Ik was nog in de veronderstelling dat het over Israel gingquote:
Ik heb dan vast wel ergens een infuus in een zijvak zitten.quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:37 schreef wyccie het volgende:
Je zult me na die 24 uur waarschijnlijk héél voorzichtig uit moeten vouwen. Even water geven, laten acclimatiseren. En dan ben ik weer zo fris als een hoentje.
Of zo dood als een pier.
Dat gevoel ken ik.quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:38 schreef Nembrionic het volgende:
Ik was trouwens van plan het niet al te laat te maken omdat de komende 2 dagen nogal laat gaan worden. Maar helaas, er worden reisplannen gemaakt, dan kan ik niet slapen
Alleen tot aan Beijing al 8 dagen in de trein. En dan voorafgaande natuurlijk nog de reis naar Moskou.quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:39 schreef Nembrionic het volgende:
Hoe stoer zou het trouwens zijn, met 4/5 SC-ers daadwerkelijk op die treinen?
Naar Moskou vlieg je meestal.quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Alleen tot aan Beijing al 8 dagen in de trein. En dan voorafgaande natuurlijk nog de reis naar Moskou.
[ afbeelding ]
Dat lijkt me ubergaafquote:Op vrijdag 10 april 2009 00:47 schreef wyccie het volgende:
Van onze studievereniging uit wordt een liftwedstrijd georganiseerd.
Zonder tussenstop. De meeste mensen stappen voor een paar dagen uit bij het Bajkal meer en in Mongolië.quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Naar Moskou vlieg je meestal.
En 8 dagen maar? Dat vind ik kort
Wie de meeste kilometers maakt?quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:47 schreef wyccie het volgende:
Van onze studievereniging uit wordt een liftwedstrijd georganiseerd.
Wie het eerst aankomt op de bestemming en de opdrachten goed heeft uitgevoerd.quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:51 schreef Cobra4 het volgende:
Wie de meeste kilometers maakt?
Je stak per ongeluk je duim op?quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:51 schreef wyccie het volgende:
Ik heb wel eens onbedoeld een lift aangeboden gekregen. Vanaf de Ikea terug naar huis.
Aan welke bestemming en opdrachten moet ik dan denken?quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wie het eerst aankomt op de bestemming en de opdrachten goed heeft uitgevoerd.
Nee, ik moest zoveel sjouwen dat ik geen duim meer over had om op te steken. We liepen langs de weg en een vrachtwagenchauffeur stopte gewoon voor ons.quote:
Geen idee, het is nog geheim. Maar het kan nooit zo ver zijn, het is maar 1 dagje. En de treinkosten voor de terugreis zijn al meeberekend in de begroting van 35 euro.quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:53 schreef Cobra4 het volgende:
Aan welke bestemming en opdrachten moet ik dan denken?
Dan kom je het land niet uit denk ik.quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:56 schreef wyccie het volgende:
Geen idee, het is nog geheim. Maar het kan nooit zo ver zijn, het is maar 1 dagje. En de treinkosten voor de terugreis zijn al meeberekend in de begroting van 35 euro.
Truste!quote:Op vrijdag 10 april 2009 01:08 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben er ook bang voor
Maar dat maakt natuurlijk niet écht uit.
Ik ga mijn muziek opzetten, mijn boek lezen en plat, anders ben ik morgen veels te laat wakker en ik wil toch écht van de zon genieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |