Het bericht heeft ook op de FP gestaan, maar ik kan het niet meer vindenquote:
Oh was je nu niet thuis dan? Tot zo maar weer C4quote:
Mijn oplossing:quote:Op maandag 4 mei 2009 22:19 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Ik wil graag naar het museumplein morgen maar ik ben zo bang dat het zwaar gaat regenen.
Maar claw boys claw en wicked jazz sounds wil ik eigenlijk niet missen!!!
DILEMMA!!!!!
Nou, dan gáát het regenen...big dealquote:Op maandag 4 mei 2009 22:19 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Ik wil graag naar het museumplein morgen maar ik ben zo bang dat het zwaar gaat regenen.
Maar claw boys claw en wicked jazz sounds wil ik eigenlijk niet missen!!!
DILEMMA!!!!!
Hoe kom je daar opeens weer op?quote:
Zie de TTquote:
Ohquote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 22:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh
Nou, ik heb slecht nieuws voor je
Dat zou een oplossing kunnen zijn, zou jij in de regen gaan staan dan?quote:Op maandag 4 mei 2009 22:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mijn oplossing:
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
Ik neem wel een grote plu mee, beetje wild om me heen zwaaien, heb ik sowieso de ruimte!quote:Op maandag 4 mei 2009 22:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, dan gáát het regenen...big deal
quote:Op maandag 4 mei 2009 22:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh
Nou, ik heb slecht nieuws voor je
Welkom in Nederlandquote:Op maandag 4 mei 2009 22:45 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Dat zou een oplossing kunnen zijn, zou jij in de regen gaan staan dan?
Vannacht al regen, morgen een drassige modderige museumplein....
Ik wil gewoon chillen op een kleed met zon!
Je hebt nog zo'n 60 jaar te gaan johquote:
Oh dan valt het wel meequote:Op maandag 4 mei 2009 22:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je hebt nog zo'n 60 jaar te gaan joh
quote:Op maandag 4 mei 2009 22:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]Jamaa Jamaa.... Ik wil nog zoveel doen
[..]
Welkom in NederlandWeet je, als je echt iets wilt, gewoon erheen gaan
Ik ga elk jaar op vakantie in de wetenschap dat er minstens een paar pittige buien gaan vallen. Dus laarzen mee en lekker in de modder kunnen baggeren
Dat kan ik echt op héél véél dingen toepassen waar ik zin in hebquote:Op maandag 4 mei 2009 23:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb zin in appeltaart
Ik mis alleen de nodige ingrediënten
Prima idee, en een verdeling voor tijdens het oefenenquote:Op maandag 4 mei 2009 23:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat kan ik echt op héél véél dingen toepassen waar ik zin in heb
Wij moeten trouwens binnenkort even een afspraak maken voor tijd en plaats.
Mediapark inderdaad, er zit een plattegrond bijquote:Op maandag 4 mei 2009 23:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Prima idee, en een verdeling voor tijdens het oefenen. Waar moeten we eigenlijk zijn? Op het Mediapark? De brief is bezorgd bij mijn moeder (had me opgegeven voordat ik wist dat ik hierheen zou verhuizen en zo zou ik de brief zeker krijgen) dus heb deze nog niet gelezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |