En het is zeker nog smerig ook!?quote:Op maandag 6 april 2009 19:05 schreef Whiteguy het volgende:
Vandaag bij de super de boer het volgende geprobeerd:
Volgens het blik zitten er toegevoegde vitaminen in, per 100ml aanbevolen dagelijkse hoeveelheid B2 44%, B3 45%, B6 40%, en B12 240%. Het is een blik van 500ml.
Maak dan OF het blik kleiner, of voeg er wat minder overdreven veel vitaminen aan toe
Wat ik van mayo begreep helpt het slikken van extra vitaminen nietquote:Op maandag 6 april 2009 19:05 schreef Whiteguy het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens het blik zitten er toegevoegde vitaminen in, per 100ml aanbevolen dagelijkse hoeveelheid B2 44%, B3 45%, B6 40%, en B12 240%. Het is een blik van 500ml.
Maak dan OF het blik kleiner, of voeg er wat minder overdreven veel vitaminen aan toe
Mwoah. Smaakt zoals al die energiedrankjes. Je moet er een beetje van houden. Ik vind redbull en soortgelijken altijd best te doen eigenlijk.quote:
quote:Op maandag 6 april 2009 19:05 schreef Whiteguy het volgende:
B12 240%. Het is een blik van 500ml.
in de trein zat vandaag de eenof andere knurft tegenover me die dat dronk. Denk niet dat jij het bent (als je fotoboek foto's kloppen)quote:Op maandag 6 april 2009 19:05 schreef Whiteguy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb vandaag geen trein gezien iig.quote:Op maandag 6 april 2009 19:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
in de trein zat vandaag de eenof andere knurft tegenover me die dat dronk. Denk niet dat jij het bent (als je fotoboek foto's kloppen)
quote:Op maandag 6 april 2009 19:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
beter voor jou dan. Het was een of andere scholier die van Arnhem naar Ede reisde.
Zo ben weer de trein in
Je doet het expres he? Ik zie dat al een hele tijd zo schrijvequote:
quote:Op maandag 6 april 2009 19:41 schreef B.ertha het volgende:
Mijn rooster voor het begin van het volgende blok (de eerste 6 weken) is echt triest
Week 1: 4x college
Week 2: 5x college
Week 3: 5x college
Week 4: 1x college
Week 5: 5x college
Week 6: 4x college
quote:
quote:Op maandag 6 april 2009 19:47 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik bedacht me net dat ik hier iets te melden had, maar toen ik eenmaal bijgelezen was kwam ik niet verder dan
quote:Op maandag 6 april 2009 19:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hello
Ik heb dus nooit een kater he, hoeveel ik ook drink enzo (overigens, ik drink over het algemeen echt niet veel), maar nu..!
Ik ben de hele dag zo beroerd! Gisterenavond nergens last van, vanochtend gewoon drie keer gespuugd, bizar... En mijn hoofd barst straks open, zoals een eitje zo. Heremetijd!
Verder gaat het met mama erg goed
Ja daar zit het hem in, niet veel, maar wel veel verschillende dingen (witte wijn, port en cocktails (2))quote:Op maandag 6 april 2009 19:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Wat heb je gedronken dan?
En goed om te horen dat erg goed met je mama gaat!
Ik had het precies andersom, gisteravond een knallende koppijn en vanochtend nergens last van.quote:Op maandag 6 april 2009 19:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hello
Ik heb dus nooit een kater he, hoeveel ik ook drink enzo (overigens, ik drink over het algemeen echt niet veel), maar nu..!
Ik ben de hele dag zo beroerd! Gisterenavond nergens last van, vanochtend gewoon drie keer gespuugd, bizar... En mijn hoofd barst straks open, zoals een eitje zo. Heremetijd!
Verder gaat het met mama erg goed
Lucky bird.... Ik heb mezelf echt echt door de dag moeten worstelen! Ik klamp me vast aan het idee dat het morgen voorbij isquote:Op maandag 6 april 2009 19:51 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik had het precies andersom, gisteravond een knallende koppijn en vanochtend nergens last van.
Moet ik nog proberen.quote:Op maandag 6 april 2009 19:05 schreef Whiteguy het volgende:
[ afbeelding ]
Dat had ik vorige week maandag, dus nu heb ik me ingehouden op zondagquote:Op maandag 6 april 2009 19:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Lucky bird.... Ik heb mezelf echt echt door de dag moeten worstelen! Ik klamp me vast aan het idee dat het morgen voorbij is
Ugh ik heb mijn lesje wel geleerd. Als ik vanaf nu nog drink, dan gewoon hetzelfde drankjequote:Op maandag 6 april 2009 19:55 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat had ik vorige week maandag, dus nu heb ik me ingehouden op zondag
En op zaterdagavond moeten we ons tegenwoordig ook al inhouden, aangezien we elke zondag de wedstrijden moeten winnen om kampioen te worden
Jemig...quote:Op maandag 6 april 2009 20:03 schreef Cobra4 het volgende:
Dodental Italië al boven de 150. Meer dan 70.000 daklozen.
Veel sterkte voor de slachtoffers.quote:Op maandag 6 april 2009 20:03 schreef Cobra4 het volgende:
Dodental Italië al boven de 150. Meer dan 70.000 daklozen.
quote:Op maandag 6 april 2009 20:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Volgens mij heb ik trouwens net een dooie gezien. Als er vanavond nog een nieuwsbericht komt over een dooie bij het vondelpark, wel, dan heb ik die dus gezien
Nee nee, ik zou geen pistool omhoog krijgen vandaagquote:
Als je nou moet kiezen tussen hem en Siewert?quote:Op maandag 6 april 2009 20:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nee nee, ik zou geen pistool omhoog krijgen vandaag
Jim van Idols is niet lelijkJammer genoeg zijn muziek wel...
En zo leren we allemaal onze dranklessenquote:Op maandag 6 april 2009 19:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja daar zit het hem in, niet veel, maar wel veel verschillende dingen (witte wijn, port en cocktails (2))
Wist ik veel dat dat niet slim was
Bweeeh sowieso Jimquote:Op maandag 6 april 2009 20:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je nou moet kiezen tussen hem en Siewert?
Ik denk dat je er niet veel beter aan toe was geweest als je 20 wijn op had gehad hoorquote:Op maandag 6 april 2009 20:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ugh ik heb mijn lesje wel geleerd. Als ik vanaf nu nog drink, dan gewoon hetzelfde drankje
quote:Op maandag 6 april 2009 20:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En zo leren we allemaal onze dranklessen
Ja maar dat lukt me sowieso nietquote:Op maandag 6 april 2009 20:18 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik denk dat je er niet veel beter aan toe was geweest als je 20 wijn op had gehad hoor
Wat voor fitting zitten er in de halogeen? En soms staat het op de lamp of het kanquote:Op maandag 6 april 2009 20:27 schreef wyccie het volgende:
Vraagje:
ik heb een plafondlampding waar ik altijd halogeenspots indraai, maar nu heb ik spaarlampen gekocht, kan dat?
Ik ben dan bang dat alles hier ontploft. Of in ieder geval dat ik weer naar de meterkast moet lopen.quote:
Als de lamp 230V aankan, dan kan die niet exploderen. Je stoppen zullen ook niet doorslaan.quote:Op maandag 6 april 2009 20:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ben dan bang dat alles hier ontploft. Of in ieder geval dat ik weer naar de meterkast moet lopen.
Dan komt het ineens toch wel heel dicht bij je...quote:Op maandag 6 april 2009 20:39 schreef Nembrionic het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)hotel-overleden.html
Ik dacht nog "misschien ken ik die".
Is het mijn oude buurmeisje van een paar huizen verder. Krijg net de rauwkaart in handen van de buurman. Heb ik nog jaren mee buiten gespeeld.
Ik ben echt heel benieuwd wat zich daar heeft afgespeeld.
Uhuhquote:Op maandag 6 april 2009 20:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan komt het ineens toch wel heel dicht bij je...
quote:Op maandag 6 april 2009 19:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je doet het expres he? Ik zie dat al een hele tijd zo schrijve
zo, mijn spelling liet ook wat te wensenquote:
Damn, dat is echt een spelfout die ik al heeeel lang niet meer gemaakt hebt.quote:
Ik neem het je niet kwalijk maar dit komt ook gek overquote:Trouwens, ik leef nog.
Ik vind het ook wel meevallen. Ze ziet er wel uit als een nerd.quote:Op maandag 6 april 2009 20:51 schreef Whiteguy het volgende:
Zap zojuist langs beauty and the nerd op rtl5.. zit er ook een vrouwelijke nerd tussen die voor lelijkerd door moet gaan. Zal ik wel een verderfelijke smaak hebben ofzo, maar wat mij betreft niks mis mee eigenlijk. Hoewel, piercing is wel jammer.
http://www.rtl.nl/(/reali(...)nerd/nerds/greet.xml
1 - kan ik hieruit opmaken dat je die kaart niet opgegeten hebt ?quote:Op maandag 6 april 2009 20:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Damn, dat is echt een spelfout die ik al heeeel lang niet meer gemaakt hebt.
[..]
Ik neem het je niet kwalijk maar dit komt ook gek over![]()
Ik vond het ook al meteen een maffe opmerking van wyccquote:Op maandag 6 april 2009 20:56 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
1 - kan ik hieruit opmaken dat je die kaart niet opgegeten hebt ?
2 - nu je het zegt...![]()
![]()
![]()
Wyccie bedoelde dat ze lamp erin gedraaid heeft en dat heeft overleefdquote:Op maandag 6 april 2009 21:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik vond het ook al meteen een maffe opmerking van wyccMisschien ken je haar gewoon wel, Nem, probeert ze je dat te zeggen
Ja heel gek. Ook omdat ze dus neergeschoten is, iets wat niet vaak gebeurd hier in Nederland. Ben echt benieuwd.quote:Wel raar dat je haar kende, dat maakt je toch ook benieuwder naar de toedracht... Ga je naar de uitvaart?
Ik denk dat ze veel socialer is dan al die andere beauty's. Die beauty's leven als vanzelfsprekend in hun eigen droomland.quote:Op maandag 6 april 2009 20:51 schreef Whiteguy het volgende:
Zap zojuist langs beauty and the nerd op rtl5.. zit er ook een vrouwelijke nerd tussen die voor lelijkerd door moet gaan. Zal ik wel een verderfelijke smaak hebben ofzo, maar wat mij betreft niks mis mee eigenlijk. Hoewel, piercing is wel jammer.
Ik snap hetquote:Op maandag 6 april 2009 21:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wyccie bedoelde dat ze lamp erin gedraaid heeft en dat heeft overleefd
[..]
Ja heel gek. Ook omdat ze dus neergeschoten is, iets wat niet vaak gebeurd hier in Nederland. Ben echt benieuwd.
quote:Op maandag 6 april 2009 21:10 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze veel socialer is dan al die andere beauty's. Die beauty's leven als vanzelfsprekend in hun eigen droomland.
Ze zoeken natuurlijk wel uitersten voor zo'n programma. Anders is het hardstikke saai.quote:Op maandag 6 april 2009 21:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dat is maar net hoe je het bekijkt hoor. Die nerds hebben hun eigen computerwereldje, terwijl die beauty's vaak een enorm uitgebreid sociaal leven hebben (te veel van het goeie??) Maar dat zijn natuurlijk wel de stereotypen
Na de reclame weer op rtl5 he, of over een half uurtje op rtlgemist.nlquote:Op maandag 6 april 2009 21:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ze zoeken natuurlijk wel uitersten voor zo'n programma. Anders is het hardstikke saai.
Zijn er ergens bewegende beelden van haar? Want een foto is meestal moelijk oordelen.
Oh. Ehm, nee hier staat Con Air op.quote:
Prachtige film. Vooral Steve Buscemi.quote:Op maandag 6 april 2009 21:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh. Ehm, nee hier staat Con Air op.
Bedoel je dat jij in het programma voorkomt?quote:Op maandag 6 april 2009 21:18 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ga om 21.30, via NL3, maar weer eens een kijkje nemen in Uruzgan.
Dat programma leek mij ook wel aardig, echter valt het samen met voetbal insite helaasquote:Op maandag 6 april 2009 21:18 schreef Cobra4 het volgende:
Nee, ik ga naar het programma, Patrick in Uruzgan, kijken.quote:Op maandag 6 april 2009 21:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bedoel je dat jij in het programma voorkomt?
Makkelijke keus toch.quote:Op maandag 6 april 2009 21:21 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dat programma leek mij ook wel aardig, echter valt het samen met voetbal insite helaas
Niemand kan iets goed doen bij Johan Derksen. Bijna elke voetballer wordt de grond in getrapt.quote:Op maandag 6 april 2009 21:21 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dat programma leek mij ook wel aardig, echter valt het samen met voetbal insite helaas
Rene vd Gijp vind ik eigenlijk wel de beste van dat programma.quote:Op maandag 6 april 2009 21:26 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Niemand kan iets goed doen bij Johan Derksen. Bijna elke voetballer wordt de grond in getrapt.![]()
Oh, oeps! Shit, dat was niet echt de bedoeling.quote:Op maandag 6 april 2009 20:54 schreef Nembrionic het volgende:
Ik neem het je niet kwalijk maar dit komt ook gek over![]()
Langzaam maar zeker worden er steeds meer details bekendquote:Op maandag 6 april 2009 21:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, oeps! Shit, dat was niet echt de bedoeling.![]()
Ik heb zojuist drie kwartier over het uitdunnen van mijn haar gedaan. En de punten eraf.
Het is nog steeds dik. Ik durf bovenop niet te veel te knippen, want ik ben bang dat er dan plukken uit mijn staart vallen.
Een staart op mijn hoofd.quote:Op maandag 6 april 2009 21:58 schreef Whiteguy het volgende:
Langzaam maar zeker worden er steeds meer details bekend
I knowquote:Op maandag 6 april 2009 21:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Volgens mij is het de bedoeling dat ze sociaal niet zo handig is. Maar dat zal vast ook wel meevallen. Ik kan wel ergere 'nerdinnen' aanwijzenquote:Op maandag 6 april 2009 20:51 schreef Whiteguy het volgende:
Misschien kan ik je van dienst zijn?quote:Op maandag 6 april 2009 21:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Etcie...... Kijk je Greys? Of als je dit laat leest, heb je Greys gekeken?
Ik had het bovenop ook best kort, maar dat met plukken eruit vallen, valt best mee. Dan gebruik je een speldje of je doet het achter je orenquote:Op maandag 6 april 2009 21:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb zojuist drie kwartier over het uitdunnen van mijn haar gedaan. En de punten eraf.
Het is nog steeds dik. Ik durf bovenop niet te veel te knippen, want ik ben bang dat er dan plukken uit mijn staart vallen.
quote:Nederlandse militair komt om in Afghanistan
Uitgegeven: 6 april 2009 22:06
Laatst gewijzigd: 6 april 2009 22:18
AMSTERDAM - Soldaat der eerste klasse Azdin Chadli (20) is maandag om het leven gekomen door een raketaanval op de basis Kamp Holland in de Afghaanse provincie Uruzgan. Vijf andere militairen raakten gewond. Hun toestand is stabiel.
Commandant der Strijdkrachten Peter van Uhm maakte dat maandagavond in Den Haag bekend. Het is de eerste keer dat mensen geraakt zijn bij een raketaanval op Kamp Holland.
Met het sneuvelen van de militair komt het aantal Nederlandse slachtoffers op 19.
Twee gewonden zij afgevoerd naar Kandahar. Dit meldt de NOS.
Volgens Van Uhm zijn er vandaag nog twee aanvallen geweest op Nederlandse bases, een op Kamp Holland en een op Vliegveld Kandahar. Daarbij vielen geen slachtoffers.
Het ging bij de aanval om 4 raketten waarvan er 2 het kamp raakten. De familie is geinformeerd. De omgekomen soldaat was pas een week in Uruzgan.
Chloe uit 24 komt er aardig in de buurt.quote:Op maandag 6 april 2009 22:21 schreef B.ertha het volgende:
Volgens mij is het de bedoeling dat ze sociaal niet zo handig is. Maar dat zal vast ook wel meevallen. Ik kan wel ergere 'nerdinnen' aanwijzen
En vandaag is er een raket op Kamp Holland geklapt hoorde ik net, 1 dode en 2 zwaargewondenquote:Op maandag 6 april 2009 21:18 schreef Cobra4 het volgende:
Curry is niet eens Thaisquote:Favoriete Thaise maaltijd? Om eerlijk te zijn, vind ik de Thaise keuken niet zo gevarieerd. Maar als ik moet kiezen, dan ga ik voor kip curry!
Ik heb het net gehoord. Kreeg een belletje. Kut zooi.quote:Op maandag 6 april 2009 22:22 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En vandaag is er een raket op Kamp Holland geklapt hoorde ik net, 1 dode en 2 zwaargewonden
Ik moet even mijn culinair gezag laten gelden maar curry komt uit verscheidene landen. Ook uit Thailand.quote:Op maandag 6 april 2009 22:23 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Curry is niet eens Thais
Thais is, misschien moet ik eens bij mijn oom op vakantie gaan
Jij kreeg een belletje? Hoe dat zo?quote:Op maandag 6 april 2009 22:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb het net gehoord. Kreeg een belletje. Kut zooi.
http://www.telegraaf.nl/b(...)gekomen__.html?p=2,1
Oh, ik ken het niet beter dan dat het (iig oorspronkelijk) uit India komt. Misschien later.quote:Op maandag 6 april 2009 22:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik moet even mijn culinair gezag laten gelden maar curry komt uit verscheidene landen. Ook uit Thailand.
Ik wilde even mopperen over de Izzy/Denny lijn die me veeels te raar wordtquote:
Het is niet zo'n gekke gedachte ook hoorquote:Op maandag 6 april 2009 22:27 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Oh, ik ken het niet beter dan dat het (iig oorspronkelijk) uit India komt. Misschien later.
Mijn tante heeft nooit voor me gekookt, ik weet ook niet of ze het kan, maar het is doodzonde
Ik vind het maar gezeik. Kom op, laat haar een keertje lekker uithuilen bij Alex, zoek een therapeut, ontsla de Denny-acteur en laat Izzy lekker trouwen en kindjes krijgenquote:Op maandag 6 april 2009 22:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik wilde even mopperen over de Izzy/Denny lijn die me veeels te raar wordt
Ik ben we pro McSteamy en Lexie
Precies! De Dennyacteur is leuk, maar dan hadden ze hem nietquote:Op maandag 6 april 2009 22:29 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik vind het maar gezeik. Kom op, laat haar een keertje lekker uithuilen bij Alex, zoek een therapeut, ontsla de Denny-acteur en laat Izzy lekker trouwen en kindjes krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en kom op jongensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zelfs ik als stiekeme soapkijker vind dat niet geloofwaardig genoeg
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
quote:Op maandag 6 april 2009 22:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Precies! De Dennyacteur is leuk, maar dan hadden ze hem nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en kom op jongensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zelfs ik als stiekeme soapkijker vind dat niet geloofwaardig genoegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"![]()
quote:Op maandag 6 april 2009 22:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)![]()
quote:Op maandag 6 april 2009 22:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Precies! De Dennyacteur is leuk, maar dan hadden ze hem nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en kom op jongensHet is gewoon debiel, meer kan ik er ook niet van maken. Als Izzy per se gelukkig moet zijn... Met Alex ging het ook de goede kant op en dit is zielig voor hem. En dat ze liegt ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zelfs ik als stiekeme soapkijker vind dat niet geloofwaardig genoeg
Ik ben trouwens helemaal niet van de soaps en ook niet van echt praten over series, maar dit is zó stom![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: