De manier waarom. Overvaller komt de boel op stelten zetten en delft het onderspit.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:11 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zie echt niet hoe het cool is dat die vrouw m als seksslaaf heeft gebruikt eigenlijk![]()
Verkrachting is verkrachting
Ik vind het ook belachelijk. Andersom zou niemand het in zijn hoofd halen om het stoer te noemen.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:11 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zie echt niet hoe het cool is dat die vrouw m als seksslaaf heeft gebruikt eigenlijk![]()
Verkrachting is verkrachting
Vooral die laatste toevoeging inderdaadquote:Op donderdag 16 april 2009 13:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De manier waarom. Overvaller komt de boel op stelten zetten en delft het onderspit.
Uiteindelijk krijgt Ãe nog een nieuwe spijkerbroek en wat zakgeld.
quote:Op donderdag 16 april 2009 13:13 schreef MaJo het volgende:
Ik ben het met je eens hoor LB, maar dit verhaal is toch best lachwekkendinbreker wordt keihard gep0wned
maar verkrachting is hoe dan ook nooit goed te praten nee
Dat is zeke met die lerares en ike? Dat was zo ontzettend gaafquote:Op donderdag 16 april 2009 13:13 schreef Whiteguy het volgende:
http://www.fugly.com/videos/9941/south-park-nice.html
Welke had je verwacht dan?quote:Op donderdag 16 april 2009 13:13 schreef LadyBlack het volgende:
Whehehe, ik had toch een andere TT verwacht
MaJo
quote:Olga was resentful when she was taken by the police.
“What a bastard,” the woman said about Viktor. “Yes, we had sex a couple of times. But I’ve bought him new jeans, gave him food and even gave him 1.000 roubles (around $ 30) when he left.”
Hmmm even kijken waar hier de dichtsbijzijnde kapperszaak zit...quote:Op donderdag 16 april 2009 13:13 schreef lubje25 het volgende:
Nou Nem op deze foto lijkt het nog niet eens een echte oostblok kogelstootster
http://russiatoday.ru/Top(...)slave.html?fullstory
Jupquote:Op donderdag 16 april 2009 13:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is zeke met die lerares en ike? Dat was zo ontzettend gaaf
Ik kan altijd Laffer even lief aankijkenquote:Op donderdag 16 april 2009 13:17 schreef LadyBlack het volgende:
MaJo's quote: zak erover en neuken voor het vaderland
Maar dat zou misschien ongewenste aandacht van modjes trekken
Eensquote:Op donderdag 16 april 2009 13:14 schreef wyccie het volgende:
Ik vind het ook belachelijk. Andersom zou niemand het in zijn hoofd halen om het stoer te noemen.
Uhuhquote:Maar ik denk dat het meer gaat om het feit dat die man denkt lekker zijn slag te kunnen slaan en dat die dan van een behoorlijk koude kermis thuiskomt. Plotwending, zeg maar.
quote:Op donderdag 16 april 2009 13:18 schreef lubje25 het volgende:
Nem heb je die foto gezien van Olga? In dat linkje dat ik net post?
Zou je niet gewoon een meisje uit de buurt zoeken ipv celebrities en mailorder bruidjes?quote:Op donderdag 16 april 2009 13:22 schreef Whiteguy het volgende:
Olga, 28 jr.
Eens even zien of ze op bride.ru staat.
quote:Op donderdag 16 april 2009 13:26 schreef MaJo het volgende:
En hoe ziet olga eruit? Kan de link niet openen
ik ga zo aan het werk trouwens
Ik vind dat altijd zulke trieste verhalenquote:Op donderdag 16 april 2009 13:26 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn beste vriendin heeft in het halfjaar dat ze in Amerika zat een vriendje daar gekregen, voor het eerst in 6 jaar weer echt verliefd, etc etc..... en nu zit ze dus weer in Nederland en kunnen ze alleen nog maar bellen
En nee, elkaar regelmatig opzoeken gaat m niet worden want hij heeft geen greencard en moet dus in het land blijven
Dat is rukquote:Op donderdag 16 april 2009 13:26 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn beste vriendin heeft in het halfjaar dat ze in Amerika zat een vriendje daar gekregen, voor het eerst in 6 jaar weer echt verliefd, etc etc..... en nu zit ze dus weer in Nederland en kunnen ze alleen nog maar bellen
En nee, elkaar regelmatig opzoeken gaat m niet worden want hij heeft geen greencard en moet dus in het land blijven
Uiteraard, maar daar roddel ik niet over in de SCquote:Op donderdag 16 april 2009 13:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zou je niet gewoon een meisje uit de buurt zoeken ipv celebrities en mailorder bruidjes?
Economische huwelijken enz. Snap het ergens wel maarja, als het echt is, dan ben je mooi de lul.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zulke trieste verhalenwaarom is het tegenwoordig zo moeilijk om je partner over te halen naar jouw land?
Wat saaiquote:Op donderdag 16 april 2009 13:29 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Uiteraard, maar daar roddel ik niet over in de SC
Nouja, hij zou wel hierheen kunnen komen en met haar trouwens voor een verblijfsvergunning (dat wil je niet, maar het kánquote:Op donderdag 16 april 2009 13:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zulke trieste verhalenwaarom is het tegenwoordig zo moeilijk om je partner over te halen naar jouw land?
Die ziet er volgens mij niet verkeerd uitquote:
Werk zequote:Op donderdag 16 april 2009 13:29 schreef LadyBlack het volgende:
Argh, ik moet ook aan het werk, heb al een week niks aan mn scriptie kunnen doen, dus moet de draad maar weer oppakken nu
hittepit in mn nek en dan maar typen.....
Nee, meer kogelstootsters zouden er zo uit moeten zienquote:Op donderdag 16 april 2009 13:31 schreef MaJo het volgende:
Die ziet er volgens mij niet verkeerd uit
quote:tot over een paar uurtjes
Zij kan daar toch heen? 3 Maanden, even het land uit en weer terug naar binnen?quote:Op donderdag 16 april 2009 13:30 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nouja, hij zou wel hierheen kunnen komen en met haar trouwens voor een verblijfsvergunning (dat wil je niet, maar het kán) maar hij kan dan niet meer terug naar de USA, jeweetwel dat fantastische, ruimdenkende land aan de overkant
Nee dat lijkt me ook nietquote:Op donderdag 16 april 2009 13:32 schreef LadyBlack het volgende:
Correctie: als ze hier zouden trouwen kan hij natuurlijk wel gewoon op vakantie naar de USA...
Maargoed, 2 à 3 maanden verkering in het buitenland is niet direct de basis voor een huwelijk
quote:Op donderdag 16 april 2009 13:43 schreef Etcetera het volgende:
Dinges
Ooh jaaaaquote:
Fucked upquote:Op donderdag 16 april 2009 13:48 schreef Etcetera het volgende:
[AS 3.0] Hoe fix ik '1120: Access of undefined property' Hiervan dusNaamgeving zaten fouten in
Ik heb juist een winning streakquote:Op donderdag 16 april 2009 14:43 schreef LadyBlack het volgende:
He bah, het lukt helemaal niet
Nu kan ik beter wat anders nuttigs gaan doen, maar dat vind ik zo admit defeat![]()
quote:Op donderdag 16 april 2009 13:10 schreef MaJo het volgende:
Ik ben juist een echte vent. Zak erover en neuken voor het vaderland!![]()
Nee, ik weet niet hoeveel jaar ik verschil met jou. Ik ben 37.quote:
9quote:Op donderdag 16 april 2009 15:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Nee, ik weet niet hoeveel jaar ik verschil met jou. Ik ben 37.
Ik zag Keith Bakker weer en 2 ubernerds...komt Campzone er echt in voor?quote:Op donderdag 16 april 2009 15:30 schreef Etcetera het volgende:
http://www.novatv.nl/page/detail/uitzendingen/4507#
Wat hebben wij Nova gehaat zegCampzoners zijn van alles, en er zullen ook wel wat addicts bij zitten, maar ze hebben zo'n scheef beeld gecreeerd
![]()
Oh er zit eerst een stuk over water vooraan![]()
Ja ze zijn toen daadwerkelijk het terrein opgeweest, hebben wat mensen gefilmd/geinterviewdquote:Op donderdag 16 april 2009 15:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zag Keith Bakker weer en 2 ubernerds...komt Campzone er echt in voor?
Volgens mij zijn de regels in nederland inmiddels strenger dan in amerika. Waar komt hij oorspronkelijk vandaan? Als hij niet uit een EU land komt maakt hij in nederland ook geen schijn van kans voor een verblijfsvergunning ...quote:Op donderdag 16 april 2009 13:30 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nouja, hij zou wel hierheen kunnen komen en met haar trouwens voor een verblijfsvergunning (dat wil je niet, maar het kán) maar hij kan dan niet meer terug naar de USA, jeweetwel dat fantastische, ruimdenkende land aan de overkant
Colombiaquote:Op donderdag 16 april 2009 16:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de regels in nederland inmiddels strenger dan in amerika. Waar komt hij oorspronkelijk vandaan? Als hij niet uit een EU land komt maakt hij in nederland ook geen schijn van kans voor een verblijfsvergunning ...
Hier is helemaal geen zonquote:Op donderdag 16 april 2009 17:04 schreef LadyBlack het volgende:
Zo ik ben lekker buiten geweest, echt lekker warm hieren stralende zon
![]()
[..]
Colombiadus veel kans maakt ie niet nee, tenzij ze dus trouwen toch?
Anyway, dat gaan ze niet doen, dus voorlopig is het gewoon kut voor ze...
Dat lijkt me echt een helquote:Op donderdag 16 april 2009 17:04 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben mijn benen aan het epileren (voor het eerst)
Auwauwauwauwauw
Het lijkt me ook geen pretjequote:Op donderdag 16 april 2009 17:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt een helheb het daarom ook nog nooit geprobeerd
En hoe was het? Beetje zon daar?quote:
quote:Op donderdag 16 april 2009 17:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Klaarquote:Op donderdag 16 april 2009 17:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Denk niet dat ik het ooit ga proberenquote:
Erg relaxendquote:
Maar dat deed ik toch al nietquote:Op donderdag 16 april 2009 17:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het lijkt me ook geen pretje
Maar ik heb me laten vertellen dat het went én je hoeft een tijdje niet te scheren
Als mannen het kunnen, dan kunnen vrouwen dat ook. Emancipatie!quote:
quote:Op donderdag 16 april 2009 17:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als mannen het kunnen, dan kunnen vrouwen dat ook. Emancipatie!
Werksequote:
Mannen kunnen toch ook kiezen tussen scheren en niet scherenquote:Op donderdag 16 april 2009 17:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als mannen het kunnen, dan kunnen vrouwen dat ook. Emancipatie!
Als je elke dag even onder de douche gaat is het zo gebeurd.quote:
Ik ga niet elke dag onder de douchequote:Op donderdag 16 april 2009 17:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
Als je elke dag even onder de douche gaat is het zo gebeurd.![]()
Nooit meer dat ik een epileerding over m'n benen trek.
Oftewel: het is een optie. En jij beweert dat het geen optie is.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:17 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mannen kunnen toch ook kiezen tussen scheren en niet scheren
quote:Op donderdag 16 april 2009 17:19 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik ga niet elke dag onder de douchemeestal was ik me bij de wastafel, scheelt een heleboel tijd
Oh, en om nog even sexistisch uit de hoek te komen: ongeschoren mannen worden nogal eens als sexy aangemerkt/lekker gevonden. Ik heb nog nooit iemand horen zeggen dat ongeschoren benen de bom zijnquote:Op donderdag 16 april 2009 17:17 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mannen kunnen toch ook kiezen tussen scheren en niet scheren
quote:Op donderdag 16 april 2009 17:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, en om nog even sexistisch uit de hoek te komen: ongeschoren mannen worden nogal eens als sexy aangemerkt/lekker gevonden. Ik heb nog nooit iemand horen zeggen dat ongeschoren benen de bom zijn
Het gaat hier sowieso sneller dan douchen: het duurt zo godvergeten lang voordat er warm water is, dat ik me al afgedroogd en half aangekleed kan hebben als mn vriend eindelijk de douche in kanquote:Op donderdag 16 april 2009 17:22 schreef Soempie het volgende:
Ik vind het altijd zo'n gedoe aan een wastafel. Gemier met een washandje en handdoek. Volgens mij gaat douchen bij mij ook gewoon sneller als het moet. Plus dat ik het fijn wakker worden vind.
[..]
Oh, en om nog even sexistisch uit de hoek te komen: ongeschoren mannen worden nogal eens als sexy aangemerkt/lekker gevonden. Ik heb nog nooit iemand horen zeggen dat ongeschoren benen de bom zijn
Kan hij niet even de douche voor je aanzetten zodat het water warm is als jij er onder stapt.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:27 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Het gaat hier sowieso sneller dan douchen: het duurt zo godvergeten lang voordat er warm water is, dat ik me al afgedroogd en half aangekleed kan hebben als mn vriend eindelijk de douche in kan
[..]
Nee joh, op dagen dat ik wel wil douchen wacht ik ook netjes tot het water warm is en delen we de douchequote:Op donderdag 16 april 2009 17:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kan hij niet even de douche voor je aanzetten zodat het water warm is als jij er onder stapt.
Gewoon de chemische douche gebruiken.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:29 schreef Nembrionic het volgende:
Ik moet gelijk even nadenken en ik weet dat ik dit jaar sowieso rond de 11 dagen niet douche dit jaar.
Lowlands en Rock Werchter.
Typisch PvdA.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:16 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens, sappige avonturen daar in Utrecht, met die Wolffsen
Shower in a can baby!quote:Op donderdag 16 april 2009 17:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gewoon de chemische douche gebruiken.
Dat was het communisme toch?quote:Op donderdag 16 april 2009 17:31 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Typisch PvdA.
Gelijkheid voor iedereen, maar niet onder hen.
Hoe is dat op Werchter eigenlijk? Wat moet ik me voorstellen bij die campings?quote:Op donderdag 16 april 2009 17:29 schreef Nembrionic het volgende:
Ik moet gelijk even nadenken en ik weet dat ik dit jaar sowieso rond de 11 dagen niet douche dit jaar.
Lowlands en Rock Werchter.
Oh dát rijtje! Die ken ik wel, ik herkende het alleen niet zoals je het hebt gepostquote:Op donderdag 16 april 2009 12:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk dat rijtje nooit in je hoofd gestampt.![]()
Ik bedoelde hier de uitgangen van werkwoordsvormen, niet de znw.
Ik: -o
Jij: -s
Hij/zij: -t
Wij: -mus
Jullie: -tis
Zij: -nt
Dat klopt. Dan is het beter als er niemand uit de groep kan douchen. Dan meurt iedereen.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Shower in a can baby!
Maar dat werkt op sommige plakken niet he![]()
Waxenquote:Op donderdag 16 april 2009 17:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoi en doeiquote:Op donderdag 16 april 2009 17:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
WaxenJammer genoeg te duur
Want zelf doen helpt niet heel erg
En ontharingscrème stinkt als een malle.
Zo dat was mijn intelligente bijdrage van vandaag, ik ben namelijk meteen weer weg![]()
Er staat een filmpje in het Werchtertopic over de werchtercamping.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:32 schreef LadyBlack het volgende:
Hoe is dat op Werchter eigenlijk? Wat moet ik me voorstellen bij die campings?
Ja de keuze is voor mij gemakkelijk. Ik "moest" van MaJo mee naar Lilly Allen maar ik denk dat ze de pot op kanquote:Lily Allen staat trouwens gelijk geprogrammeerd met Emiliana Torrininou weet ik wel dat voor jou de keus makkelijk is, maar ik wou ze allebei zien
Dat bedoelde ik nietquote:Op donderdag 16 april 2009 17:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat klopt. Dan is het beter als er niemand uit de groep kan douchen. Dan meurt iedereen.
Het kan dan wel stinken, maar dan ben je er toch gewoon vanaf voor de komende tijd?quote:Op donderdag 16 april 2009 17:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
WaxenJammer genoeg te duur
Want zelf doen helpt niet heel erg
En ontharingscrème stinkt als een malle.
Zo dat was mijn intelligente bijdrage van vandaag, ik ben namelijk meteen weer weg![]()
quote:Op donderdag 16 april 2009 17:35 schreef Nembrionic het volgende:
Ja de keuze is voor mij gemakkelijk. Ik "moest" van MaJo mee naar Lilly Allen maar ik denk dat ze de pot op kan
Neehoor, ontharingscreme (tenminste die die ik wel eens heb gebruikt) werkt voor geen meterquote:Op donderdag 16 april 2009 17:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het kan dan wel stinken, maar dan ben je er toch gewoon vanaf voor de komende tijd?
Nou........ Als wij een paar weken in 't veld zitten dan kan er meestal niemand douchen. Eigenlijk niemand die het merkt omdat iedereen begint te stinken. Is pas leuk als we dan na bv 8 dagen een snackbar spotten en binnen gaan. Dan zijn wij meestal nog de enige in het frietkot.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet
Als je het over groepen hebt en over "down there"...dan wil ik niet weten wat jullie doen tijdens het oorlogje spelen?
Ohquote:Op donderdag 16 april 2009 17:37 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Neehoor, ontharingscreme (tenminste die die ik wel eens heb gebruikt) werkt voor geen meter
Ik dacht dat het aan mij lag. Gelukkig niet dus.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:37 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Neehoor, ontharingscreme (tenminste die die ik wel eens heb gebruikt) werkt voor geen meter
Het zijn beide wel boeiende dames. Lily Allen is misschien nog single, maar ET kan ik helaas niet meer krijgen.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:32 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hoe is dat op Werchter eigenlijk? Wat moet ik me voorstellen bij die campings?
Lily Allen staat trouwens gelijk geprogrammeerd met Emiliana Torrininou weet ik wel dat voor jou de keus makkelijk is, maar ik wou ze allebei zien
Wehehe ja ik kan me mijn eerste Lowlands nog herinneren, in de trein terug. Vol modder.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nou........ Als wij een paar weken in 't veld zitten dan kan er meestal niemand douchen. Eigenlijk niemand die het merkt omdat iedereen begint te stinken. Is pas leuk als we dan na bv 8 dagen een snackbar spotten en binnen gaan. Dan zijn wij meestal nog de enige in het frietkot.De rest van de klanten vlucht naar buiten.
Wet wipes, baby wipesquote:Voor "down there" wordt meestal drinkwater gebruikt. Tenminste als dat voldoene aanwezig is. Anders maar niet.
Het gaat me bij ET dan ook om haar stem, niet om haar "down there"quote:Op donderdag 16 april 2009 17:40 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het zijn beide wel boeiende dames. Lily Allen is misschien nog single, maar ET kan ik helaas niet meer krijgen.
Voor zover ik heb begrepen is Emiliana Torrini weduwequote:Op donderdag 16 april 2009 17:40 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het zijn beide wel boeiende dames. Lily Allen is misschien nog single, maar ET kan ik helaas niet meer krijgen.
Klopt. Haar man kwam op bizarre wijze om het leven.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:41 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Voor zover ik heb begrepen is Emiliana Torrini weduwe
Oh, dat heb ik ook wel eens gehad. Dat is echt gruwelijkquote:Op donderdag 16 april 2009 17:44 schreef Soempie het volgende:
Ik begrijp m'n eigen aantekeningen niet.
Ik heb afgelopen jaar op LL onder de douche gestaan, was wel okay. Maar als het een zonnige dag is ruik je na een paar uur toch weer naar zweet, dus of het echt helpt heb ik mijn twijfels bij.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wehehe ja ik kan me mijn eerste Lowlands nog herinneren, in de trein terug. Vol modder.
En die mensen maar gekke bekken trekken
En ik hoor het regelmatig mensen die op LL gedouched hebben dat het wel heeeel lekker was, maar een grote fout
[..]
Wet wipes, baby wipes
Oh, dat wist ik nietquote:Op donderdag 16 april 2009 17:41 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Voor zover ik heb begrepen is Emiliana Torrini weduwe
Toevallig vind ik dat ook haar beste album.quote:2005 volgde het wat melancholische album "Fisherman's Woman" dat ook goed werd ontvangen. Het album is doorweven met de herinneringen aan haar vriend die in 2000 omkwam bij een auto-ongeluk
Ah nou het walgelijke en bizarre eraan is dat zij in de taxi zat die haar vriend aanreedquote:Op donderdag 16 april 2009 17:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet
[..]
Toevallig vind ik dat ook haar beste album.
Dat is wel heel bizar.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:50 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ah nou het walgelijke en bizarre eraan is dat zij in de taxi zat die haar vriend aanreed![]()
Damn dat is freakyquote:Op donderdag 16 april 2009 17:50 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ah nou het walgelijke en bizarre eraan is dat zij in de taxi zat die haar vriend aanreed![]()
Dat snap ik dan welquote:Op donderdag 16 april 2009 17:53 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
ET overwoog toen bijna te stoppen met musiceren.
Nee dat gaat mij ook niet lukkenquote:Op donderdag 16 april 2009 17:50 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
Beter wordt het ook niet. 15 colleges met pijltjes, strepen, hier en daar een woord zonder uitleg.
Trouwens, is het geen idee voor sommige studenten om eens een memorecordertje mee te laten draaien? Dan kun je dat altijd terugluisterenquote:Op donderdag 16 april 2009 17:50 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
Beter wordt het ook niet. 15 colleges met pijltjes, strepen, hier en daar een woord zonder uitleg.
Het stond dan ook nog eens in de "Metro"quote:Op donderdag 16 april 2009 18:04 schreef Ofyles2 het volgende:
"Ik zie er volgens mij juist heel mannelijk uit"
Aldus Ferry Doedens![]()
![]()
![]()
Dr. Xargo klinkt als iemand die de biolabiel heeft uitgevondenquote:Op donderdag 16 april 2009 18:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zo, via bol.com de twee resterende boeken van Dr. Xargo besteld![]()
![]()
Dr. Xargo is fantastisch!quote:Op donderdag 16 april 2009 18:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dr. Xargo klinkt als iemand die de biolabiel heeft uitgevonden
In het Nederlands heet hij wel Xargoquote:
Dat was echt pun intended.quote:Op donderdag 16 april 2009 18:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het stond dan ook nog eens in de "Metro"
Buitensporig slecht topic.quote:Op donderdag 16 april 2009 18:15 schreef Ofyles2 het volgende:
Nog meer lachvoer:
B**tenspelende K*nd*ren
Ik zie het sommige studenten wel doen.quote:Op donderdag 16 april 2009 18:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Trouwens, is het geen idee voor sommige studenten om eens een memorecordertje mee te laten draaien? Dan kun je dat altijd terugluisteren
quote:Op donderdag 16 april 2009 18:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Uit de aardkat steken scherpe doorns. Deze gebruikt hij bij de houtbewerking. Of om een steile aardbewoner te beklimmen.
Ja vooral voor opzoeken leek het me handigquote:Op donderdag 16 april 2009 18:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik zie het sommige studenten wel doen.Maargoed, een college duurt 2 uur. Er waren voor dit vak 15 colleges...dan ga daar niet nog eens naar zitten luisteren.
Voor opzoeken kan het handig zijn.Maar ik denk dat ik met het boek naast m'n aantekeningen ook wel een eind kom.
Ik bedoelde het niet als vervangen van je aantekeningen hoorquote:Op donderdag 16 april 2009 18:34 schreef LadyBlack het volgende:
Nee, handig; 2 uur lang collegedictaat luisteren om iets na te zoeken
Dan zijn Soempie's steekwoorden sneller denk ik
Ik heb nu gewoon via internet gezocht en nu begrjip ik het ook (min of meer).quote:Op donderdag 16 april 2009 18:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet als vervangen van je aantekeningen hoor
Meer een ondersteuning. Zo zie je maar dat dat nu handig had geweest.
Dat zijn toch die .ps-bestanden?quote:Op donderdag 16 april 2009 18:34 schreef LadyBlack het volgende:
Nee, handig; 2 uur lang collegedictaat luisteren om iets na te zoeken
Dan zijn Soempie's steekwoorden sneller denk ik
De Dr. Xargo-boeken staan vol met dit soort wijshedenquote:
Ik snap er geen fuck vanquote:Op donderdag 16 april 2009 18:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De Dr. Xargo-boeken staan vol met dit soort wijsheden. Ook "De aardkat kan de aardhond niet luchten. Ze slaan dubbel en pompen hun kwispel op. Daarna spuiten ze sissend en knetterend het heelal in. Dat verklaart het woord katapult".
En daar krijg ik binnenkort dus twee extra boeken van
Je bent ook niet helemaal de doelgroep, da's kinderen vanaf een jaar of driequote:
quote:Op donderdag 16 april 2009 18:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De Dr. Xargo-boeken staan vol met dit soort wijsheden. Ook "De aardkat kan de aardhond niet luchten. Ze slaan dubbel en pompen hun kwispel op. Daarna spuiten ze sissend en knetterend het heelal in. Dat verklaart het woord katapult".
En daar krijg ik binnenkort dus twee extra boeken van
Aha.quote:Op donderdag 16 april 2009 18:57 schreef Soempie het volgende:
Nem Dr. Xargo beschrijft gewoon de wereld, zoals hij het ziet. Als een soort wetenschapper.![]()
Uit de aardkat steken scherpe doorns. Deze gebruikt hij bij de houtbewerking. Of om een steile aardbewoner te beklimmen.
aarkat = kat, doorns = nagels, houtbewerking = nagels scherpen en steile aardbewoner = mens.
Jullie hebben gewoon geen verbeelding.quote:
kat had ik begrepen en mens ook natuurlijk. De rest niet. Maar als Tim zegt dat de plaatjes een hoop verduidelijken, dan helpt datquote:Op donderdag 16 april 2009 18:57 schreef Soempie het volgende:
Nem Dr. Xargo beschrijft gewoon de wereld, zoals hij het ziet. Als een soort wetenschapper.![]()
aarkat = kat, doorns = nagels, houtbewerking = nagels scherpen en steile aardbewoner = mens.
-->quote:Op donderdag 16 april 2009 19:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jullie hebben gewoon geen verbeelding.![]()
Blijkbaar niet genoeg nee.quote:Op donderdag 16 april 2009 19:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik volg je best welquote:Op donderdag 16 april 2009 19:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, maar niet zo lekkerquote:Op donderdag 16 april 2009 19:24 schreef LadyBlack het volgende:
Menthol is heel goed voor een zere keel
Vanavond maar binnen blijven.quote:Op donderdag 16 april 2009 19:22 schreef Nembrionic het volgende:
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCK
Haal ik net drop omdat ik last heb van mijn keel. Denk ik: lekker, kruisdrop...lekker zout
Is het menthol/zoet
Ben ik in de war met andere dropjes
Weet je al wat de watergesteldheid is? Leuk zicht?quote:Op donderdag 16 april 2009 19:51 schreef TradeMarkie het volgende:
Nog een half dagje werken en dan lekker een weekendje duiken op de oosterschelde, ook al zijn de weersverwachtingen niet al te denderend.
Dat is nu nog niet te zeggen, maar het is vrij rustig geweest qua wind de laatste dagen denk ik, dus dan heb je kans dat het goed is.quote:Op donderdag 16 april 2009 19:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Weet je al wat de watergesteldheid is? Leuk zicht?
Leuk, neem wat oesters voor ons mee terug.quote:Op donderdag 16 april 2009 19:59 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat is nu nog niet te zeggen, maar het is vrij rustig geweest qua wind de laatste dagen denk ik, dus dan heb je kans dat het goed is.
Maar je hebt ook continu de getijdestroming, dus het kan ook slecht zijn in bepaalde hoeken, maar daar hebben we een hele goede schipper voor, om de mooie plekken uit te kiezen
Prima, die vind ik zelf toch niet lekkerquote:Op donderdag 16 april 2009 20:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Leuk, neem wat oesters voor ons mee terug.
Over mosselen gesproken...die maat waar ik gister mee in Amsterdam was vertelde dat als hij een kater heeft vaak maar 2 dingen kan eten: soep of mosselen.quote:Op donderdag 16 april 2009 20:08 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Prima, die vind ik zelf toch niet lekker
Doe mij maar mosselen
Die soep snap ik, die heb ik ook op menig kermisborrel genuttigdquote:Op donderdag 16 april 2009 20:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Over mosselen gesproken...die maat waar ik gister mee in Amsterdam was vertelde dat als hij een kater heeft vaak maar 2 dingen kan eten: soep of mosselen.
Daar heb ik echt nog nooit van gehoord
Dat bedoel ik. Absurd toch?quote:Op donderdag 16 april 2009 20:11 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Die soep snap ik, die heb ik ook op menig kermisborrel genuttigd
Maar mosselen
quote:
quote:
Lijkt me bijzonder onprettig als je moeder meer sjans krijgt in de kroeg dan jijquote:Op donderdag 16 april 2009 21:02 schreef Soempie het volgende:
En na verbouwing is de moeder inderdaad leuker.
quote:Robin: [the guy she's dating has a kid] Why is this kid around anyway? Shouldn't he be with his mother? I mean, what kind of lawyer does this guy have if he has to take care of the kid all the time?
Lily: A good one. He won full custody.
Robin: [surprised] He won?
[confused]
Robin: He won? Oh god, getting the kid is winning, isn't it? Don't tell anyone I said that.
Waarom epileer jij in hemelsnaam de binnekant van je kuit?quote:Op donderdag 16 april 2009 17:13 schreef LadyBlack het volgende:
Het doet eigenlijk vooral heel zeer vlakbij je knieholte, aan de binnenkant van je kuit. Aan de buitenkant vond ik het eigenlijk zelfs wel fijn, want daar jeuken mijn benen altijd heel erg omdat de huid zo droog is
Mental image. Thanks!quote:Op donderdag 16 april 2009 17:31 schreef Nembrionic het volgende:
Shower in a can baby!
Maar dat werkt op sommige plakken niet he![]()
Dat had ik dus met mijn dromenboekje. Hoe geweldig zou het zijn als er een dromenrecorder bestaat, zodat je dat later terug kunt zien/voelen?quote:Op donderdag 16 april 2009 17:46 schreef Nembrionic het volgende:
Wat ik ook wel eens deed, als ik een verhaalidee had, daar de kenwoorden van opschrijven tot ik tijd had het uit te werken. En als ik dan 6 maanden later daar weer langskwam, dan snapte ik er geen hol meer van
Mijn god, hoe kom je daar ooit overheen? Dat beeld blijft door je hoofd spoken.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:50 schreef LadyBlack het volgende:
Damn, dat is voor driejarigen toch niet te ontcijferen?quote:Op donderdag 16 april 2009 18:57 schreef Soempie het volgende:
Echt geniaal!quote:Op donderdag 16 april 2009 20:31 schreef Wiebelkont het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 april 2009 20:57 schreef Nembrionic het volgende:
Moeder wil op dochter lijk en laat zich voor 10.000 pond verbouwen.
http://www.dailymail.co.u(...)k-like-daughter.html
Volgens het artikel is de moeder links en de dochter rechts.
[ afbeelding ]
Ik mag het niet zeggen, maar ik zou voor de moeder gaan
Ik liet mijn meesterwerk aan de grote mensen zien en vroeg hun of ze er bang voor waren. Zijquote:Op donderdag 16 april 2009 22:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Damn, dat is voor driejarigen toch niet te ontcijferen?
(Ik ben dus nog geen drie jaar oud.)
quote:
quote:Op donderdag 16 april 2009 22:49 schreef wyccie het volgende:
Dat stukje hebben we met Frans ook ooit gelezen.
Goed idee. Mijn Frans is al zo ver weggezakt dat ik waarschijnlijk zelfs bij zo'n kinderboek om de twee woorden het woordenboek erbij moet pakken.quote:Op donderdag 16 april 2009 22:54 schreef Soempie het volgende:
![]()
Ik wil het boekje ook nog in het Frans.
Studeer jij nou ook even niet meer? De laatste tijd moet je óf werken, of je kunt uitslapen.quote:Op donderdag 16 april 2009 22:57 schreef MaJo het volgende:
Net even naar de kroeg geweest met een vriendin die ik veel te lang niet gesproken had. Was erg gezellig
en morgen vrij dus ik kan uitslapen
Jawel hoor, ben zelfs heel druk aan de studie op het momentquote:Op donderdag 16 april 2009 23:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Studeer jij nou ook even niet meer? De laatste tijd moet je óf werken, of je kunt uitslapen.
Oeh klinkt goed! Waar ga je theo maassen zien? Mijn huisgenootje gaat hem volgende week zien in utrechtquote:Op donderdag 16 april 2009 23:01 schreef Soempie het volgende:
Leuk MaJo! En lekker dat je morgen kunt blijven liggen.![]()
Ik heb volgende week ook nog een tentamen, maar die week daarna ben ik lekker vrij.En volgende week naar Theo Maassen.
Ik ga slapenquote:
ben er gewoon haar was alleen andere dingen aan het doenquote:Op vrijdag 17 april 2009 00:56 schreef wyccie het volgende:
Gewoon, dat je hier al lang niet meer had gepost. Maar je zou er een tijdje niet zijn, had je ook gezegd.
Ik ga nu helaas slapen.
Misschien dat driejarigen wat erg optimistisch geschat was... maar het is in elk geval een kinderboekquote:Op donderdag 16 april 2009 22:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Damn, dat is voor driejarigen toch niet te ontcijferen?
(Ik ben dus nog geen drie jaar oud.)
[..]
Echt geniaal!![]()
Zo mogen reclames wel vaker.
Net terug van het werk, dus even lekker ontspannen. Zit te twijfelen tussen op FOK! rondhangen of Spooks kijken.quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dag C4
Nachtdienstje vandaag of gewoon laat wakker?
Nog even op Fok rondhangenquote:Op vrijdag 17 april 2009 01:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Net terug van het werk, dus even lekker ontspannen. Zit te twijfelen tussen op FOK! rondhangen of Spooks kijken.
Ik heb pas het boek van Oz & James gekocht.quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nog even op Fok rondhangen
Ik probeer nu tegelijkertijd te fokken en een afelvering van Oz & James Big Wine Adventure te kijken... ik heb toch niet helemaal mijn aandacht bij de video
Goh, hebben ze een boek?quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb pas het boek van Oz & James gekocht.
Ik heb nog meer dan 6000 posts nodig om in de top 500 te komenquote:
Dus volgende week sta je er in?quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb nog meer dan 6000 posts nodig om in de top 500 te komen
Ik vind het duo mooi: Oz die er echt veel van weet, James die vooral wil drinken maar gaandeweg toch wat leertquote:Op vrijdag 17 april 2009 01:54 schreef Cobra4 het volgende:
Ja het boek over de serie zeg maar. Met uitleg over de verschillende wijn districten.
Lijkt me nietquote:
Ok, drie weken dan.quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Lijkt me niet. 900 posts per dag vind ik wat veel
quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik vind het duo mooi: Oz die er echt veel van weet, James die vooral wil drinken maar gaandeweg toch wat leert
Ik vind het een fantastisch programma. maar meestal drink ik liever iets anders dan wijn.quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En ik leer er ook van. Goed en leuk programma dus.
Dan hoop ik wel dat het slobber wijn was en geen dure flessen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik vind het een fantastisch programma. maar meestal drink ik liever iets anders dan wijn.
Al ben ik twee weken geleden flink dronken geworden van wijn. Alles bij elkaar had ik ongeveer twee flessen op een avond op
Bottomquote:Op vrijdag 17 april 2009 01:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Alhoewel, fantastisch is wat overdreven... denk niet dat ik het even vaak zal kijken als Top Gear, Black Books of Bottom
In de kroeg kostte het 6,50 per fles... pure slobberwijjn dusquote:Op vrijdag 17 april 2009 02:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan hoop ik wel dat het slobber wijn was en geen dure flessen.
De dvd's van de serie heb ik, de live shows heb ik op de pc maar niet op dvd.quote:Op vrijdag 17 april 2009 02:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
BottomDan heb je natuurlijk ook de dvd's in hun van hun 5 theater shows.
Sinds ik de live shows heb gezien boeit de serie mij niet echt meer. Geef mij maar hun humor zonder knip en plak werk.quote:Op vrijdag 17 april 2009 02:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De dvd's van de serie heb ik, de live shows heb ik op de pc maar niet op dvd.
De serie is wel veel geschikter wanneer je even niets te doen hebt. De liveshows duren dan toch wat langquote:Op vrijdag 17 april 2009 02:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Sinds ik de live shows heb gezien boeit de serie mij niet echt meer. Geef mij maar hun humor zonder knip en plak werk.
Mijn favo is een Bourgogne, Pinot Noir. Daar kan ik of van genieten of slobberen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 02:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Qua rode wijn heb ik de beste herinneringen aan een fles rode Ernst & Julio Gallo. Dat was de poedelprijs bij een pubquiz in Engeland en die beviel me toen heel goed. Daarna niet meer gehad, dus misschien vind ik het nu heel smerig
Dat klopt, maar het mooie vind ik dat de stukken waarin zij hun tekst kwijt zijn en elkaar opfokken of in de maling nemen er gewoon in zitten. Heerlijk.quote:Op vrijdag 17 april 2009 02:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De serie is wel veel geschikter wanneer je even niets te doen hebt. De liveshows duren dan toch wat lang
Nederland is gewoon geen champagne land. Terwijl het heerlijk kan zijn. En dan niet alleen bij feestjes of Oud en Nieuw.quote:Op vrijdag 17 april 2009 02:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De beste omschrijving over de droogheid van wijn heb ik gelezen op een BNN-scheurkalender. Die had het over het beschuitjeseffect: hoe meer het was alsof je een beschuit op at, hoe droger.
Ergens anders heb ik gelezen waarom veel Nederlanders champagne niet lekker vinden: ze drinken het alleen bij Oud & Nieuw, wanneer ze ook oliebollen eten, maar ze drinken dan brut champagne erbij. Demi-sec of zoeter smaakt dan een stuk beter
Zoals ook bij Oz & James genoemd: de wijn moet bij zoete dingen zoeter zijn dan het voedsel, anders smaakt het voor geen meter. Veel Nederlanders hebben geen idee wat ze kopen en kopen dus eigenlijk de verkeerde soort champagne.quote:Op vrijdag 17 april 2009 02:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nederland is gewoon geen champagne land. Terwijl het heerlijk kan zijn. En dan niet alleen bij feestjes of Oud en Nieuw.
Stiekem niet gaan slapen maar toch nog een keer naar Susan gekeken?quote:Op vrijdag 17 april 2009 02:10 schreef MaJo het volgende:
Susan Boyle inmiddels 14,7 miljoen keer bekeken op youtube
Nee vroeg me gewoon af hoeveel keer ze inmiddels bekeken wasquote:Op vrijdag 17 april 2009 02:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Stiekem niet gaan slapen maar toch nog een keer naar Susan gekeken?
Zo ondertussen moet iedereen op de wereld haar wel kennen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 02:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee vroeg me gewoon af hoeveel keer ze inmiddels bekeken wasOmdat ik op twitter nog steeds mensen het filmpje zie posten, blijkbaar kent nog lang niet iedereen het
Ah, je "Slapen komt nog wel een keer" moment?quote:Op vrijdag 17 april 2009 02:16 schreef MaJo het volgende:
En ik heb weer eens zo'n ik ben hartstikke moe maar heb geen zin om te gaan slapen bui
Maar aan het aantal kijkers af te leiden heeft nog maar een klein gedeelte van de wereldbevolking het gezien.quote:Op vrijdag 17 april 2009 02:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zo ondertussen moet iedereen op de wereld haar wel kennen.
Ik heb trouwens net wel weer even zitten kijken en genieten.
meer een 'ach ik zie morgen wel weer hoe verrot ik me voel terwijl ik nu al weet dat ik morgen baal als ik het weer te laat maak' momentquote:Op vrijdag 17 april 2009 02:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah, je "Slapen komt nog wel een keer" moment?
Haha, dat gevoel ken ik. Ik ga met een gerust hart door tot ik bv nog maar 3 uurtjes kan gaan slapen terwijl ik weet dat dat te weinig is voor hetgeen er die dag op het programma staat.quote:Op vrijdag 17 april 2009 02:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
meer een 'ach ik zie morgen wel weer hoe verrot ik me voel terwijl ik nu al weet dat ik morgen baal als ik het weer te laat maak' moment
Is dat aantal van 14,7 miljoen van 1 filmpje op alle filmpjes bij elkaar. Ik zie er namelijk een aantal met meer dan 1 miljoen x gekeken.quote:Op vrijdag 17 april 2009 02:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar aan het aantal kijkers af te leiden heeft nog maar een klein gedeelte van de wereldbevolking het gezien.
En niets om je voor te schamen hoor
Weer vroeg op?quote:Op vrijdag 17 april 2009 02:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zometeen maar es gaan slapen denk ik
Dat niet (als ik rond 11:30 mijn bed uitkom en een beetje opschiet komt het allemaal goed), maar eigenlijk vind ik het wel laat genoegquote:
En kans om een lekker aantal uren te snurken.quote:Op vrijdag 17 april 2009 02:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat niet (als ik rond 11:30 mijn bed uitkom en een beetje opschiet komt het allemaal goed), maar eigenlijk vind ik het wel laat genoeg
Dus straks zien we een blauw plusje bij jouw naam terwijl je al lekker ligt te slapen?quote:Op vrijdag 17 april 2009 02:40 schreef MaJo het volgende:
Ik hoef ook helemaal niet vroeg op, maar moet morgen wel veel doen voor mijn studie.
maar goed, fase twee is ingezet. MacReel is inmiddels al aan het tukken dus ik zit nu op mijn mobiel. Ik ben helemaal genesteld in bed en het licht staat al uit. Kan dus zo tukken wanneer ik het niet meer volhoudt
Staat er nu een blauw plusje bij me als ik vanaf mobiel post? Die zal dan sowieso verdwijnen als ik van internet af gaquote:Op vrijdag 17 april 2009 02:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus straks zien we een blauw plusje bij jouw naam terwijl je al lekker ligt te slapen?
Ja het blauwe plusje is er.quote:Op vrijdag 17 april 2009 03:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Staat er nu een blauw plusje bij me als ik vanaf mobiel post? Die zal dan sowieso verdwijnen als ik van internet af ga
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |