Thanks... Komt die langs Schiphol?quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:00 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik heb hem gevonden.
Laatste vertrekmogelijkheid:
15:54 Amsterdam Centraal
18:38 Brussel-Centraal
(overstap)
18:52 Brussel-Centraal
19:10 Brussel-Nationaal-Luchthaven
Gebruikte kaarten: High Flex (¤ 36,60) en een kaartje van ¤ 3 tussen Brussel en Zaventem Airport. Eerder vertrekken is aangeraden omdat de locomotieven het nogal laten afweten.
Verder moet je ook op het kaartje kijken, luchthaven Brussel-Zuid ligt namelijk bij Charleroi.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
inpaklijstje:
Tandenborstel check
Deo check
Zonnebril check
schone onderbroek check
pinpas check
paspoort ...
zonnebrand. ligt daar al wel
Je kan er wel eenquote:
Tragischquote:Op donderdag 4 juni 2009 09:39 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Je kan er wel eenachter zetten... maar stel je voor dat je straks alles geregeld hebt...
en hem dan alsnog vergeet![]()
![]()
tevens 'mogguh
quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:39 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Je kan er wel eenachter zetten... maar stel je voor dat je straks alles geregeld hebt...
en hem dan alsnog vergeet![]()
![]()
tevens 'mogguh
Fijn als mensen meewerkenquote:Op donderdag 4 juni 2009 09:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Er gaat nu een noodsignaal uit naar de bezorgdienst
clickairquote:
Das lief jaquote:Op donderdag 4 juni 2009 09:57 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga lief zijn, en de was van een van mn cliënten hier thuis doen... ik was daar dinsdag en toen bleek de machine kapot te zijn, dus heb ik het natte, halfgewassen spul daar maar opgehangen, zal nu eens gaan kijken of het ook droog is. En dan hier maar de machine in
Heb ik tenminste het gevoel dat ik nuttig bezig ben, ik scoor echt torenhoog op besluiteloosheid de afgelopen week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |