Lijkt me bijzonder onprettig als je moeder meer sjans krijgt in de kroeg dan jijquote:Op donderdag 16 april 2009 21:02 schreef Soempie het volgende:
En na verbouwing is de moeder inderdaad leuker.
quote:Robin: [the guy she's dating has a kid] Why is this kid around anyway? Shouldn't he be with his mother? I mean, what kind of lawyer does this guy have if he has to take care of the kid all the time?
Lily: A good one. He won full custody.
Robin: [surprised] He won?
[confused]
Robin: He won? Oh god, getting the kid is winning, isn't it? Don't tell anyone I said that.
Waarom epileer jij in hemelsnaam de binnekant van je kuit?quote:Op donderdag 16 april 2009 17:13 schreef LadyBlack het volgende:
Het doet eigenlijk vooral heel zeer vlakbij je knieholte, aan de binnenkant van je kuit. Aan de buitenkant vond ik het eigenlijk zelfs wel fijn, want daar jeuken mijn benen altijd heel erg omdat de huid zo droog is
Mental image. Thanks!quote:Op donderdag 16 april 2009 17:31 schreef Nembrionic het volgende:
Shower in a can baby!
Maar dat werkt op sommige plakken niet he![]()
Dat had ik dus met mijn dromenboekje. Hoe geweldig zou het zijn als er een dromenrecorder bestaat, zodat je dat later terug kunt zien/voelen?quote:Op donderdag 16 april 2009 17:46 schreef Nembrionic het volgende:
Wat ik ook wel eens deed, als ik een verhaalidee had, daar de kenwoorden van opschrijven tot ik tijd had het uit te werken. En als ik dan 6 maanden later daar weer langskwam, dan snapte ik er geen hol meer van
Mijn god, hoe kom je daar ooit overheen? Dat beeld blijft door je hoofd spoken.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:50 schreef LadyBlack het volgende:
Ah nou het walgelijke en bizarre eraan is dat zij in de taxi zat die haar vriend aanreed![]()
Damn, dat is voor driejarigen toch niet te ontcijferen?quote:Op donderdag 16 april 2009 18:57 schreef Soempie het volgende:
Nem Dr. Xargo beschrijft gewoon de wereld, zoals hij het ziet. Als een soort wetenschapper.![]()
Uit de aardkat steken scherpe doorns. Deze gebruikt hij bij de houtbewerking. Of om een steile aardbewoner te beklimmen.
aarkat = kat, doorns = nagels, houtbewerking = nagels scherpen en steile aardbewoner = mens.
Echt geniaal!quote:Op donderdag 16 april 2009 20:31 schreef Wiebelkont het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 april 2009 20:57 schreef Nembrionic het volgende:
Moeder wil op dochter lijk en laat zich voor 10.000 pond verbouwen.
http://www.dailymail.co.u(...)k-like-daughter.html
Volgens het artikel is de moeder links en de dochter rechts.
[ afbeelding ]
Ik mag het niet zeggen, maar ik zou voor de moeder gaan
Ik liet mijn meesterwerk aan de grote mensen zien en vroeg hun of ze er bang voor waren. Zijquote:Op donderdag 16 april 2009 22:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Damn, dat is voor driejarigen toch niet te ontcijferen?
(Ik ben dus nog geen drie jaar oud.)
quote:
quote:Op donderdag 16 april 2009 22:49 schreef wyccie het volgende:
Dat stukje hebben we met Frans ook ooit gelezen.
Goed idee. Mijn Frans is al zo ver weggezakt dat ik waarschijnlijk zelfs bij zo'n kinderboek om de twee woorden het woordenboek erbij moet pakken.quote:Op donderdag 16 april 2009 22:54 schreef Soempie het volgende:
![]()
Ik wil het boekje ook nog in het Frans.
Studeer jij nou ook even niet meer? De laatste tijd moet je óf werken, of je kunt uitslapen.quote:Op donderdag 16 april 2009 22:57 schreef MaJo het volgende:
Net even naar de kroeg geweest met een vriendin die ik veel te lang niet gesproken had. Was erg gezellig
en morgen vrij dus ik kan uitslapen
Jawel hoor, ben zelfs heel druk aan de studie op het momentquote:Op donderdag 16 april 2009 23:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Studeer jij nou ook even niet meer? De laatste tijd moet je óf werken, of je kunt uitslapen.
Oeh klinkt goed! Waar ga je theo maassen zien? Mijn huisgenootje gaat hem volgende week zien in utrechtquote:Op donderdag 16 april 2009 23:01 schreef Soempie het volgende:
Leuk MaJo! En lekker dat je morgen kunt blijven liggen.![]()
Ik heb volgende week ook nog een tentamen, maar die week daarna ben ik lekker vrij.En volgende week naar Theo Maassen.
Ik ga slapenquote:
ben er gewoon haar was alleen andere dingen aan het doenquote:Op vrijdag 17 april 2009 00:56 schreef wyccie het volgende:
Gewoon, dat je hier al lang niet meer had gepost. Maar je zou er een tijdje niet zijn, had je ook gezegd.
Ik ga nu helaas slapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |