quote:
Luizen leventje ook he die ambtenarenquote:Op maandag 2 maart 2009 00:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het rijk blijft maar vakantie boeken en betalen.
Ik mag alleen nooit zelf de bestemming kiezen.quote:Op maandag 2 maart 2009 00:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Luizen leventje ook he die ambtenaren
Omdat die er niet in mogen ze zijn gewoon jaloersquote:Op maandag 2 maart 2009 00:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik mag alleen nooit zelf de bestemming kiezen.
En de bestemmingen waar we naar toe gaan zijn niet echt populair onder de toeristen.
Toeristen houden wel van kamperen, maar niet zonder wc'squote:Op maandag 2 maart 2009 00:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik mag alleen nooit zelf de bestemming kiezen.
En de bestemmingen waar we naar toe gaan zijn niet echt populair onder de toeristen.
quote:All GT based cars were required to have storage space, capable of holding a standard sized suitcase, in order for the car to be considered not only production based, but usable by the public. Mercedes exploited this by putting a small cubby hole into an unused area underneath the rear bodywork, although it was not as easy to access as a normal trunk. Toyota, in their interpretation of the rules, were able to convince Automobile Club de l'Ouest (ACO) officials that the car's fuel tank, normally empty when the car is scrutineered before the race, was allowable as a trunk space since it could, theoretically, hold a suitcase.
Die kun toch gewoon zelf graven?quote:Op maandag 2 maart 2009 00:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Toeristen houden wel van kamperen, maar niet zonder wc's
Da's wel erg luxe hoor, een latrine met riolering.quote:Op maandag 2 maart 2009 00:55 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
is dat niet veel werk, een riolering aanleggen?
ik houd van luxequote:Op maandag 2 maart 2009 00:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Da's wel erg luxe hoor, een latrine met riolering.
Dan moet je zeker niet met mij mee gaan op "vakantie"quote:
Gewoon uit het raampje van het vliegtuig schijtenquote:Op maandag 2 maart 2009 01:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan moet je zeker niet met mij mee gaan op "vakantie"![]()
Alhoewel, ik werk bij de luchtmacht, dus hebben we het altijd wel luxer dan de anderen.
Of de laadklep open en dan op de rand zittenquote:Op maandag 2 maart 2009 01:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Gewoon uit het raampje van het vliegtuig schijten
quote:
Yupquote:Op maandag 2 maart 2009 01:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En die moet morgen ingeleverd worden?
Wat is die groene bal trouwens? Naam?
Ah goed zoquote:Op maandag 2 maart 2009 01:36 schreef Nembrionic het volgende:
Ongetwijfeld. Maar die ligt dus onderin de prullenbak want ik heb 'm gebruikt dus
Die was wel lekker
Inderdaad. Oftewel: bedtijd.quote:Op maandag 2 maart 2009 01:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah goed zoDacht ik ook wel
Ik begin ziek te wordenDikke keel, hoofdpijn, snotterig
En natuurlijk geen tijd om ziek te zijn
snel in bed duikenquote:Op maandag 2 maart 2009 01:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah goed zoDacht ik ook wel
Ik begin ziek te wordenDikke keel, hoofdpijn, snotterig
En natuurlijk geen tijd om ziek te zijn
Trustequote:
hehequote:Op maandag 2 maart 2009 01:58 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga ook zo.
Maar eerst:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op maandag 2 maart 2009 01:58 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga ook zo.
Maar eerst:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 maart 2009 01:31 schreef Nembrionic het volgende:
Wat is die groene bal trouwens?
En blauwe?quote:
quote:
Hoezo eindelijk? Bestellen 3 maanden geleden gedaan of zo?quote:Wij krijgen straks bezoek van de gordijnenboer, die komt eindelijk gordijnen ophangen
Nee, 3 wekenquote:Op maandag 2 maart 2009 08:35 schreef iamredleader het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Hoezo eindelijk? Bestellen 3 maanden geleden gedaan of zo?
quote:
Na de gordijnen moet de keuken afgewerkt worden. Boven de keukenkastjes is het nog open en tussen de kastjes en het aanrecht ook. Maar dat is ook allemaal besteld. Zal ook deze week komen of volgende week.quote:Zijn de gordijnen het laatste eigenlijk, Nem?
Trouwens, ik ruik dat ding nóg. Dat is een stuk beter dan verwachtquote:Op maandag 2 maart 2009 01:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Yup
groene bal? Oh ik snap het alenglish countryside
zit er geen sticker op
quote:Op maandag 2 maart 2009 08:50 schreef Nembrionic het volgende:
Mijn vader heeft toen ik in Engeland was 2 deuren smurfenblauw geverfd
Dus ik hoop dat 'ie binnenkort weer op cursus gaat voor zijn werk, dan kan ik ze weer mooi wit verven
Neequote:
echt nietquote:Op maandag 2 maart 2009 09:07 schreef Soempie het volgende:
Dat wordt trouwens vast zo'n terugkerend iets. Je vader op cursus: jij maakt de deuren wit. Jij weg: je vader maakt de deuren weer blauw. Etc, etc.
quote:Op maandag 2 maart 2009 09:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee
Dus ik ga de buurvrouw inschakelen bijvoorbeeld, om wat kritiek te leveren. Dat soort dingen.
Meer iets als: "Wat heb je gedáán? Dit kan écht niet hoor! Wat een afschuwelijke kleur!"quote:
Denk je nou echt dat ze daar instructies voor nodig hebben?quote:Gewoon iedereen die langskomt instrueren zoiets te zeggen inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |