Waarom zou het niet echt kunnen zijn? Beetje kortzichtig dat je dus op haar uiterlijk af gaatquote:Op woensdag 15 april 2009 19:21 schreef LadyBlack het volgende:Soempie
(Ja ik ben er nog even, heb nog geen zin)
Heb vandaag ook dat filmpje van Susan Boyle gezien, dat kan toch bijna niet echt zijn??? Is de hoax al ontdekt?
lekker!quote:Op woensdag 15 april 2009 19:04 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja Cobra, er zijn nog 2 wraps over van gisteravond, dus als je wilt?
[ afbeelding ]
Graag, geen probleem met aantekeningen.quote:Op woensdag 15 april 2009 19:04 schreef MaJo het volgende:
Je mag hem wel lenen als ik het vak afgerond hebAls je geen problemen hebt met gearceerde stukken en teksten erbij geschreven tenminste
Vind ik helemaal niet erg!quote:Op woensdag 15 april 2009 19:13 schreef Soempie het volgende:
Cobra wordt wel in de watten gelegd door de dames hier.
Aightquote:Op woensdag 15 april 2009 19:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
lekker!![]()
[..]
Graag, geen probleem met aantekeningen.
[..]
Vind ik helemaal niet erg!
Wat?quote:Op woensdag 15 april 2009 19:33 schreef Ofyles2 het volgende:
Gaat nog leuk worden.
Roger !quote:Op woensdag 15 april 2009 19:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
AightDit boek is trouwens ook zeer moeilijk te verkrijgen, dacht daarom ook dat je deze bedoelde
Maar het is jouw topic!?quote:
Nee.quote:
quote:Op woensdag 15 april 2009 18:13 schreef LadyBlack het volgende:
Die vraag van Etc hadden we ook echt kunnen weten
Dat zegt ze nietquote:Op woensdag 15 april 2009 19:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Waarom zou het niet echt kunnen zijn? Beetje kortzichtig dat je dus op haar uiterlijk af gaat
je ging na mijn vraag van 4 punten naar 6 punten? dat snap ik niet, daarom grapte ik dat ik op 4 punten diende te staanquote:
Waarom denkt ze dan dat het niet waar zou kunnen zijn?quote:Op woensdag 15 april 2009 19:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]Ja he
[..]
Dat zegt ze nietDat maak jij er van
Omdat het 2 punten per vraag zijn in dat topicquote:Op woensdag 15 april 2009 19:46 schreef ASroma het volgende:
[..]
je ging na mijn vraag van 4 punten naar 6 punten? dat snap ik niet, daarom grapte ik dat ik op 4 punten diende te staan![]()
oh lol, my badquote:Op woensdag 15 april 2009 19:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Omdat het 2 punten per vraag zijn in dat topic
quote:Op woensdag 15 april 2009 19:48 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb TT-change verzoek ingediend bij Opa Laffer & Opa Cynix
quote:Op woensdag 15 april 2009 19:50 schreef tong80 het volgende:
Wat een drukte hier tegenwoordig.
En de newbies hebben de grootste mond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |