Waren jullie krakers?quote:Op maandag 6 april 2009 15:34 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nee, krakerstreek....of hippiestreek.... een van die twee
Ik nietquote:
Wacht maar tot je je uitslag op gaat halen. Dat is pas een mooie dagquote:Op maandag 6 april 2009 15:42 schreef Nesle het volgende:
Weer een heerlijke dag vandaag!
Verveel me wel alleen de pest op school omdat we geen reet meer uitvoeren nu.. beetje examens maken ja oke.. BORING
Ik vond dat juist heerlijk!! Beetje klieren met de docenten, die vonden het ook wel gezellig geloof ikquote:Op maandag 6 april 2009 15:42 schreef Nesle het volgende:
Weer een heerlijke dag vandaag!
Verveel me wel alleen de pest op school omdat we geen reet meer uitvoeren nu.. beetje examens maken ja oke.. BORING
Ja, je moet zowel een festivalticket als een campingticket nemen.quote:Op maandag 6 april 2009 15:44 schreef LadyBlack het volgende:
En moet je bij een combiticket nou ook nog een campingticket kopen dan?
Welke camping is aan te raden?
Ik wil niet heel aso zijn...maar kun je niet gewoon alvast voor jezelf bestellen?quote:Op maandag 6 april 2009 15:50 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zit al op de bestelsitemaar probeer ondertussen mijn vriendinnen nog te bereiken en die nemen niet op......
Zou ik wel kunnen doen, maar ik wil echt niet in mn eentje daarheenquote:Op maandag 6 april 2009 15:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik wil niet heel aso zijn...maar kun je niet gewoon alvast voor jezelf bestellen?
Nou goed, dan moet je maar even geduld hebben ben ik bangquote:Op maandag 6 april 2009 15:53 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Zou ik wel kunnen doen, maar ik wil echt niet in mn eentje daarheendan zou ik 2 kaartjes kunnen bestellen, maar straks wil de derde ook mee en kan het niet meer...... lastig
![]()
Man, ik geloof dat het wel weer even geleden is dat ik zo enthousiast was over een lineupquote:Op maandag 6 april 2009 15:59 schreef Cobra4 het volgende:
Gezien de line-up denk ik dat jullie veel plezier gaan hebben daar!
Helaas wel.quote:Op maandag 6 april 2009 16:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Man, ik geloof dat het wel weer even geleden is dat ik zo enthousiast was over een lineup
Maar jij moet werken begrijp ik dus?
Bij jou wordt het lastig maar een vriendin van me heeft bij haar sollicitatie aangegeven dat ze op LL hoe dan ook vrij wil zijn en heeft dat in haar contract laten zettenquote:Op maandag 6 april 2009 16:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Helaas wel.Anders had ik ook wel achter een kaartje aangegaan dit jaar.
quote:Op maandag 6 april 2009 16:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bij jou wordt het lastig maar een vriendin van me heeft bij haar sollicitatie aangegeven dat ze op LL hoe dan ook vrij wil zijn en heeft dat in haar contract laten zetten
Uhuh, dat scheelt een hoop gezeikquote:
quote:Op maandag 6 april 2009 16:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bij jou wordt het lastig maar een vriendin van me heeft bij haar sollicitatie aangegeven dat ze op LL hoe dan ook vrij wil zijn en heeft dat in haar contract laten zetten
Zo, nou ik hoop het voor jequote:Op maandag 6 april 2009 16:08 schreef LadyBlack het volgende:
[..]! dat vind ik wel echt cool.
Heb 1 vriendin te pakken gekregen, die belt me vanavond terug of ze het geld van dr ouders mag lenen...
quote:Op maandag 6 april 2009 16:30 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb mijn vriendje ook maar even een bedelsmsje gestuurd, of hij mijn ticket kan voorschieten...
Ja, typisch vrouwendingetjequote:Op maandag 6 april 2009 16:55 schreef LadyBlack het volgende:
En eigenlijk heb ik er ook écht geen geld voor, want ik kan zo al nauwelijks rondkomen en zou elke maand moeten sparen voor San Francisco, maarja...... RW klinkt zó tof en ik weet dat mn vriend het voor kan schietenslecht he
Al meer nieuws van je vriendinnen?quote:Op maandag 6 april 2009 16:54 schreef LadyBlack het volgende:
* duurtlangsaaaaaaaaaaaaaaaaai
Ik zit op hete kolen zo
Nee, de een zit op haar werk en heeft haar telefoon uitstaan, en de ander belt vanavond dus terug.....quote:
quote:Op maandag 6 april 2009 17:14 schreef MaJo het volgende:
Presentatie ging goedDe docenten waren tevreden
Ben benieuwd naar mijn cijfer
Feli!!quote:Op maandag 6 april 2009 17:14 schreef MaJo het volgende:
Presentatie ging goedDe docenten waren tevreden
Ben benieuwd naar mijn cijfer
Wyccie: Squeeky Green is inderdaad geweldigIk gebruik hem in combinatie met Godiva en American Cream, wat een geursensatie
![]()
LB: welke shampoobar neemt die vriendin voor je mee? Nog tips nodig?
Kijk, dat is slimquote:Op maandag 6 april 2009 17:23 schreef LadyBlack het volgende:ik heb 3 tickets besteld
Kreeg een smsje van 1 vriendin dat ze sowieso mee wou, en de ander wil graag maar moet alleen het geld nog rondkrijgen (voor mij idem) dus besteld met acceptgiro, en dan kunnen we altijd nog niet betalen natuurlijk
![]()
![]()
Ging goed, was opeens heel rustigquote:Op maandag 6 april 2009 17:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoe stond het met de zenuwen? En de moeilijke vragen?
Beide fijne shampoosquote:Op maandag 6 april 2009 17:20 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Feli!!
Ik heb gevraagd om de Ultimate Shine of de Squeeky GreenMeer om het eens te proberen, want zolang er geen Lush in Groningen zit zal ik toch zeker geen vaste gebruiker worden.
jeeeee wat tofquote:Op maandag 6 april 2009 17:23 schreef LadyBlack het volgende:ik heb 3 tickets besteld
Kreeg een smsje van 1 vriendin dat ze sowieso mee wou, en de ander wil graag maar moet alleen het geld nog rondkrijgen (voor mij idem) dus besteld met acceptgiro, en dan kunnen we altijd nog niet betalen natuurlijk
![]()
![]()
Dat dacht ik alquote:
Whehe dat is altijd leukquote:Iemand uit de klas was het niet eens met een bepaalde analyse maar mijn docent reageerde daarop dat hij het juist met mij eens was
Ik weet het eigenlijk ook wel maar toch blijf ik gierend zenuwachtig voor een presentatiequote:Op maandag 6 april 2009 17:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat dacht ik al
En nu weet je het zelf ook voor de volgende keer
ja was echt tofquote:Whehe dat is altijd leuk
Ben ik een nerd als ik aan Cramér's V2 denk, een associatiemaat in de statistiek?quote:Op maandag 6 april 2009 17:28 schreef Yurithemaster het volgende:
wat is kramer vs kramer toruwens een saaie film
quote:Op maandag 6 april 2009 17:28 schreef Yurithemaster het volgende:
wat is kramer vs kramer toruwens een saaie film
En weet je nu ook waarom dat zo is?quote:Op maandag 6 april 2009 17:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ben ik een nerd als ik aan Cramér's V2 denk, een associatiemaat in de statistiek?
Ik heb trouwens navraag gedaan bij de docent en ik heb écht een 2,5![]()
quote:Op maandag 6 april 2009 17:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ben ik een nerd als ik aan Cramér's V2 denk, een associatiemaat in de statistiek?
Ik heb trouwens navraag gedaan bij de docent en ik heb écht een 2,5![]()
Nope, hij bevestigd het cijfer alleen.quote:Op maandag 6 april 2009 17:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En weet je nu ook waarom dat zo is?
Ik weet het nietquote:
Dat is ook redelijk gezond lijkt mequote:Op maandag 6 april 2009 17:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik weet het eigenlijk ook wel maar toch blijf ik gierend zenuwachtig voor een presentatie
En je dacht tijdens de vraag van de student zelf eerst nog "shit"? Want dan is het het mooist. Dat je denkt: "I fucked up" en dat er dan toch zo'n hulp uit onverwachte hoek komtquote:En Ritalin is dan ook erg welkom
[..]
ja was echt tofDit was ook de docent waar ik bang voor was, want hij is altijd superkritisch. Toen hij daarna zei dat ik het goed had gedaan was mijn dag helemaal gemaakt
Was dat toen? Ja, dat zou wel eens goed kunnen jaquote:Op maandag 6 april 2009 17:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nope, hij bevestigd het cijfer alleen.
Ik denk dat het belletje van nu.nl een uur voor mijn tentamen wel van invloed is geweest![]()
![]()
ja dat dacht ik dusquote:Op maandag 6 april 2009 17:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is ook redelijk gezond lijkt me
Als je tijdens de presentatie maar niet dichtklapt. En dat gebeurt dus niet
[..]
En je dacht tijdens de vraag van de student zelf eerst nog "shit"? Want dan is het het mooist. Dat je denkt: "I fucked up" en dat er dan toch zo'n hulp uit onverwachte hoek komt
jaquote:Op maandag 6 april 2009 17:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Was dat toen? Ja, dat zou wel eens goed kunnen ja
ja dacht dat het een best hpg aangeschreven film was. nou had beter die 1,5 uur eerder naar bed kunnen gaanquote:
Later uitzoeken waar het precies fout ging en achter je latenquote:Op maandag 6 april 2009 17:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
jaHeb toen ook gezegd dat ik er niet te uitgebreid op in wilde gaan omdat ik een belangrijk tentamen daarna had. Zie hier het resultaat
Dat is waarquote:Op maandag 6 april 2009 17:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Later uitzoeken waar het precies fout ging en achter je laten
Nu is het goedecijferdag
Voor Soemp ook begreep ik
Kan wel de her maken, maar het blijft flink balenquote:Op maandag 6 april 2009 17:41 schreef Yurithemaster het volgende:
maar kan je dat tentamen nog overnieuw doen nu?
Dat mag ze zelf komen vertellenquote:
quote:Op maandag 6 april 2009 17:37 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ja dacht dat het een best hpg aangeschreven film was. nou had beter die 1,5 uur eerder naar bed kunnen gaan
Oh echt? Dacht dat het een her was. Dan zou ik er zeker niet al te slecht over voelenquote:Op maandag 6 april 2009 17:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Kan wel de her maken, maar het blijft flink balen
Nope eerste kans. Maar wel shite want het tweede deeltentamen valt een paar dagen na JbD en had gehoopt dat ik het gemiddelde met de eerste op zou kunnen halenquote:Op maandag 6 april 2009 17:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh echt? Dacht dat het een her was. Dan zou ik er zeker niet al te slecht over voelen
-edit- oh vakantieplannen ja.
Ik heb al een poging gedaan.quote:Op maandag 6 april 2009 17:53 schreef MaJo het volgende:
Wie een makkelijk puntje in de AKQ wil scoren moet even mijn vraag beantwoorden
Ik zag hetquote:
Verschilt ook per dag hoorquote:Op maandag 6 april 2009 18:01 schreef Susi het volgende:
Oi wat gaan jullie snel met de SC zeg![]()
Ik ben de TV SC gewend
Veel plezier!!!quote:Op maandag 6 april 2009 18:03 schreef MaJo het volgende:
Ik ga ervandoor. Lekker eighties uit mijn dak
Veel plezier en doe 'm de groetenquote:Op maandag 6 april 2009 18:03 schreef MaJo het volgende:
Ik ga ervandoor. Lekker eighties uit mijn dak
Zal ik doenquote:
Ik dacht al: "Wat is die snel"quote:Op maandag 6 april 2009 18:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zal ik doen
ben ik weer trouwenszit niet meer achter de pc bij de UvA maar heb mijn mobiel natuurlijk nog
Veel plezier dan zometeenquote:Op maandag 6 april 2009 18:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zal ik doen
ben ik weer trouwenszit niet meer achter de pc bij de UvA maar heb mijn mobiel natuurlijk nog
Ja concert was supertofquote:
Ik bedoelde eigenlijk met reagerenquote:
Ik zit toevallig net wat beelden te bekijken. Veel schade en nog veel vermisten.quote:Op maandag 6 april 2009 18:17 schreef Nembrionic het volgende:
Opvallend trouwens dat niemand nog iets gezegd heeft over die aardbeving in Italie
Meer dan 80 doden. 6.2.
Ahquote:Op maandag 6 april 2009 18:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk met reageren
Niks van gehoordquote:Op maandag 6 april 2009 18:17 schreef Nembrionic het volgende:
Opvallend trouwens dat niemand nog iets gezegd heeft over die aardbeving in Italie
Meer dan 80 doden. 6.2.
Heb me altijd al afgevraagd hoe het nou zal zijn om in een aardbeving te zittenquote:Op maandag 6 april 2009 18:20 schreef LadyBlack het volgende:
En dat getal gaat vast nog wel oplopen...ook kleine dorpjes in de buurt enzo.
Een vriendin van mij studeert nu in Rome, en die was vannacht van schrik wakker geworden omdat haar bed helemaal schokte
Ik heb het één keer meegemaakt in (voormalig) Joegoslavië. Ben er gewoon doorheen geslapen, terwijl de lokale bevolking in paniek de straat op ging.quote:Op maandag 6 april 2009 18:25 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Heb me altijd al afgevraagd hoe het nou zal zijn om in een aardbeving te zitten
Toen de aardbeving in Roermond was, werd ik 's nachts ook wakker omdat ik eventjes boven mijn bed zweefde en toen weer op mn matras ploftequote:Op maandag 6 april 2009 18:25 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Vorig jaar in Engeland een hele kleine meegemaakt en dat was best gek. Een echte grote lijkt me dood en doodengquote:Op maandag 6 april 2009 18:25 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Bij jullie geen kredietcrisis dus. Dat is bij ons wel even wat anders.quote:Op maandag 6 april 2009 18:19 schreef MaJo het volgende:
Ik heb vandaag mijn manager bij Lush weer blijgemaakt trouwensik zag zaterdag dat ik maar 3x ingepland ben de komende weken dus ik zei dat ik wel extra diensten wil draaien. Komt ze later naar me toe dat ik zondag de 25ste een dienst een dienst kon draaien. Was alleen vergeten door te geven dat ik dan in ijsland zit
ze was even niet zo blij met me
vandaag werd ik gebeld of ik woensdag de hele dag kan werken en dan kan ik
heb het dus wel weer goed gemaakt hoop ik
Nee hoor, daar hebben we ook last van. We verkopen luxe producten en je merkt wel dat mensen op het moment minder snel kopenquote:Op maandag 6 april 2009 18:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Bij jullie geen kredietcrisis dus. Dat is bij ons wel even wat anders.
En trouwens, uitdunschaar ja.
Verdrinken staat ook heel erg laag op mijn wishlist.quote:Op maandag 6 april 2009 18:43 schreef Susi het volgende:
Oi, heerlijke winkel, dat Lush. Dat zijn nog eens de bijbaantjes.
Verder hoop ik nooit te sterven door een aardbeving of door verdrinking. Dat je van te voren weet dat je sterft, getver
quote:Op maandag 6 april 2009 18:49 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Verdrinken staat ook heel erg laag op mijn wishlist.
En het is zeker nog smerig ook!?quote:Op maandag 6 april 2009 19:05 schreef Whiteguy het volgende:
Vandaag bij de super de boer het volgende geprobeerd:
Volgens het blik zitten er toegevoegde vitaminen in, per 100ml aanbevolen dagelijkse hoeveelheid B2 44%, B3 45%, B6 40%, en B12 240%. Het is een blik van 500ml.
Maak dan OF het blik kleiner, of voeg er wat minder overdreven veel vitaminen aan toe
Wat ik van mayo begreep helpt het slikken van extra vitaminen nietquote:Op maandag 6 april 2009 19:05 schreef Whiteguy het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens het blik zitten er toegevoegde vitaminen in, per 100ml aanbevolen dagelijkse hoeveelheid B2 44%, B3 45%, B6 40%, en B12 240%. Het is een blik van 500ml.
Maak dan OF het blik kleiner, of voeg er wat minder overdreven veel vitaminen aan toe
Mwoah. Smaakt zoals al die energiedrankjes. Je moet er een beetje van houden. Ik vind redbull en soortgelijken altijd best te doen eigenlijk.quote:
quote:Op maandag 6 april 2009 19:05 schreef Whiteguy het volgende:
B12 240%. Het is een blik van 500ml.
in de trein zat vandaag de eenof andere knurft tegenover me die dat dronk. Denk niet dat jij het bent (als je fotoboek foto's kloppen)quote:Op maandag 6 april 2009 19:05 schreef Whiteguy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb vandaag geen trein gezien iig.quote:Op maandag 6 april 2009 19:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
in de trein zat vandaag de eenof andere knurft tegenover me die dat dronk. Denk niet dat jij het bent (als je fotoboek foto's kloppen)
quote:Op maandag 6 april 2009 19:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
beter voor jou dan. Het was een of andere scholier die van Arnhem naar Ede reisde.
Zo ben weer de trein in
Je doet het expres he? Ik zie dat al een hele tijd zo schrijvequote:
quote:Op maandag 6 april 2009 19:41 schreef B.ertha het volgende:
Mijn rooster voor het begin van het volgende blok (de eerste 6 weken) is echt triest
Week 1: 4x college
Week 2: 5x college
Week 3: 5x college
Week 4: 1x college
Week 5: 5x college
Week 6: 4x college
quote:
quote:Op maandag 6 april 2009 19:47 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik bedacht me net dat ik hier iets te melden had, maar toen ik eenmaal bijgelezen was kwam ik niet verder dan
quote:Op maandag 6 april 2009 19:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hello
Ik heb dus nooit een kater he, hoeveel ik ook drink enzo (overigens, ik drink over het algemeen echt niet veel), maar nu..!
Ik ben de hele dag zo beroerd! Gisterenavond nergens last van, vanochtend gewoon drie keer gespuugd, bizar... En mijn hoofd barst straks open, zoals een eitje zo. Heremetijd!
Verder gaat het met mama erg goed
Ja daar zit het hem in, niet veel, maar wel veel verschillende dingen (witte wijn, port en cocktails (2))quote:Op maandag 6 april 2009 19:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Wat heb je gedronken dan?
En goed om te horen dat erg goed met je mama gaat!
Ik had het precies andersom, gisteravond een knallende koppijn en vanochtend nergens last van.quote:Op maandag 6 april 2009 19:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hello
Ik heb dus nooit een kater he, hoeveel ik ook drink enzo (overigens, ik drink over het algemeen echt niet veel), maar nu..!
Ik ben de hele dag zo beroerd! Gisterenavond nergens last van, vanochtend gewoon drie keer gespuugd, bizar... En mijn hoofd barst straks open, zoals een eitje zo. Heremetijd!
Verder gaat het met mama erg goed
Lucky bird.... Ik heb mezelf echt echt door de dag moeten worstelen! Ik klamp me vast aan het idee dat het morgen voorbij isquote:Op maandag 6 april 2009 19:51 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik had het precies andersom, gisteravond een knallende koppijn en vanochtend nergens last van.
Moet ik nog proberen.quote:Op maandag 6 april 2009 19:05 schreef Whiteguy het volgende:
[ afbeelding ]
Dat had ik vorige week maandag, dus nu heb ik me ingehouden op zondagquote:Op maandag 6 april 2009 19:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Lucky bird.... Ik heb mezelf echt echt door de dag moeten worstelen! Ik klamp me vast aan het idee dat het morgen voorbij is
Ugh ik heb mijn lesje wel geleerd. Als ik vanaf nu nog drink, dan gewoon hetzelfde drankjequote:Op maandag 6 april 2009 19:55 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat had ik vorige week maandag, dus nu heb ik me ingehouden op zondag
En op zaterdagavond moeten we ons tegenwoordig ook al inhouden, aangezien we elke zondag de wedstrijden moeten winnen om kampioen te worden
Jemig...quote:Op maandag 6 april 2009 20:03 schreef Cobra4 het volgende:
Dodental Italië al boven de 150. Meer dan 70.000 daklozen.
Veel sterkte voor de slachtoffers.quote:Op maandag 6 april 2009 20:03 schreef Cobra4 het volgende:
Dodental Italië al boven de 150. Meer dan 70.000 daklozen.
quote:Op maandag 6 april 2009 20:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Volgens mij heb ik trouwens net een dooie gezien. Als er vanavond nog een nieuwsbericht komt over een dooie bij het vondelpark, wel, dan heb ik die dus gezien
Nee nee, ik zou geen pistool omhoog krijgen vandaagquote:
Als je nou moet kiezen tussen hem en Siewert?quote:Op maandag 6 april 2009 20:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nee nee, ik zou geen pistool omhoog krijgen vandaag
Jim van Idols is niet lelijkJammer genoeg zijn muziek wel...
En zo leren we allemaal onze dranklessenquote:Op maandag 6 april 2009 19:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja daar zit het hem in, niet veel, maar wel veel verschillende dingen (witte wijn, port en cocktails (2))
Wist ik veel dat dat niet slim was
Bweeeh sowieso Jimquote:Op maandag 6 april 2009 20:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je nou moet kiezen tussen hem en Siewert?
Ik denk dat je er niet veel beter aan toe was geweest als je 20 wijn op had gehad hoorquote:Op maandag 6 april 2009 20:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ugh ik heb mijn lesje wel geleerd. Als ik vanaf nu nog drink, dan gewoon hetzelfde drankje
quote:Op maandag 6 april 2009 20:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En zo leren we allemaal onze dranklessen
Ja maar dat lukt me sowieso nietquote:Op maandag 6 april 2009 20:18 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik denk dat je er niet veel beter aan toe was geweest als je 20 wijn op had gehad hoor
Wat voor fitting zitten er in de halogeen? En soms staat het op de lamp of het kanquote:Op maandag 6 april 2009 20:27 schreef wyccie het volgende:
Vraagje:
ik heb een plafondlampding waar ik altijd halogeenspots indraai, maar nu heb ik spaarlampen gekocht, kan dat?
Ik ben dan bang dat alles hier ontploft. Of in ieder geval dat ik weer naar de meterkast moet lopen.quote:
Als de lamp 230V aankan, dan kan die niet exploderen. Je stoppen zullen ook niet doorslaan.quote:Op maandag 6 april 2009 20:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ben dan bang dat alles hier ontploft. Of in ieder geval dat ik weer naar de meterkast moet lopen.
Dan komt het ineens toch wel heel dicht bij je...quote:Op maandag 6 april 2009 20:39 schreef Nembrionic het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)hotel-overleden.html
Ik dacht nog "misschien ken ik die".
Is het mijn oude buurmeisje van een paar huizen verder. Krijg net de rauwkaart in handen van de buurman. Heb ik nog jaren mee buiten gespeeld.
Ik ben echt heel benieuwd wat zich daar heeft afgespeeld.
Uhuhquote:Op maandag 6 april 2009 20:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan komt het ineens toch wel heel dicht bij je...
quote:Op maandag 6 april 2009 19:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je doet het expres he? Ik zie dat al een hele tijd zo schrijve
zo, mijn spelling liet ook wat te wensenquote:
Damn, dat is echt een spelfout die ik al heeeel lang niet meer gemaakt hebt.quote:
Ik neem het je niet kwalijk maar dit komt ook gek overquote:Trouwens, ik leef nog.
Ik vind het ook wel meevallen. Ze ziet er wel uit als een nerd.quote:Op maandag 6 april 2009 20:51 schreef Whiteguy het volgende:
Zap zojuist langs beauty and the nerd op rtl5.. zit er ook een vrouwelijke nerd tussen die voor lelijkerd door moet gaan. Zal ik wel een verderfelijke smaak hebben ofzo, maar wat mij betreft niks mis mee eigenlijk. Hoewel, piercing is wel jammer.
http://www.rtl.nl/(/reali(...)nerd/nerds/greet.xml
1 - kan ik hieruit opmaken dat je die kaart niet opgegeten hebt ?quote:Op maandag 6 april 2009 20:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Damn, dat is echt een spelfout die ik al heeeel lang niet meer gemaakt hebt.
[..]
Ik neem het je niet kwalijk maar dit komt ook gek over![]()
Ik vond het ook al meteen een maffe opmerking van wyccquote:Op maandag 6 april 2009 20:56 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
1 - kan ik hieruit opmaken dat je die kaart niet opgegeten hebt ?
2 - nu je het zegt...![]()
![]()
![]()
Wyccie bedoelde dat ze lamp erin gedraaid heeft en dat heeft overleefdquote:Op maandag 6 april 2009 21:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik vond het ook al meteen een maffe opmerking van wyccMisschien ken je haar gewoon wel, Nem, probeert ze je dat te zeggen
Ja heel gek. Ook omdat ze dus neergeschoten is, iets wat niet vaak gebeurd hier in Nederland. Ben echt benieuwd.quote:Wel raar dat je haar kende, dat maakt je toch ook benieuwder naar de toedracht... Ga je naar de uitvaart?
Ik denk dat ze veel socialer is dan al die andere beauty's. Die beauty's leven als vanzelfsprekend in hun eigen droomland.quote:Op maandag 6 april 2009 20:51 schreef Whiteguy het volgende:
Zap zojuist langs beauty and the nerd op rtl5.. zit er ook een vrouwelijke nerd tussen die voor lelijkerd door moet gaan. Zal ik wel een verderfelijke smaak hebben ofzo, maar wat mij betreft niks mis mee eigenlijk. Hoewel, piercing is wel jammer.
Ik snap hetquote:Op maandag 6 april 2009 21:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wyccie bedoelde dat ze lamp erin gedraaid heeft en dat heeft overleefd
[..]
Ja heel gek. Ook omdat ze dus neergeschoten is, iets wat niet vaak gebeurd hier in Nederland. Ben echt benieuwd.
quote:Op maandag 6 april 2009 21:10 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze veel socialer is dan al die andere beauty's. Die beauty's leven als vanzelfsprekend in hun eigen droomland.
Ze zoeken natuurlijk wel uitersten voor zo'n programma. Anders is het hardstikke saai.quote:Op maandag 6 april 2009 21:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dat is maar net hoe je het bekijkt hoor. Die nerds hebben hun eigen computerwereldje, terwijl die beauty's vaak een enorm uitgebreid sociaal leven hebben (te veel van het goeie??) Maar dat zijn natuurlijk wel de stereotypen
Na de reclame weer op rtl5 he, of over een half uurtje op rtlgemist.nlquote:Op maandag 6 april 2009 21:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ze zoeken natuurlijk wel uitersten voor zo'n programma. Anders is het hardstikke saai.
Zijn er ergens bewegende beelden van haar? Want een foto is meestal moelijk oordelen.
Oh. Ehm, nee hier staat Con Air op.quote:
Prachtige film. Vooral Steve Buscemi.quote:Op maandag 6 april 2009 21:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh. Ehm, nee hier staat Con Air op.
Bedoel je dat jij in het programma voorkomt?quote:Op maandag 6 april 2009 21:18 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ga om 21.30, via NL3, maar weer eens een kijkje nemen in Uruzgan.
Dat programma leek mij ook wel aardig, echter valt het samen met voetbal insite helaasquote:Op maandag 6 april 2009 21:18 schreef Cobra4 het volgende:
Nee, ik ga naar het programma, Patrick in Uruzgan, kijken.quote:Op maandag 6 april 2009 21:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bedoel je dat jij in het programma voorkomt?
Makkelijke keus toch.quote:Op maandag 6 april 2009 21:21 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dat programma leek mij ook wel aardig, echter valt het samen met voetbal insite helaas
Niemand kan iets goed doen bij Johan Derksen. Bijna elke voetballer wordt de grond in getrapt.quote:Op maandag 6 april 2009 21:21 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dat programma leek mij ook wel aardig, echter valt het samen met voetbal insite helaas
Rene vd Gijp vind ik eigenlijk wel de beste van dat programma.quote:Op maandag 6 april 2009 21:26 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Niemand kan iets goed doen bij Johan Derksen. Bijna elke voetballer wordt de grond in getrapt.![]()
Oh, oeps! Shit, dat was niet echt de bedoeling.quote:Op maandag 6 april 2009 20:54 schreef Nembrionic het volgende:
Ik neem het je niet kwalijk maar dit komt ook gek over![]()
Langzaam maar zeker worden er steeds meer details bekendquote:Op maandag 6 april 2009 21:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, oeps! Shit, dat was niet echt de bedoeling.![]()
Ik heb zojuist drie kwartier over het uitdunnen van mijn haar gedaan. En de punten eraf.
Het is nog steeds dik. Ik durf bovenop niet te veel te knippen, want ik ben bang dat er dan plukken uit mijn staart vallen.
Een staart op mijn hoofd.quote:Op maandag 6 april 2009 21:58 schreef Whiteguy het volgende:
Langzaam maar zeker worden er steeds meer details bekend
I knowquote:Op maandag 6 april 2009 21:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Volgens mij is het de bedoeling dat ze sociaal niet zo handig is. Maar dat zal vast ook wel meevallen. Ik kan wel ergere 'nerdinnen' aanwijzenquote:Op maandag 6 april 2009 20:51 schreef Whiteguy het volgende:
Misschien kan ik je van dienst zijn?quote:Op maandag 6 april 2009 21:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Etcie...... Kijk je Greys? Of als je dit laat leest, heb je Greys gekeken?
Ik had het bovenop ook best kort, maar dat met plukken eruit vallen, valt best mee. Dan gebruik je een speldje of je doet het achter je orenquote:Op maandag 6 april 2009 21:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb zojuist drie kwartier over het uitdunnen van mijn haar gedaan. En de punten eraf.
Het is nog steeds dik. Ik durf bovenop niet te veel te knippen, want ik ben bang dat er dan plukken uit mijn staart vallen.
quote:Nederlandse militair komt om in Afghanistan
Uitgegeven: 6 april 2009 22:06
Laatst gewijzigd: 6 april 2009 22:18
AMSTERDAM - Soldaat der eerste klasse Azdin Chadli (20) is maandag om het leven gekomen door een raketaanval op de basis Kamp Holland in de Afghaanse provincie Uruzgan. Vijf andere militairen raakten gewond. Hun toestand is stabiel.
Commandant der Strijdkrachten Peter van Uhm maakte dat maandagavond in Den Haag bekend. Het is de eerste keer dat mensen geraakt zijn bij een raketaanval op Kamp Holland.
Met het sneuvelen van de militair komt het aantal Nederlandse slachtoffers op 19.
Twee gewonden zij afgevoerd naar Kandahar. Dit meldt de NOS.
Volgens Van Uhm zijn er vandaag nog twee aanvallen geweest op Nederlandse bases, een op Kamp Holland en een op Vliegveld Kandahar. Daarbij vielen geen slachtoffers.
Het ging bij de aanval om 4 raketten waarvan er 2 het kamp raakten. De familie is geinformeerd. De omgekomen soldaat was pas een week in Uruzgan.
Chloe uit 24 komt er aardig in de buurt.quote:Op maandag 6 april 2009 22:21 schreef B.ertha het volgende:
Volgens mij is het de bedoeling dat ze sociaal niet zo handig is. Maar dat zal vast ook wel meevallen. Ik kan wel ergere 'nerdinnen' aanwijzen
En vandaag is er een raket op Kamp Holland geklapt hoorde ik net, 1 dode en 2 zwaargewondenquote:Op maandag 6 april 2009 21:18 schreef Cobra4 het volgende:
Curry is niet eens Thaisquote:Favoriete Thaise maaltijd? Om eerlijk te zijn, vind ik de Thaise keuken niet zo gevarieerd. Maar als ik moet kiezen, dan ga ik voor kip curry!
Ik heb het net gehoord. Kreeg een belletje. Kut zooi.quote:Op maandag 6 april 2009 22:22 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En vandaag is er een raket op Kamp Holland geklapt hoorde ik net, 1 dode en 2 zwaargewonden
Ik moet even mijn culinair gezag laten gelden maar curry komt uit verscheidene landen. Ook uit Thailand.quote:Op maandag 6 april 2009 22:23 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Curry is niet eens Thais
Thais is, misschien moet ik eens bij mijn oom op vakantie gaan
Jij kreeg een belletje? Hoe dat zo?quote:Op maandag 6 april 2009 22:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb het net gehoord. Kreeg een belletje. Kut zooi.
http://www.telegraaf.nl/b(...)gekomen__.html?p=2,1
Oh, ik ken het niet beter dan dat het (iig oorspronkelijk) uit India komt. Misschien later.quote:Op maandag 6 april 2009 22:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik moet even mijn culinair gezag laten gelden maar curry komt uit verscheidene landen. Ook uit Thailand.
Ik wilde even mopperen over de Izzy/Denny lijn die me veeels te raar wordtquote:
Het is niet zo'n gekke gedachte ook hoorquote:Op maandag 6 april 2009 22:27 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Oh, ik ken het niet beter dan dat het (iig oorspronkelijk) uit India komt. Misschien later.
Mijn tante heeft nooit voor me gekookt, ik weet ook niet of ze het kan, maar het is doodzonde
Ik vind het maar gezeik. Kom op, laat haar een keertje lekker uithuilen bij Alex, zoek een therapeut, ontsla de Denny-acteur en laat Izzy lekker trouwen en kindjes krijgenquote:Op maandag 6 april 2009 22:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik wilde even mopperen over de Izzy/Denny lijn die me veeels te raar wordt
Ik ben we pro McSteamy en Lexie
Precies! De Dennyacteur is leuk, maar dan hadden ze hem nietquote:Op maandag 6 april 2009 22:29 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik vind het maar gezeik. Kom op, laat haar een keertje lekker uithuilen bij Alex, zoek een therapeut, ontsla de Denny-acteur en laat Izzy lekker trouwen en kindjes krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en kom op jongensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zelfs ik als stiekeme soapkijker vind dat niet geloofwaardig genoeg
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
quote:Op maandag 6 april 2009 22:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Precies! De Dennyacteur is leuk, maar dan hadden ze hem nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en kom op jongensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zelfs ik als stiekeme soapkijker vind dat niet geloofwaardig genoegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"![]()
quote:Op maandag 6 april 2009 22:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from Chicago
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)![]()
quote:Op maandag 6 april 2009 22:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Precies! De Dennyacteur is leuk, maar dan hadden ze hem nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en kom op jongensHet is gewoon debiel, meer kan ik er ook niet van maken. Als Izzy per se gelukkig moet zijn... Met Alex ging het ook de goede kant op en dit is zielig voor hem. En dat ze liegt ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zelfs ik als stiekeme soapkijker vind dat niet geloofwaardig genoeg
Ik ben trouwens helemaal niet van de soaps en ook niet van echt praten over series, maar dit is zó stom![]()
![]()
Oh my. Ik ga slapen![]()
Live from Chicago
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)![]()
Preciesquote:Op maandag 6 april 2009 22:36 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Het is gewoon debiel, meer kan ik er ook niet van maken. Als Izzy per se gelukkig moet zijn... Met Alex ging het ook de goede kant op en dit is zielig voor hem. En dat ze liegt ook.
Ik ben trouwens helemaal niet van de soaps en ook niet van echt praten over series, maar dit is zó stom
Live from Chicago
quote:Op maandag 6 april 2009 22:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 6 april 2009 22:37 schreef B.ertha het volgende:
[..]RightSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"![]()
Ik ga zo lezen en slapen
Nacht ook tot 5 uur liggen lezen
Volgens George Carlin heeft necrofilie wel voordelen. Je hoeft nooit een bloemetje mee te nemen, die zijn meestal al ter plaatse![]()
![]()
quote:Op maandag 6 april 2009 22:48 schreef Whiteguy het volgende:
Volgens George Carlin heeft necrofilie wel voordelen. Je hoeft nooit een bloemetje mee te nemen, die zijn meestal al ter plaatse![]()
![]()
Nee, het is een collega van de Landmacht die op Oirschot gestationeerd was.quote:Op maandag 6 april 2009 22:28 schreef B.ertha het volgende:
Die jongen komt uit Uden zie ik. Dan zal hij ook wel Volkel als uitvalsbasis hebben, lijkt me?"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC![]()
Een collega van mij adviseerde mij even het nieuws te checken.quote:Op maandag 6 april 2009 22:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jij kreeg een belletje? Hoe dat zo?"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC![]()
Morgen CL kijken?quote:Op maandag 6 april 2009 23:15 schreef Yurithemaster het volgende:
Denk al waar hebben die dames het over maar het gata ober greys anatomy![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Allereerst: goed van die presentatie, MaJo!![]()
Ik had een 9 voor een belangrijk verslag. Veel mensen moeten voor dat verslag een her doen en als ze het dan niet halen moet het volgend jaar over én mogen ze verschillende vakken niet volgen. Dus ik ben heel blij! 't Was ook het hoogste cijfer.![]()
![]()
![]()
Plus dat het betekent dat ik voor m'n volgende verslagen een 2 mag halen.![]()
En morgen eindelijk m'n propedeuse ophalen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget![]()
Welk tentamen heb je die onvoldoende voor? Statistiek 2 of iets anders? En er is nog wel een her toch?In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget![]()
Ik blijf lekker thuis vandaag.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
't Valt wel op dat IARL op vakantie is.
En is jojo weer op zakenreis?
![]()
Voor de Milowliefhebbers onder ons:
Op 14 mei is de Diesviering op onze uni. Milow komt ook zingen. Dan kan hij zijn nieuwe single spelen![]()
Maar goed, hij komt dus. De toegang is gratis en ook Roosbeef, De Staat, Marike Jager, Giovanca en Hit Me TV komen.
Genoeg reclame nu![]()
![]()
't Zegt me allemaal niks.Alleen De Staat, daar had wyc het laatst over geloof ik.
Maar mag iedereen komen op die Diesviering?In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
Ja. Heb jij geen mailtje gekregen? Het is gewoon buiten, op het Pieter Bondamplein (Cultuurcafe) en het Erasmusplein. Milow ken je echt wel. Ayo Technology en You don't know. Daar had wyccie het trouwens ook ooit over, geloof ik. Zoek maar op.quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:37 schreef Soempie het volgende:
't Zegt me allemaal niks.Alleen De Staat, daar had wyc het laatst over geloof ik.
Maar mag iedereen komen op die Diesviering?
![]()
Oja, een nieuwsbrief. Die gooi ik altijd zonder het te lezen gelijk weg.![]()
Ik ken Milow echt niet, maar het klinkt goed.!
Nu even de nieuwsbrief lezen.
Ayo Technology, ken ik wel vaag...
![]()
Ik meld me weer!
Gelijk ook maar de reden waarom ik me een tijd niet heb laten zien: ik was vorige week echt kwaad, en zo kwaad wil ik eigenlijk niet worden vanwege een topic op het internet. Ik heb een aantal topics gelurkt, en me afgevraagd of ik nog zin had om naar de SC terug te komen...
Voor ik daar een definitieve beslissing over neem, eerst een plaatje:
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.![]()
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.![]()
Ik moest ook lachen.![]()
Maar, Tim, ben je alleen boos over die opmerkingen over het eten? Lijkt me dat er wel meer speelt, voor je zo boos wordt dat je erover nadenkt niet meer te posten?
Ik zou het jammer vinden als je niet meer post.In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
Misschien speelt er meer, maar dan zou ik niet weten wat. Die opmerking was in elk geval wel de directe aanleiding om uit mijn slof te schietenquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:38 schreef Soempie het volgende:
Ik moest ook lachen.![]()
Maar, Tim, ben je alleen boos over die opmerkingen over het eten? Lijkt me dat er wel meer speelt, voor je zo boos wordt dat je erover nadenkt niet meer te posten?
Ik zou het jammer vinden als je niet meer post.
Ik ben de kleur MAGENTA
Dat begreep ik alquote:Op maandag 6 april 2009 23:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een collega van mij adviseerde mij even het nieuws te checken.
Maar was dat meer in zijn algemeenheid of kende je die jongen?- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"![]()
Oke. Nouja, je weet al hoe ik erover denk.
En als je echt uit je slof schiet over een opmerking in een topic, tja, dan snap ik wel dat je daar geen zin in hebt. Maar, de opmerking was zeker niet zo bedoeld als hij op je over kwam.
Ik weet het inderdaadquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:47 schreef Soempie het volgende:
Oke. Nouja, je weet al hoe ik erover denk.
En als je echt uit je slof schiet over een opmerking in een topic, tja, dan snap ik wel dat je daar geen zin in hebt. Maar, de opmerking was zeker niet zo bedoeld als hij op je over kwam.
Ik ben de kleur MAGENTA
De SC kan ook wel meer vrolijkheid gebruiken. Beetje ouwehoeren, zoals eerder.
Nou, je bent gewoon nog hartstikke welkom hier hoorquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Misschien speelt er meer, maar dan zou ik niet weten wat. Die opmerking was in elk geval wel de directe aanleiding om uit mijn slof te schieten
Even voor de goede orde: grapjes over wansmaak en slechte stropdassen? Mogen die nog?
Of moet ik gewoon even af en toe op mijn tong bijten?
Jazeker, zolang het er maar niet altijd wordt bijgehaald als het er ook maar een klein beetje mee te maken heeftquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, je bent gewoon nog hartstikke welkom hier hoor
Even voor de goede orde: grapjes over wansmaak en slechte stropdassen? Mogen die nog?
Of moet ik gewoon even af en toe op mijn tong bijten?
Ik ben de kleur MAGENTA
3 van de 6 heb ik gerecenseerd. Alle drie voordat ze bekend werden, altijd leukquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:24 schreef B.ertha het volgende:
Voor de Milowliefhebbers onder ons:
Op 14 mei is de Diesviering op onze uni. Milow komt ook zingen. Dan kan hij zijn nieuwe single spelen![]()
Maar goed, hij komt dus. De toegang is gratis en ook Roosbeef, De Staat, Marike Jager, Giovanca en Hit Me TV komen.
Genoeg reclame nugiovanca en hit me tv ook geinterviewd
heftig trouwens dat nieuws van afghanistaneen vriend van me zit in kamp holland dus dat was wel even schrikken
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Ik snapquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Jazeker, zolang het er maar niet altijd wordt bijgehaald als het er ook maar een klein beetje mee te maken heeft
![]()
Ik ben de kleur MAGENTA
Tim, ik snap heel goed dat die opmerking even te veel was. Grapjes af en toe is leuk, maar als het steeds maar weer gezegd wordt dan word je het gewoon even beu.
ik hoop dat je gewoon blijft posten, het is anders zonder jou
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Inderdaad wel schrikkenquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
3 van de 6 heb ik gerecenseerd. Alle drie voordat ze bekend werden, altijd leukgiovanca en hit me tv ook geinterviewd
heftig trouwens dat nieuws van afghanistaneen vriend van me zit in kamp holland dus dat was wel even schrikken
Ik lees net in het LL topic dat Maximo Park bij 3FM beweerd heeft met LL in onderhandeling te zijn
En hoe was het bij Kim Wilde?
Kijk, dat zijn de goede berichten
kim wilde was hilarischmet een zaal vol veertigers en homo's helemaal uit mijn dak gegaan
![]()
daarna nog lekker gek staan dansen. Mijn broer heeft allemaal hilarische vrienden die de catwalk gingen lopen in de zaal. Op een gegeven moment was ik aan de beurtik liep de catwalk, jatte het drumstokje van een fan en ging daarmee 'don't you want me baby' naar hem zingen
mijn actie was de hit van de avond en werd met een groot applaus beloond
![]()
![]()
wth?quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:13 schreef MaJo het volgende:
Kijk, dat zijn de goede berichten
kim wilde was hilarischmet een zaal vol veertigers en homo's helemaal uit mijn dak gegaan
![]()
daarna nog lekker gek staan dansen. Mijn broer heeft allemaal hilarische vrienden die de catwalk gingen lopen in de zaal. Op een gegeven moment was ik aan de beurtik liep de catwalk, jatte het drumstokje van een fan en ging daarmee 'don't you want me baby' naar hem zingen
mijn actie was de hit van de avond en werd met een groot applaus beloond
![]()
![]()
En dat zonder alcohol opquote:
ADD ftw
Fun hebben zonder alcohol kán ook bestquote:Nou nou, rustig aan hequote:ADD ftw
Moet jij niet naar school trouwens?- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"![]()
Die schoenen die ik besteld heb, zijn volgens UPS gisteren vanuit Griekenland verstuurd en vanochtend hebben ze al geprobeerd ze te bezorgen!
Ik ben de kleur MAGENTA
Precies, ik kan me ook goed voorstellen dat Soempie af en toe genoeg heeft van de term Soempie-actie. Het is best lang geleden dat ze er een heeft gepost...quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:05 schreef MaJo het volgende:
Tim, ik snap heel goed dat die opmerking even te veel was. Grapjes af en toe is leuk, maar als het steeds maar weer gezegd wordt dan word je het gewoon even beu.Dank jequote:ik hoop dat je gewoon blijft posten, het is anders zonder jou
. Ik zal het zeker overwegen
Ik ben de kleur MAGENTA
![]()
Ik kwam er van het weekend achter dat ik een aantal broeken die ik een jaar geleden had afgedaan als te klein weer gewoon pas
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil![]()
Of je bent afgevallen, of gekrompen. Of de broeken zijn gegroeidquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:41 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik kwam er van het weekend achter dat ik een aantal broeken die ik een jaar geleden had afgedaan als te klein weer gewoon pas
!
Welke optie is het?Ik ben de kleur MAGENTA
Hij heeft zijn spijkerbroeken te koude gewassen
Ik denk inderdaad te koud gewassen![]()
Of mezelf te heet gewassenDon't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil![]()
quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:59 schreef Nembrionic het volgende:
Hij heeft zijn spijkerbroeken te koude gewassen
Je hebt wel een punt, water wordt ook groter als je het erg koud maakt!Ik ben de kleur MAGENTA
Ben vanochtend naar werkgroep geweest. Had vanmiddag ook werkgroep maar aangezien je 3x mag missen en aangezien ik er nog geen een gemist heb vond ik dat ik wel een middagje vrij verdiendequote:Op dinsdag 7 april 2009 12:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Fun hebben zonder alcohol kán ook best
[..]
Nou nou, rustig aan he
Moet jij niet naar school trouwens?![]()
ben erg moe dus ga zo een tukkie doen
maar eerst de keukenvloer dweilenmoet dit al een week doen en mijn huisgenoten zitten nu zowat te janken dat het nog niet gebeurd is
peer pressure helpt
![]()
Preciesquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Precies, ik kan me ook goed voorstellen dat Soempie af en toe genoeg heeft van de term Soempie-actie. Het is best lang geleden dat ze er een heeft gepost...
[..]
Dank je. Ik zal het zeker overwegen
ik kan me voorstellen dat zo'n opmerking dan even teveel is. Ik krijg bijvoorbeeld vaak te horen dat ik raar ben, maar wel op een leuke manier. Meestal kan ik het wel hebben maar soms denk ik ook 'flikker nou eens op, ik ben gewoon mezelf'. De welbekende druppel zeg maar
dat is nog eens servicequote:Op dinsdag 7 april 2009 12:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Die schoenen die ik besteld heb, zijn volgens UPS gisteren vanuit Griekenland verstuurd en vanochtend hebben ze al geprobeerd ze te bezorgen!
dat is voor mij ook dé reden om dingen niet te doenquote:![]()
En nu ga ik Heroes kijken en een condoleancekaartje kopen
Vooral snel, pakket was gisteravond pas in het systeem opgenomen... had het op z'n vroegst morgen verwachtquote:
Nu wordt het ook morgen en misschien nog later, want het is vandaag niet gelukt om te bezorgen... moest vanochtend op school zijn voor iets sufs (Engels) en ben daar nog steeds want vanmiddag is er een presentatie van mijn groepjeIk ben de kleur MAGENTA
Tim![]()
Goed dat je even hebt nagedacht over hoe je een internet post wilt laten doordringen, en goed dat je er weer bent
Enne, PS, wel Grey's blijven kijken hoor, want het wordt retespannend, mn rondom Izzie![]()
LaBlaquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:20 schreef LadyBlack het volgende:
Tim![]()
Goed dat je even hebt nagedacht over hoe je een internet post wilt laten doordringen, en goed dat je er weer bent
Enne, PS, wel Grey's blijven kijken hoor, want het wordt retespannend, mn rondom Izzie
Wat vind je eigenlijk van Scala & Kolacny brothers?Ik ben de kleur MAGENTA
Ach, bij mij is het wel goed want ik zie het gewoon nietquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
dat is voor mij ook dé reden om dingen niet te doen![]()
En nu ga ik Heroes kijken en een condoleancekaartje kopenals je lang genoeg zeurt dan doe ik het uiteindelijk wel
![]()
ik vond mijn huisgenootje laatst wel irritant. Was even thuis en moest snel weer weg en toen ging ze zeuren over de vloer. Dan heb ik wel zoiets van
hoe ver ben je met Heroes? En weet je al wat meer over de toedracht van die moord?26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Snelheid is een belangrijk onderdeel van servicequote:Op dinsdag 7 april 2009 13:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vooral snel, pakket was gisteravond pas in het systeem opgenomen... had het op z'n vroegst morgen verwacht
Nu wordt het ook morgen en misschien nog later, want het is vandaag niet gelukt om te bezorgen... moest vanochtend op school zijn voor iets sufs (Engels) en ben daar nog steeds want vanmiddag is er een presentatie van mijn groepje
misschien is het wel bij de buren afgeleverd?26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Wattes?quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
LaBla
Wat vind je eigenlijk van Scala & Kolacny brothers?![]()
![]()
Helemaal eens met GA, wordt inderdaad een interessante verhaallijnquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:20 schreef LadyBlack het volgende:
Tim![]()
Enne, PS, wel Grey's blijven kijken hoor, want het wordt retespannend, mn rondom Izzie
Dat zie ik thuis wel, dan zou er een briefje in de bus moeten liggenquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Snelheid is een belangrijk onderdeel van service
misschien is het wel bij de buren afgeleverd?
Ik begin me nu toch wel erg te vervelen, ga denk ik zo even naar buiten om over een uurtje of wat weer op school te zijnIk ben de kleur MAGENTA
Precies mijn reactiequote:
Belgisch meisjeskoor dat onder andere covers heeft van Rammstein, Puddle of Mudd en Musequote:Ik ben de kleur MAGENTA
Ah, jij bent ook bij met Amerika zekerquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Helemaal eens met GA, wordt inderdaad een interessante verhaallijnik heb zondagavond 3 achter elkaar zitten kijken, damn ik zat op het puntje van mn stoel!
PP ben ik nu wel weer een beetje vanaf... ik vind greys echt leuker![]()
![]()
![]()
Denk ik. Kan het niet controleren want YouTube werkt niet goed op de schoolpc'sIk ben de kleur MAGENTA
quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Belgisch meisjeskoor dat onder andere covers heeft van Rammstein, Puddle of Mudd en Muse![]()
Nooit van gehoord maar het lijkt me ook niet echt watik vind koren toch echt het meest geschikt voor klassieke muziek
![]()
![]()
Ze hebben ook wel wat klassieker repertoirequote:Op dinsdag 7 april 2009 13:32 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
Nooit van gehoord maar het lijkt me ook niet echt watik vind koren toch echt het meest geschikt voor klassieke muziek
Ik ben de kleur MAGENTA
Ohja mijn vriendje heeft trouwens teruggesmst dat ie tuurlijk wel mijn kaartje voor wil schieten![]()
![]()
Dus alles komt goed, ik ga sowieso met 1 vriendin naar Werchter, en de ander wil heel graag en leent het geld misschien ook van mijn vriendjeEn anders verkoop ik dat kaartje gewoon, maak ik misschien klein beetje winst ook nog
![]()
![]()
![]()
Ze zijn ook wel goed trouwens, heb dat nummer even geluisterdquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ze hebben ook wel wat klassieker repertoire![]()
![]()
Volgens de poster is het niet deze zaterdag
Heeft de poster het fout of is het echt de 25e? En zing je zelf ook mee?Ik ben de kleur MAGENTA
Scherpquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Volgens de poster is het niet deze zaterdag
Heeft de poster het fout of is het echt de 25e? En zing je zelf ook mee?
Nee klopt hoor, 25 aprilen ja ik zing mee, anders zou ik het natuurlijk niet zo spammen
![]()
![]()
Ik doe dit jaar rond die tijd weer mee aan een Wie is de mol-achtig spel en ik weet niet of er avondopdrachten bij zitten of niet... als ze er zijn hoop ik eigenlijk die zaterdag niet te kunnen omdat ik nog in het spel zitquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Scherp
Nee klopt hoor, 25 aprilen ja ik zing mee, anders zou ik het natuurlijk niet zo spammen
Ik ben de kleur MAGENTA
Ik verveel me nu het schompes op school en heb nog een uur niets te doen. Ik ga even naar buiten
Ik ben de kleur MAGENTA
Ik ben helemaal bij. Vanochtend de nieuwste aflevering gedownloadquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:25 schreef MaJo het volgende:
hoe ver ben je met Heroes?Geen flauw idee. Mijn vader is nu bij de buren langs maar ik weet dus totaal niet of zij het weten.quote:En weet je al wat meer over de toedracht van die moord?- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"![]()
Yepquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:30 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ah, jij bent ook bij met Amerika zekerik heb zondagavond 3 achter elkaar zitten kijken, damn ik zat op het puntje van mn stoel!
PP ben ik nu wel weer een beetje vanaf... ik vind greys echt leukeralleen die van vorige week nog niet gezien. Ga ik denk ik vanavond kijken
PP eigenlijk niet meer gezien na de cross overdus daar heb ik nog wat afleveringen van tegoed
Ik nog steeds halverwege seizoen 2quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben helemaal bij. Vanochtend de nieuwste aflevering gedownloadBen op het moment wat te druk om met alle series bij te zijn
Hoewel ik met LOST en GA maar 1 aflevering achterloop
Ben benieuwd. Wel een rotmanier om je kind te verliezenquote:Geen flauw idee. Mijn vader is nu bij de buren langs maar ik weet dus totaal niet of zij het weten.
Freakyquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:34 schreef Nembrionic het volgende:
Had ik dit al gepost trouwens?
http://www.nu.nl/wetensch(...)elde-aardbeving.htmlDie man had dus gewoon gelijk. Nou is dit niet iets om blij over te zijn maar ik zou echt keihard 'told you so!' schreeuwen
![]()
Ik heb de vloer gedweild en ben helemaal kapot
Ik ga efkes een paar uur tukken
kroeg. Zaterdag is vroeg in het spel (begint op vrijdag) dus de kans is redelijk aanwezig dat ik dan nog mee doequote:Op dinsdag 7 april 2009 13:56 schreef LadyBlack het volgende:
En terecht dan.... wat is het voor spel? In kroegverband of wat officiëler?Ik ben de kleur MAGENTA
Jaquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
FreakyDie man had dus gewoon gelijk. Nou is dit niet iets om blij over te zijn maar ik zou echt keihard 'told you so!' schreeuwen
![]()
Hoe machteloos moet je je voelen als je iedereen vertelt dat ze hardstikke de pijp uit gaan als ze blijven en niemand gaat? En dan blijk je ook nog eens gelijk te hebben
Ach, lekker op je eigen tempo kijkenquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik nog steeds halverwege seizoen 2Ben op het moment wat te druk om met alle series bij te zijn
Hoewel ik met LOST en GA maar 1 aflevering achterloop
[..]Uhuh. Past eigenlijk ook helemaal niet in het plaatje, wat daar gebeurd is.quote:Ben benieuwd. Wel een rotmanier om je kind te verliezen- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"![]()
Ik heb het vandeweek nog met iemand over het verliezen van een kind gehad, en we dachten niet dat je zoiets ooit helemaal te boven komt...![]()
Ik maak schoon bij de ouders van mijn buurman, en hun zoon en broer is 1,5 jaar geleden omgekomen toen hij in de gracht viel (waarschijnlijk doordat hij geduwd is). Mijn buurman was al niet helemaal normaal, maar sinds die tijd is hij helemaal gefreakt, en zijn ouders zijn in een klap 10 jaar ouder geworden.... vandaar dus nu thuiszorg![]()
![]()
Ik ken 3 andere voorbeelden van mensen die hun kind kwijt geraakt zijn en bij sommigen is dan 10 jaar geleden maar nog steeds een dagelijks item.quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:52 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb het vandeweek nog met iemand over het verliezen van een kind gehad, en we dachten niet dat je zoiets ooit helemaal te boven komt...![]()
Ik maak schoon bij de ouders van mijn buurman, en hun zoon en broer is 1,5 jaar geleden omgekomen toen hij in de gracht viel (waarschijnlijk doordat hij geduwd is). Mijn buurman was al niet helemaal normaal, maar sinds die tijd is hij helemaal gefreakt, en zijn ouders zijn in een klap 10 jaar ouder geworden.... vandaar dus nu thuiszorg- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"![]()
Dank je, komt wel goed hoor.quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:55 schreef LadyBlack het volgende:
Maar dat lijkt me dus ook een emotionele uitvaart worden, alvast sterkte Nem...
Ik ben wel geschrokken maar niet sip
Ik was zaterdag bij een uitvaart van een vrouw die ik helemaal niet kende (kennis van mn schoonouders, en mn vriend en ik waren toch in de buurt), maar daar heb ik het bij lange na niet drooggehouden.... die vrouw was pas 65, en haar man en dochter hadden allebei zo'n mooi praatje![]()
Ze had een bloedziekte gehad, dus nu hebben mijn vriend en ik ons allebei meteen opgegeven voor bloeddonatie. Wel mooi, want dat was een van de eerste dingen die we daarna allebei tegelijk zeidenZo haal je er dan ook nog iets goeds uit he.
![]()
Bij een wildvreemde hou ik het wel droog hoorquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:01 schreef LadyBlack het volgende:
Ik was zaterdag bij een uitvaart van een vrouw die ik helemaal niet kende (kennis van mn schoonouders, en mn vriend en ik waren toch in de buurt), maar daar heb ik het bij lange na niet drooggehouden.... die vrouw was pas 65, en haar man en dochter hadden allebei zo'n mooi praatje![]()
Ze had een bloedziekte gehad, dus nu hebben mijn vriend en ik ons allebei meteen opgegeven voor bloeddonatie. Wel mooi, want dat was een van de eerste dingen die we daarna allebei tegelijk zeidenZo haal je er dan ook nog iets goeds uit he.
Verder is het zo dat als je iets wilt doen(zoals dat bloed geven), je het gelijk moet doen want als je daarmee wacht, dan vergeet je dat toch weer.
Zelfde bij iemand die heel ziek is. Dan bedenk je dat je voor jezelf dingen moet veranderen maar na verloop van tijd(en dat gaat redelijk snel) verval je toch weer in je oude ritme.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"![]()
Heel gek, ik eet de laatste paar dagen opeens veel hazelnoten
Mijn moeder had kaartjes naar ons opgestuurd die je naar de Bloedbank kunt sturen zodat je een oproep krijgtquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:04 schreef Nembrionic het volgende:
Verder is het zo dat als je iets wilt doen(zoals dat bloed geven), je het gelijk moet doen want als je daarmee wacht, dan vergeet je dat toch weer.Dat is de reden waarom mijn vriend opzich wel graag naar de kerk gaat, omdat je dan elke week met je levenshouding bezig bent. Ik zou het niet aankunnenquote:Zelfde bij iemand die heel ziek is. Dan bedenk je dat je voor jezelf dingen moet veranderen maar na verloop van tijd(en dat gaat redelijk snel) verval je toch weer in je oude ritme.maar ik grijp dus wel dit soort gelegenheden aan om mezelf weer een spiegel voor te houden. En de rest van de tijd.... doe ik gewoon naar eer en geweten mijn best
-edit- crapnieuwe komt eraan
HIER
Forum Opties Forumhop: Hop naar: