Nee, het gaat erom dat het in de post kwijt kan rakenquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:00 schreef Soempie het volgende:
Ik ook. Iedereen kan wel bellen en vragen om m'n propedeuse.![]()
Dan kom ik ook.quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Behalve komende december, dan staat het Glazen Huis er. Misschien een reden voor mij om Groningen eens te vereren met een bezoek.
Dan moet ik kiezen tussen gefrituurde Mars of Hond.quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
ah bah.![]()
Wat is het gekste wat je ooit gegeten hebt dan?
Beiden eigenlijk.quote:
Is dat te eten? Ik kan in principe wachten tot CZ (ik ken gasten die frituren dat wel eventjesquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan moet ik kiezen tussen gefrituurde Mars
oja.quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, het gaat erom dat het in de post kwijt kan raken
Dan maar een datum/tijd prikken. Leuke mini-meet?quote:
Denk maar aan een gesmotlen Mars in een krokant laagje. (zelfde wat om een lekkerbekje zit)quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Is dat te eten? Ik kan in principe wachten tot CZ (ik ken gasten die frituren dat wel eventjes) maar ik ben wel benieuwd
En ik ga zo op bed
Dat lijkt me best te etenquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Denk maar aan een gesmotlen Mars in een krokant laagje. (zelfde wat om een lekkerbekje zit)
Truste!quote:
Leuk filmpje om weer es te zienquote:
Tof,quote:
quote:
Ik heb ook een rol zie ik.quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Gisteren de dag hiermee gevuld, de nodige stukken geknipt en in de goede volgorde gezet. Het was voor die presentatie van vanmiddag, en ik ben best tevrden met het eindresultaat
Bekijk deze YouTube-video
Jaja, je speelt Jafar goed!quote:
ontbijt... sure...quote:Blueberry Waffle Breakfast Sandwich
Breakfast sandwich with two eggs, two sausages, ham, string cheese and bacon between two blueberry waffles glazed with maple syrup.
(submitted by Tim Shey via twitpic)
quote:
Ik kan het je wel vertellen, maar ik weet niet of dat de bedoeling is?quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ohoh, ik ben weer vergeten hoe Nesle in het echt heet
Doe maar, via PMquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:37 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik kan het je wel vertellen, maar ik weet niet of dat de bedoeling is?
Ik denk het niet. PM?quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:37 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik kan het je wel vertellen, maar ik weet niet of dat de bedoeling is?
Niet onaardig moet ik zeggen. Maar ja, ik stauw eigenlijk alles wel naar binnen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En in Schotland eet men
[ afbeelding ]
Gefrituurde pizza
Waar heb je hond gegeten? En waar slang?quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan moet ik kiezen tussen gefrituurde Mars of Hond.
Ik drink/eet sowieso zelden suikervrije produkten meer. Pespi Max/Diet coke?quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Tip: koop niet de suikervrije Taksi
Pepsi Max gaat nog wel. Ik dacht eerst dat dit een nieuwe smaak was, ik hoopte op een revival van Taksi Jungle Greenquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik drink/eet sowieso zelden suikervrije produkten meer. Pespi Max/Diet coke?
Het smaakt gewoon voor geen meter.
Zo ging het bij mij ook. De P-uitreiking netjes bijgewoond. Mijn Bachelor niet, want die haalde ik een jaar later dan de normale lichting, en zo trots was ik daar nou ook weer niet op, dus maar gewoon opgehaald aan de balie.quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:01 schreef Etcetera het volgende:
Dat lijkt me best wel een verkeerde volgorde
Beiden in Zuid-Oost Azië.quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waar heb je hond gegeten? En waar slang?
deze?quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik dacht ook een keer een recept gezien te hebben voor een megahamburger met pizza's in plaats van brood
Ja!quote:
Dan kunnen wij elkaar de handen schudden.quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:41 schreef Cobra4 het volgende:
Niet onaardig moet ik zeggen. Maar ja, ik stauw eigenlijk alles wel naar binnen.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:44 schreef Cobra4 het volgende:
Van de hond niet, Dat hoorden we pas via de ober toen hij na het eten, vanwege een probleem in de comminicatie, het geluid van het dier wat wij op hadden maakte. Woef, dus. Smaakte heerlijk trouwens.
Nem had me er al eens op gewezen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:47 schreef wyccie het volgende:
behalve een balut-ei.![]()
Jullie mogen zelf googlen wat dat is.
quote:
Gegeten, maar noooooooit meer.quote:Hehe, nu weet ik opeens weer waar ik gisteravond in bed over aan het nadenken was. Ik had bedacht dat ik bijna alles wel wil eten behalve een balut-ei.![]()
Fijn om te horen Wycquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Trouwens, Tim, fijn dat je weer post. De volgende keer gewoon nors antwoorden dat die flauwe grapjes nu echt vervelend worden, en dat is het dan.
Afgelopen periode zijn we bezig geweest met het verzinnen van een nieuwe belevenis voor in Euro Disney. Onze attractie is een soort Droomvluchtkloon, waarin je langs verschillende scènes uit Disneyfilms vliegt. Het filmpje laat zien welke scènes en in welke volgorde, zodat "de investeerders" vast een beeld konden krijgen.quote:Dat filmpje van jullie, ik snap niet wat daar precies de opdracht van was....het aan elkaar monteren van de beelden? Lijkt me niet zo moeilijk als je weet hoe het moet, toch? Of als het wel moeilijk is, dan heb je nu een compliment te pakken, want dan ziet het eruit alsof het geen moeite heeft gekost.
Dat hoef ik niet te googelen, ik kreeg ooit fotos van iemand die ze gegeten heeft. Wat een fokking smerig gedoequote:Op dinsdag 7 april 2009 22:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dan kunnen wij elkaar de handen schudden.![]()
Hehe, nu weet ik opeens weer waar ik gisteravond in bed over aan het nadenken was. Ik had bedacht dat ik bijna alles wel wil eten behalve een balut-ei.![]()
Niet over nadenken, gewoon niet kijken!quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:45 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik denk erover na of ik het wel zinvol vind voetbal te kijken.
Nee, echt vrijwillig. Tenminste tot na de eerste hap.......quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Met een pistool tegen je hoofd, mag ik toch hopen? Of geblinddoekt?
quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dan kunnen wij elkaar de handen schudden.![]()
Hehe, nu weet ik opeens weer waar ik gisteravond in bed over aan het nadenken was. Ik had bedacht dat ik bijna alles wel wil eten behalve een balut-ei.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht: laat ik ergens anders uitrazen voordat ik twee dagen kan buiten spelen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Niet over nadenken, gewoon niet kijken!
Slotje Oh nee, niet in een SC
Geeft niets.quote:
Onhandig bezig sloeg vooral op quote in plaats van edit, vandaar...quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Geeft niets.
Dus het is wel een behoorlijk gedoe om zoiets zo soepel te laten verlopen. Knap gedaan dan!
Pekingeend voor heel ongeduldige mensenquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Kan iemand in min of meer beschaafde taal uitleggen wat een balut-ei is? Durf t niet te googlen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Niet doen PS. Neem die tip maar aan van deze Sergeant-Majoor!quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Kan iemand in min of meer beschaafde taal uitleggen wat een balut-ei is? Durf t niet te googlen
quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Pekingeend voor heel ongeduldige mensen
Oh, foutje.quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:56 schreef wyccie het volgende:
Ik denk niet dat ze die foto wil zien, Ofyles2!
Zo eng is die foto toch niet? de gedachte om het op te eten is alleen een beetje raarquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:56 schreef wyccie het volgende:
Te laatquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:56 schreef wyccie het volgende:
Ach gos, arme PSquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Te laatIk ben voorgoed verpest
Is al weggehaald.quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Geloof me. Het is echt ranzig!quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Surströmming lijkt me ook niet smakelijk, maar die omschrijving valt weer veel meer mee
Tja, niet luisteren naar de waarschuwingen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
die kwamen te laat...quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tja, niet luisteren naar de waarschuwingen.
Collega van me heeft het gegeten, die vond het wel meevallen. Maar die is Zwedengek en daarom misschien niet geheel betrouwbaar.quote:
Ga slapen, dat is de oplossing voor alles!quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:03 schreef Ofyles2 het volgende:
Geweldig, in een paar muisklikken en toetsen ben ik de Sjaak van MEN en VBL.
Hoe moet ik dit goed maken?
Door het nooit meer over voetbal te hebben in deze Sc?quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:03 schreef Ofyles2 het volgende:
Geweldig, in een paar muisklikken en toetsen ben ik de Sjaak van MEN en VBL.
Hoe moet ik dit goed maken?
Jaquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Even iets anders: iemand ervaringen met Southern Comfort?
Volgens mij heb ik hier ook ooit het recept gepost voor dequote:Op dinsdag 7 april 2009 22:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Surströmming lijkt me ook niet smakelijk, maar die omschrijving valt weer veel meer mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is het wat?quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:10 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik hier ook ooit het recept gepost voor deSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:10 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik hier ook ooit het recept gepost voor deLijkt mij niet slecht!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Neequote:
Ok. Wat is je grootste bezwaar?quote:
De 'Egyptische pannenkoek' bij pannekoeckebakker van dam (met shoarma, sla, knoflooksaus en chilisaus) is iig prima te doen.quote:
Ik ken zoiets net een beetje anders, maar dan met speelkaarten.quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb vorige week het spel Kakkerlakkensalade gekocht: heel eenvoudig, maar nog best leuk. Het spel werkt: draai een kaart om, zeg wat er op staat tenzij dat niet mag. Doe je het fout, dan krijg je de gespeelde kaarten. Eerste zonder kaarten wint
Volgens mij heb ik de laatste keer dat ik bij een pannenkoekenzaak at er eentje besteld die bijna een pizza was... ham, salami, kaas en oregano er op...quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:14 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
De 'Egyptische pannenkoek' bij pannekoeckebakker van dam (met shoarma, sla, knoflooksaus en chilisaus) is iig prima te doen.
De smaak, een smerige combinatie tussen Bourbon en Whisky.quote:
Oké.quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Door het nooit meer over voetbal te hebben in deze Sc?
Klinkt ook wel grappig, hoe heet het?quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ken zoiets net een beetje anders, maar dan met speelkaarten.
De kaarten worden verdeeld over de spelers. Ieder draait één voor één een kaart van zijn/haar stapel om en legt deze met de afbeelding naar boven op de stapel in het midden (zodanig dat iedereen de afbeelding tegelijk ziet). Daarbij telt iedere speler met elke kaart mee.
Dus 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10, Boer, Vrouw, Heer. Zo ga je dus telkens de kring rond. Als nou daadwerkelijk de kaart met het juiste 'getal' opengelegd wordt moet iedereen zijn hand op de stapel leggen (slaan). De laatste (bovenste hand dus) neemt de stapel kaarten. Degene die het eerst zijn/haar kaarten op heeft is de winnaar.
Waarschuwing: scherpe nagels en ringen verboden!![]()
Honkbal mag van mij wel.quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:18 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Oké.
Andere sporten wel, hè? Want eigenlijk kijk ik alleen voetbal als anderen kijken. Wielrennen volg ik echt passioneel.
Griesmeelpuddingquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:18 schreef wyccie het volgende:
Ik heb hier dan wel een bak Griesmeelpudding staan, maar dat haalt het niet bij een hartige pannenkoek.
Bourbon heb ik nog nooit op en whisky vind ik niet echt lekker, dus hoewel het misschien een prima omschrijving is, heb ik er vrij weinig aanquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De smaak, een smerige combinatie tussen Bourbon en Whisky.
Slimme zet.quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik denk dat ik Southern Comfort dan maar oversla
Als iemand er nog mee zit, dan is dat PS. Dus je zou het haar moeten vragenquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:22 schreef Ofyles2 het volgende:
Is iedereen over balut heen of ben ik permanent ongewenst?
quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Griesmeelpudding
Ik heb hier wel kabanossis
Laatste 'kaarten draai'-spelletje wat ik gespeeld had ging ongeveer als volgtquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ken zoiets net een beetje anders, maar dan met speelkaarten.
De kaarten worden verdeeld over de spelers. Ieder draait één voor één een kaart van zijn/haar stapel om en legt deze met de afbeelding naar boven op de stapel in het midden (zodanig dat iedereen de afbeelding tegelijk ziet). Daarbij telt iedere speler met elke kaart mee.
Dus 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10, Boer, Vrouw, Heer. Zo ga je dus telkens de kring rond. Als nou daadwerkelijk de kaart met het juiste 'getal' opengelegd wordt moet iedereen zijn hand op de stapel leggen (slaan). De laatste (bovenste hand dus) neemt de stapel kaarten. Degene die het eerst zijn/haar kaarten op heeft is de winnaar.
Waarschuwing: scherpe nagels en ringen verboden!![]()
Vrij vertaald "Dekentje omslaan". Dat slaat dus op die handen die op de stapel knallen. Dat ging er bij ons wel eens tot bloedens aan toe.quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Klinkt ook wel grappig, hoe heet het?
Zo simpel, en toch vermakelijk. Eigenlijk is er met speelkaarten heel veel te doen.quote:Dit spel moet ook met speelkaarten te spelen zijn, maar dan zeg je het figuurtje dat op de kaart staat. Maar als degene voor je dat figuurtje heeft genoemd, mag jij dat niet doen. Er zitten ook kaarten in waarmee bijvoorbeeld schoppen een tijdje helemaal geblokkeerd wordt... als degene voor je klaveren zegt en je draait een schoppen om, mag je geen schoppen of klaveren zeggen maar moet je dus kiezen voor harten of ruiten.
Ik vind whiskey NIET TE ZUIPEN maar SC drink ik wel hoorquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bourbon heb ik nog nooit op en whisky vind ik niet echt lekker, dus hoewel het misschien een prima omschrijving is, heb ik er vrij weinig aan
De whisk(e)y-based dranken die ik lekker vind zijn Bailey's en Drambuie, voor de rest vind ik het niet echt wat. Ik denk dat ik Southern Comfort dan maar oversla
Nee, ik heb een permban voor je aangevraagdquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:22 schreef Ofyles2 het volgende:
Is iedereen over balut heen of ben ik permanent ongewenst?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |