Precies, ik kan me ook goed voorstellen dat Soempie af en toe genoeg heeft van de term Soempie-actie. Het is best lang geleden dat ze er een heeft gepost...quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:05 schreef MaJo het volgende:
Tim, ik snap heel goed dat die opmerking even te veel was. Grapjes af en toe is leuk, maar als het steeds maar weer gezegd wordt dan word je het gewoon even beu.
Dank jequote:ik hoop dat je gewoon blijft posten, het is anders zonder jou
Of je bent afgevallen, of gekrompen. Of de broeken zijn gegroeidquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:41 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik kwam er van het weekend achter dat ik een aantal broeken die ik een jaar geleden had afgedaan als te klein weer gewoon pas
quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:59 schreef Nembrionic het volgende:
Hij heeft zijn spijkerbroeken te koude gewassen
Ben vanochtend naar werkgroep geweest. Had vanmiddag ook werkgroep maar aangezien je 3x mag missen en aangezien ik er nog geen een gemist heb vond ik dat ik wel een middagje vrij verdiendequote:Op dinsdag 7 april 2009 12:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Fun hebben zonder alcohol kán ook best
[..]
Nou nou, rustig aan he
Moet jij niet naar school trouwens?
Preciesquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Precies, ik kan me ook goed voorstellen dat Soempie af en toe genoeg heeft van de term Soempie-actie. Het is best lang geleden dat ze er een heeft gepost...
[..]
Dank je. Ik zal het zeker overwegen
dat is nog eens servicequote:Op dinsdag 7 april 2009 12:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Die schoenen die ik besteld heb, zijn volgens UPS gisteren vanuit Griekenland verstuurd en vanochtend hebben ze al geprobeerd ze te bezorgen!
dat is voor mij ook dé reden om dingen niet te doenquote:
Vooral snel, pakket was gisteravond pas in het systeem opgenomen... had het op z'n vroegst morgen verwachtquote:
LaBlaquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:20 schreef LadyBlack het volgende:
Tim![]()
Goed dat je even hebt nagedacht over hoe je een internet post wilt laten doordringen, en goed dat je er weer bent
Enne, PS, wel Grey's blijven kijken hoor, want het wordt retespannend, mn rondom Izzie
Ach, bij mij is het wel goed want ik zie het gewoon nietquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
dat is voor mij ook dé reden om dingen niet te doen![]()
En nu ga ik Heroes kijken en een condoleancekaartje kopen
Snelheid is een belangrijk onderdeel van servicequote:Op dinsdag 7 april 2009 13:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vooral snel, pakket was gisteravond pas in het systeem opgenomen... had het op z'n vroegst morgen verwacht
Nu wordt het ook morgen en misschien nog later, want het is vandaag niet gelukt om te bezorgen... moest vanochtend op school zijn voor iets sufs (Engels) en ben daar nog steeds want vanmiddag is er een presentatie van mijn groepje
Wattes?quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
LaBla
Wat vind je eigenlijk van Scala & Kolacny brothers?
Helemaal eens met GA, wordt inderdaad een interessante verhaallijnquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:20 schreef LadyBlack het volgende:
Tim![]()
Goed dat je even hebt nagedacht over hoe je een internet post wilt laten doordringen, en goed dat je er weer bent
Enne, PS, wel Grey's blijven kijken hoor, want het wordt retespannend, mn rondom Izzie
Dat zie ik thuis wel, dan zou er een briefje in de bus moeten liggenquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Snelheid is een belangrijk onderdeel van service
misschien is het wel bij de buren afgeleverd?
Precies mijn reactiequote:
Belgisch meisjeskoor dat onder andere covers heeft van Rammstein, Puddle of Mudd en Musequote:
Ah, jij bent ook bij met Amerika zekerquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Helemaal eens met GA, wordt inderdaad een interessante verhaallijn
quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Belgisch meisjeskoor dat onder andere covers heeft van Rammstein, Puddle of Mudd en Muse
Ze hebben ook wel wat klassieker repertoirequote:Op dinsdag 7 april 2009 13:32 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
Nooit van gehoord maar het lijkt me ook niet echt watik vind koren toch echt het meest geschikt voor klassieke muziek
Ze zijn ook wel goed trouwens, heb dat nummer even geluisterdquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ze hebben ook wel wat klassieker repertoire
Scherpquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Volgens de poster is het niet deze zaterdag
Heeft de poster het fout of is het echt de 25e? En zing je zelf ook mee?
Ik doe dit jaar rond die tijd weer mee aan een Wie is de mol-achtig spel en ik weet niet of er avondopdrachten bij zitten of niet... als ze er zijn hoop ik eigenlijk die zaterdag niet te kunnen omdat ik nog in het spel zitquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Scherp
Nee klopt hoor, 25 aprilen ja ik zing mee, anders zou ik het natuurlijk niet zo spammen
Ik ben helemaal bij. Vanochtend de nieuwste aflevering gedownloadquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:25 schreef MaJo het volgende:
hoe ver ben je met Heroes?
Geen flauw idee. Mijn vader is nu bij de buren langs maar ik weet dus totaal niet of zij het weten.quote:En weet je al wat meer over de toedracht van die moord?
Yepquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:30 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ah, jij bent ook bij met Amerika zekerik heb zondagavond 3 achter elkaar zitten kijken, damn ik zat op het puntje van mn stoel!
PP ben ik nu wel weer een beetje vanaf... ik vind greys echt leuker
Ik nog steeds halverwege seizoen 2quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben helemaal bij. Vanochtend de nieuwste aflevering gedownload
Ben benieuwd. Wel een rotmanier om je kind te verliezenquote:Geen flauw idee. Mijn vader is nu bij de buren langs maar ik weet dus totaal niet of zij het weten.
Freakyquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:34 schreef Nembrionic het volgende:
Had ik dit al gepost trouwens?
http://www.nu.nl/wetensch(...)elde-aardbeving.html
kroeg. Zaterdag is vroeg in het spel (begint op vrijdag) dus de kans is redelijk aanwezig dat ik dan nog mee doequote:Op dinsdag 7 april 2009 13:56 schreef LadyBlack het volgende:
En terecht dan.... wat is het voor spel? In kroegverband of wat officiëler?
Jaquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
FreakyDie man had dus gewoon gelijk. Nou is dit niet iets om blij over te zijn maar ik zou echt keihard 'told you so!' schreeuwen
![]()
Ach, lekker op je eigen tempo kijkenquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik nog steeds halverwege seizoen 2Ben op het moment wat te druk om met alle series bij te zijn
Hoewel ik met LOST en GA maar 1 aflevering achterloop
[..]
Uhuh. Past eigenlijk ook helemaal niet in het plaatje, wat daar gebeurd is.quote:Ben benieuwd. Wel een rotmanier om je kind te verliezen
Ik ken 3 andere voorbeelden van mensen die hun kind kwijt geraakt zijn en bij sommigen is dan 10 jaar geleden maar nog steeds een dagelijks item.quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:52 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb het vandeweek nog met iemand over het verliezen van een kind gehad, en we dachten niet dat je zoiets ooit helemaal te boven komt...![]()
Ik maak schoon bij de ouders van mijn buurman, en hun zoon en broer is 1,5 jaar geleden omgekomen toen hij in de gracht viel (waarschijnlijk doordat hij geduwd is). Mijn buurman was al niet helemaal normaal, maar sinds die tijd is hij helemaal gefreakt, en zijn ouders zijn in een klap 10 jaar ouder geworden.... vandaar dus nu thuiszorg
Dank je, komt wel goed hoor.quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:55 schreef LadyBlack het volgende:
Maar dat lijkt me dus ook een emotionele uitvaart worden, alvast sterkte Nem...
Bij een wildvreemde hou ik het wel droog hoorquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:01 schreef LadyBlack het volgende:
Ik was zaterdag bij een uitvaart van een vrouw die ik helemaal niet kende (kennis van mn schoonouders, en mn vriend en ik waren toch in de buurt), maar daar heb ik het bij lange na niet drooggehouden.... die vrouw was pas 65, en haar man en dochter hadden allebei zo'n mooi praatje![]()
Ze had een bloedziekte gehad, dus nu hebben mijn vriend en ik ons allebei meteen opgegeven voor bloeddonatie. Wel mooi, want dat was een van de eerste dingen die we daarna allebei tegelijk zeidenZo haal je er dan ook nog iets goeds uit he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |