Als je andere topics ook volgt kan je dus twee vensters probleemloos naast elkaar houden. In google chrome kan je heel makkelijk tabbladen 'los' maken en naast elkaar zetten.quote:Op maandag 2 maart 2009 12:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Met deze resolutie heb ik aan beide kanten ongeveer evenveel open ruimte als dat het forum in beslag neemt
Oh ja, dat kan natuurlijk ookquote:Op maandag 2 maart 2009 15:37 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Als je andere topics ook volgt kan je dus twee vensters probleemloos naast elkaar houden. In google chrome kan je heel makkelijk tabbladen 'los' maken en naast elkaar zetten.
Zelf maak ik vaak internet venster smal om er nog video naast te kunnen houden oid.
Welk scherm is het uiteindelijk nou geworden?quote:Op maandag 2 maart 2009 15:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Niet voor standaard surfen... misschien wel handig in de combinatie internet/tekstverwerker, maar dat weet ik ook nog niet
Dezequote:Op maandag 2 maart 2009 15:49 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Welk scherm is het uiteindelijk nou geworden?
Nee de specs kloppen wel, monitor is nu met DVI aangeslotenquote:Op maandag 2 maart 2009 16:16 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ah, de iets duurdere variant met hdmi en dvi of kloppen de specs weer eens niet op tweakers ?
Hoe word je conditie gemeten? Gewoon op een loopband hardlopen en doorgaan tot dat je niet meer kan?quote:Op maandag 2 maart 2009 16:16 schreef Nembrionic het volgende:
Volgens de statistieken ben ik 21% vooruit gegaan met conditie en 11,5 kg kwijt in een jaar tijd
Fietstest (instappen) waarbij de hartslag gemeten wordt en de zuurstofopname-capaciteit.quote:Op maandag 2 maart 2009 17:07 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Hoe word je conditie gemeten? Gewoon op een loopband hardlopen en doorgaan tot dat je niet meer kan?
Beidenquote:Op maandag 2 maart 2009 17:15 schreef FastFox91 het volgende:
+21% lijkt mij best veel. Heb je dit jaar erg je best gedaan of was je conditie vorig jaar niet zo goed (/slecht)?
Nog eens 20%quote:Op maandag 2 maart 2009 17:24 schreef FastFox91 het volgende:
Ik fiets nu ook ongeveer een uur per dag (naar school), maar volgend jaar moet ik met de OV. Ik zit wel op voetbal, maar misschien moet ik ook nog iets extra's verzinnen.
Heb je een doelstelling voor dit jaar? +10% oid?
Lijkt me een prima plan. Ik stuur je straks mijn bankrekening.quote:Op maandag 2 maart 2009 17:30 schreef FastFox91 het volgende:
Dat is +44% in twee jaar tijd. Kan ik geen aandelen kopen in jou?
Mijne is helemaal leeg, bevalt mij het beste.quote:Op maandag 2 maart 2009 12:58 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Ben er nog steeds niet helemaal over uit of dit voor mij nou het lekkerste speelt of niet
DPI aanpassen lijkt me ook erg prettig bij Photoshopquote:Op maandag 2 maart 2009 17:36 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Mijne is helemaal leeg, bevalt mij het beste.
Een collega slaat daar dan weer in door, die heeft ook de houder voor de gewichten eruit gehaald, dan is ie nog lichter
Ik hou wel van een zware muisquote:Op maandag 2 maart 2009 17:36 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Mijne is helemaal leeg, bevalt mij het beste.
Een collega slaat daar dan weer in door, die heeft ook de houder voor de gewichten eruit gehaald, dan is ie nog lichter
Het is vooral prettig dat het zo makkelijk gaatquote:Op maandag 2 maart 2009 17:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
DPI aanpassen lijkt me ook erg prettig bij Photoshop
Metquote:Op maandag 2 maart 2009 17:59 schreef Etcetera het volgende:
Met of zonder voorverwarmen?
Was de kaas al gesmolten?quote:
Ze heeft wel gelijkquote:Op maandag 2 maart 2009 17:59 schreef MaJo het volgende:
Macreel voelt zich teleurgesteld en onbegrepen
mijn huisgenootje snapte het ook niet dus ik haar uitleggen dat het een woordgrapje is op makreel. Waarop zij antwoordt 'maar het is toch een appel en geen vis'
Zal ik mijn laptop (Packard) Bello noemen? om bij de dieren te blijvenquote:Op maandag 2 maart 2009 17:59 schreef MaJo het volgende:
mijn huisgenootje snapte het ook niet dus ik haar uitleggen dat het een woordgrapje is op makreel. Waarop zij antwoordt 'maar het is toch een appel en geen vis'
Ja, maar de bodem was nog niet goed afgebakken, ik ga maar weer eens een blik werpenquote:
Als je een Apple filmcamera had, dan was MacReel wel toepasselijk geweest. Helemaal mooi als de camera ook nog eens stinkt naar vis.quote:Op maandag 2 maart 2009 18:06 schreef MaJo het volgende:
Nee de reel heeft geen extra betekenisgewoon een woordgrapje met mac. Had hem ook McNuggets Kip kunnen noemen maar heb gewoon voor deze naam gekozen
Waarop jij weer kon antwoorden "Nietes, het is een computer"quote:Op maandag 2 maart 2009 17:59 schreef MaJo het volgende:
Heb je niet bij de tijd voor "ontdooid" gekeken?quote:Op maandag 2 maart 2009 18:04 schreef TradeMarkie het volgende:
Zo, nu is ie wel gaar.
Conclusie: Dr. Oetker is een kwakzalver
Nee, deze pizza mag je alleen bevroren in de oven flikkeren, niet eerst ontdooienquote:Op maandag 2 maart 2009 18:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heb je niet bij de tijd voor "ontdooid" gekeken?
Casa di Mama?quote:Op maandag 2 maart 2009 18:15 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, deze pizza mag je alleen bevroren in de oven flikkeren, niet eerst ontdooien
quote:
Dat is de enige Dr. Oetker pizza die ik ken die niet ontdooid mag wordenquote:Op maandag 2 maart 2009 18:24 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
![]()
We hebben een kenner
En nu ben ik een paar vietnamese loempia's aan t bakken, ik had nog meer honger
Ik vind eigenlijk wel dat de PVV gelijk heeft in deze (wie had ooit gedacht dat ik dit nog eens zou zeggenquote:Op maandag 2 maart 2009 18:58 schreef Etcetera het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)_olifant%3Cbr%20/%3E
PVV
En je gaat zeker door de douane?quote:Op maandag 2 maart 2009 19:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Kolere, ik weet niet waar mijn paspoort is en ik vertrek vanavond naar Frankrijk
Dat niet, maar het is heel lullig als ik een hele buslading mensen op houquote:
Eerst kijken, dan zeikenquote:Op maandag 2 maart 2009 19:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hebbes. Zat in de zak van een andere jas
Dan kan half OUD opgedoekt wordenquote:
Mij zul je niet horenquote:
quote:Op maandag 2 maart 2009 17:30 schreef FastFox91 het volgende:
Dat is +44% in twee jaar tijd. Kan ik geen aandelen kopen in jou?
Oh jaquote:Op maandag 2 maart 2009 20:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ohja, Majo, we moeten ze nog vertellen van onze meetplannen
Kom je me halen?quote:Op maandag 2 maart 2009 20:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh ja
PS en ik gaan een meet organiserenaanwezigheid verplicht
Waar en wanneer?quote:Op maandag 2 maart 2009 20:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh ja
PS en ik gaan een meet organiserenaanwezigheid verplicht
Ik zou dan eerder DIG noemenquote:
Amsterdam, datum nader te overleggenquote:
Ik ben wel voor, als het maar niet met pasen of het weekend na pasen isquote:Op maandag 2 maart 2009 20:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Amsterdam, datum nader te overleggen
We willen een echte serieuze meet waar mensen echt heen gaan
Amsterdam is voor mij goed te doen.quote:Op maandag 2 maart 2009 20:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Amsterdam, datum nader te overleggen
We willen een echte serieuze meet waar mensen echt heen gaan
Dat wil ze wel, maar dat weet hij nietquote:
Oh dat weet hij niet? Is hij blind én doof tegenwoordigquote:Op maandag 2 maart 2009 20:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dat wil ze wel, maar dat weet hij niet
En die twee dames, Callie - voormalig mrs. O'malley, nu weer gewoon Torres - en Erica Hahn - de nieuwe Burke, die Christina voor het altaar heeft laten staan - hebben pas 'iets' sinds einde seizoen 4![]()
Te tofquote:Op maandag 2 maart 2009 20:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Als het agenda technisch past kom ik naar die meet.
(plan aub ver vooruit)
uit Valencia
Lijkt me een verstandige keuzequote:Op maandag 2 maart 2009 20:57 schreef Whiteguy het volgende:
ok... als ik het zo lees
ga ik die serie maar niet volgen
Vrouwen die onbekende namen aanhalenquote:Op maandag 2 maart 2009 21:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Callie en McSteamy deden het. McSteamy kreeg door dat Callie de hots had voor Erica en dat vond-ie zo geil dat ze het alleen nog maar meer deden en toen kregen ze ook een soort van band met elkaar. Hij vond het een goed plan dat zij samen wat kregen en liet t gaan enzo. Maar dat is nu dus ook voorbij
Nog maar een paar keer fitnessen en dan heb ik dat ook.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 maart 2009 21:28 schreef Soempie het volgende:
En ik zie geen haar.
Wat een waardeloze buik.
Nee da's juist goed. Alex is zo'n ongelofelijke lekkere klootzakquote:Op maandag 2 maart 2009 21:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Alex en Izzie![]()
![]()
I hate to say I told you so
quote:Op maandag 2 maart 2009 21:28 schreef Soempie het volgende:
En ik zie geen haar.
Wat een waardeloze buik.
Maar er naar kijken is niet verkeerdquote:
quote:Op maandag 2 maart 2009 21:29 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
![]()
Ik heb deze week net mn wintervacht afgeschoren
Forum Opties | |