet zeggenquote:
You said itquote:Op zondag 1 maart 2009 17:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Xenon verlichting: een genot voor de bestuurde, een hel voor medeweggebruikers
Ik heb vandaag die bruisbal gebruikt en het hele bad bleef groenquote:
Klinkt goedquote:Op zondag 1 maart 2009 18:01 schreef Nembrionic het volgende:
Net een stuk gelopen, zonder jas
De lente is laat dit jaar, wordt gezegd, maar dit is toch wel lekker
Ja ik ook dus.quote:Op zondag 1 maart 2009 18:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Klinkt goed
ik heb juist het idee dat de lente er al aankomt. Ik voel het en ruik het in de lucht
Dat leg ik je nog wel uitquote:Op zondag 1 maart 2009 17:27 schreef MaJo het volgende:
maar woensdag ben ik van de partijwat houdt het precies in eigenlijk?
Hangt ervan af of je een bumperklevende Xenongebruikt bent of achter je hebt rijdenquote:Op zondag 1 maart 2009 17:37 schreef Etcetera het volgende:
Xenon verlichting: een genot voor de bestuurder, een hel voor medeweggebruikers
niet bepaald hoorquote:Op zondag 1 maart 2009 18:25 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hangt ervan af of je een bumperklevende Xenongebruikt bent of achter je hebt rijden
Ja maar dat soort mafketels verdienen ook geen rijbewijsquote:In alle ernst: op de A2 met 120 km/u op de linkerbaan, en dan van die![]()
![]()
types die met 80 een bus gaan inhalen... dan is xenon een extra motivatie voor de ander om weer netjes naar rechts te gaan
Van de weblog van Eliquote:Op zondag 1 maart 2009 17:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
maar woensdag ben ik van de partijwat houdt het precies in eigenlijk?
quote:Vandaag (30 september) was de pidjon haben. Dit is de lossing van de eerstgeborenen. Dit ritueel gebeurt alleen als de eerstgeborene een zoon is, zonder dat er miskramen aan vooraf zijn gegaan, en als bevalling op natuurlijke wijze heeft plaatsgevonden (dus geen keizersnede). Een groffe schatting geeft dat het dus maar in 10% van de geboortes plaatsvindt. Bij ons in de familie (beide kanten) was deze pidjon haben de eerste keer sinds papa's pidjon haben. Eigenlijk zouden alle eerstgeborenen in de tempel moeten werken, maar dat gaat niet bij gebrek aan tempel (en andere redenen). Bij dit ritueel koopt papa mij a.h.w. af bij een daartoe bevoegd persoon. Schijnt. Ik heb er niet zoveel van gemerkt, want ik lag lekker te slapen, danwel brullen dat het toch wel een beetje koud was in de soeka. Maar het is allemaal goed gegaan, want ik ben na afloop lekker met papa en mama naar huis gegaan. Uiteraard niet voordat mama mij gevoed had en ik als dank in de gang van de locatie waar we waren heb gekotst.
Bacon is vooral lekker met nog meer bacon. Chocoladesaus lijkt me nou niet echt de beste combi.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:40 schreef Etcetera het volgende:
Gezellig
[ afbeelding ]
Dit lijkt me nog best lekker(bacon met chocoladesaus)
Onze kampioenskansen zijn vandaag verspeeldquote:Op zondag 1 maart 2009 19:47 schreef TradeMarkie het volgende:
En een van de concurrenten heeft verloren lees ik net op knvb.nl, dus we staan nu 2e met een wedstrijd en een punt minder
Dat is wel heel zuur danquote:Op zondag 1 maart 2009 19:59 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Onze kampioenskansen zijn vandaag verspeeld![]()
Beste spelers moeten met het tweede mee, terwijl we al te kort hadden. Moesten spelen om de tweede plaats tegen een directe concurrent en verloren.![]()
Gelukkig gaan we komend weekend al onze zorgen verdrinken in Gent
Ik denk het ookquote:Op zondag 1 maart 2009 20:04 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat is wel heel zuur dan![]()
Wij gaan met pasen een weekendje naar centerparcs met het team, zal wel op hetzelfde neerkomen als dat weekendje Gent van jullie
Dat....en met 4 flessen afwasmiddel in het bubbelbad springenquote:Op zondag 1 maart 2009 20:06 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik denk het ook
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Verjaardag van mn opaquote:Op zondag 1 maart 2009 16:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En wat doe je daar?
1. oudjes beveiligen
2. oudjes leegstelen
3. stage voor grondsteward
Nee, kaas met mosterd. En is geen H_T combi, wordt vaak genoeg geleverd als onderdeel van een borrelgarnituurquote:Op zondag 1 maart 2009 22:57 schreef Nembrionic het volgende:
Mosterd met kaas. Echt weer zo'n typische HT-combi
Ik ook. Maar nooit mosterd met kaas.quote:
quote:Op zondag 1 maart 2009 23:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee, kaas met mosterd. En is geen H_T combi, wordt vaak genoeg geleverd als onderdeel van een borrelgarnituur
quote:Op zondag 1 maart 2009 23:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Okay, vandaag geen grapjes meer van mij
Nee, zelfs dat nietquote:Op zondag 1 maart 2009 23:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
ik had het vanaf het begin al in de juiste volgorde staan! Dat ik er 7-Up bij drink is misschien wel weer aan te merken als vreemde combi
Mooiquote:
Dan post je het antwoord toch?quote:Op maandag 2 maart 2009 00:00 schreef wyccie het volgende:
Ik weet het antwoord op de openstaande vraag in AKQ.
Posten zul jequote:Op maandag 2 maart 2009 00:03 schreef wyccie het volgende:
Ik doe toch al lang niet meer mee. Maar het kriebelt wel.
Kriebelt het niet, dan jeukt het wel.quote:Op maandag 2 maart 2009 00:03 schreef wyccie het volgende:
Ik doe toch al lang niet meer mee. Maar het kriebelt wel.
Het is inderdaad interessant. Discomuziek terwijl je met breakneck-speed door een stad rijdtquote:Op zondag 1 maart 2009 23:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga Burnout spelen met Boney M muziek aan. Dat lijkt me een interessante combi
heerlijk foute disco muziekquote:Op maandag 2 maart 2009 00:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het is inderdaad interessant. Discomuziek terwijl je met breakneck-speed door een stad rijdt
quote:
Luizen leventje ook he die ambtenarenquote:Op maandag 2 maart 2009 00:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het rijk blijft maar vakantie boeken en betalen.
Ik mag alleen nooit zelf de bestemming kiezen.quote:Op maandag 2 maart 2009 00:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Luizen leventje ook he die ambtenaren
Omdat die er niet in mogen ze zijn gewoon jaloersquote:Op maandag 2 maart 2009 00:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik mag alleen nooit zelf de bestemming kiezen.
En de bestemmingen waar we naar toe gaan zijn niet echt populair onder de toeristen.
Toeristen houden wel van kamperen, maar niet zonder wc'squote:Op maandag 2 maart 2009 00:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik mag alleen nooit zelf de bestemming kiezen.
En de bestemmingen waar we naar toe gaan zijn niet echt populair onder de toeristen.
quote:All GT based cars were required to have storage space, capable of holding a standard sized suitcase, in order for the car to be considered not only production based, but usable by the public. Mercedes exploited this by putting a small cubby hole into an unused area underneath the rear bodywork, although it was not as easy to access as a normal trunk. Toyota, in their interpretation of the rules, were able to convince Automobile Club de l'Ouest (ACO) officials that the car's fuel tank, normally empty when the car is scrutineered before the race, was allowable as a trunk space since it could, theoretically, hold a suitcase.
Die kun toch gewoon zelf graven?quote:Op maandag 2 maart 2009 00:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Toeristen houden wel van kamperen, maar niet zonder wc's
Da's wel erg luxe hoor, een latrine met riolering.quote:Op maandag 2 maart 2009 00:55 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
is dat niet veel werk, een riolering aanleggen?
ik houd van luxequote:Op maandag 2 maart 2009 00:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Da's wel erg luxe hoor, een latrine met riolering.
Dan moet je zeker niet met mij mee gaan op "vakantie"quote:
Gewoon uit het raampje van het vliegtuig schijtenquote:Op maandag 2 maart 2009 01:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan moet je zeker niet met mij mee gaan op "vakantie"![]()
Alhoewel, ik werk bij de luchtmacht, dus hebben we het altijd wel luxer dan de anderen.
Of de laadklep open en dan op de rand zittenquote:Op maandag 2 maart 2009 01:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Gewoon uit het raampje van het vliegtuig schijten
quote:
Yupquote:Op maandag 2 maart 2009 01:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En die moet morgen ingeleverd worden?
Wat is die groene bal trouwens? Naam?
Ah goed zoquote:Op maandag 2 maart 2009 01:36 schreef Nembrionic het volgende:
Ongetwijfeld. Maar die ligt dus onderin de prullenbak want ik heb 'm gebruikt dus
Die was wel lekker
Inderdaad. Oftewel: bedtijd.quote:Op maandag 2 maart 2009 01:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah goed zoDacht ik ook wel
Ik begin ziek te wordenDikke keel, hoofdpijn, snotterig
En natuurlijk geen tijd om ziek te zijn
snel in bed duikenquote:Op maandag 2 maart 2009 01:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah goed zoDacht ik ook wel
Ik begin ziek te wordenDikke keel, hoofdpijn, snotterig
En natuurlijk geen tijd om ziek te zijn
Trustequote:
hehequote:Op maandag 2 maart 2009 01:58 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga ook zo.
Maar eerst:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op maandag 2 maart 2009 01:58 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga ook zo.
Maar eerst:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 maart 2009 01:31 schreef Nembrionic het volgende:
Wat is die groene bal trouwens?
En blauwe?quote:
quote:
Hoezo eindelijk? Bestellen 3 maanden geleden gedaan of zo?quote:Wij krijgen straks bezoek van de gordijnenboer, die komt eindelijk gordijnen ophangen
Nee, 3 wekenquote:Op maandag 2 maart 2009 08:35 schreef iamredleader het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Hoezo eindelijk? Bestellen 3 maanden geleden gedaan of zo?
quote:
Na de gordijnen moet de keuken afgewerkt worden. Boven de keukenkastjes is het nog open en tussen de kastjes en het aanrecht ook. Maar dat is ook allemaal besteld. Zal ook deze week komen of volgende week.quote:Zijn de gordijnen het laatste eigenlijk, Nem?
Trouwens, ik ruik dat ding nóg. Dat is een stuk beter dan verwachtquote:Op maandag 2 maart 2009 01:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Yup
groene bal? Oh ik snap het alenglish countryside
zit er geen sticker op
quote:Op maandag 2 maart 2009 08:50 schreef Nembrionic het volgende:
Mijn vader heeft toen ik in Engeland was 2 deuren smurfenblauw geverfd
Dus ik hoop dat 'ie binnenkort weer op cursus gaat voor zijn werk, dan kan ik ze weer mooi wit verven
Neequote:
echt nietquote:Op maandag 2 maart 2009 09:07 schreef Soempie het volgende:
Dat wordt trouwens vast zo'n terugkerend iets. Je vader op cursus: jij maakt de deuren wit. Jij weg: je vader maakt de deuren weer blauw. Etc, etc.
quote:Op maandag 2 maart 2009 09:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee
Dus ik ga de buurvrouw inschakelen bijvoorbeeld, om wat kritiek te leveren. Dat soort dingen.
Meer iets als: "Wat heb je gedįįn? Dit kan écht niet hoor! Wat een afschuwelijke kleur!"quote:
Denk je nou echt dat ze daar instructies voor nodig hebben?quote:Gewoon iedereen die langskomt instrueren zoiets te zeggen inderdaad.
mooi issie, he?quote:Op maandag 2 maart 2009 08:13 schreef iamredleader het volgende:
[..]
nieuwe avatar!
hoe'st met de kleine man? Jair heeft vannacht lekker geslapen, en was vanochtend zo heerlijk lekker warm
![]()
quote:Op maandag 2 maart 2009 09:11 schreef Nembrionic het volgende:
Denk je nou echt dat ze daar instructies voor nodig hebben?
Die dingen zijn afgrijselijk.
Oftewel, vanavond weer op tijd naar bedquote:Op maandag 2 maart 2009 11:39 schreef MaJo het volgende:
Meuning
verkoudheid heeft zich nog niet helemaal doorgezet, maar nog wel keelpijn en snotterig. Morgen moet ik om 7 uur op, zul je zien dat het dan feest is
Was ik ook al van plan ja, steeds om 3 uur gaan slapen is ook niet zo slimquote:Op maandag 2 maart 2009 11:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oftewel, vanavond weer op tijd naar bed
En een sjaal omdoen, thuis.
De nieuwe shinies zijn binnenquote:Op maandag 2 maart 2009 10:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Pakketstatus (monitor, muis en toetsenbord): DRACHTEN,
NL 02/03/2009 9:09 IN TRANSIT
Drachten is niet heel veel verderop
Ga je dat ook strelen en "my precious" noemen?quote:Op maandag 2 maart 2009 12:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De nieuwe shinies zijn binnen. Nieuw toetsenbord, nieuwe muis (Ets hoeveel gewicht heb je er in zitten?) en een Full-HD monitor
![]()
![]()
Zit in misdaad. Kan niet linken met mijn mobielquote:Op maandag 2 maart 2009 12:03 schreef Nembrionic het volgende:
link?
-edit- naar maffiaspel.
Ik kan het niet vinden
Nee, in plaats daarvan ga ik er mee in bed slapen en proberen borstvoeding te gevenquote:Op maandag 2 maart 2009 12:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ga je dat ook strelen en "my precious" noemen?
Scaaarrrinnggg meeeee!quote:Op maandag 2 maart 2009 12:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee, in plaats daarvan ga ik er mee in bed slapen en proberen borstvoeding te geven
Tsja, bij gebrek aan een baby moet je toch watquote:
Adoptie is een betere optie dan substitutie.quote:Op maandag 2 maart 2009 12:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Tsja, bij gebrek aan een baby moet je toch wat
Mijn monitor huilt me niet wakkerquote:Op maandag 2 maart 2009 12:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Adoptie is een betere optie dan substitutie.
Dat is waar. En toch geeft het je warmte.quote:
Precies, ongeveer 30 watt als ie aanstaat schat ik zoquote:Op maandag 2 maart 2009 12:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is waar. En toch geeft het je warmte.
En hij straalt helemaalquote:Op maandag 2 maart 2009 12:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Precies, ongeveer 30 watt als ie aanstaat schat ik zo
Dat vindt iedere ouderquote:
Nou...quote:Op maandag 2 maart 2009 12:19 schreef MaJo het volgende:
Mijn macbook is mijn substitutie vriendje. Niets mis mee toch?
quote:
Ik ga wel ff painten wat ik er in heb hangen.quote:Op maandag 2 maart 2009 12:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De nieuwe shinies zijn binnen. Nieuw toetsenbord, nieuwe muis (Ets hoeveel gewicht heb je er in zitten?) en een Full-HD monitor
![]()
![]()
Thanks you very muchquote:
Is dat de gewichtjesverdeling in je muis?quote:Op maandag 2 maart 2009 12:58 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Ben er nog steeds niet helemaal over uit of dit voor mij nou het lekkerste speelt of niet
Preciesquote:Op maandag 2 maart 2009 12:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou...
Wel gemakkelijk. Als je ruzie hebt, dan zet je 'm gewoon uit of breng je 'm weg om te laten repareren
quote:Op maandag 2 maart 2009 13:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is dat de gewichtjesverdeling in je muis?
Ik ben sporten
Ik ben begonnen met het zwaarste, dan kan ik er later gewichtjes uithalen als ik dat nodig vindquote:Op maandag 2 maart 2009 12:58 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Ben er nog steeds niet helemaal over uit of dit voor mij nou het lekkerste speelt of niet
Voor de warmte en het knuffelen heb ik kitty alquote:Op maandag 2 maart 2009 13:26 schreef wyccie het volgende:
Dan kun je ook net zo goed je hond in je bed stoppen. Geeft meer warmte, kun je beter mee knuffelen. Het probleem is dat zowel laptop als hond niet terug kunnen praten of met je meedenken. En seks met een laptop of hond is ook nog steeds een grote taboe.
Nu even uitzoeken of ik niet-HD materiaal er wel een beetje leuk uit kan laten zien...quote:Op maandag 2 maart 2009 12:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ga wel ff painten wat ik er in heb hangen.
*jaloers is op Full-HD monitor)
Macreel vind ik een toffe naam voor een Apple Macquote:Op maandag 2 maart 2009 13:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Voor de warmte en het knuffelen heb ik kitty alsamen met Macreel dus de beste combi
Ja hequote:Op maandag 2 maart 2009 13:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Macreel vind ik een toffe naam voor een Apple Mac
Mij niet, maar ik was wat anders aan het doen. Ik moet vandaag ook nog pakken, want ik ga een paar dagen voor school naar Disneyquote:Op maandag 2 maart 2009 14:45 schreef MaJo het volgende:
Heb ik jullie afgeschrikt met mijn verhalen over Macreel?
je hebt 1 aapje verdiendquote:Op maandag 2 maart 2009 12:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waku-Waku was ook een favoriet programma
quote:Op maandag 2 maart 2009 15:23 schreef Etcetera het volgende:
Ik snap Macreel niet helemaalMac is logisch maar reel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |