Gewoon de chemische douche gebruiken.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:29 schreef Nembrionic het volgende:
Ik moet gelijk even nadenken en ik weet dat ik dit jaar sowieso rond de 11 dagen niet douche dit jaar.
Lowlands en Rock Werchter.
Typisch PvdA.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:16 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens, sappige avonturen daar in Utrecht, met die Wolffsen
Shower in a can baby!quote:Op donderdag 16 april 2009 17:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gewoon de chemische douche gebruiken.
Dat was het communisme toch?quote:Op donderdag 16 april 2009 17:31 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Typisch PvdA.
Gelijkheid voor iedereen, maar niet onder hen.
Hoe is dat op Werchter eigenlijk? Wat moet ik me voorstellen bij die campings?quote:Op donderdag 16 april 2009 17:29 schreef Nembrionic het volgende:
Ik moet gelijk even nadenken en ik weet dat ik dit jaar sowieso rond de 11 dagen niet douche dit jaar.
Lowlands en Rock Werchter.
Oh dát rijtje! Die ken ik wel, ik herkende het alleen niet zoals je het hebt gepostquote:Op donderdag 16 april 2009 12:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk dat rijtje nooit in je hoofd gestampt.![]()
Ik bedoelde hier de uitgangen van werkwoordsvormen, niet de znw.
Ik: -o
Jij: -s
Hij/zij: -t
Wij: -mus
Jullie: -tis
Zij: -nt
Dat klopt. Dan is het beter als er niemand uit de groep kan douchen. Dan meurt iedereen.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Shower in a can baby!
Maar dat werkt op sommige plakken niet he![]()
Waxenquote:Op donderdag 16 april 2009 17:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt een helheb het daarom ook nog nooit geprobeerd
Hoi en doeiquote:Op donderdag 16 april 2009 17:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
WaxenJammer genoeg te duur
Want zelf doen helpt niet heel erg
En ontharingscrème stinkt als een malle.
Zo dat was mijn intelligente bijdrage van vandaag, ik ben namelijk meteen weer weg![]()
Er staat een filmpje in het Werchtertopic over de werchtercamping.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:32 schreef LadyBlack het volgende:
Hoe is dat op Werchter eigenlijk? Wat moet ik me voorstellen bij die campings?
Ja de keuze is voor mij gemakkelijk. Ik "moest" van MaJo mee naar Lilly Allen maar ik denk dat ze de pot op kanquote:Lily Allen staat trouwens gelijk geprogrammeerd met Emiliana Torrininou weet ik wel dat voor jou de keus makkelijk is, maar ik wou ze allebei zien
Dat bedoelde ik nietquote:Op donderdag 16 april 2009 17:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat klopt. Dan is het beter als er niemand uit de groep kan douchen. Dan meurt iedereen.
Het kan dan wel stinken, maar dan ben je er toch gewoon vanaf voor de komende tijd?quote:Op donderdag 16 april 2009 17:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
WaxenJammer genoeg te duur
Want zelf doen helpt niet heel erg
En ontharingscrème stinkt als een malle.
Zo dat was mijn intelligente bijdrage van vandaag, ik ben namelijk meteen weer weg![]()
quote:Op donderdag 16 april 2009 17:35 schreef Nembrionic het volgende:
Ja de keuze is voor mij gemakkelijk. Ik "moest" van MaJo mee naar Lilly Allen maar ik denk dat ze de pot op kan
Neehoor, ontharingscreme (tenminste die die ik wel eens heb gebruikt) werkt voor geen meterquote:Op donderdag 16 april 2009 17:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het kan dan wel stinken, maar dan ben je er toch gewoon vanaf voor de komende tijd?
Nou........ Als wij een paar weken in 't veld zitten dan kan er meestal niemand douchen. Eigenlijk niemand die het merkt omdat iedereen begint te stinken. Is pas leuk als we dan na bv 8 dagen een snackbar spotten en binnen gaan. Dan zijn wij meestal nog de enige in het frietkot.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet
Als je het over groepen hebt en over "down there"...dan wil ik niet weten wat jullie doen tijdens het oorlogje spelen?
Ohquote:Op donderdag 16 april 2009 17:37 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Neehoor, ontharingscreme (tenminste die die ik wel eens heb gebruikt) werkt voor geen meter
Ik dacht dat het aan mij lag. Gelukkig niet dus.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:37 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Neehoor, ontharingscreme (tenminste die die ik wel eens heb gebruikt) werkt voor geen meter
Het zijn beide wel boeiende dames. Lily Allen is misschien nog single, maar ET kan ik helaas niet meer krijgen.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:32 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hoe is dat op Werchter eigenlijk? Wat moet ik me voorstellen bij die campings?
Lily Allen staat trouwens gelijk geprogrammeerd met Emiliana Torrininou weet ik wel dat voor jou de keus makkelijk is, maar ik wou ze allebei zien
Wehehe ja ik kan me mijn eerste Lowlands nog herinneren, in de trein terug. Vol modder.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nou........ Als wij een paar weken in 't veld zitten dan kan er meestal niemand douchen. Eigenlijk niemand die het merkt omdat iedereen begint te stinken. Is pas leuk als we dan na bv 8 dagen een snackbar spotten en binnen gaan. Dan zijn wij meestal nog de enige in het frietkot.De rest van de klanten vlucht naar buiten.
Wet wipes, baby wipesquote:Voor "down there" wordt meestal drinkwater gebruikt. Tenminste als dat voldoene aanwezig is. Anders maar niet.
Het gaat me bij ET dan ook om haar stem, niet om haar "down there"quote:Op donderdag 16 april 2009 17:40 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het zijn beide wel boeiende dames. Lily Allen is misschien nog single, maar ET kan ik helaas niet meer krijgen.
Voor zover ik heb begrepen is Emiliana Torrini weduwequote:Op donderdag 16 april 2009 17:40 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het zijn beide wel boeiende dames. Lily Allen is misschien nog single, maar ET kan ik helaas niet meer krijgen.
Klopt. Haar man kwam op bizarre wijze om het leven.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:41 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Voor zover ik heb begrepen is Emiliana Torrini weduwe
Oh, dat heb ik ook wel eens gehad. Dat is echt gruwelijkquote:Op donderdag 16 april 2009 17:44 schreef Soempie het volgende:
Ik begrijp m'n eigen aantekeningen niet.
Ik heb afgelopen jaar op LL onder de douche gestaan, was wel okay. Maar als het een zonnige dag is ruik je na een paar uur toch weer naar zweet, dus of het echt helpt heb ik mijn twijfels bij.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wehehe ja ik kan me mijn eerste Lowlands nog herinneren, in de trein terug. Vol modder.
En die mensen maar gekke bekken trekken
En ik hoor het regelmatig mensen die op LL gedouched hebben dat het wel heeeel lekker was, maar een grote fout
[..]
Wet wipes, baby wipes
Oh, dat wist ik nietquote:Op donderdag 16 april 2009 17:41 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Voor zover ik heb begrepen is Emiliana Torrini weduwe
Toevallig vind ik dat ook haar beste album.quote:2005 volgde het wat melancholische album "Fisherman's Woman" dat ook goed werd ontvangen. Het album is doorweven met de herinneringen aan haar vriend die in 2000 omkwam bij een auto-ongeluk
Ah nou het walgelijke en bizarre eraan is dat zij in de taxi zat die haar vriend aanreedquote:Op donderdag 16 april 2009 17:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet
[..]
Toevallig vind ik dat ook haar beste album.
Dat is wel heel bizar.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:50 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ah nou het walgelijke en bizarre eraan is dat zij in de taxi zat die haar vriend aanreed![]()
Damn dat is freakyquote:Op donderdag 16 april 2009 17:50 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ah nou het walgelijke en bizarre eraan is dat zij in de taxi zat die haar vriend aanreed![]()
Dat snap ik dan welquote:Op donderdag 16 april 2009 17:53 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
ET overwoog toen bijna te stoppen met musiceren.
Nee dat gaat mij ook niet lukkenquote:Op donderdag 16 april 2009 17:50 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
Beter wordt het ook niet. 15 colleges met pijltjes, strepen, hier en daar een woord zonder uitleg.
Trouwens, is het geen idee voor sommige studenten om eens een memorecordertje mee te laten draaien? Dan kun je dat altijd terugluisterenquote:Op donderdag 16 april 2009 17:50 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
Beter wordt het ook niet. 15 colleges met pijltjes, strepen, hier en daar een woord zonder uitleg.
Het stond dan ook nog eens in de "Metro"quote:Op donderdag 16 april 2009 18:04 schreef Ofyles2 het volgende:
"Ik zie er volgens mij juist heel mannelijk uit"
Aldus Ferry Doedens![]()
![]()
![]()
Dr. Xargo klinkt als iemand die de biolabiel heeft uitgevondenquote:Op donderdag 16 april 2009 18:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zo, via bol.com de twee resterende boeken van Dr. Xargo besteld![]()
![]()
Dr. Xargo is fantastisch!quote:Op donderdag 16 april 2009 18:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dr. Xargo klinkt als iemand die de biolabiel heeft uitgevonden
In het Nederlands heet hij wel Xargoquote:
Dat was echt pun intended.quote:Op donderdag 16 april 2009 18:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het stond dan ook nog eens in de "Metro"
Buitensporig slecht topic.quote:Op donderdag 16 april 2009 18:15 schreef Ofyles2 het volgende:
Nog meer lachvoer:
B**tenspelende K*nd*ren
Ik zie het sommige studenten wel doen.quote:Op donderdag 16 april 2009 18:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Trouwens, is het geen idee voor sommige studenten om eens een memorecordertje mee te laten draaien? Dan kun je dat altijd terugluisteren
quote:Op donderdag 16 april 2009 18:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Uit de aardkat steken scherpe doorns. Deze gebruikt hij bij de houtbewerking. Of om een steile aardbewoner te beklimmen.
Ja vooral voor opzoeken leek het me handigquote:Op donderdag 16 april 2009 18:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik zie het sommige studenten wel doen.Maargoed, een college duurt 2 uur. Er waren voor dit vak 15 colleges...dan ga daar niet nog eens naar zitten luisteren.
Voor opzoeken kan het handig zijn.Maar ik denk dat ik met het boek naast m'n aantekeningen ook wel een eind kom.
Ik bedoelde het niet als vervangen van je aantekeningen hoorquote:Op donderdag 16 april 2009 18:34 schreef LadyBlack het volgende:
Nee, handig; 2 uur lang collegedictaat luisteren om iets na te zoeken
Dan zijn Soempie's steekwoorden sneller denk ik
Ik heb nu gewoon via internet gezocht en nu begrjip ik het ook (min of meer).quote:Op donderdag 16 april 2009 18:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet als vervangen van je aantekeningen hoor
Meer een ondersteuning. Zo zie je maar dat dat nu handig had geweest.
Dat zijn toch die .ps-bestanden?quote:Op donderdag 16 april 2009 18:34 schreef LadyBlack het volgende:
Nee, handig; 2 uur lang collegedictaat luisteren om iets na te zoeken
Dan zijn Soempie's steekwoorden sneller denk ik
De Dr. Xargo-boeken staan vol met dit soort wijshedenquote:
Ik snap er geen fuck vanquote:Op donderdag 16 april 2009 18:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De Dr. Xargo-boeken staan vol met dit soort wijsheden. Ook "De aardkat kan de aardhond niet luchten. Ze slaan dubbel en pompen hun kwispel op. Daarna spuiten ze sissend en knetterend het heelal in. Dat verklaart het woord katapult".
En daar krijg ik binnenkort dus twee extra boeken van
Je bent ook niet helemaal de doelgroep, da's kinderen vanaf een jaar of driequote:
quote:Op donderdag 16 april 2009 18:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De Dr. Xargo-boeken staan vol met dit soort wijsheden. Ook "De aardkat kan de aardhond niet luchten. Ze slaan dubbel en pompen hun kwispel op. Daarna spuiten ze sissend en knetterend het heelal in. Dat verklaart het woord katapult".
En daar krijg ik binnenkort dus twee extra boeken van
Aha.quote:Op donderdag 16 april 2009 18:57 schreef Soempie het volgende:
Nem Dr. Xargo beschrijft gewoon de wereld, zoals hij het ziet. Als een soort wetenschapper.![]()
Uit de aardkat steken scherpe doorns. Deze gebruikt hij bij de houtbewerking. Of om een steile aardbewoner te beklimmen.
aarkat = kat, doorns = nagels, houtbewerking = nagels scherpen en steile aardbewoner = mens.
Jullie hebben gewoon geen verbeelding.quote:
kat had ik begrepen en mens ook natuurlijk. De rest niet. Maar als Tim zegt dat de plaatjes een hoop verduidelijken, dan helpt datquote:Op donderdag 16 april 2009 18:57 schreef Soempie het volgende:
Nem Dr. Xargo beschrijft gewoon de wereld, zoals hij het ziet. Als een soort wetenschapper.![]()
aarkat = kat, doorns = nagels, houtbewerking = nagels scherpen en steile aardbewoner = mens.
-->quote:Op donderdag 16 april 2009 19:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jullie hebben gewoon geen verbeelding.![]()
Blijkbaar niet genoeg nee.quote:Op donderdag 16 april 2009 19:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik volg je best welquote:Op donderdag 16 april 2009 19:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, maar niet zo lekkerquote:Op donderdag 16 april 2009 19:24 schreef LadyBlack het volgende:
Menthol is heel goed voor een zere keel
Vanavond maar binnen blijven.quote:Op donderdag 16 april 2009 19:22 schreef Nembrionic het volgende:
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCK
Haal ik net drop omdat ik last heb van mijn keel. Denk ik: lekker, kruisdrop...lekker zout
Is het menthol/zoet
Ben ik in de war met andere dropjes
Weet je al wat de watergesteldheid is? Leuk zicht?quote:Op donderdag 16 april 2009 19:51 schreef TradeMarkie het volgende:
Nog een half dagje werken en dan lekker een weekendje duiken op de oosterschelde, ook al zijn de weersverwachtingen niet al te denderend.
Dat is nu nog niet te zeggen, maar het is vrij rustig geweest qua wind de laatste dagen denk ik, dus dan heb je kans dat het goed is.quote:Op donderdag 16 april 2009 19:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Weet je al wat de watergesteldheid is? Leuk zicht?
Leuk, neem wat oesters voor ons mee terug.quote:Op donderdag 16 april 2009 19:59 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat is nu nog niet te zeggen, maar het is vrij rustig geweest qua wind de laatste dagen denk ik, dus dan heb je kans dat het goed is.
Maar je hebt ook continu de getijdestroming, dus het kan ook slecht zijn in bepaalde hoeken, maar daar hebben we een hele goede schipper voor, om de mooie plekken uit te kiezen
Prima, die vind ik zelf toch niet lekkerquote:Op donderdag 16 april 2009 20:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Leuk, neem wat oesters voor ons mee terug.
Over mosselen gesproken...die maat waar ik gister mee in Amsterdam was vertelde dat als hij een kater heeft vaak maar 2 dingen kan eten: soep of mosselen.quote:Op donderdag 16 april 2009 20:08 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Prima, die vind ik zelf toch niet lekker
Doe mij maar mosselen
Die soep snap ik, die heb ik ook op menig kermisborrel genuttigdquote:Op donderdag 16 april 2009 20:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Over mosselen gesproken...die maat waar ik gister mee in Amsterdam was vertelde dat als hij een kater heeft vaak maar 2 dingen kan eten: soep of mosselen.
Daar heb ik echt nog nooit van gehoord
Dat bedoel ik. Absurd toch?quote:Op donderdag 16 april 2009 20:11 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Die soep snap ik, die heb ik ook op menig kermisborrel genuttigd
Maar mosselen
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |