Als je andere topics ook volgt kan je dus twee vensters probleemloos naast elkaar houden. In google chrome kan je heel makkelijk tabbladen 'los' maken en naast elkaar zetten.quote:Op maandag 2 maart 2009 12:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Met deze resolutie heb ik aan beide kanten ongeveer evenveel open ruimte als dat het forum in beslag neemt
Oh ja, dat kan natuurlijk ookquote:Op maandag 2 maart 2009 15:37 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Als je andere topics ook volgt kan je dus twee vensters probleemloos naast elkaar houden. In google chrome kan je heel makkelijk tabbladen 'los' maken en naast elkaar zetten.
Zelf maak ik vaak internet venster smal om er nog video naast te kunnen houden oid.
Welk scherm is het uiteindelijk nou geworden?quote:Op maandag 2 maart 2009 15:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Niet voor standaard surfen... misschien wel handig in de combinatie internet/tekstverwerker, maar dat weet ik ook nog niet
Dezequote:Op maandag 2 maart 2009 15:49 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Welk scherm is het uiteindelijk nou geworden?
Nee de specs kloppen wel, monitor is nu met DVI aangeslotenquote:Op maandag 2 maart 2009 16:16 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ah, de iets duurdere variant met hdmi en dvi of kloppen de specs weer eens niet op tweakers ?
Hoe word je conditie gemeten? Gewoon op een loopband hardlopen en doorgaan tot dat je niet meer kan?quote:Op maandag 2 maart 2009 16:16 schreef Nembrionic het volgende:
Volgens de statistieken ben ik 21% vooruit gegaan met conditie en 11,5 kg kwijt in een jaar tijd
Fietstest (instappen) waarbij de hartslag gemeten wordt en de zuurstofopname-capaciteit.quote:Op maandag 2 maart 2009 17:07 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Hoe word je conditie gemeten? Gewoon op een loopband hardlopen en doorgaan tot dat je niet meer kan?
Beidenquote:Op maandag 2 maart 2009 17:15 schreef FastFox91 het volgende:
+21% lijkt mij best veel. Heb je dit jaar erg je best gedaan of was je conditie vorig jaar niet zo goed (/slecht)?
Nog eens 20%quote:Op maandag 2 maart 2009 17:24 schreef FastFox91 het volgende:
Ik fiets nu ook ongeveer een uur per dag (naar school), maar volgend jaar moet ik met de OV. Ik zit wel op voetbal, maar misschien moet ik ook nog iets extra's verzinnen.
Heb je een doelstelling voor dit jaar? +10% oid?
Lijkt me een prima plan. Ik stuur je straks mijn bankrekening.quote:Op maandag 2 maart 2009 17:30 schreef FastFox91 het volgende:
Dat is +44% in twee jaar tijd. Kan ik geen aandelen kopen in jou?
Mijne is helemaal leeg, bevalt mij het beste.quote:Op maandag 2 maart 2009 12:58 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Ben er nog steeds niet helemaal over uit of dit voor mij nou het lekkerste speelt of niet
DPI aanpassen lijkt me ook erg prettig bij Photoshopquote:Op maandag 2 maart 2009 17:36 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Mijne is helemaal leeg, bevalt mij het beste.
Een collega slaat daar dan weer in door, die heeft ook de houder voor de gewichten eruit gehaald, dan is ie nog lichter
Ik hou wel van een zware muisquote:Op maandag 2 maart 2009 17:36 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Mijne is helemaal leeg, bevalt mij het beste.
Een collega slaat daar dan weer in door, die heeft ook de houder voor de gewichten eruit gehaald, dan is ie nog lichter
Het is vooral prettig dat het zo makkelijk gaatquote:Op maandag 2 maart 2009 17:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
DPI aanpassen lijkt me ook erg prettig bij Photoshop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |