De manier waarom. Overvaller komt de boel op stelten zetten en delft het onderspit.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:11 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zie echt niet hoe het cool is dat die vrouw m als seksslaaf heeft gebruikt eigenlijk![]()
Verkrachting is verkrachting
Ik vind het ook belachelijk. Andersom zou niemand het in zijn hoofd halen om het stoer te noemen.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:11 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zie echt niet hoe het cool is dat die vrouw m als seksslaaf heeft gebruikt eigenlijk![]()
Verkrachting is verkrachting
Vooral die laatste toevoeging inderdaadquote:Op donderdag 16 april 2009 13:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De manier waarom. Overvaller komt de boel op stelten zetten en delft het onderspit.
Uiteindelijk krijgt Ãe nog een nieuwe spijkerbroek en wat zakgeld.
quote:Op donderdag 16 april 2009 13:13 schreef MaJo het volgende:
Ik ben het met je eens hoor LB, maar dit verhaal is toch best lachwekkendinbreker wordt keihard gep0wned
maar verkrachting is hoe dan ook nooit goed te praten nee
Dat is zeke met die lerares en ike? Dat was zo ontzettend gaafquote:Op donderdag 16 april 2009 13:13 schreef Whiteguy het volgende:
http://www.fugly.com/videos/9941/south-park-nice.html
Welke had je verwacht dan?quote:Op donderdag 16 april 2009 13:13 schreef LadyBlack het volgende:
Whehehe, ik had toch een andere TT verwacht
MaJo
quote:Olga was resentful when she was taken by the police.
“What a bastard,” the woman said about Viktor. “Yes, we had sex a couple of times. But I’ve bought him new jeans, gave him food and even gave him 1.000 roubles (around $ 30) when he left.”
Hmmm even kijken waar hier de dichtsbijzijnde kapperszaak zit...quote:Op donderdag 16 april 2009 13:13 schreef lubje25 het volgende:
Nou Nem op deze foto lijkt het nog niet eens een echte oostblok kogelstootster
http://russiatoday.ru/Top(...)slave.html?fullstory
Jupquote:Op donderdag 16 april 2009 13:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is zeke met die lerares en ike? Dat was zo ontzettend gaaf
Ik kan altijd Laffer even lief aankijkenquote:Op donderdag 16 april 2009 13:17 schreef LadyBlack het volgende:
MaJo's quote: zak erover en neuken voor het vaderland
Maar dat zou misschien ongewenste aandacht van modjes trekken
Eensquote:Op donderdag 16 april 2009 13:14 schreef wyccie het volgende:
Ik vind het ook belachelijk. Andersom zou niemand het in zijn hoofd halen om het stoer te noemen.
Uhuhquote:Maar ik denk dat het meer gaat om het feit dat die man denkt lekker zijn slag te kunnen slaan en dat die dan van een behoorlijk koude kermis thuiskomt. Plotwending, zeg maar.
quote:Op donderdag 16 april 2009 13:18 schreef lubje25 het volgende:
Nem heb je die foto gezien van Olga? In dat linkje dat ik net post?
Zou je niet gewoon een meisje uit de buurt zoeken ipv celebrities en mailorder bruidjes?quote:Op donderdag 16 april 2009 13:22 schreef Whiteguy het volgende:
Olga, 28 jr.
Eens even zien of ze op bride.ru staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |