snel in bed duikenquote:Op maandag 2 maart 2009 01:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah goed zoDacht ik ook wel
Ik begin ziek te wordenDikke keel, hoofdpijn, snotterig
En natuurlijk geen tijd om ziek te zijn
Trustequote:
hehequote:Op maandag 2 maart 2009 01:58 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga ook zo.
Maar eerst:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op maandag 2 maart 2009 01:58 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga ook zo.
Maar eerst:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 maart 2009 01:31 schreef Nembrionic het volgende:
Wat is die groene bal trouwens?
En blauwe?quote:
quote:
Hoezo eindelijk? Bestellen 3 maanden geleden gedaan of zo?quote:Wij krijgen straks bezoek van de gordijnenboer, die komt eindelijk gordijnen ophangen
Nee, 3 wekenquote:Op maandag 2 maart 2009 08:35 schreef iamredleader het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Hoezo eindelijk? Bestellen 3 maanden geleden gedaan of zo?
quote:
Na de gordijnen moet de keuken afgewerkt worden. Boven de keukenkastjes is het nog open en tussen de kastjes en het aanrecht ook. Maar dat is ook allemaal besteld. Zal ook deze week komen of volgende week.quote:Zijn de gordijnen het laatste eigenlijk, Nem?
Trouwens, ik ruik dat ding nóg. Dat is een stuk beter dan verwachtquote:Op maandag 2 maart 2009 01:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Yup
groene bal? Oh ik snap het alenglish countryside
zit er geen sticker op
quote:Op maandag 2 maart 2009 08:50 schreef Nembrionic het volgende:
Mijn vader heeft toen ik in Engeland was 2 deuren smurfenblauw geverfd
Dus ik hoop dat 'ie binnenkort weer op cursus gaat voor zijn werk, dan kan ik ze weer mooi wit verven
Neequote:
echt nietquote:Op maandag 2 maart 2009 09:07 schreef Soempie het volgende:
Dat wordt trouwens vast zo'n terugkerend iets. Je vader op cursus: jij maakt de deuren wit. Jij weg: je vader maakt de deuren weer blauw. Etc, etc.
quote:Op maandag 2 maart 2009 09:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee
Dus ik ga de buurvrouw inschakelen bijvoorbeeld, om wat kritiek te leveren. Dat soort dingen.
Meer iets als: "Wat heb je gedįįn? Dit kan écht niet hoor! Wat een afschuwelijke kleur!"quote:
Denk je nou echt dat ze daar instructies voor nodig hebben?quote:Gewoon iedereen die langskomt instrueren zoiets te zeggen inderdaad.
mooi issie, he?quote:Op maandag 2 maart 2009 08:13 schreef iamredleader het volgende:
[..]
nieuwe avatar!
hoe'st met de kleine man? Jair heeft vannacht lekker geslapen, en was vanochtend zo heerlijk lekker warm
![]()
quote:Op maandag 2 maart 2009 09:11 schreef Nembrionic het volgende:
Denk je nou echt dat ze daar instructies voor nodig hebben?
Die dingen zijn afgrijselijk.
Oftewel, vanavond weer op tijd naar bedquote:Op maandag 2 maart 2009 11:39 schreef MaJo het volgende:
Meuning
verkoudheid heeft zich nog niet helemaal doorgezet, maar nog wel keelpijn en snotterig. Morgen moet ik om 7 uur op, zul je zien dat het dan feest is
Was ik ook al van plan ja, steeds om 3 uur gaan slapen is ook niet zo slimquote:Op maandag 2 maart 2009 11:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oftewel, vanavond weer op tijd naar bed
En een sjaal omdoen, thuis.
De nieuwe shinies zijn binnenquote:Op maandag 2 maart 2009 10:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Pakketstatus (monitor, muis en toetsenbord): DRACHTEN,
NL 02/03/2009 9:09 IN TRANSIT
Drachten is niet heel veel verderop
Ga je dat ook strelen en "my precious" noemen?quote:Op maandag 2 maart 2009 12:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De nieuwe shinies zijn binnen. Nieuw toetsenbord, nieuwe muis (Ets hoeveel gewicht heb je er in zitten?) en een Full-HD monitor
![]()
![]()
Zit in misdaad. Kan niet linken met mijn mobielquote:Op maandag 2 maart 2009 12:03 schreef Nembrionic het volgende:
link?
-edit- naar maffiaspel.
Ik kan het niet vinden
Nee, in plaats daarvan ga ik er mee in bed slapen en proberen borstvoeding te gevenquote:Op maandag 2 maart 2009 12:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ga je dat ook strelen en "my precious" noemen?
Scaaarrrinnggg meeeee!quote:Op maandag 2 maart 2009 12:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee, in plaats daarvan ga ik er mee in bed slapen en proberen borstvoeding te geven
Tsja, bij gebrek aan een baby moet je toch watquote:
Adoptie is een betere optie dan substitutie.quote:Op maandag 2 maart 2009 12:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Tsja, bij gebrek aan een baby moet je toch wat
Mijn monitor huilt me niet wakkerquote:Op maandag 2 maart 2009 12:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Adoptie is een betere optie dan substitutie.
Dat is waar. En toch geeft het je warmte.quote:
Precies, ongeveer 30 watt als ie aanstaat schat ik zoquote:Op maandag 2 maart 2009 12:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is waar. En toch geeft het je warmte.
En hij straalt helemaalquote:Op maandag 2 maart 2009 12:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Precies, ongeveer 30 watt als ie aanstaat schat ik zo
Dat vindt iedere ouderquote:
Nou...quote:Op maandag 2 maart 2009 12:19 schreef MaJo het volgende:
Mijn macbook is mijn substitutie vriendje. Niets mis mee toch?
quote:
Ik ga wel ff painten wat ik er in heb hangen.quote:Op maandag 2 maart 2009 12:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De nieuwe shinies zijn binnen. Nieuw toetsenbord, nieuwe muis (Ets hoeveel gewicht heb je er in zitten?) en een Full-HD monitor
![]()
![]()
Thanks you very muchquote:
Is dat de gewichtjesverdeling in je muis?quote:Op maandag 2 maart 2009 12:58 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Ben er nog steeds niet helemaal over uit of dit voor mij nou het lekkerste speelt of niet
Preciesquote:Op maandag 2 maart 2009 12:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou...
Wel gemakkelijk. Als je ruzie hebt, dan zet je 'm gewoon uit of breng je 'm weg om te laten repareren
quote:Op maandag 2 maart 2009 13:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is dat de gewichtjesverdeling in je muis?
Ik ben sporten
Ik ben begonnen met het zwaarste, dan kan ik er later gewichtjes uithalen als ik dat nodig vindquote:Op maandag 2 maart 2009 12:58 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Ben er nog steeds niet helemaal over uit of dit voor mij nou het lekkerste speelt of niet
Voor de warmte en het knuffelen heb ik kitty alquote:Op maandag 2 maart 2009 13:26 schreef wyccie het volgende:
Dan kun je ook net zo goed je hond in je bed stoppen. Geeft meer warmte, kun je beter mee knuffelen. Het probleem is dat zowel laptop als hond niet terug kunnen praten of met je meedenken. En seks met een laptop of hond is ook nog steeds een grote taboe.
Nu even uitzoeken of ik niet-HD materiaal er wel een beetje leuk uit kan laten zien...quote:Op maandag 2 maart 2009 12:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ga wel ff painten wat ik er in heb hangen.
*jaloers is op Full-HD monitor)
Macreel vind ik een toffe naam voor een Apple Macquote:Op maandag 2 maart 2009 13:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Voor de warmte en het knuffelen heb ik kitty alsamen met Macreel dus de beste combi
Ja hequote:Op maandag 2 maart 2009 13:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Macreel vind ik een toffe naam voor een Apple Mac
Mij niet, maar ik was wat anders aan het doen. Ik moet vandaag ook nog pakken, want ik ga een paar dagen voor school naar Disneyquote:Op maandag 2 maart 2009 14:45 schreef MaJo het volgende:
Heb ik jullie afgeschrikt met mijn verhalen over Macreel?
je hebt 1 aapje verdiendquote:Op maandag 2 maart 2009 12:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waku-Waku was ook een favoriet programma
quote:Op maandag 2 maart 2009 15:23 schreef Etcetera het volgende:
Ik snap Macreel niet helemaalMac is logisch maar reel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |