Staat er geen linkje in het vorige topic in de OP? (als ik je goed begrijp in elk gevalquote:Op zondag 1 maart 2009 03:06 schreef Dawnbreaker het volgende:
waar vind ik de OP code voor een nieuw AKQ deel ... topic?
heb t al opgelost.. wat een tyfustakkekutwerk.. nooit meer!quote:Op zondag 1 maart 2009 03:09 schreef Etcetera het volgende:![]()
[..]
Staat er geen linkje in het vorige topic in de OP? (als ik je goed begrijp in elk geval)
Mijn voeten![]()
Ze doen pijn
We hebben meegedaan aan een puzzelspeurtocht vanavond, was erg gezellig, maar ik loop niet zo vaak op laarzen. Resultaat: hele pijnlijke voeten
Heb na afloop praktisch meteen m'n laarzen uitgedaan (
pijn
) en schoenen aan maar ik zie nu al op tegen de toch naar boven, het uitdoen van schoenen en sokken
ik was er niet op aan het lettenquote:Op zondag 1 maart 2009 03:27 schreef Etcetera het volgende:Waarom denk je dat de laatste 10 posts ofzo van een AKQ altijd zo lang duren
quote:Op zondag 1 maart 2009 02:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Die heb ik (in het zwart) en ik ben er zeker over te spreken. Het schermpje is wel enigszins krasgevoelig (sleutels en zo), maar echt storend is het bij mij nog niet geworden. Ook niet nadat hij uit mijn zak op straat is gevallen terwijl ik aan het fietsen was
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:10 schreef DaviniaHR het volgende:
Goed. Al slaapt hij nu wat onrustig... ligt hij weer in zn bed te huilen
quote:Voor het geval je het nog niet wist, Madagascar is een zeer grappige film.
Eli kwam iig niet meer bij. Stond zowat met zn neus tegen het scherm geplakt te schateren van het lachen![]()
![]()
quote:en hij heeft me gisteravond gevoerd. met een vork...
ja, ik ben nog heel
Kleine man maakt het uitstekend, we zijn nog bezig met de tientallen honderden foto's te sorteren, maar online plaatsen komt nog welquote:hoe is het met jouw kleine man?
foto's?
Ik vond deel 2 leuker.quote:Op zondag 1 maart 2009 09:56 schreef iamredleader het volgende:
Madagascar is fantastisch. Deeltje 2 is wat minder, slechte grappen en voorspelbaar verloop
![]()
quote:
Hey PSquote:
Oeh nicequote:Op zondag 1 maart 2009 11:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik was skieƫn in Italiƫ
Wat gemist hier?
Oh en werk je bij de Lush hier dan vandaag, Majo?
Mooi weer gehad?quote:Op zondag 1 maart 2009 11:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik was skieėn in Italiė
Wat gemist hier?
Oh en werk je bij de Lush hier dan vandaag, Majo?
quote:Op zondag 1 maart 2009 11:14 schreef TradeMarkie het volgende:
Klacht: Ik moet helemaal naar Ilpendam om een potje te voetballen, kon dat niet dichterbij?
Dat ik nu om kwart voor 12 moet vertrekken om om 1 uur te kunnen spelen, terwijl er genoeg teams zijn die op ons nivo spelen en die veel dichterbij huizenquote:
Ik werk tot 4 uur. Kom je langs?quote:Op zondag 1 maart 2009 11:19 schreef iamredleader het volgende:welkom terug, PS!
MaJo, tot hoe laat werk je vandaag?
* Delete mental image*quote:
Waarschijnlijk is er in de laatste 2 jaar zoveel mascara in d'r ogen gelopen dat ze zelf niet meer ziet wat ze doetquote:Op zondag 1 maart 2009 11:45 schreef MaJo het volgende:
[..]elete mental image*
ik zat net in de trein tegenover een poppetjeze had zoveel mascara op dat haar wimpers net spinnenpoten leken
quote:Op zondag 1 maart 2009 11:18 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Mooi weer gehad?
En nog veel blauwe plekken opgelopen, of kun je al aardig skieėn?
M'n ouders zitten sinds gister in Italiė om een weekje te skieėn.
Ja dan zeker, is vlak bij elleboog waar ik zo moet zijnquote:Op zondag 1 maart 2009 11:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oeh nice
niet echt iets gemist nee
Yep werk vandaag op de leidse, kom je langs?
Dat lijkt me inderdaad de enige verklaring voor zulk excessief opmaakgedragquote:Op zondag 1 maart 2009 11:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is er in de laatste 2 jaar zoveel mascara in d'r ogen gelopen dat ze zelf niet meer ziet wat ze doet
Jee tofquote:Op zondag 1 maart 2009 11:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar zo tussen die twee toppen, dat smalle steile stukje he, geen piste enzo? Ik was de enige van het viertal dat dat ging doen die niet gevallen isIk val eigenlijk nooit
Daar heb ik een enorme hekel aan
![]()
En het weer was fantastisch
[..]
Ja dan zeker, is vlak bij elleboog waar ik zo moet zijn
Ja was best gezelligquote:Op zondag 1 maart 2009 11:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat lijkt me inderdaad de enige verklaring voor zulk excessief opmaakgedrag![]()
was het nog gezellig gister?
Damn, what?quote:Op zondag 1 maart 2009 11:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar zo tussen die twee toppen, dat smalle steile stukje he, geen piste enzo? Ik was de enige van het viertal dat dat ging doen die niet gevallen isIk val eigenlijk nooit
Daar heb ik een enorme hekel aan
![]()
En het weer was fantastisch
[..]
Ja dan zeker, is vlak bij elleboog waar ik zo moet zijn
Het was dan ook best wel surrealquote:Op zondag 1 maart 2009 12:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Damn, what?
Dat is toch hardstikke link met die stenen daar?
Ziet er wel heel mooi uit
Dan ben je vroeg vertrokkenquote:Op zondag 1 maart 2009 12:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zo het is goed wandelweer vandaag.
Net even een kilometertje of 15 gelopen.
Lekker
En goedemiddag.
Ik heb deel 1 gezien en die vond ik tegenvallenquote:
quote:
En wat doe je daar?quote:Op zondag 1 maart 2009 15:39 schreef Yurithemaster het volgende:
Vanuit een zoetermeers bejaarden tehuis
Lekker motiverend, die vraag.quote:Op zondag 1 maart 2009 16:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En wat doe je daar?
1. oudjes beveiligen
2. oudjes leegstelen
3. stage voor grondsteward
Helaas, gaat ging niet lukken vandaag, maar je bent altijd van harte welkom om na werk langs te slingerenquote:
Had ik leuk gevonden maar moet vanavond mijn opdracht afmaken.quote:Op zondag 1 maart 2009 17:17 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Helaas, gaat ging niet lukken vandaag, maar je bent altijd van harte welkom om na werk langs te slingeren
Xenon verlichting: een genot voor de bestuurde, een hel voor medeweggebruikersquote:Op zondag 1 maart 2009 17:18 schreef iamredleader het volgende:
Trouwens, van m'n broer gekocht:
Setje Xenon verlichting voor de auto
Dat uitgerekend jij dat moet zeggenquote:
You said itquote:Op zondag 1 maart 2009 17:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Xenon verlichting: een genot voor de bestuurde, een hel voor medeweggebruikers
Ik heb vandaag die bruisbal gebruikt en het hele bad bleef groenquote:
Klinkt goedquote:Op zondag 1 maart 2009 18:01 schreef Nembrionic het volgende:
Net een stuk gelopen, zonder jas
De lente is laat dit jaar, wordt gezegd, maar dit is toch wel lekker
Ja ik ook dus.quote:Op zondag 1 maart 2009 18:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Klinkt goed
ik heb juist het idee dat de lente er al aankomt. Ik voel het en ruik het in de lucht
Dat leg ik je nog wel uitquote:Op zondag 1 maart 2009 17:27 schreef MaJo het volgende:
maar woensdag ben ik van de partijwat houdt het precies in eigenlijk?
Hangt ervan af of je een bumperklevende Xenongebruikt bent of achter je hebt rijdenquote:Op zondag 1 maart 2009 17:37 schreef Etcetera het volgende:
Xenon verlichting: een genot voor de bestuurder, een hel voor medeweggebruikers
niet bepaald hoorquote:Op zondag 1 maart 2009 18:25 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hangt ervan af of je een bumperklevende Xenongebruikt bent of achter je hebt rijden
Ja maar dat soort mafketels verdienen ook geen rijbewijsquote:In alle ernst: op de A2 met 120 km/u op de linkerbaan, en dan van die![]()
![]()
types die met 80 een bus gaan inhalen... dan is xenon een extra motivatie voor de ander om weer netjes naar rechts te gaan
Van de weblog van Eliquote:Op zondag 1 maart 2009 17:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
maar woensdag ben ik van de partijwat houdt het precies in eigenlijk?
quote:Vandaag (30 september) was de pidjon haben. Dit is de lossing van de eerstgeborenen. Dit ritueel gebeurt alleen als de eerstgeborene een zoon is, zonder dat er miskramen aan vooraf zijn gegaan, en als bevalling op natuurlijke wijze heeft plaatsgevonden (dus geen keizersnede). Een groffe schatting geeft dat het dus maar in 10% van de geboortes plaatsvindt. Bij ons in de familie (beide kanten) was deze pidjon haben de eerste keer sinds papa's pidjon haben. Eigenlijk zouden alle eerstgeborenen in de tempel moeten werken, maar dat gaat niet bij gebrek aan tempel (en andere redenen). Bij dit ritueel koopt papa mij a.h.w. af bij een daartoe bevoegd persoon. Schijnt. Ik heb er niet zoveel van gemerkt, want ik lag lekker te slapen, danwel brullen dat het toch wel een beetje koud was in de soeka. Maar het is allemaal goed gegaan, want ik ben na afloop lekker met papa en mama naar huis gegaan. Uiteraard niet voordat mama mij gevoed had en ik als dank in de gang van de locatie waar we waren heb gekotst.
Bacon is vooral lekker met nog meer bacon. Chocoladesaus lijkt me nou niet echt de beste combi.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:40 schreef Etcetera het volgende:
Gezellig
[ afbeelding ]
Dit lijkt me nog best lekker(bacon met chocoladesaus)
Onze kampioenskansen zijn vandaag verspeeldquote:Op zondag 1 maart 2009 19:47 schreef TradeMarkie het volgende:
En een van de concurrenten heeft verloren lees ik net op knvb.nl, dus we staan nu 2e met een wedstrijd en een punt minder
Dat is wel heel zuur danquote:Op zondag 1 maart 2009 19:59 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Onze kampioenskansen zijn vandaag verspeeld![]()
Beste spelers moeten met het tweede mee, terwijl we al te kort hadden. Moesten spelen om de tweede plaats tegen een directe concurrent en verloren.![]()
Gelukkig gaan we komend weekend al onze zorgen verdrinken in Gent
Ik denk het ookquote:Op zondag 1 maart 2009 20:04 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat is wel heel zuur dan![]()
Wij gaan met pasen een weekendje naar centerparcs met het team, zal wel op hetzelfde neerkomen als dat weekendje Gent van jullie
Dat....en met 4 flessen afwasmiddel in het bubbelbad springenquote:Op zondag 1 maart 2009 20:06 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik denk het ook
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Verjaardag van mn opaquote:Op zondag 1 maart 2009 16:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En wat doe je daar?
1. oudjes beveiligen
2. oudjes leegstelen
3. stage voor grondsteward
Nee, kaas met mosterd. En is geen H_T combi, wordt vaak genoeg geleverd als onderdeel van een borrelgarnituurquote:Op zondag 1 maart 2009 22:57 schreef Nembrionic het volgende:
Mosterd met kaas. Echt weer zo'n typische HT-combi
Ik ook. Maar nooit mosterd met kaas.quote:
quote:Op zondag 1 maart 2009 23:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee, kaas met mosterd. En is geen H_T combi, wordt vaak genoeg geleverd als onderdeel van een borrelgarnituur
quote:Op zondag 1 maart 2009 23:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Okay, vandaag geen grapjes meer van mij
Nee, zelfs dat nietquote:Op zondag 1 maart 2009 23:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
ik had het vanaf het begin al in de juiste volgorde staan! Dat ik er 7-Up bij drink is misschien wel weer aan te merken als vreemde combi
Mooiquote:
Dan post je het antwoord toch?quote:Op maandag 2 maart 2009 00:00 schreef wyccie het volgende:
Ik weet het antwoord op de openstaande vraag in AKQ.
Posten zul jequote:Op maandag 2 maart 2009 00:03 schreef wyccie het volgende:
Ik doe toch al lang niet meer mee. Maar het kriebelt wel.
Kriebelt het niet, dan jeukt het wel.quote:Op maandag 2 maart 2009 00:03 schreef wyccie het volgende:
Ik doe toch al lang niet meer mee. Maar het kriebelt wel.
Het is inderdaad interessant. Discomuziek terwijl je met breakneck-speed door een stad rijdtquote:Op zondag 1 maart 2009 23:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga Burnout spelen met Boney M muziek aan. Dat lijkt me een interessante combi
heerlijk foute disco muziekquote:Op maandag 2 maart 2009 00:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het is inderdaad interessant. Discomuziek terwijl je met breakneck-speed door een stad rijdt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |