quote:
knokken?quote:
Aanvaring met een betonnen platform.quote:
Nee dank je... gister al genoeg slaag gehad.quote:
je moet ook in het water springenquote:
quote:
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee dank je... gister al genoeg slaag gehad.
Ik wel uit sportief oogpunt maar na gister heb ik even genoeg gehad. Dikke lip, dicht oog, etc. Maar wel gewonnen. met heel veel gelukquote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:05 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik knok ook niet hoor, geen behoefte aan
Ik zie er de sport niet van in, maar dat is ook maar een meningquote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:07 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik wel uit sportief oogpunt maar na gister heb ik even genoeg gehad. Dikke lip, dicht oog, etc. Maar wel gewonnen. met heel veel geluk
Ach dat hoor ik zo vaak. Ik vind het leuk om kracht met iemand te meten op een sportieve manier. Ik voetbal ook wel net als jij en dat doe ik met name om gewoon gezellig als ploeg actief te zijn. Iets anders als fighting dan ben je solo.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:12 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik zie er de sport niet van in, maar dat is ook maar een mening
Voetballen doe ik idd voor een groot deel voor de gezelligheid, maar deze zomer ga ik veel fietsen om m'n energie kwijt te kunnenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach dat hoor ik zo vaak. Ik vind het leuk om kracht met iemand te meten op een sportieve manier. Ik voetbal ook wel net als jij en dat doe ik met name om gewoon gezellig als ploeg actief te zijn. Iets anders als fighting dan ben je solo.
Dat is inderdaad steeds vaker zo helaas. Ook gewoon mannen van een jaar of 50 die kinderen hebben etc. Paar maanden geleden heb ik op het voetbalveld ook knok gehad. En ondanks dat ik dus Freefight vond ik dat niet leuk.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:23 schreef TradeMarkie het volgende:
Als ik trouwens zie hoe het er bij ons op het veld wel eens aan toe ging met oververhitte tegenstanders, dan zou ik beter kunnen gaan freefighten, dan weet je dat je een klap kunt verwachten.
Nu heb ik al 2 keer een klap op m'n smoel gehad vanwege frustratie van m'n tegenstander
Heel herkenbaar dit, ik ben al een keer neergeklapt na een late tackel, hij kreeg toen rood en ik ben door de overige 10 man de rest van de wedstrijd geschoptquote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is inderdaad steeds vaker zo helaas. Ook gewoon mannen van een jaar of 50 die kinderen hebben etc. Paar maanden geleden heb ik op het voetbalveld ook knok gehad. En ondanks dat ik dus Freefight vond ik dat niet leuk.
Iedere voetballer die geweld gebruikt moet levenslangs geschorst worden.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is inderdaad steeds vaker zo helaas. Ook gewoon mannen van een jaar of 50 die kinderen hebben etc. Paar maanden geleden heb ik op het voetbalveld ook knok gehad. En ondanks dat ik dus Freefight vond ik dat niet leuk.
Er zijn ook ploegen bij ons in het district die gewoon al 10 jaar ongeslagen zijn thuis. Omdat ze tegenstanders intimideren, mishandelen etc. 10 jaar lang thuis geen match verliezen! Maar bij de KNVB gaat dan geen lampje branden....quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:29 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Heel herkenbaar dit, ik ben al een keer neergeklapt na een late tackel, hij kreeg toen rood en ik ben door de overige 10 man de rest van de wedstrijd geschopt
Eens! Als je wilt knokken dan moet je gaan kickboksen etc. Op een voetbalveld hoort geweld niet thuis.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Iedere voetballer die geweld gebruikt moet levenslangs geschorst worden.
Volgens mij lopen er alleen maar boksers en criminelen op het voetbalveld.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Iedere voetballer die geweld gebruikt moet levenslangs geschorst worden.
Mee eens, maar ik kan mijn schaterlach niet onderdrukken als ik deze beelden zie:quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Eens! Als je wilt knokken dan moet je gaan kickboksen etc. Op een voetbalveld hoort geweld niet thuis.
Dat is idd te triest voor woorden.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Er zijn ook ploegen bij ons in het district die gewoon al 10 jaar ongeslagen zijn thuis. Omdat ze tegenstanders intimideren, mishandelen etc. 10 jaar lang thuis geen match verliezen! Maar bij de KNVB gaat dan geen lampje branden....
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Eens! Als je wilt knokken dan moet je gaan kickboksen etc. Op een voetbalveld hoort geweld niet thuis.
Bij sommige clubs wel. Ik speel zelf 7 tegen 7 daar valt het allemaal wel mee. Maar dat team waar ik ruzie is een team van ambulante lieden. Op zich geen verkeerde gasten maar wel tikkie asociaal. Later in de kantine kreeg ik een biertje van hem en zei hij : Was leuk toch? Ik maar ja gezegd het pilsje op gedronken en naar huis gegaan.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:34 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Volgens mij lopen er alleen maar boksers en criminelen op het voetbalveld.
Die dorpsclubs zijn heerlijke potten. Harde duels etc maar altijd sportief idd. En daarna gezellig een pilsje drinken. Sta je dan een week later tegenover een team van louter (helaas) Marokkaanen of Turken dan maak je de keerzijde mee, die gasten zijn zo fanatiek maar op de verkeerde manier. Die schoppen je liever dood dan dat ze verliezen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:37 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat is idd te triest voor woorden.
Hier in de regio is het verschil tussen de clubs uit de dorpjes en de 'steden' ook enorm.
de echte dorpsclubs zijn altijd gezellig
Of van die kampers iddquote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die dorpsclubs zijn heerlijke potten. Harde duels etc maar altijd sportief idd. En daarna gezellig een pilsje drinken. Sta je dan een week later tegenover een team van louter (helaas) Marokkaanen of Turken dan maak je de keerzijde mee, die gasten zijn zo fanatiek maar op de verkeerde manier. Die schoppen je liever dood dan dat ze verliezen.
Dat zijn ook geen fijne lui idd. Jij komt ook uit in District West II?quote:
Doet de KNVB hier niets tegen?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die dorpsclubs zijn heerlijke potten. Harde duels etc maar altijd sportief idd. En daarna gezellig een pilsje drinken. Sta je dan een week later tegenover een team van louter (helaas) Marokkaanen of Turken dan maak je de keerzijde mee, die gasten zijn zo fanatiek maar op de verkeerde manier. Die schoppen je liever dood dan dat ze verliezen.
West I (kop van n-holland)quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat zijn ook geen fijne lui idd. Jij komt ook uit in District West II?
Niet veel. Want het moet wel gemeld worden. Die procedure is vrij ingewikkeld en ook ziet men vaak af van melden ivm bedreiging etc.quote:
Wij hebben dit jaar wel een team punten in mindering kunnen geven vanwege een gestaakte wedstrijd.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Niet veel. Want het moet wel gemeld worden. Die procedure is vrij ingewikkeld en ook ziet men vaak af van melden ivm bedreiging etc.
Beide westelijke districten zullen wel veel meer met wantoestande te maken hebben dan andere districten. West II is wel het beroerdste district. Heel veel gestaakte wedstrijden ivm geweld.quote:
Regio Rotterdam zal ook wel feest zijn, of is dat nog west II ?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Beide westelijke districten zullen wel veel meer met wantoestande te maken hebben dan andere districten. West II is wel het beroerdste district. Heel veel gestaakte wedstrijden ivm geweld.
Tja, dan zal het wel zo door blijven gaan.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Niet veel. Want het moet wel gemeld worden. Die procedure is vrij ingewikkeld en ook ziet men vaak af van melden ivm bedreiging etc.
Aantal van mijn ploegmaats spelen ook nog regulier voetbal. En hun aanvoerder is zo laf dat hij altijd voor de puntjes kiest en zand erover. Dan zullen ze ook nooit veranderen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:52 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Wij hebben dit jaar wel een team punten in mindering kunnen geven vanwege een gestaakte wedstrijd.
We stonden met rust 2-0 voor, na rust in 10 minuten tijd 5-0, omdat we gewoon een hele goede wedstrijd speelden.
Toen gingen ze helemaal door het lint en hebben we niet verder gespeeld, de scheids heeft dit gemeld en met resultaat
West II idd. Fijne regio... Den Haag, Rotterdam, Schiedam, etcquote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:54 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Regio Rotterdam zal ook wel feest zijn, of is dat nog west II ?
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:01 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
West II idd. Fijne regio... Den Haag, Rotterdam, Schiedam, etc
Dit jaar meerdere knokpartijen geweest en zelfs een schietpartij....
Als je niet schiet kun je ook niet scorenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En het team waar uit geschoten werd is nog aan het voetballen?
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:03 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Als je niet schiet kun je ook niet scoren
Wij hebben tegen Purmerend dit jaar de meest droevige wedstrijd gespeeld, veel schoppen en schelden van hun kant, gelukkig wel gewonnen, maar met een kutgevoel naar huisquote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:01 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
West II idd. Fijne regio... Den Haag, Rotterdam, Schiedam, etc
Dit jaar meerdere knokpartijen geweest en zelfs een schietpartij....
Dat ik dat hier aan een militair uit moet leggenquote:
http://www.ad.nl/rotterda(...)_op_voetbalveld.htmlquote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En het team waar uit geschoten werd is nog aan het voetballen?
Ik laat niet op me schieten zonder iets terug te doen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:05 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat ik dat hier aan een militair uit moet leggen
Daar heeft defensie toch de goalkeeper voorquote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik laat niet op me schieten zonder iets terug te doen.
Ah je wil gewoon die award.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:13 schreef Etcetera het volgende:
Zo, even meegedaan aan de AKQ. CIA spion uitgehangen
Alleen de Marine gebruikt die.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:12 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Daar heeft defensie toch de goalkeeper voor
Ah! Een concurent!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:13 schreef Etcetera het volgende:
Zo, even meegedaan aan de AKQ. CIA spion uitgehangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |