Waren jullie krakers?quote:Op maandag 6 april 2009 15:34 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nee, krakerstreek....of hippiestreek.... een van die twee
Ik nietquote:
Wacht maar tot je je uitslag op gaat halen. Dat is pas een mooie dagquote:Op maandag 6 april 2009 15:42 schreef Nesle het volgende:
Weer een heerlijke dag vandaag!
Verveel me wel alleen de pest op school omdat we geen reet meer uitvoeren nu.. beetje examens maken ja oke.. BORING
Ik vond dat juist heerlijk!! Beetje klieren met de docenten, die vonden het ook wel gezellig geloof ikquote:Op maandag 6 april 2009 15:42 schreef Nesle het volgende:
Weer een heerlijke dag vandaag!
Verveel me wel alleen de pest op school omdat we geen reet meer uitvoeren nu.. beetje examens maken ja oke.. BORING
Ja, je moet zowel een festivalticket als een campingticket nemen.quote:Op maandag 6 april 2009 15:44 schreef LadyBlack het volgende:
En moet je bij een combiticket nou ook nog een campingticket kopen dan?
Welke camping is aan te raden?
Ik wil niet heel aso zijn...maar kun je niet gewoon alvast voor jezelf bestellen?quote:Op maandag 6 april 2009 15:50 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zit al op de bestelsitemaar probeer ondertussen mijn vriendinnen nog te bereiken en die nemen niet op......
Zou ik wel kunnen doen, maar ik wil echt niet in mn eentje daarheenquote:Op maandag 6 april 2009 15:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik wil niet heel aso zijn...maar kun je niet gewoon alvast voor jezelf bestellen?
Nou goed, dan moet je maar even geduld hebben ben ik bangquote:Op maandag 6 april 2009 15:53 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Zou ik wel kunnen doen, maar ik wil echt niet in mn eentje daarheendan zou ik 2 kaartjes kunnen bestellen, maar straks wil de derde ook mee en kan het niet meer...... lastig
![]()
Man, ik geloof dat het wel weer even geleden is dat ik zo enthousiast was over een lineupquote:Op maandag 6 april 2009 15:59 schreef Cobra4 het volgende:
Gezien de line-up denk ik dat jullie veel plezier gaan hebben daar!
Helaas wel.quote:Op maandag 6 april 2009 16:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Man, ik geloof dat het wel weer even geleden is dat ik zo enthousiast was over een lineup
Maar jij moet werken begrijp ik dus?
Bij jou wordt het lastig maar een vriendin van me heeft bij haar sollicitatie aangegeven dat ze op LL hoe dan ook vrij wil zijn en heeft dat in haar contract laten zettenquote:Op maandag 6 april 2009 16:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Helaas wel.Anders had ik ook wel achter een kaartje aangegaan dit jaar.
quote:Op maandag 6 april 2009 16:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bij jou wordt het lastig maar een vriendin van me heeft bij haar sollicitatie aangegeven dat ze op LL hoe dan ook vrij wil zijn en heeft dat in haar contract laten zetten
Uhuh, dat scheelt een hoop gezeikquote:
quote:Op maandag 6 april 2009 16:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bij jou wordt het lastig maar een vriendin van me heeft bij haar sollicitatie aangegeven dat ze op LL hoe dan ook vrij wil zijn en heeft dat in haar contract laten zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |