Had ze maar moetten opletten tijdens het knippen en plakken op de kleuterschool.quote:Op zondag 19 april 2009 14:37 schreef Etcetera het volgende:
Je weet dat wyccie niet van naamtopics houdt?
quote:
Dat scheelt, kun je meteen aan de slag.quote:Op zondag 19 april 2009 15:08 schreef Etcetera het volgende:
IkEn ik hoef niet naar Mark's verjaardag te vragen
quote:Op zondag 19 april 2009 17:01 schreef MaJo het volgende:
het was zo rustig dat ik na 3 uur alweer weg mocht
en ik voel me een beetje in de war, weet niet zo goed wat ik nu moet doen
en om alles nog gecompliceerder te maken: ben net op de meest domme en genante manier door mijn rug gegaan![]()
Niet eensquote:
quote:Op zondag 19 april 2009 17:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Niet eens
ik had al de hele tijd pijn in mijn rug en had toen bedacht om een bruggetje te maken, dat leek me echt een subliem ideede uitwerking was echter minder, ik dacht dat ik dood ging
Nou laat ik het dan maar zeggen.quote:
Heb een van onze XL bruisballen gekocht die ik zo ga uitproberenquote:Op zondag 19 april 2009 17:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nou laat ik het dan maar zeggen.![]()
Een warm bad helpt goed tegen rugpijn.
Groot gelijk, even lekker relaxen.quote:Op zondag 19 april 2009 17:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb een van onze XL bruisballen gekocht die ik zo ga uitproberen
Dat heb ik wel even nodig inderdaadquote:
Alles op z'n tijd. Belangrijkste eerst. Je zelf.quote:Op zondag 19 april 2009 17:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat heb ik wel even nodig inderdaad
alleen er nu allemaal nog een beetje uit zien te komen
Eerst even lekker in bad, dan kun je de zaken even op een rijtje zetten.quote:Op zondag 19 april 2009 17:56 schreef MaJo het volgende:
Ik ben geneigd om als ik thuis kom onder de wol te kruipen en er de komende dagen niet uit te komen
Ah jammer.quote:Op zondag 19 april 2009 17:56 schreef MaJo het volgende:
Ik ben geneigd om als ik thuis kom onder de wol te kruipen en er de komende dagen niet uit te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |