quote:Op donderdag 16 april 2009 13:10 schreef MaJo het volgende:
Ik ben juist een echte vent. Zak erover en neuken voor het vaderland!![]()
Nee, ik weet niet hoeveel jaar ik verschil met jou. Ik ben 37.quote:
9quote:Op donderdag 16 april 2009 15:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Nee, ik weet niet hoeveel jaar ik verschil met jou. Ik ben 37.
Ik zag Keith Bakker weer en 2 ubernerds...komt Campzone er echt in voor?quote:Op donderdag 16 april 2009 15:30 schreef Etcetera het volgende:
http://www.novatv.nl/page/detail/uitzendingen/4507#
Wat hebben wij Nova gehaat zegCampzoners zijn van alles, en er zullen ook wel wat addicts bij zitten, maar ze hebben zo'n scheef beeld gecreeerd
![]()
Oh er zit eerst een stuk over water vooraan![]()
Ja ze zijn toen daadwerkelijk het terrein opgeweest, hebben wat mensen gefilmd/geinterviewdquote:Op donderdag 16 april 2009 15:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zag Keith Bakker weer en 2 ubernerds...komt Campzone er echt in voor?
Volgens mij zijn de regels in nederland inmiddels strenger dan in amerika. Waar komt hij oorspronkelijk vandaan? Als hij niet uit een EU land komt maakt hij in nederland ook geen schijn van kans voor een verblijfsvergunning ...quote:Op donderdag 16 april 2009 13:30 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nouja, hij zou wel hierheen kunnen komen en met haar trouwens voor een verblijfsvergunning (dat wil je niet, maar het kán) maar hij kan dan niet meer terug naar de USA, jeweetwel dat fantastische, ruimdenkende land aan de overkant
Colombiaquote:Op donderdag 16 april 2009 16:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de regels in nederland inmiddels strenger dan in amerika. Waar komt hij oorspronkelijk vandaan? Als hij niet uit een EU land komt maakt hij in nederland ook geen schijn van kans voor een verblijfsvergunning ...
Hier is helemaal geen zonquote:Op donderdag 16 april 2009 17:04 schreef LadyBlack het volgende:
Zo ik ben lekker buiten geweest, echt lekker warm hieren stralende zon
![]()
[..]
Colombiadus veel kans maakt ie niet nee, tenzij ze dus trouwen toch?
Anyway, dat gaan ze niet doen, dus voorlopig is het gewoon kut voor ze...
Dat lijkt me echt een helquote:Op donderdag 16 april 2009 17:04 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben mijn benen aan het epileren (voor het eerst)
Auwauwauwauwauw
Het lijkt me ook geen pretjequote:Op donderdag 16 april 2009 17:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt een helheb het daarom ook nog nooit geprobeerd
En hoe was het? Beetje zon daar?quote:
quote:Op donderdag 16 april 2009 17:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Klaarquote:Op donderdag 16 april 2009 17:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Denk niet dat ik het ooit ga proberenquote:
Erg relaxendquote:
Maar dat deed ik toch al nietquote:Op donderdag 16 april 2009 17:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het lijkt me ook geen pretje
Maar ik heb me laten vertellen dat het went én je hoeft een tijdje niet te scheren
Als mannen het kunnen, dan kunnen vrouwen dat ook. Emancipatie!quote:
quote:Op donderdag 16 april 2009 17:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als mannen het kunnen, dan kunnen vrouwen dat ook. Emancipatie!
Werksequote:
Mannen kunnen toch ook kiezen tussen scheren en niet scherenquote:Op donderdag 16 april 2009 17:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als mannen het kunnen, dan kunnen vrouwen dat ook. Emancipatie!
Als je elke dag even onder de douche gaat is het zo gebeurd.quote:
Ik ga niet elke dag onder de douchequote:Op donderdag 16 april 2009 17:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
Als je elke dag even onder de douche gaat is het zo gebeurd.![]()
Nooit meer dat ik een epileerding over m'n benen trek.
Oftewel: het is een optie. En jij beweert dat het geen optie is.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:17 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mannen kunnen toch ook kiezen tussen scheren en niet scheren
quote:Op donderdag 16 april 2009 17:19 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik ga niet elke dag onder de douchemeestal was ik me bij de wastafel, scheelt een heleboel tijd
Oh, en om nog even sexistisch uit de hoek te komen: ongeschoren mannen worden nogal eens als sexy aangemerkt/lekker gevonden. Ik heb nog nooit iemand horen zeggen dat ongeschoren benen de bom zijnquote:Op donderdag 16 april 2009 17:17 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mannen kunnen toch ook kiezen tussen scheren en niet scheren
quote:Op donderdag 16 april 2009 17:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, en om nog even sexistisch uit de hoek te komen: ongeschoren mannen worden nogal eens als sexy aangemerkt/lekker gevonden. Ik heb nog nooit iemand horen zeggen dat ongeschoren benen de bom zijn
Het gaat hier sowieso sneller dan douchen: het duurt zo godvergeten lang voordat er warm water is, dat ik me al afgedroogd en half aangekleed kan hebben als mn vriend eindelijk de douche in kanquote:Op donderdag 16 april 2009 17:22 schreef Soempie het volgende:
Ik vind het altijd zo'n gedoe aan een wastafel. Gemier met een washandje en handdoek. Volgens mij gaat douchen bij mij ook gewoon sneller als het moet. Plus dat ik het fijn wakker worden vind.
[..]
Oh, en om nog even sexistisch uit de hoek te komen: ongeschoren mannen worden nogal eens als sexy aangemerkt/lekker gevonden. Ik heb nog nooit iemand horen zeggen dat ongeschoren benen de bom zijn
Kan hij niet even de douche voor je aanzetten zodat het water warm is als jij er onder stapt.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:27 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Het gaat hier sowieso sneller dan douchen: het duurt zo godvergeten lang voordat er warm water is, dat ik me al afgedroogd en half aangekleed kan hebben als mn vriend eindelijk de douche in kan
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |