De manier waarom. Overvaller komt de boel op stelten zetten en delft het onderspit.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:11 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zie echt niet hoe het cool is dat die vrouw m als seksslaaf heeft gebruikt eigenlijk![]()
Verkrachting is verkrachting
Ik vind het ook belachelijk. Andersom zou niemand het in zijn hoofd halen om het stoer te noemen.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:11 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zie echt niet hoe het cool is dat die vrouw m als seksslaaf heeft gebruikt eigenlijk![]()
Verkrachting is verkrachting
Vooral die laatste toevoeging inderdaadquote:Op donderdag 16 april 2009 13:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De manier waarom. Overvaller komt de boel op stelten zetten en delft het onderspit.
Uiteindelijk krijgt Ãe nog een nieuwe spijkerbroek en wat zakgeld.
quote:Op donderdag 16 april 2009 13:13 schreef MaJo het volgende:
Ik ben het met je eens hoor LB, maar dit verhaal is toch best lachwekkendinbreker wordt keihard gep0wned
maar verkrachting is hoe dan ook nooit goed te praten nee
Dat is zeke met die lerares en ike? Dat was zo ontzettend gaafquote:Op donderdag 16 april 2009 13:13 schreef Whiteguy het volgende:
http://www.fugly.com/videos/9941/south-park-nice.html
Welke had je verwacht dan?quote:Op donderdag 16 april 2009 13:13 schreef LadyBlack het volgende:
Whehehe, ik had toch een andere TT verwacht
MaJo
quote:Olga was resentful when she was taken by the police.
“What a bastard,” the woman said about Viktor. “Yes, we had sex a couple of times. But I’ve bought him new jeans, gave him food and even gave him 1.000 roubles (around $ 30) when he left.”
Hmmm even kijken waar hier de dichtsbijzijnde kapperszaak zit...quote:Op donderdag 16 april 2009 13:13 schreef lubje25 het volgende:
Nou Nem op deze foto lijkt het nog niet eens een echte oostblok kogelstootster
http://russiatoday.ru/Top(...)slave.html?fullstory
Jupquote:Op donderdag 16 april 2009 13:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is zeke met die lerares en ike? Dat was zo ontzettend gaaf
Ik kan altijd Laffer even lief aankijkenquote:Op donderdag 16 april 2009 13:17 schreef LadyBlack het volgende:
MaJo's quote: zak erover en neuken voor het vaderland
Maar dat zou misschien ongewenste aandacht van modjes trekken
Eensquote:Op donderdag 16 april 2009 13:14 schreef wyccie het volgende:
Ik vind het ook belachelijk. Andersom zou niemand het in zijn hoofd halen om het stoer te noemen.
Uhuhquote:Maar ik denk dat het meer gaat om het feit dat die man denkt lekker zijn slag te kunnen slaan en dat die dan van een behoorlijk koude kermis thuiskomt. Plotwending, zeg maar.
quote:Op donderdag 16 april 2009 13:18 schreef lubje25 het volgende:
Nem heb je die foto gezien van Olga? In dat linkje dat ik net post?
Zou je niet gewoon een meisje uit de buurt zoeken ipv celebrities en mailorder bruidjes?quote:Op donderdag 16 april 2009 13:22 schreef Whiteguy het volgende:
Olga, 28 jr.
Eens even zien of ze op bride.ru staat.
quote:Op donderdag 16 april 2009 13:26 schreef MaJo het volgende:
En hoe ziet olga eruit? Kan de link niet openen
ik ga zo aan het werk trouwens
Ik vind dat altijd zulke trieste verhalenquote:Op donderdag 16 april 2009 13:26 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn beste vriendin heeft in het halfjaar dat ze in Amerika zat een vriendje daar gekregen, voor het eerst in 6 jaar weer echt verliefd, etc etc..... en nu zit ze dus weer in Nederland en kunnen ze alleen nog maar bellen
En nee, elkaar regelmatig opzoeken gaat m niet worden want hij heeft geen greencard en moet dus in het land blijven
Dat is rukquote:Op donderdag 16 april 2009 13:26 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn beste vriendin heeft in het halfjaar dat ze in Amerika zat een vriendje daar gekregen, voor het eerst in 6 jaar weer echt verliefd, etc etc..... en nu zit ze dus weer in Nederland en kunnen ze alleen nog maar bellen
En nee, elkaar regelmatig opzoeken gaat m niet worden want hij heeft geen greencard en moet dus in het land blijven
Uiteraard, maar daar roddel ik niet over in de SCquote:Op donderdag 16 april 2009 13:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zou je niet gewoon een meisje uit de buurt zoeken ipv celebrities en mailorder bruidjes?
Economische huwelijken enz. Snap het ergens wel maarja, als het echt is, dan ben je mooi de lul.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zulke trieste verhalenwaarom is het tegenwoordig zo moeilijk om je partner over te halen naar jouw land?
Wat saaiquote:Op donderdag 16 april 2009 13:29 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Uiteraard, maar daar roddel ik niet over in de SC
Nouja, hij zou wel hierheen kunnen komen en met haar trouwens voor een verblijfsvergunning (dat wil je niet, maar het kánquote:Op donderdag 16 april 2009 13:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zulke trieste verhalenwaarom is het tegenwoordig zo moeilijk om je partner over te halen naar jouw land?
Die ziet er volgens mij niet verkeerd uitquote:
Werk zequote:Op donderdag 16 april 2009 13:29 schreef LadyBlack het volgende:
Argh, ik moet ook aan het werk, heb al een week niks aan mn scriptie kunnen doen, dus moet de draad maar weer oppakken nu
hittepit in mn nek en dan maar typen.....
Nee, meer kogelstootsters zouden er zo uit moeten zienquote:Op donderdag 16 april 2009 13:31 schreef MaJo het volgende:
Die ziet er volgens mij niet verkeerd uit
quote:tot over een paar uurtjes
Zij kan daar toch heen? 3 Maanden, even het land uit en weer terug naar binnen?quote:Op donderdag 16 april 2009 13:30 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nouja, hij zou wel hierheen kunnen komen en met haar trouwens voor een verblijfsvergunning (dat wil je niet, maar het kán) maar hij kan dan niet meer terug naar de USA, jeweetwel dat fantastische, ruimdenkende land aan de overkant
Nee dat lijkt me ook nietquote:Op donderdag 16 april 2009 13:32 schreef LadyBlack het volgende:
Correctie: als ze hier zouden trouwen kan hij natuurlijk wel gewoon op vakantie naar de USA...
Maargoed, 2 à 3 maanden verkering in het buitenland is niet direct de basis voor een huwelijk
quote:Op donderdag 16 april 2009 13:43 schreef Etcetera het volgende:
Dinges
Ooh jaaaaquote:
Fucked upquote:Op donderdag 16 april 2009 13:48 schreef Etcetera het volgende:
[AS 3.0] Hoe fix ik '1120: Access of undefined property' Hiervan dusNaamgeving zaten fouten in
Ik heb juist een winning streakquote:Op donderdag 16 april 2009 14:43 schreef LadyBlack het volgende:
He bah, het lukt helemaal niet
Nu kan ik beter wat anders nuttigs gaan doen, maar dat vind ik zo admit defeat![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |