Waren jullie krakers?quote:Op maandag 6 april 2009 15:34 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nee, krakerstreek....of hippiestreek.... een van die twee
Ik nietquote:
Wacht maar tot je je uitslag op gaat halen. Dat is pas een mooie dagquote:Op maandag 6 april 2009 15:42 schreef Nesle het volgende:
Weer een heerlijke dag vandaag!
Verveel me wel alleen de pest op school omdat we geen reet meer uitvoeren nu.. beetje examens maken ja oke.. BORING
Ik vond dat juist heerlijk!! Beetje klieren met de docenten, die vonden het ook wel gezellig geloof ikquote:Op maandag 6 april 2009 15:42 schreef Nesle het volgende:
Weer een heerlijke dag vandaag!
Verveel me wel alleen de pest op school omdat we geen reet meer uitvoeren nu.. beetje examens maken ja oke.. BORING
Ja, je moet zowel een festivalticket als een campingticket nemen.quote:Op maandag 6 april 2009 15:44 schreef LadyBlack het volgende:
En moet je bij een combiticket nou ook nog een campingticket kopen dan?
Welke camping is aan te raden?
Ik wil niet heel aso zijn...maar kun je niet gewoon alvast voor jezelf bestellen?quote:Op maandag 6 april 2009 15:50 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zit al op de bestelsitemaar probeer ondertussen mijn vriendinnen nog te bereiken en die nemen niet op......
Zou ik wel kunnen doen, maar ik wil echt niet in mn eentje daarheenquote:Op maandag 6 april 2009 15:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik wil niet heel aso zijn...maar kun je niet gewoon alvast voor jezelf bestellen?
Nou goed, dan moet je maar even geduld hebben ben ik bangquote:Op maandag 6 april 2009 15:53 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Zou ik wel kunnen doen, maar ik wil echt niet in mn eentje daarheendan zou ik 2 kaartjes kunnen bestellen, maar straks wil de derde ook mee en kan het niet meer...... lastig
![]()
Man, ik geloof dat het wel weer even geleden is dat ik zo enthousiast was over een lineupquote:Op maandag 6 april 2009 15:59 schreef Cobra4 het volgende:
Gezien de line-up denk ik dat jullie veel plezier gaan hebben daar!
Helaas wel.quote:Op maandag 6 april 2009 16:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Man, ik geloof dat het wel weer even geleden is dat ik zo enthousiast was over een lineup
Maar jij moet werken begrijp ik dus?
Bij jou wordt het lastig maar een vriendin van me heeft bij haar sollicitatie aangegeven dat ze op LL hoe dan ook vrij wil zijn en heeft dat in haar contract laten zettenquote:Op maandag 6 april 2009 16:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Helaas wel.Anders had ik ook wel achter een kaartje aangegaan dit jaar.
quote:Op maandag 6 april 2009 16:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bij jou wordt het lastig maar een vriendin van me heeft bij haar sollicitatie aangegeven dat ze op LL hoe dan ook vrij wil zijn en heeft dat in haar contract laten zetten
Uhuh, dat scheelt een hoop gezeikquote:
quote:Op maandag 6 april 2009 16:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bij jou wordt het lastig maar een vriendin van me heeft bij haar sollicitatie aangegeven dat ze op LL hoe dan ook vrij wil zijn en heeft dat in haar contract laten zetten
Zo, nou ik hoop het voor jequote:Op maandag 6 april 2009 16:08 schreef LadyBlack het volgende:
[..]! dat vind ik wel echt cool.
Heb 1 vriendin te pakken gekregen, die belt me vanavond terug of ze het geld van dr ouders mag lenen...
quote:Op maandag 6 april 2009 16:30 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb mijn vriendje ook maar even een bedelsmsje gestuurd, of hij mijn ticket kan voorschieten...
Ja, typisch vrouwendingetjequote:Op maandag 6 april 2009 16:55 schreef LadyBlack het volgende:
En eigenlijk heb ik er ook écht geen geld voor, want ik kan zo al nauwelijks rondkomen en zou elke maand moeten sparen voor San Francisco, maarja...... RW klinkt zó tof en ik weet dat mn vriend het voor kan schietenslecht he
Al meer nieuws van je vriendinnen?quote:Op maandag 6 april 2009 16:54 schreef LadyBlack het volgende:
* duurtlangsaaaaaaaaaaaaaaaaai
Ik zit op hete kolen zo
Nee, de een zit op haar werk en heeft haar telefoon uitstaan, en de ander belt vanavond dus terug.....quote:
quote:Op maandag 6 april 2009 17:14 schreef MaJo het volgende:
Presentatie ging goedDe docenten waren tevreden
Ben benieuwd naar mijn cijfer
Feli!!quote:Op maandag 6 april 2009 17:14 schreef MaJo het volgende:
Presentatie ging goedDe docenten waren tevreden
Ben benieuwd naar mijn cijfer
Wyccie: Squeeky Green is inderdaad geweldigIk gebruik hem in combinatie met Godiva en American Cream, wat een geursensatie
![]()
LB: welke shampoobar neemt die vriendin voor je mee? Nog tips nodig?
Kijk, dat is slimquote:Op maandag 6 april 2009 17:23 schreef LadyBlack het volgende:ik heb 3 tickets besteld
Kreeg een smsje van 1 vriendin dat ze sowieso mee wou, en de ander wil graag maar moet alleen het geld nog rondkrijgen (voor mij idem) dus besteld met acceptgiro, en dan kunnen we altijd nog niet betalen natuurlijk
![]()
![]()
Ging goed, was opeens heel rustigquote:Op maandag 6 april 2009 17:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoe stond het met de zenuwen? En de moeilijke vragen?
Beide fijne shampoosquote:Op maandag 6 april 2009 17:20 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Feli!!
Ik heb gevraagd om de Ultimate Shine of de Squeeky GreenMeer om het eens te proberen, want zolang er geen Lush in Groningen zit zal ik toch zeker geen vaste gebruiker worden.
jeeeee wat tofquote:Op maandag 6 april 2009 17:23 schreef LadyBlack het volgende:ik heb 3 tickets besteld
Kreeg een smsje van 1 vriendin dat ze sowieso mee wou, en de ander wil graag maar moet alleen het geld nog rondkrijgen (voor mij idem) dus besteld met acceptgiro, en dan kunnen we altijd nog niet betalen natuurlijk
![]()
![]()
Dat dacht ik alquote:
Whehe dat is altijd leukquote:Iemand uit de klas was het niet eens met een bepaalde analyse maar mijn docent reageerde daarop dat hij het juist met mij eens was
Ik weet het eigenlijk ook wel maar toch blijf ik gierend zenuwachtig voor een presentatiequote:Op maandag 6 april 2009 17:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat dacht ik al
En nu weet je het zelf ook voor de volgende keer
ja was echt tofquote:Whehe dat is altijd leuk
Ben ik een nerd als ik aan Cramér's V2 denk, een associatiemaat in de statistiek?quote:Op maandag 6 april 2009 17:28 schreef Yurithemaster het volgende:
wat is kramer vs kramer toruwens een saaie film
quote:Op maandag 6 april 2009 17:28 schreef Yurithemaster het volgende:
wat is kramer vs kramer toruwens een saaie film
En weet je nu ook waarom dat zo is?quote:Op maandag 6 april 2009 17:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ben ik een nerd als ik aan Cramér's V2 denk, een associatiemaat in de statistiek?
Ik heb trouwens navraag gedaan bij de docent en ik heb écht een 2,5![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |