quote:Op maandag 6 april 2009 17:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ben ik een nerd als ik aan Cramér's V2 denk, een associatiemaat in de statistiek?
Ik heb trouwens navraag gedaan bij de docent en ik heb écht een 2,5![]()
Nope, hij bevestigd het cijfer alleen.quote:Op maandag 6 april 2009 17:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En weet je nu ook waarom dat zo is?
Ik weet het nietquote:
Dat is ook redelijk gezond lijkt mequote:Op maandag 6 april 2009 17:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik weet het eigenlijk ook wel maar toch blijf ik gierend zenuwachtig voor een presentatie
En je dacht tijdens de vraag van de student zelf eerst nog "shit"? Want dan is het het mooist. Dat je denkt: "I fucked up" en dat er dan toch zo'n hulp uit onverwachte hoek komtquote:En Ritalin is dan ook erg welkom
[..]
ja was echt tofDit was ook de docent waar ik bang voor was, want hij is altijd superkritisch. Toen hij daarna zei dat ik het goed had gedaan was mijn dag helemaal gemaakt
Was dat toen? Ja, dat zou wel eens goed kunnen jaquote:Op maandag 6 april 2009 17:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nope, hij bevestigd het cijfer alleen.
Ik denk dat het belletje van nu.nl een uur voor mijn tentamen wel van invloed is geweest![]()
![]()
ja dat dacht ik dusquote:Op maandag 6 april 2009 17:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is ook redelijk gezond lijkt me
Als je tijdens de presentatie maar niet dichtklapt. En dat gebeurt dus niet
[..]
En je dacht tijdens de vraag van de student zelf eerst nog "shit"? Want dan is het het mooist. Dat je denkt: "I fucked up" en dat er dan toch zo'n hulp uit onverwachte hoek komt
jaquote:Op maandag 6 april 2009 17:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Was dat toen? Ja, dat zou wel eens goed kunnen ja
ja dacht dat het een best hpg aangeschreven film was. nou had beter die 1,5 uur eerder naar bed kunnen gaanquote:
Later uitzoeken waar het precies fout ging en achter je latenquote:Op maandag 6 april 2009 17:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
jaHeb toen ook gezegd dat ik er niet te uitgebreid op in wilde gaan omdat ik een belangrijk tentamen daarna had. Zie hier het resultaat
Dat is waarquote:Op maandag 6 april 2009 17:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Later uitzoeken waar het precies fout ging en achter je laten
Nu is het goedecijferdag
Voor Soemp ook begreep ik
Kan wel de her maken, maar het blijft flink balenquote:Op maandag 6 april 2009 17:41 schreef Yurithemaster het volgende:
maar kan je dat tentamen nog overnieuw doen nu?
Dat mag ze zelf komen vertellenquote:
quote:Op maandag 6 april 2009 17:37 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ja dacht dat het een best hpg aangeschreven film was. nou had beter die 1,5 uur eerder naar bed kunnen gaan
Oh echt? Dacht dat het een her was. Dan zou ik er zeker niet al te slecht over voelenquote:Op maandag 6 april 2009 17:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Kan wel de her maken, maar het blijft flink balen
Nope eerste kans. Maar wel shite want het tweede deeltentamen valt een paar dagen na JbD en had gehoopt dat ik het gemiddelde met de eerste op zou kunnen halenquote:Op maandag 6 april 2009 17:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh echt? Dacht dat het een her was. Dan zou ik er zeker niet al te slecht over voelen
-edit- oh vakantieplannen ja.
Ik heb al een poging gedaan.quote:Op maandag 6 april 2009 17:53 schreef MaJo het volgende:
Wie een makkelijk puntje in de AKQ wil scoren moet even mijn vraag beantwoorden
Ik zag hetquote:
Verschilt ook per dag hoorquote:Op maandag 6 april 2009 18:01 schreef Susi het volgende:
Oi wat gaan jullie snel met de SC zeg![]()
Ik ben de TV SC gewend
Veel plezier!!!quote:Op maandag 6 april 2009 18:03 schreef MaJo het volgende:
Ik ga ervandoor. Lekker eighties uit mijn dak
Veel plezier en doe 'm de groetenquote:Op maandag 6 april 2009 18:03 schreef MaJo het volgende:
Ik ga ervandoor. Lekker eighties uit mijn dak
Zal ik doenquote:
Ik dacht al: "Wat is die snel"quote:Op maandag 6 april 2009 18:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zal ik doen
ben ik weer trouwenszit niet meer achter de pc bij de UvA maar heb mijn mobiel natuurlijk nog
Veel plezier dan zometeenquote:Op maandag 6 april 2009 18:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zal ik doen
ben ik weer trouwenszit niet meer achter de pc bij de UvA maar heb mijn mobiel natuurlijk nog
Ja concert was supertofquote:
Ik bedoelde eigenlijk met reagerenquote:
Ik zit toevallig net wat beelden te bekijken. Veel schade en nog veel vermisten.quote:Op maandag 6 april 2009 18:17 schreef Nembrionic het volgende:
Opvallend trouwens dat niemand nog iets gezegd heeft over die aardbeving in Italie
Meer dan 80 doden. 6.2.
Ahquote:Op maandag 6 april 2009 18:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk met reageren
Niks van gehoordquote:Op maandag 6 april 2009 18:17 schreef Nembrionic het volgende:
Opvallend trouwens dat niemand nog iets gezegd heeft over die aardbeving in Italie
Meer dan 80 doden. 6.2.
Heb me altijd al afgevraagd hoe het nou zal zijn om in een aardbeving te zittenquote:Op maandag 6 april 2009 18:20 schreef LadyBlack het volgende:
En dat getal gaat vast nog wel oplopen...ook kleine dorpjes in de buurt enzo.
Een vriendin van mij studeert nu in Rome, en die was vannacht van schrik wakker geworden omdat haar bed helemaal schokte
Ik heb het één keer meegemaakt in (voormalig) Joegoslavië. Ben er gewoon doorheen geslapen, terwijl de lokale bevolking in paniek de straat op ging.quote:Op maandag 6 april 2009 18:25 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Heb me altijd al afgevraagd hoe het nou zal zijn om in een aardbeving te zitten
Toen de aardbeving in Roermond was, werd ik 's nachts ook wakker omdat ik eventjes boven mijn bed zweefde en toen weer op mn matras ploftequote:Op maandag 6 april 2009 18:25 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Vorig jaar in Engeland een hele kleine meegemaakt en dat was best gek. Een echte grote lijkt me dood en doodengquote:Op maandag 6 april 2009 18:25 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Bij jullie geen kredietcrisis dus. Dat is bij ons wel even wat anders.quote:Op maandag 6 april 2009 18:19 schreef MaJo het volgende:
Ik heb vandaag mijn manager bij Lush weer blijgemaakt trouwensik zag zaterdag dat ik maar 3x ingepland ben de komende weken dus ik zei dat ik wel extra diensten wil draaien. Komt ze later naar me toe dat ik zondag de 25ste een dienst een dienst kon draaien. Was alleen vergeten door te geven dat ik dan in ijsland zit
ze was even niet zo blij met me
vandaag werd ik gebeld of ik woensdag de hele dag kan werken en dan kan ik
heb het dus wel weer goed gemaakt hoop ik
Nee hoor, daar hebben we ook last van. We verkopen luxe producten en je merkt wel dat mensen op het moment minder snel kopenquote:Op maandag 6 april 2009 18:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Bij jullie geen kredietcrisis dus. Dat is bij ons wel even wat anders.
En trouwens, uitdunschaar ja.
Verdrinken staat ook heel erg laag op mijn wishlist.quote:Op maandag 6 april 2009 18:43 schreef Susi het volgende:
Oi, heerlijke winkel, dat Lush. Dat zijn nog eens de bijbaantjes.
Verder hoop ik nooit te sterven door een aardbeving of door verdrinking. Dat je van te voren weet dat je sterft, getver
quote:Op maandag 6 april 2009 18:49 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Verdrinken staat ook heel erg laag op mijn wishlist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |