Veel plezier en doe 'm de groetenquote:Op maandag 6 april 2009 18:03 schreef MaJo het volgende:
Ik ga ervandoor. Lekker eighties uit mijn dak
Zal ik doenquote:
Ik dacht al: "Wat is die snel"quote:Op maandag 6 april 2009 18:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zal ik doen
ben ik weer trouwenszit niet meer achter de pc bij de UvA maar heb mijn mobiel natuurlijk nog
Veel plezier dan zometeenquote:Op maandag 6 april 2009 18:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zal ik doen
ben ik weer trouwenszit niet meer achter de pc bij de UvA maar heb mijn mobiel natuurlijk nog
Ja concert was supertofquote:
Ik bedoelde eigenlijk met reagerenquote:
Ik zit toevallig net wat beelden te bekijken. Veel schade en nog veel vermisten.quote:Op maandag 6 april 2009 18:17 schreef Nembrionic het volgende:
Opvallend trouwens dat niemand nog iets gezegd heeft over die aardbeving in Italie
Meer dan 80 doden. 6.2.
Ahquote:Op maandag 6 april 2009 18:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk met reageren
Niks van gehoordquote:Op maandag 6 april 2009 18:17 schreef Nembrionic het volgende:
Opvallend trouwens dat niemand nog iets gezegd heeft over die aardbeving in Italie
Meer dan 80 doden. 6.2.
Heb me altijd al afgevraagd hoe het nou zal zijn om in een aardbeving te zittenquote:Op maandag 6 april 2009 18:20 schreef LadyBlack het volgende:
En dat getal gaat vast nog wel oplopen...ook kleine dorpjes in de buurt enzo.
Een vriendin van mij studeert nu in Rome, en die was vannacht van schrik wakker geworden omdat haar bed helemaal schokte
Ik heb het één keer meegemaakt in (voormalig) Joegoslavië. Ben er gewoon doorheen geslapen, terwijl de lokale bevolking in paniek de straat op ging.quote:Op maandag 6 april 2009 18:25 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Heb me altijd al afgevraagd hoe het nou zal zijn om in een aardbeving te zitten
Toen de aardbeving in Roermond was, werd ik 's nachts ook wakker omdat ik eventjes boven mijn bed zweefde en toen weer op mn matras ploftequote:Op maandag 6 april 2009 18:25 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Vorig jaar in Engeland een hele kleine meegemaakt en dat was best gek. Een echte grote lijkt me dood en doodengquote:Op maandag 6 april 2009 18:25 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Bij jullie geen kredietcrisis dus. Dat is bij ons wel even wat anders.quote:Op maandag 6 april 2009 18:19 schreef MaJo het volgende:
Ik heb vandaag mijn manager bij Lush weer blijgemaakt trouwensik zag zaterdag dat ik maar 3x ingepland ben de komende weken dus ik zei dat ik wel extra diensten wil draaien. Komt ze later naar me toe dat ik zondag de 25ste een dienst een dienst kon draaien. Was alleen vergeten door te geven dat ik dan in ijsland zit
ze was even niet zo blij met me
vandaag werd ik gebeld of ik woensdag de hele dag kan werken en dan kan ik
heb het dus wel weer goed gemaakt hoop ik
Nee hoor, daar hebben we ook last van. We verkopen luxe producten en je merkt wel dat mensen op het moment minder snel kopenquote:Op maandag 6 april 2009 18:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Bij jullie geen kredietcrisis dus. Dat is bij ons wel even wat anders.
En trouwens, uitdunschaar ja.
Verdrinken staat ook heel erg laag op mijn wishlist.quote:Op maandag 6 april 2009 18:43 schreef Susi het volgende:
Oi, heerlijke winkel, dat Lush. Dat zijn nog eens de bijbaantjes.
Verder hoop ik nooit te sterven door een aardbeving of door verdrinking. Dat je van te voren weet dat je sterft, getver
quote:Op maandag 6 april 2009 18:49 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Verdrinken staat ook heel erg laag op mijn wishlist.
En het is zeker nog smerig ook!?quote:Op maandag 6 april 2009 19:05 schreef Whiteguy het volgende:
Vandaag bij de super de boer het volgende geprobeerd:
Volgens het blik zitten er toegevoegde vitaminen in, per 100ml aanbevolen dagelijkse hoeveelheid B2 44%, B3 45%, B6 40%, en B12 240%. Het is een blik van 500ml.
Maak dan OF het blik kleiner, of voeg er wat minder overdreven veel vitaminen aan toe
Wat ik van mayo begreep helpt het slikken van extra vitaminen nietquote:Op maandag 6 april 2009 19:05 schreef Whiteguy het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens het blik zitten er toegevoegde vitaminen in, per 100ml aanbevolen dagelijkse hoeveelheid B2 44%, B3 45%, B6 40%, en B12 240%. Het is een blik van 500ml.
Maak dan OF het blik kleiner, of voeg er wat minder overdreven veel vitaminen aan toe
Mwoah. Smaakt zoals al die energiedrankjes. Je moet er een beetje van houden. Ik vind redbull en soortgelijken altijd best te doen eigenlijk.quote:
quote:Op maandag 6 april 2009 19:05 schreef Whiteguy het volgende:
B12 240%. Het is een blik van 500ml.
in de trein zat vandaag de eenof andere knurft tegenover me die dat dronk. Denk niet dat jij het bent (als je fotoboek foto's kloppen)quote:Op maandag 6 april 2009 19:05 schreef Whiteguy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb vandaag geen trein gezien iig.quote:Op maandag 6 april 2009 19:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
in de trein zat vandaag de eenof andere knurft tegenover me die dat dronk. Denk niet dat jij het bent (als je fotoboek foto's kloppen)
quote:Op maandag 6 april 2009 19:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
beter voor jou dan. Het was een of andere scholier die van Arnhem naar Ede reisde.
Zo ben weer de trein in
Je doet het expres he? Ik zie dat al een hele tijd zo schrijvequote:
quote:Op maandag 6 april 2009 19:41 schreef B.ertha het volgende:
Mijn rooster voor het begin van het volgende blok (de eerste 6 weken) is echt triest
Week 1: 4x college
Week 2: 5x college
Week 3: 5x college
Week 4: 1x college
Week 5: 5x college
Week 6: 4x college
quote:
quote:Op maandag 6 april 2009 19:47 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik bedacht me net dat ik hier iets te melden had, maar toen ik eenmaal bijgelezen was kwam ik niet verder dan
quote:Op maandag 6 april 2009 19:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hello
Ik heb dus nooit een kater he, hoeveel ik ook drink enzo (overigens, ik drink over het algemeen echt niet veel), maar nu..!
Ik ben de hele dag zo beroerd! Gisterenavond nergens last van, vanochtend gewoon drie keer gespuugd, bizar... En mijn hoofd barst straks open, zoals een eitje zo. Heremetijd!
Verder gaat het met mama erg goed
Ja daar zit het hem in, niet veel, maar wel veel verschillende dingen (witte wijn, port en cocktails (2))quote:Op maandag 6 april 2009 19:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Wat heb je gedronken dan?
En goed om te horen dat erg goed met je mama gaat!
Ik had het precies andersom, gisteravond een knallende koppijn en vanochtend nergens last van.quote:Op maandag 6 april 2009 19:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hello
Ik heb dus nooit een kater he, hoeveel ik ook drink enzo (overigens, ik drink over het algemeen echt niet veel), maar nu..!
Ik ben de hele dag zo beroerd! Gisterenavond nergens last van, vanochtend gewoon drie keer gespuugd, bizar... En mijn hoofd barst straks open, zoals een eitje zo. Heremetijd!
Verder gaat het met mama erg goed
Lucky bird.... Ik heb mezelf echt echt door de dag moeten worstelen! Ik klamp me vast aan het idee dat het morgen voorbij isquote:Op maandag 6 april 2009 19:51 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik had het precies andersom, gisteravond een knallende koppijn en vanochtend nergens last van.
Moet ik nog proberen.quote:Op maandag 6 april 2009 19:05 schreef Whiteguy het volgende:
[ afbeelding ]
Dat had ik vorige week maandag, dus nu heb ik me ingehouden op zondagquote:Op maandag 6 april 2009 19:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Lucky bird.... Ik heb mezelf echt echt door de dag moeten worstelen! Ik klamp me vast aan het idee dat het morgen voorbij is
Ugh ik heb mijn lesje wel geleerd. Als ik vanaf nu nog drink, dan gewoon hetzelfde drankjequote:Op maandag 6 april 2009 19:55 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat had ik vorige week maandag, dus nu heb ik me ingehouden op zondag
En op zaterdagavond moeten we ons tegenwoordig ook al inhouden, aangezien we elke zondag de wedstrijden moeten winnen om kampioen te worden
Jemig...quote:Op maandag 6 april 2009 20:03 schreef Cobra4 het volgende:
Dodental Italië al boven de 150. Meer dan 70.000 daklozen.
Veel sterkte voor de slachtoffers.quote:Op maandag 6 april 2009 20:03 schreef Cobra4 het volgende:
Dodental Italië al boven de 150. Meer dan 70.000 daklozen.
quote:Op maandag 6 april 2009 20:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Volgens mij heb ik trouwens net een dooie gezien. Als er vanavond nog een nieuwsbericht komt over een dooie bij het vondelpark, wel, dan heb ik die dus gezien
Nee nee, ik zou geen pistool omhoog krijgen vandaagquote:
Als je nou moet kiezen tussen hem en Siewert?quote:Op maandag 6 april 2009 20:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nee nee, ik zou geen pistool omhoog krijgen vandaag
Jim van Idols is niet lelijkJammer genoeg zijn muziek wel...
En zo leren we allemaal onze dranklessenquote:Op maandag 6 april 2009 19:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja daar zit het hem in, niet veel, maar wel veel verschillende dingen (witte wijn, port en cocktails (2))
Wist ik veel dat dat niet slim was
Bweeeh sowieso Jimquote:Op maandag 6 april 2009 20:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je nou moet kiezen tussen hem en Siewert?
Ik denk dat je er niet veel beter aan toe was geweest als je 20 wijn op had gehad hoorquote:Op maandag 6 april 2009 20:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ugh ik heb mijn lesje wel geleerd. Als ik vanaf nu nog drink, dan gewoon hetzelfde drankje
quote:Op maandag 6 april 2009 20:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En zo leren we allemaal onze dranklessen
Ja maar dat lukt me sowieso nietquote:Op maandag 6 april 2009 20:18 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik denk dat je er niet veel beter aan toe was geweest als je 20 wijn op had gehad hoor
Wat voor fitting zitten er in de halogeen? En soms staat het op de lamp of het kanquote:Op maandag 6 april 2009 20:27 schreef wyccie het volgende:
Vraagje:
ik heb een plafondlampding waar ik altijd halogeenspots indraai, maar nu heb ik spaarlampen gekocht, kan dat?
Ik ben dan bang dat alles hier ontploft. Of in ieder geval dat ik weer naar de meterkast moet lopen.quote:
Als de lamp 230V aankan, dan kan die niet exploderen. Je stoppen zullen ook niet doorslaan.quote:Op maandag 6 april 2009 20:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ben dan bang dat alles hier ontploft. Of in ieder geval dat ik weer naar de meterkast moet lopen.
Dan komt het ineens toch wel heel dicht bij je...quote:Op maandag 6 april 2009 20:39 schreef Nembrionic het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)hotel-overleden.html
Ik dacht nog "misschien ken ik die".
Is het mijn oude buurmeisje van een paar huizen verder. Krijg net de rauwkaart in handen van de buurman. Heb ik nog jaren mee buiten gespeeld.
Ik ben echt heel benieuwd wat zich daar heeft afgespeeld.
Uhuhquote:Op maandag 6 april 2009 20:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan komt het ineens toch wel heel dicht bij je...
quote:Op maandag 6 april 2009 19:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je doet het expres he? Ik zie dat al een hele tijd zo schrijve
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |