En hoe was het? Beetje zon daar?quote:
quote:Op donderdag 16 april 2009 17:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt een helheb het daarom ook nog nooit geprobeerd
Klaarquote:Op donderdag 16 april 2009 17:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Denk niet dat ik het ooit ga proberenquote:
Erg relaxendquote:
Maar dat deed ik toch al nietquote:Op donderdag 16 april 2009 17:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het lijkt me ook geen pretje
Maar ik heb me laten vertellen dat het went én je hoeft een tijdje niet te scheren
Als mannen het kunnen, dan kunnen vrouwen dat ook. Emancipatie!quote:
quote:Op donderdag 16 april 2009 17:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als mannen het kunnen, dan kunnen vrouwen dat ook. Emancipatie!
Werksequote:
Mannen kunnen toch ook kiezen tussen scheren en niet scherenquote:Op donderdag 16 april 2009 17:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als mannen het kunnen, dan kunnen vrouwen dat ook. Emancipatie!
Als je elke dag even onder de douche gaat is het zo gebeurd.quote:
Ik ga niet elke dag onder de douchequote:Op donderdag 16 april 2009 17:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
Als je elke dag even onder de douche gaat is het zo gebeurd.![]()
Nooit meer dat ik een epileerding over m'n benen trek.
Oftewel: het is een optie. En jij beweert dat het geen optie is.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:17 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mannen kunnen toch ook kiezen tussen scheren en niet scheren
quote:Op donderdag 16 april 2009 17:19 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik ga niet elke dag onder de douchemeestal was ik me bij de wastafel, scheelt een heleboel tijd
Oh, en om nog even sexistisch uit de hoek te komen: ongeschoren mannen worden nogal eens als sexy aangemerkt/lekker gevonden. Ik heb nog nooit iemand horen zeggen dat ongeschoren benen de bom zijnquote:Op donderdag 16 april 2009 17:17 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mannen kunnen toch ook kiezen tussen scheren en niet scheren
quote:Op donderdag 16 april 2009 17:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, en om nog even sexistisch uit de hoek te komen: ongeschoren mannen worden nogal eens als sexy aangemerkt/lekker gevonden. Ik heb nog nooit iemand horen zeggen dat ongeschoren benen de bom zijn
Het gaat hier sowieso sneller dan douchen: het duurt zo godvergeten lang voordat er warm water is, dat ik me al afgedroogd en half aangekleed kan hebben als mn vriend eindelijk de douche in kanquote:Op donderdag 16 april 2009 17:22 schreef Soempie het volgende:
Ik vind het altijd zo'n gedoe aan een wastafel. Gemier met een washandje en handdoek. Volgens mij gaat douchen bij mij ook gewoon sneller als het moet. Plus dat ik het fijn wakker worden vind.
[..]
Oh, en om nog even sexistisch uit de hoek te komen: ongeschoren mannen worden nogal eens als sexy aangemerkt/lekker gevonden. Ik heb nog nooit iemand horen zeggen dat ongeschoren benen de bom zijn
Kan hij niet even de douche voor je aanzetten zodat het water warm is als jij er onder stapt.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:27 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Het gaat hier sowieso sneller dan douchen: het duurt zo godvergeten lang voordat er warm water is, dat ik me al afgedroogd en half aangekleed kan hebben als mn vriend eindelijk de douche in kan
[..]
Nee joh, op dagen dat ik wel wil douchen wacht ik ook netjes tot het water warm is en delen we de douchequote:Op donderdag 16 april 2009 17:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kan hij niet even de douche voor je aanzetten zodat het water warm is als jij er onder stapt.
Gewoon de chemische douche gebruiken.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:29 schreef Nembrionic het volgende:
Ik moet gelijk even nadenken en ik weet dat ik dit jaar sowieso rond de 11 dagen niet douche dit jaar.
Lowlands en Rock Werchter.
Typisch PvdA.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:16 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens, sappige avonturen daar in Utrecht, met die Wolffsen
Shower in a can baby!quote:Op donderdag 16 april 2009 17:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gewoon de chemische douche gebruiken.
Dat was het communisme toch?quote:Op donderdag 16 april 2009 17:31 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Typisch PvdA.
Gelijkheid voor iedereen, maar niet onder hen.
Hoe is dat op Werchter eigenlijk? Wat moet ik me voorstellen bij die campings?quote:Op donderdag 16 april 2009 17:29 schreef Nembrionic het volgende:
Ik moet gelijk even nadenken en ik weet dat ik dit jaar sowieso rond de 11 dagen niet douche dit jaar.
Lowlands en Rock Werchter.
Oh dįt rijtje! Die ken ik wel, ik herkende het alleen niet zoals je het hebt gepostquote:Op donderdag 16 april 2009 12:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk dat rijtje nooit in je hoofd gestampt.![]()
Ik bedoelde hier de uitgangen van werkwoordsvormen, niet de znw.
Ik: -o
Jij: -s
Hij/zij: -t
Wij: -mus
Jullie: -tis
Zij: -nt
Dat klopt. Dan is het beter als er niemand uit de groep kan douchen. Dan meurt iedereen.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Shower in a can baby!
Maar dat werkt op sommige plakken niet he![]()
Waxenquote:Op donderdag 16 april 2009 17:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoi en doeiquote:Op donderdag 16 april 2009 17:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
WaxenJammer genoeg te duur
Want zelf doen helpt niet heel erg
En ontharingscrčme stinkt als een malle.
Zo dat was mijn intelligente bijdrage van vandaag, ik ben namelijk meteen weer weg![]()
Er staat een filmpje in het Werchtertopic over de werchtercamping.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:32 schreef LadyBlack het volgende:
Hoe is dat op Werchter eigenlijk? Wat moet ik me voorstellen bij die campings?
Ja de keuze is voor mij gemakkelijk. Ik "moest" van MaJo mee naar Lilly Allen maar ik denk dat ze de pot op kanquote:Lily Allen staat trouwens gelijk geprogrammeerd met Emiliana Torrininou weet ik wel dat voor jou de keus makkelijk is, maar ik wou ze allebei zien
Dat bedoelde ik nietquote:Op donderdag 16 april 2009 17:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat klopt. Dan is het beter als er niemand uit de groep kan douchen. Dan meurt iedereen.
Het kan dan wel stinken, maar dan ben je er toch gewoon vanaf voor de komende tijd?quote:Op donderdag 16 april 2009 17:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
WaxenJammer genoeg te duur
Want zelf doen helpt niet heel erg
En ontharingscrčme stinkt als een malle.
Zo dat was mijn intelligente bijdrage van vandaag, ik ben namelijk meteen weer weg![]()
quote:Op donderdag 16 april 2009 17:35 schreef Nembrionic het volgende:
Ja de keuze is voor mij gemakkelijk. Ik "moest" van MaJo mee naar Lilly Allen maar ik denk dat ze de pot op kan
Neehoor, ontharingscreme (tenminste die die ik wel eens heb gebruikt) werkt voor geen meterquote:Op donderdag 16 april 2009 17:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het kan dan wel stinken, maar dan ben je er toch gewoon vanaf voor de komende tijd?
Nou........ Als wij een paar weken in 't veld zitten dan kan er meestal niemand douchen. Eigenlijk niemand die het merkt omdat iedereen begint te stinken. Is pas leuk als we dan na bv 8 dagen een snackbar spotten en binnen gaan. Dan zijn wij meestal nog de enige in het frietkot.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet
Als je het over groepen hebt en over "down there"...dan wil ik niet weten wat jullie doen tijdens het oorlogje spelen?
Ohquote:Op donderdag 16 april 2009 17:37 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Neehoor, ontharingscreme (tenminste die die ik wel eens heb gebruikt) werkt voor geen meter
Ik dacht dat het aan mij lag. Gelukkig niet dus.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:37 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Neehoor, ontharingscreme (tenminste die die ik wel eens heb gebruikt) werkt voor geen meter
Het zijn beide wel boeiende dames. Lily Allen is misschien nog single, maar ET kan ik helaas niet meer krijgen.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:32 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hoe is dat op Werchter eigenlijk? Wat moet ik me voorstellen bij die campings?
Lily Allen staat trouwens gelijk geprogrammeerd met Emiliana Torrininou weet ik wel dat voor jou de keus makkelijk is, maar ik wou ze allebei zien
Wehehe ja ik kan me mijn eerste Lowlands nog herinneren, in de trein terug. Vol modder.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nou........ Als wij een paar weken in 't veld zitten dan kan er meestal niemand douchen. Eigenlijk niemand die het merkt omdat iedereen begint te stinken. Is pas leuk als we dan na bv 8 dagen een snackbar spotten en binnen gaan. Dan zijn wij meestal nog de enige in het frietkot.De rest van de klanten vlucht naar buiten.
Wet wipes, baby wipesquote:Voor "down there" wordt meestal drinkwater gebruikt. Tenminste als dat voldoene aanwezig is. Anders maar niet.
Het gaat me bij ET dan ook om haar stem, niet om haar "down there"quote:Op donderdag 16 april 2009 17:40 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het zijn beide wel boeiende dames. Lily Allen is misschien nog single, maar ET kan ik helaas niet meer krijgen.
Voor zover ik heb begrepen is Emiliana Torrini weduwequote:Op donderdag 16 april 2009 17:40 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het zijn beide wel boeiende dames. Lily Allen is misschien nog single, maar ET kan ik helaas niet meer krijgen.
Klopt. Haar man kwam op bizarre wijze om het leven.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:41 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Voor zover ik heb begrepen is Emiliana Torrini weduwe
Oh, dat heb ik ook wel eens gehad. Dat is echt gruwelijkquote:Op donderdag 16 april 2009 17:44 schreef Soempie het volgende:
Ik begrijp m'n eigen aantekeningen niet.
Ik heb afgelopen jaar op LL onder de douche gestaan, was wel okay. Maar als het een zonnige dag is ruik je na een paar uur toch weer naar zweet, dus of het echt helpt heb ik mijn twijfels bij.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wehehe ja ik kan me mijn eerste Lowlands nog herinneren, in de trein terug. Vol modder.
En die mensen maar gekke bekken trekken
En ik hoor het regelmatig mensen die op LL gedouched hebben dat het wel heeeel lekker was, maar een grote fout
[..]
Wet wipes, baby wipes
Oh, dat wist ik nietquote:Op donderdag 16 april 2009 17:41 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Voor zover ik heb begrepen is Emiliana Torrini weduwe
Toevallig vind ik dat ook haar beste album.quote:2005 volgde het wat melancholische album "Fisherman's Woman" dat ook goed werd ontvangen. Het album is doorweven met de herinneringen aan haar vriend die in 2000 omkwam bij een auto-ongeluk
Ah nou het walgelijke en bizarre eraan is dat zij in de taxi zat die haar vriend aanreedquote:Op donderdag 16 april 2009 17:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet
[..]
Toevallig vind ik dat ook haar beste album.
Dat is wel heel bizar.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:50 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ah nou het walgelijke en bizarre eraan is dat zij in de taxi zat die haar vriend aanreed![]()
Damn dat is freakyquote:Op donderdag 16 april 2009 17:50 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ah nou het walgelijke en bizarre eraan is dat zij in de taxi zat die haar vriend aanreed![]()
Dat snap ik dan welquote:Op donderdag 16 april 2009 17:53 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
ET overwoog toen bijna te stoppen met musiceren.
Nee dat gaat mij ook niet lukkenquote:Op donderdag 16 april 2009 17:50 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
Beter wordt het ook niet. 15 colleges met pijltjes, strepen, hier en daar een woord zonder uitleg.
Trouwens, is het geen idee voor sommige studenten om eens een memorecordertje mee te laten draaien? Dan kun je dat altijd terugluisterenquote:Op donderdag 16 april 2009 17:50 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
Beter wordt het ook niet. 15 colleges met pijltjes, strepen, hier en daar een woord zonder uitleg.
Het stond dan ook nog eens in de "Metro"quote:Op donderdag 16 april 2009 18:04 schreef Ofyles2 het volgende:
"Ik zie er volgens mij juist heel mannelijk uit"
Aldus Ferry Doedens![]()
![]()
![]()
Dr. Xargo klinkt als iemand die de biolabiel heeft uitgevondenquote:Op donderdag 16 april 2009 18:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zo, via bol.com de twee resterende boeken van Dr. Xargo besteld![]()
![]()
Dr. Xargo is fantastisch!quote:Op donderdag 16 april 2009 18:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dr. Xargo klinkt als iemand die de biolabiel heeft uitgevonden
In het Nederlands heet hij wel Xargoquote:
Dat was echt pun intended.quote:Op donderdag 16 april 2009 18:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het stond dan ook nog eens in de "Metro"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |