Had ze maar moetten opletten tijdens het knippen en plakken op de kleuterschool.quote:Op zondag 19 april 2009 14:37 schreef Etcetera het volgende:
Je weet dat wyccie niet van naamtopics houdt?
quote:
Dat scheelt, kun je meteen aan de slag.quote:Op zondag 19 april 2009 15:08 schreef Etcetera het volgende:
IkEn ik hoef niet naar Mark's verjaardag te vragen
quote:Op zondag 19 april 2009 17:01 schreef MaJo het volgende:
het was zo rustig dat ik na 3 uur alweer weg mocht
en ik voel me een beetje in de war, weet niet zo goed wat ik nu moet doen
en om alles nog gecompliceerder te maken: ben net op de meest domme en genante manier door mijn rug gegaan![]()
Niet eensquote:
quote:Op zondag 19 april 2009 17:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Niet eens
ik had al de hele tijd pijn in mijn rug en had toen bedacht om een bruggetje te maken, dat leek me echt een subliem ideede uitwerking was echter minder, ik dacht dat ik dood ging
Nou laat ik het dan maar zeggen.quote:
Heb een van onze XL bruisballen gekocht die ik zo ga uitproberenquote:Op zondag 19 april 2009 17:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nou laat ik het dan maar zeggen.![]()
Een warm bad helpt goed tegen rugpijn.
Groot gelijk, even lekker relaxen.quote:Op zondag 19 april 2009 17:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb een van onze XL bruisballen gekocht die ik zo ga uitproberen
Dat heb ik wel even nodig inderdaadquote:
Alles op z'n tijd. Belangrijkste eerst. Je zelf.quote:Op zondag 19 april 2009 17:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat heb ik wel even nodig inderdaad
alleen er nu allemaal nog een beetje uit zien te komen
Eerst even lekker in bad, dan kun je de zaken even op een rijtje zetten.quote:Op zondag 19 april 2009 17:56 schreef MaJo het volgende:
Ik ben geneigd om als ik thuis kom onder de wol te kruipen en er de komende dagen niet uit te komen
Ah jammer.quote:Op zondag 19 april 2009 17:56 schreef MaJo het volgende:
Ik ben geneigd om als ik thuis kom onder de wol te kruipen en er de komende dagen niet uit te komen
Top, beter zij dan 1 van de "grote drie"quote:
48 uur. Dinsdag mag ie weer.quote:
Don't look at me.quote:Op zondag 19 april 2009 18:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Tech-people aanwezig: is het mogelijk om er voor te zorgen dat een video helemaal in RAM wordt geladen en vanaf daar gespeeld, zodat je de harde schijf tijdens het spelen niet nodig hebt?
Waarvoor is ie gebanned?quote:
Hij heeft een pm van iemand gepost.quote:Op zondag 19 april 2009 18:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Waarvoor is ie gebanned?Viel me al op dat hij niet in de top100 van gisteren stond
Ik lig in bed trouwens
quote:
Ik zou het niet wetenquote:Op zondag 19 april 2009 18:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Tech-people aanwezig: is het mogelijk om er voor te zorgen dat een video helemaal in RAM wordt geladen en vanaf daar gespeeld, zodat je de harde schijf tijdens het spelen niet nodig hebt?
Dan hoop ik op Whiteguyquote:Op zondag 19 april 2009 18:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten![]()
Tof voor AZHeeft die gast eindelijk met reden z'n tatoeage laten zetten
Ajax kwam naar Eindhoven om punten te halen, maar kwam van een ijskoude kermis thuis.quote:Op zondag 19 april 2009 18:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten![]()
Tof voor AZHeeft die gast eindelijk met reden z'n tatoeage laten zetten
quote:Op zondag 19 april 2009 19:37 schreef MaJo het volgende:
Wat is mijn papa toch liev
Hij had wel door dat ik down in bed lag dus hij belt net op of ik zin heb om uit eten te gaan in mijn favoriete restaurantGa dus snel de hondjes uitlaten en dan er vandoor
Vlug, want de punten lopen echt weg.quote:Op zondag 19 april 2009 19:37 schreef MaJo het volgende:
Wat is mijn papa toch liev
Hij had wel door dat ik down in bed lag dus hij belt net op of ik zin heb om uit eten te gaan in mijn favoriete restaurantGa dus snel de hondjes uitlaten en dan er vandoor
Uhuhquote:
Veel plezier straks en eet smakelijk!quote:
Dat gaat helemaal goedkomenquote:Op zondag 19 april 2009 19:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Veel plezier straks en eet smakelijk!
Ouders
quote:Op zondag 19 april 2009 19:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat gaat helemaal goedkomenIn dat restaurant hebben ze de lekkerste carpaccio die ik ooit heb geproefd
In amerongenquote:
quote:Op zondag 19 april 2009 20:02 schreef iamredleader het volgende:
Ik zeg: goedenavond
Heb ik veel gemist in 2 weken?
Amerongen? Da's toch naast Leersum?quote:Op zondag 19 april 2009 20:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
In amerongenleuke eigenaars waarvan de vrouw gastvrouw is en de man kok. Superlieve mensen en vriendelijke bediening. De keuken gaat niet op een vaste tijd dicht dus je kunt er lekker relaxed zitten. En ze hebben een prachtige tuin achter waar je met mooi weer kunt zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |