en nu ga ik weg.quote:gister avond opeens commotie rondom ons huis...wat bleek; onze buren hadden een slang gevangen en die waren ze aan het klaarmaken om op te eten... whaaaaaaaaaaaaaaa gatsieeee en ze gingen ook de kip die die slang had willen opeten en dus gebeten ook nog opeten...lijkt me niet echt gezond om een giftige kip te gaan etem naar oke...
Ranzigquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:21 schreef Nembrionic het volgende:
Een vriendin die een tijdje in Kameroen zit post net dit
[..]
Jaiks.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
en nu ga ik weg.
Ik zat in het Mayflower Hotelquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:25 schreef LadyBlack het volgende:
Hee Nem, als je straks dit weer leest, in welk hostel zat jij dan eigenlijk in San Francisco?
Jojo, jij wist het niet meer toch? Tips zijn nog steeds welkom
quote:Er zijn geen combitickets en dagtickets voor zaterdag meer beschikbaar.
Registreer je hier op de wachtlijst voor combitickets
Registreer je hier op de wachtlijst voor dagtickets zaterdag 3 juli 2009
Dagtickets vrijdag zijn uitverkocht.
De dagtickets voor vrijdag 3 juli 2009 zijn uitverkocht.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:35 schreef Soempie het volgende:
Ik ben me aan het voorbereiden op de uitdaging van Yuri. Natekenen.![]()
quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:47 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
Echt zo lang terug dat ik iets serieus heb nagetekend. Moet ik echt vaker gaan doen. Word er helemaal rustig van.
Ik wou dat ik dat konquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:49 schreef Soempie het volgende:
Nee, natekenen vanaf m'n computerbeeldscherm.
Jawel, want het is leukquote:
Ja, dan moet je dat gaan oefenenquote:Ik wilde dat ik zulke dingen uit m'n hoofd kon tekenen, dan kun je er geld mee verdienen.
Koppotersquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:54 schreef Soempie het volgende:
Dan kom ik niet verder dan harkpoppetjes.
Dat heb ik al geprobeerd, maar zonder voorbeelden uit de boeken lukt het dus niet.quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Koppoters
Je moet ook beginnen met zoiets:
[ afbeelding ]
Er zijn zat boeken over te vinden. Wij hadden ze vroeger thuis maar helaas niet meer, anders had je ze zo kunnen hebben.
Voor deze ene keer dan:quote:
quote:
Meer dan een vloer dweilen?quote:
ZOMG!!quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:47 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
Echt zo lang terug dat ik iets serieus heb nagetekend. Moet ik echt vaker gaan doen. Word er helemaal rustig van.
Het wordt 19C maar 70% op neerslag, windkracht 5.quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:22 schreef Soempie het volgende:
Vrijdag, als het redelijk/ mooi weer/ droog is, gaan Wiebel en ik lekker naar het strand. Wandelen.
Ah, even gekeken en ik kan niet vinden wat de prijs is (ziet er wel duurder uit dan het hostelquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zat in het Mayflower Hotel
Maar Hi Hostels zijn vrijwel ALTIJD goed, dus zoek die op.
-edit-
http://www.sfmayflowerhotel.com
Weet niet meer wat er betaald is maar is waarschijnlijk duurder dan een hostel.
Ja een hostel is altijd goedkoper. En als je op een slaapzaaltje ligt nog gezelliger ookquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:29 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ah, even gekeken en ik kan niet vinden wat de prijs is (ziet er wel duurder uit dan het hostel) maar er is 1 ding wat het hostel sowieso hier op voor heeft: in het hostel kun je zelf koken. Hier is ook wel een magnetron, maar verder geen kookmogelijkheid. En daarmee willen we nu juist het wat goedkoper maken
Thanks though
Wat heb ik nog maar weer belooft als het je zou lukkenquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:35 schreef Soempie het volgende:
Ik ben me aan het voorbereiden op de uitdaging van Yuri. Natekenen.![]()
eh.quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wat heb ik nog maar weer belooft als het je zou lukken
Ja dat vroeg ik me ook al af... google chrome doet het ook niet altijd, of pas eeuwen na het laden van de paginaquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:55 schreef TradeMarkie het volgende:
Waarom gaat firefox niet automatisch terug naar de laatste oude post op de pagina als ik op f5 ram?
En nu klik ik op het refreshknopje en dan doet ie het wel, morgen is het weer andersom, vaag programma.quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:58 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja dat vroeg ik me ook al af... google chrome doet het ook niet altijd, of pas eeuwen na het laden van de pagina
Wat ook irritant is: chrome kan geen plaatjes normaal opslaanik krijg dan een of ander onleesbaar bestand, terwijl als ik het in IE doe, is er niks aan de hand
Denk het eigenlijk wel jaquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Meer dan een vloer dweilen?![]()
Nee wacht...domme vraag
Met zo'n naam bij de VVD horen? Hoe is het toch mogelijk?!?quote:Henri Louis Felix Marie baron van Hövell van Wezeveld en Westerflier (Culemborg, 3 november 1913 - Esch 13 juni 2004) was een Nederlandse burgemeester van VVD-huize.
Zal ik doenquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Veel plezier dan maar en doe hem de groeten
quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik had de volgende link in mijn mailbox, maar misschien werkt het voor anderen ook. Luister een promopraatje af met een filmpje er bij en je krijgt een voucher voor gratis verzendkosten, e-book van Kluun, een of andere cursus en vijf liedjes van Sellaband.
http://warmwelkom.bol.com/index.php
Ik heb een after sleeping dipquote:
Lijn 2?quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:33 schreef MaJo het volgende:
Ik zit in de tofste bus van utrechteen kleine bus die als enige door de echte binnenstad rijdt
Uitermate mooi Soemp. Je hebt talentquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:47 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
Bus- / autovrije binnenstedenquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:33 schreef MaJo het volgende:
Ik zit in de tofste bus van utrechteen kleine bus die als enige door de echte binnenstad rijdt
Veel plezier alvast! Brugge schijnt leuk te zijnquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:53 schreef LadyBlack het volgende:
Ik herinner me nu gelukkig ook dat ik me nog een beetje moet voorbereiden voor dit weekend, want dan heb ik een paar mensen beloofd om in de musea van Brugge te gidsen
Eind deze maand vertrek ik. Eerst een paar daagjes Tallinn, daarna paar daagjes st-P.quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:53 schreef LadyBlack het volgende:
Ik herinner me nu gelukkig ook dat ik me nog een beetje moet voorbereiden voor dit weekend, want dan heb ik een paar mensen beloofd om in de musea van Brugge te gidsen
Dat is echt tof Belgisch spul. Ik moet nog een keer met lijn 2 reizen, maar die dubbelgelede bussen zijn echt een visitekaartje voor Utrecht.quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:33 schreef MaJo het volgende:
Is ook helemaal niet praktisch nee, zeker niet met markt. Als je er door heen moet fietsen is het net een hindernisbaan. En als je vanuit de Gedempt Zuiderdiep komt, de Oosterstraat (?) ingaat en dan een bus achter je aankrijgt, kan die je niet inhalenquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:46 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Bus- / autovrije binnensteden![]()
Ik vind het achterlijk dat de Grote Markt van Groningen dé busverzamelplaats isen dat door vrijwel de hele binnenstad fietsers mogen komen. Handig als ik erlangs moet, dat wel, maar het verpest wel je winkelplezier
Vorig jaar brak daar bij een gelede bus de laatste as af. En dat is nou juist waar je niet op hoopt.quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:46 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik vind het achterlijk dat de Grote Markt van Groningen dé busverzamelplaats isen dat door vrijwel de hele binnenstad fietsers mogen komen. Handig als ik erlangs moet, dat wel, maar het verpest wel je winkelplezier
Geloof het of niet, maar het was een pizzaquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb een after sleeping dip
wat heb je gegeten? Asmo's matties kennende wordt het voor mij vanavond pizza
Dit is eng.quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:51 schreef Whiteguy het volgende:
Zucht. Schrale dag op t werk.
Gelukkig bij thuiskomst wel deze op de mat. Alvast wat om in te lezen voor over een paar weekjes.
Schitterende stad overigensquote:Op dinsdag 7 april 2009 20:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dit is eng.
Ik klik op je foto en zie "St Petersburg" staan, terwijl op tv "Rail Away" bezig is en die kerel zegt "St Petersburg"
quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:00 schreef Soempie het volgende:
Etcieik vroeg me al af waar je was.
![]()
http://relatie.blog.nl/al(...)wordt-five-year-itch
Daar komen jullie dus mooi doorheen!
quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:04 schreef Soempie het volgende:
Maarre, ik ben morgen in Groningen. Heb je tussen de middag tijd?
Ik heb hem deze week nodig om een vrijstelling te krijgen voor een vak.quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:24 schreef Etcetera het volgende:
Kun je dat ding niet volgende week gaan halen
Dat ze het niet op willen sturen vind ik wel logischquote:Op dinsdag 7 april 2009 21:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb hem deze week nodig om een vrijstelling te krijgen voor een vak.
En opsturen willen ze niet doen.![]()
Maar, in de trein kan ik wel goed leren.
Ik mocht een zonnebloem meenemen, waar ik dan eerst een dag mee zou rondsjouwen voor ik de kans had het in een vaas te zettenquote:Op dinsdag 7 april 2009 21:57 schreef Etcetera het volgende:
Ik kon 'm ophalen bij de balie, dat was alles
Hmmz, mijn P zat nog een hele poppenkast aan vast. Bachelor heb ik aan de balie opgehaaldquote:Op dinsdag 7 april 2009 21:57 schreef Etcetera het volgende:
Ik kon 'm ophalen bij de balie, dat was alles
Ik ook. Iedereen kan wel bellen en vragen om m'n propedeuse.quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat ze het niet op willen sturen vind ik wel logisch
Dat lijkt me best wel een verkeerde volgordequote:Op dinsdag 7 april 2009 21:58 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Hmmz, mijn P zat nog een hele poppenkast aan vast. Bachelor heb ik aan de balie opgehaald
kthxbye
Daar ben ik ook benieuwd naar.quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ohoh, ik ben weer vergeten hoe Nesle in het echt heet
Ik hoop dat ik dat met mijn bachelor ook mag doen als ik 'm haalquote:Op dinsdag 7 april 2009 21:58 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Hmmz, mijn P zat nog een hele poppenkast aan vast. Bachelor heb ik aan de balie opgehaald
kthxbye
Tja, kleine studie, had les van m'n profquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ook. Iedereen kan wel bellen en vragen om m'n propedeuse.![]()
Etc, ik ga hem ook ophalen bij de balie. Je zal hem maar tijdens een college toegestopt krijgen.![]()
Er was eerst een gerucht dat het om een bekende bij de Luchtmacht zou gaan. Later bleek het dus te gaan om een collega bij de Landmacht (RIP).quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:47 schreef Nembrionic het volgende:
Dat begreep ik al
Maar was dat meer in zijn algemeenheid of kende je die jongen?
Foto's !?quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:13 schreef MaJo het volgende:
Op een gegeven moment was ik aan de beurtik liep de catwalk, jatte het drumstokje van een fan en ging daarmee 'don't you want me baby' naar hem zingen
mijn actie was de hit van de avond en werd met een groot applaus beloond
![]()
![]()
En nu krijg ik weer trek!quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
ah bah.quote:
Shit ja, ze hebben toch wel foto's gemaakt he, MaJo?quote:
Behalve komende december, dan staat het Glazen Huis er. Misschien een reden voor mij om Groningen eens te vereren met een bezoek.quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:46 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nee, het gaat erom dat het in de post kwijt kan rakenquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:00 schreef Soempie het volgende:
Ik ook. Iedereen kan wel bellen en vragen om m'n propedeuse.![]()
Dan kom ik ook.quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Behalve komende december, dan staat het Glazen Huis er. Misschien een reden voor mij om Groningen eens te vereren met een bezoek.
Dan moet ik kiezen tussen gefrituurde Mars of Hond.quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
ah bah.![]()
Wat is het gekste wat je ooit gegeten hebt dan?
Beiden eigenlijk.quote:
Is dat te eten? Ik kan in principe wachten tot CZ (ik ken gasten die frituren dat wel eventjesquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan moet ik kiezen tussen gefrituurde Mars
oja.quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, het gaat erom dat het in de post kwijt kan raken
Dan maar een datum/tijd prikken. Leuke mini-meet?quote:
Denk maar aan een gesmotlen Mars in een krokant laagje. (zelfde wat om een lekkerbekje zit)quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Is dat te eten? Ik kan in principe wachten tot CZ (ik ken gasten die frituren dat wel eventjes) maar ik ben wel benieuwd
En ik ga zo op bed
Dat lijkt me best te etenquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Denk maar aan een gesmotlen Mars in een krokant laagje. (zelfde wat om een lekkerbekje zit)
Truste!quote:
Leuk filmpje om weer es te zienquote:
Tof,quote:
quote:
Ik heb ook een rol zie ik.quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Gisteren de dag hiermee gevuld, de nodige stukken geknipt en in de goede volgorde gezet. Het was voor die presentatie van vanmiddag, en ik ben best tevrden met het eindresultaat
Bekijk deze YouTube-video
Jaja, je speelt Jafar goed!quote:
ontbijt... sure...quote:Blueberry Waffle Breakfast Sandwich
Breakfast sandwich with two eggs, two sausages, ham, string cheese and bacon between two blueberry waffles glazed with maple syrup.
(submitted by Tim Shey via twitpic)
quote:
Ik kan het je wel vertellen, maar ik weet niet of dat de bedoeling is?quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ohoh, ik ben weer vergeten hoe Nesle in het echt heet
Doe maar, via PMquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:37 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik kan het je wel vertellen, maar ik weet niet of dat de bedoeling is?
Ik denk het niet. PM?quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:37 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik kan het je wel vertellen, maar ik weet niet of dat de bedoeling is?
Niet onaardig moet ik zeggen. Maar ja, ik stauw eigenlijk alles wel naar binnen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En in Schotland eet men
[ afbeelding ]
Gefrituurde pizza
Waar heb je hond gegeten? En waar slang?quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan moet ik kiezen tussen gefrituurde Mars of Hond.
Ik drink/eet sowieso zelden suikervrije produkten meer. Pespi Max/Diet coke?quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Tip: koop niet de suikervrije Taksi
Pepsi Max gaat nog wel. Ik dacht eerst dat dit een nieuwe smaak was, ik hoopte op een revival van Taksi Jungle Greenquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik drink/eet sowieso zelden suikervrije produkten meer. Pespi Max/Diet coke?
Het smaakt gewoon voor geen meter.
Zo ging het bij mij ook. De P-uitreiking netjes bijgewoond. Mijn Bachelor niet, want die haalde ik een jaar later dan de normale lichting, en zo trots was ik daar nou ook weer niet op, dus maar gewoon opgehaald aan de balie.quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:01 schreef Etcetera het volgende:
Dat lijkt me best wel een verkeerde volgorde
Beiden in Zuid-Oost Aziė.quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waar heb je hond gegeten? En waar slang?
deze?quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik dacht ook een keer een recept gezien te hebben voor een megahamburger met pizza's in plaats van brood
Ja!quote:
Dan kunnen wij elkaar de handen schudden.quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:41 schreef Cobra4 het volgende:
Niet onaardig moet ik zeggen. Maar ja, ik stauw eigenlijk alles wel naar binnen.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:44 schreef Cobra4 het volgende:
Van de hond niet, Dat hoorden we pas via de ober toen hij na het eten, vanwege een probleem in de comminicatie, het geluid van het dier wat wij op hadden maakte. Woef, dus. Smaakte heerlijk trouwens.
Nem had me er al eens op gewezen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:47 schreef wyccie het volgende:
behalve een balut-ei.![]()
Jullie mogen zelf googlen wat dat is.
quote:
Gegeten, maar noooooooit meer.quote:Hehe, nu weet ik opeens weer waar ik gisteravond in bed over aan het nadenken was. Ik had bedacht dat ik bijna alles wel wil eten behalve een balut-ei.![]()
Fijn om te horen Wycquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Trouwens, Tim, fijn dat je weer post. De volgende keer gewoon nors antwoorden dat die flauwe grapjes nu echt vervelend worden, en dat is het dan.
Afgelopen periode zijn we bezig geweest met het verzinnen van een nieuwe belevenis voor in Euro Disney. Onze attractie is een soort Droomvluchtkloon, waarin je langs verschillende scčnes uit Disneyfilms vliegt. Het filmpje laat zien welke scčnes en in welke volgorde, zodat "de investeerders" vast een beeld konden krijgen.quote:Dat filmpje van jullie, ik snap niet wat daar precies de opdracht van was....het aan elkaar monteren van de beelden? Lijkt me niet zo moeilijk als je weet hoe het moet, toch? Of als het wel moeilijk is, dan heb je nu een compliment te pakken, want dan ziet het eruit alsof het geen moeite heeft gekost.
Dat hoef ik niet te googelen, ik kreeg ooit fotos van iemand die ze gegeten heeft. Wat een fokking smerig gedoequote:Op dinsdag 7 april 2009 22:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dan kunnen wij elkaar de handen schudden.![]()
Hehe, nu weet ik opeens weer waar ik gisteravond in bed over aan het nadenken was. Ik had bedacht dat ik bijna alles wel wil eten behalve een balut-ei.![]()
Niet over nadenken, gewoon niet kijken!quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:45 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik denk erover na of ik het wel zinvol vind voetbal te kijken.
Nee, echt vrijwillig. Tenminste tot na de eerste hap.......quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Met een pistool tegen je hoofd, mag ik toch hopen? Of geblinddoekt?
quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dan kunnen wij elkaar de handen schudden.![]()
Hehe, nu weet ik opeens weer waar ik gisteravond in bed over aan het nadenken was. Ik had bedacht dat ik bijna alles wel wil eten behalve een balut-ei.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht: laat ik ergens anders uitrazen voordat ik twee dagen kan buiten spelen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Niet over nadenken, gewoon niet kijken!
Slotje Oh nee, niet in een SC
Geeft niets.quote:
Onhandig bezig sloeg vooral op quote in plaats van edit, vandaar...quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Geeft niets.
Dus het is wel een behoorlijk gedoe om zoiets zo soepel te laten verlopen. Knap gedaan dan!
Pekingeend voor heel ongeduldige mensenquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Kan iemand in min of meer beschaafde taal uitleggen wat een balut-ei is? Durf t niet te googlen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Niet doen PS. Neem die tip maar aan van deze Sergeant-Majoor!quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Kan iemand in min of meer beschaafde taal uitleggen wat een balut-ei is? Durf t niet te googlen
quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Pekingeend voor heel ongeduldige mensen
Oh, foutje.quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:56 schreef wyccie het volgende:
Ik denk niet dat ze die foto wil zien, Ofyles2!
Zo eng is die foto toch niet? de gedachte om het op te eten is alleen een beetje raarquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:56 schreef wyccie het volgende:
Te laatquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:56 schreef wyccie het volgende:
Ach gos, arme PSquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Te laatIk ben voorgoed verpest
Is al weggehaald.quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Geloof me. Het is echt ranzig!quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Surströmming lijkt me ook niet smakelijk, maar die omschrijving valt weer veel meer mee
Tja, niet luisteren naar de waarschuwingen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
die kwamen te laat...quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tja, niet luisteren naar de waarschuwingen.
Collega van me heeft het gegeten, die vond het wel meevallen. Maar die is Zwedengek en daarom misschien niet geheel betrouwbaar.quote:
Ga slapen, dat is de oplossing voor alles!quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:03 schreef Ofyles2 het volgende:
Geweldig, in een paar muisklikken en toetsen ben ik de Sjaak van MEN en VBL.
Hoe moet ik dit goed maken?
Door het nooit meer over voetbal te hebben in deze Sc?quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:03 schreef Ofyles2 het volgende:
Geweldig, in een paar muisklikken en toetsen ben ik de Sjaak van MEN en VBL.
Hoe moet ik dit goed maken?
Jaquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Even iets anders: iemand ervaringen met Southern Comfort?
Volgens mij heb ik hier ook ooit het recept gepost voor dequote:Op dinsdag 7 april 2009 22:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Surströmming lijkt me ook niet smakelijk, maar die omschrijving valt weer veel meer mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is het wat?quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:10 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik hier ook ooit het recept gepost voor deSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:10 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik hier ook ooit het recept gepost voor deLijkt mij niet slecht!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Neequote:
Ok. Wat is je grootste bezwaar?quote:
De 'Egyptische pannenkoek' bij pannekoeckebakker van dam (met shoarma, sla, knoflooksaus en chilisaus) is iig prima te doen.quote:
Ik ken zoiets net een beetje anders, maar dan met speelkaarten.quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb vorige week het spel Kakkerlakkensalade gekocht: heel eenvoudig, maar nog best leuk. Het spel werkt: draai een kaart om, zeg wat er op staat tenzij dat niet mag. Doe je het fout, dan krijg je de gespeelde kaarten. Eerste zonder kaarten wint
Volgens mij heb ik de laatste keer dat ik bij een pannenkoekenzaak at er eentje besteld die bijna een pizza was... ham, salami, kaas en oregano er op...quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:14 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
De 'Egyptische pannenkoek' bij pannekoeckebakker van dam (met shoarma, sla, knoflooksaus en chilisaus) is iig prima te doen.
De smaak, een smerige combinatie tussen Bourbon en Whisky.quote:
Oké.quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Door het nooit meer over voetbal te hebben in deze Sc?
Klinkt ook wel grappig, hoe heet het?quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ken zoiets net een beetje anders, maar dan met speelkaarten.
De kaarten worden verdeeld over de spelers. Ieder draait één voor één een kaart van zijn/haar stapel om en legt deze met de afbeelding naar boven op de stapel in het midden (zodanig dat iedereen de afbeelding tegelijk ziet). Daarbij telt iedere speler met elke kaart mee.
Dus 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10, Boer, Vrouw, Heer. Zo ga je dus telkens de kring rond. Als nou daadwerkelijk de kaart met het juiste 'getal' opengelegd wordt moet iedereen zijn hand op de stapel leggen (slaan). De laatste (bovenste hand dus) neemt de stapel kaarten. Degene die het eerst zijn/haar kaarten op heeft is de winnaar.
Waarschuwing: scherpe nagels en ringen verboden!![]()
Honkbal mag van mij wel.quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:18 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Oké.
Andere sporten wel, hč? Want eigenlijk kijk ik alleen voetbal als anderen kijken. Wielrennen volg ik echt passioneel.
Griesmeelpuddingquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:18 schreef wyccie het volgende:
Ik heb hier dan wel een bak Griesmeelpudding staan, maar dat haalt het niet bij een hartige pannenkoek.
Bourbon heb ik nog nooit op en whisky vind ik niet echt lekker, dus hoewel het misschien een prima omschrijving is, heb ik er vrij weinig aanquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De smaak, een smerige combinatie tussen Bourbon en Whisky.
Slimme zet.quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik denk dat ik Southern Comfort dan maar oversla
Als iemand er nog mee zit, dan is dat PS. Dus je zou het haar moeten vragenquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:22 schreef Ofyles2 het volgende:
Is iedereen over balut heen of ben ik permanent ongewenst?
quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Griesmeelpudding
Ik heb hier wel kabanossis
Laatste 'kaarten draai'-spelletje wat ik gespeeld had ging ongeveer als volgtquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ken zoiets net een beetje anders, maar dan met speelkaarten.
De kaarten worden verdeeld over de spelers. Ieder draait één voor één een kaart van zijn/haar stapel om en legt deze met de afbeelding naar boven op de stapel in het midden (zodanig dat iedereen de afbeelding tegelijk ziet). Daarbij telt iedere speler met elke kaart mee.
Dus 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10, Boer, Vrouw, Heer. Zo ga je dus telkens de kring rond. Als nou daadwerkelijk de kaart met het juiste 'getal' opengelegd wordt moet iedereen zijn hand op de stapel leggen (slaan). De laatste (bovenste hand dus) neemt de stapel kaarten. Degene die het eerst zijn/haar kaarten op heeft is de winnaar.
Waarschuwing: scherpe nagels en ringen verboden!![]()
Vrij vertaald "Dekentje omslaan". Dat slaat dus op die handen die op de stapel knallen. Dat ging er bij ons wel eens tot bloedens aan toe.quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Klinkt ook wel grappig, hoe heet het?
Zo simpel, en toch vermakelijk. Eigenlijk is er met speelkaarten heel veel te doen.quote:Dit spel moet ook met speelkaarten te spelen zijn, maar dan zeg je het figuurtje dat op de kaart staat. Maar als degene voor je dat figuurtje heeft genoemd, mag jij dat niet doen. Er zitten ook kaarten in waarmee bijvoorbeeld schoppen een tijdje helemaal geblokkeerd wordt... als degene voor je klaveren zegt en je draait een schoppen om, mag je geen schoppen of klaveren zeggen maar moet je dus kiezen voor harten of ruiten.
Ik vind whiskey NIET TE ZUIPEN maar SC drink ik wel hoorquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bourbon heb ik nog nooit op en whisky vind ik niet echt lekker, dus hoewel het misschien een prima omschrijving is, heb ik er vrij weinig aan
De whisk(e)y-based dranken die ik lekker vind zijn Bailey's en Drambuie, voor de rest vind ik het niet echt wat. Ik denk dat ik Southern Comfort dan maar oversla
Nee, ik heb een permban voor je aangevraagdquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:22 schreef Ofyles2 het volgende:
Even nederig op je knieėn verontschuldigen bij PS en het komt wel goed.quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:22 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik zal het proberen, maar ik denk niet dat ze me lief meer zal vinden.quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als iemand er nog mee zit, dan is dat PS. Dus je zou het haar moeten vragen
quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:23 schreef Whiteguy het volgende:
Klaveren aas omdraaien = klaveren aas opeten.
Gelukkig kan je dat spel maar 1x spelen, en is de kans op klaveren aas maar 1 op 13
quote:
Tijdje terug heb ik het spel Kingsen gespeeld. De regels daarvan verschillen per keer, maar het basisprincipe is eigenlijk: Draai een kaart. Minstens 1 iemand drinkt. Herhaal.quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:23 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Laatste 'kaarten draai'-spelletje wat ik gespeeld had ging ongeveer als volgt
Hele voetbalteam om een stapel kaarten heen. Een voor een een kaart omdraaien. 1 Fles smerige drank en een borrelglaasje bij de hand.
Een heer omdraaien = drinken.
Klaveren aas omdraaien = klaveren aas opeten.
Gelukkig kan je dat spel maar 1x spelen, en is de kans op klaveren aas maar 1 op 13
Argh, dilemma!quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vind whiskey NIET TE ZUIPEN maar SC drink ik wel hoor
Dat heeft MM ook al een paar keer gezegd en uiteindelijk is het er nog niet van gekomenquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
Dan moeten we toch echt eens samen gaan proeven!
Tyfus, het zit ze niet echt mee daar.quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:25 schreef Nembrionic het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)mpgebied-italie.html
Nog een beving..5.6
Ja je moet ook niet lukraak een fles gaan kopenquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Argh, dilemma!
Misschien kan ik beter gewoon een café vinden dat het heeft en het eerst een keer proeven.
Ah dat heb ik ook wel eens gespeeld idd. De onvermijdelijke 'hoe laat is het' of (eerst even doen of je niet oplet) 'had jij al gedraaid' zijn vrij sterkquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Tijdje terug heb ik het spel Kingsen gespeeld. De regels daarvan verschillen per keer, maar het basisprincipe is eigenlijk: Draai een kaart. Minstens 1 iemand drinkt. Herhaal.
Bij sommige kaarten mag je nieuwe regels verzinnen, enz. enz. Als je een Q omdraait wordt je quizmaster. Als mensen een vraag van jou beantwoorden, moeten ze drinken. Het beviel me erg goed om die kaart te hebben
Alsof het niet erger kan voor die mensen daar.quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:25 schreef Nembrionic het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)mpgebied-italie.html
Nog een beving..5.6
Daar ga je de fout in. Ik vind sommige whisky's ranzig (zelfs binnen 1 stokerij ) en andere heerlijk. Ligt helemaal aan je smaak pallet.quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar als ik de algemene whiskeysmaak vies vind, dan zal het weinig uitmaken vermoed ik.
Vooralsnog niemand die me op het juiste pad heeft gezetquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daar ga je de fout in. Ik vind sommige whisky's ranzig (zelfs binnen 1 stokerij ) en andere heerlijk. Ligt helemaal aan je smaak pallet.
Met fladderak kon ik kiezen: of door Groningen sjouwen om een café te vinden dat het heeft, of gewoon de fles kopen voor een tientje. De tweede optie leek me beterquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja je moet ook niet lukraak een fles gaan kopen
Wat kost SC en wat is fladderak?quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Met fladderak kon ik kiezen: of door Groningen sjouwen om een café te vinden dat het heeft, of gewoon de fles kopen voor een tientje. De tweede optie leek me beter
Southern Comfort heeft het nadeel dat het vrij prijzig is om zomaar een keer te proberen. Met flessen van rond de 10 euro gaat dat toch makkelijker
Planning is een goede zaak.quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vooralsnog niemand die me op het juiste pad heeft gezet
Nee. En ik heb er ook over nagedacht, na de brand bijvoorbeeld. Sta je daar in je onderbroekquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:31 schreef wyccie het volgende:
Slapen jullie allemaal in pyjama?
Nu ik dat berichtje heb gelezen, moet ik misschien maar altijd een pyjama aantrekken. Niet dat de kans groot is dat we hier een aardbeving krijgen, maar įls het gebeurt is het wel zo lullig.
Neuh, ik slaap in m'n nakie. Maakt mij niets uit of ik bij een aardbeving iets aan zou hebben. Als ik maar leef.quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:31 schreef wyccie het volgende:
Nu ik dat berichtje heb gelezen, moet ik misschien maar altijd een pyjama aantrekken. Niet dat de kans groot is dat we hier een aardbeving krijgen, maar įls het gebeurt is het wel zo lullig.
Ik heb een beetje hetzelfde als Nem. Meerdere whiskys geprobeerd en het komt zelden voor dat ik het echt lekker vind. Een keer gehad met Ballantine's, maar toen ik een tijdje later uit diezelfde fles nog een glas nam vond ik het maar niks.quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daar ga je de fout in. Ik vind sommige whisky's ranzig (zelfs binnen 1 stokerij ) en andere heerlijk. Ligt helemaal aan je smaak pallet.
15,99 in de aanbieding bij Gall & Gall, normaal 18,99.quote:
Als ik de smaak in een woord moet omschrijven zeg ik: Strepsils. Als ik de smaak er bij noem is het Strepsils Citroen & Honingquote:Fladderak is een typische Groningse sterke drank.
De jeneverachtige drank wordt gemaakt met onder andere citroen, kaneel, anijs en vooral kruidnagel.
Van oorsprong komt het uit Onderdendam, maar tegenwoordig wordt het gemaakt in de stad Groningen onder de naam Hoogholtje Fladderak.
Eh ja, en jij bent het gewendquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:34 schreef Cobra4 het volgende:
Nou moet ik wel zeggen dat ik tjdens een laatste nachtelijke test binnen 8 seconden mijn gevechtspak aanhad na een alarmering. Scheelt ook wel wat.
Dat klinkt heul niet slechtquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
15,99 in de aanbieding bij Gall & Gall, normaal 18,99.
[..]
Als ik de smaak in een woord moet omschrijven zeg ik: Strepsils. Als ik de smaak er bij noem is het Strepsils Citroen & Honing
Eerste keer is even schrikken, maar daarna is het best okayquote:
Ja.quote:
Ja, bij de officiėle clip zit een intro van bijna een minuut die ik nu niet kon gebruikenquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:38 schreef wyccie het volgende:
Tim, dat liedje bij de Jonas Brothers...dat is toch van Kate Perry?
Nou weet ik nóg niet hoe zij klinken.
Pardon, service!quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:38 schreef wyccie het volgende:
Tim, dat liedje bij de Jonas Brothers...dat is toch van Kate Perry?
Nou weet ik nóg niet hoe zij klinken.
Nu moet ik wel bekennen dat het aantrekken van een NBC pak inclusief masker 20 seconden extra kost.quote:
Nope, altijd in boxershorts. Maar nu ik dat bericht gelezen heb...quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:31 schreef wyccie het volgende:
En in het geval van brand kan die 30 seconden dus je leven kostenquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nu moet ik wel bekennen dat het aantrekken van een NBC pak inclusief masker 20 seconden extra kost.
Van wakker worden tot compleet NBC beschermd dus binnen 30 seconden.
Voor het slapen gaan ok, maar tijdens het slape heb je dat toch niet aan!quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:43 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Nope, altijd in boxershorts. Maar nu ik dat bericht gelezen heb...
Hoe grappig zou het zijn als ze je vinden tussen de brokstukken... en je staat daar met zo'n ding aan![]()
Denk dat de brandweer je per direct weer gaat ingraven
quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:43 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Nope, altijd in boxershorts. Maar nu ik dat bericht gelezen heb...
Hoe grappig zou het zijn als ze je vinden tussen de brokstukken... en je staat daar met zo'n ding aan![]()
Denk dat de brandweer je per direct weer gaat ingraven
Maar dan ga je er vanuit dat iedereen slaapt tijdens de aardbevingquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Voor het slapen gaan ok, maar tijdens het slape heb je dat toch niet aan!
Wat ik dus al eerder schreef, dan sta ik in m'n nakie buiten. Ik leef liever.quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En in het geval van brand kan die 30 seconden dus je leven kosten
Dan weten we ook wat voor speeltjes jij hebt.quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:44 schreef Cobra4 het volgende:
Voor het slapen gaan ok, maar tijdens het slape heb je dat toch niet aan!
Reken maar dat als ik zo'n slurf zou dragen ik niet slaap.quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar dan ga je er vanuit dat iedereen slaapt tijdens de aardbeving
Dat was nou de mental picture die ik kreeg toen MaJo het concert van gisteren omschreefquote:
Zien is weten.quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dan weten we ook wat voor speeltjes jij hebt.
quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dan weten we ook wat voor speeltjes jij hebt.
Zit je Wyccie op te pikken?quote:
Abbaquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Ja, ze zijn fan van Abba. Waar ik dan weer helemaal niks mee heb.
Zij heeft opmerkingen over mijn slurf!quote:
Ja, Wyc. Wat is dat?quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zij heeft opmerkingen over mijn slurf!
quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:50 schreef wyccie het volgende:
Niks. Ik lach hem alleen maar keihard uit.
Ik denk dat ik dat ook zou doen als ik zo iets aan zou hebben en in de spiegel zou kijken!quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:50 schreef wyccie het volgende:
Niks. Ik lach hem alleen maar keihard uit.
Abba?quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ga zo denk op bed mijn boek lezen en keihard, keigoeie muziek draaien. Daar hebt ik heel veel zin in.
Neequote:
quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zij heeft opmerkingen over mijn slurf!
Zijn die niet keigoed dan?quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee
Abba geeft slechts middelbare schoolherinneringen
Oh jawelquote:
Roger.quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh jawel![]()
Maar alles heeft een tijd en plaats
Foto's !?quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:55 schreef wyccie het volgende:
De zanger van Erasure heeft een betere ass dan ik.
Sorry, Fok zou Fok niet zijn zonder deze opmerking:quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:55 schreef wyccie het volgende:
De zanger van Erasure heeft een betere ass dan ik.
Hij bedoelde mijn middelbare schoolherinneringenquote:
quote:
quote:
Een date?quote:Op woensdag 8 april 2009 00:01 schreef Nesle het volgende:avond
Moet dit paasweekend drie keer werken, KECHING
En eh Tim, wat moet jij met mijn naam?![]()
Niks, maar ik zat naar de OP te kijken en bedacht toen dat ik van de meeste vaste cast de echte voornaam wist, maar de jouwe niet.quote:Op woensdag 8 april 2009 00:01 schreef Nesle het volgende:avond
Moet dit paasweekend drie keer werken, KECHING
En eh Tim, wat moet jij met mijn naam?![]()
Zo, de romantiek hangt in de lucht vanavondquote:
J?quote:
Nee, dat was het eerste plaatje dat ik vond op voodooquote:
Lijkt er wel op.quote:Op woensdag 8 april 2009 00:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zo, de romantiek hangt in de lucht vanavond
Urbanus?quote:Op woensdag 8 april 2009 00:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hij (Jezus) is gelijk ne grote in zijn sportwagen gekropen
"Al wie dat mij volgen wil zal wreed hard moeten lopen!"
Wat zijn trouwens jouw LL-plannen. Ga je nog dit jaar?quote:Op woensdag 8 april 2009 00:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hij (Jezus) is gelijk ne grote in zijn sportwagen gekropen
"Al wie dat mij volgen wil zal wreed hard moeten lopen!"
Jaquote:
Jaquote:Op woensdag 8 april 2009 00:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat zijn trouwens jouw LL-plannen. Ga je nog dit jaar?
Lijkt me verstandig want de verkoop gaat hardquote:Op woensdag 8 april 2009 00:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja
[..]
JaHet salaris dat ik morgen ga krijgen daar maar aan besteden
De last minute van vorig jaar had wel wat maar zekerheid is ook wel prettigquote:Op woensdag 8 april 2009 00:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Lijkt me verstandig want de verkoop gaat hard
quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:55 schreef Cobra4 het volgende:
Foto's !?
Jullie begrijpen toch wel dat ik dan foto's van Andy Bell ga laten zien.quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:56 schreef Nembrionic het volgende:
Sorry, Fok zou Fok niet zijn zonder deze opmerking:
pics!
Nee, zo naief zijn we wel.quote:Op woensdag 8 april 2009 00:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
[..]
Jullie begrijpen toch wel dat ik dan foto's van Andy Bell ga laten zien.
Voor Billy's peroxido-lokken?quote:Op woensdag 8 april 2009 00:10 schreef Cobra4 het volgende:
Blijft een favoriet van mij. En niet alleen voor de muziek.![]()
Nee, ik verwacht een vergelijking tussen Andy's en je eigen bips.quote:Op woensdag 8 april 2009 00:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
[..]
Jullie begrijpen toch wel dat ik dan foto's van Andy Bell ga laten zien.
Deal! Kijk jij naar de lokken van Billy dan kijk ik naar de vrouw in de clip.quote:
Dat dus. En nu ga ik naar bed in de hoop morgen wakker te worden en mijn kop koffie op te drinken onder het genot van een krantje en de kont van Wycciequote:Op woensdag 8 april 2009 00:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, ik verwacht een vergelijking tussen Andy's en je eigen bips.
En daarom nu maar even gedaan, ik had nog voldoende saldoquote:Op woensdag 8 april 2009 00:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De last minute van vorig jaar had wel wat maar zekerheid is ook wel prettig
Hoho, het was JOUW favo clip, niet de mijnequote:Op woensdag 8 april 2009 00:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Deal! Kijk jij naar de lokken van Billy
Daar heb ik Idol's clip niet voor voor nodigquote:dan kijk ik naar de vrouw in de clip.
Gelukkig ben jij er ook tijdens de komende meet, dus komt het wel goed!quote:
Altijd een meevallerquote:Op woensdag 8 april 2009 00:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En daarom nu maar even gedaan, ik had nog voldoende saldo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |