Het bericht heeft ook op de FP gestaan, maar ik kan het niet meer vindenquote:
Oh was je nu niet thuis dan? Tot zo maar weer C4quote:
Mijn oplossing:quote:Op maandag 4 mei 2009 22:19 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Ik wil graag naar het museumplein morgen maar ik ben zo bang dat het zwaar gaat regenen.
Maar claw boys claw en wicked jazz sounds wil ik eigenlijk niet missen!!!
DILEMMA!!!!!
Nou, dan gįįt het regenen...big dealquote:Op maandag 4 mei 2009 22:19 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Ik wil graag naar het museumplein morgen maar ik ben zo bang dat het zwaar gaat regenen.
Maar claw boys claw en wicked jazz sounds wil ik eigenlijk niet missen!!!
DILEMMA!!!!!
Hoe kom je daar opeens weer op?quote:
Zie de TTquote:
Ohquote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 22:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh
Nou, ik heb slecht nieuws voor je
Dat zou een oplossing kunnen zijn, zou jij in de regen gaan staan dan?quote:Op maandag 4 mei 2009 22:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mijn oplossing:
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
Ik neem wel een grote plu mee, beetje wild om me heen zwaaien, heb ik sowieso de ruimte!quote:Op maandag 4 mei 2009 22:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, dan gįįt het regenen...big deal
quote:Op maandag 4 mei 2009 22:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh
Nou, ik heb slecht nieuws voor je
Welkom in Nederlandquote:Op maandag 4 mei 2009 22:45 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Dat zou een oplossing kunnen zijn, zou jij in de regen gaan staan dan?
Vannacht al regen, morgen een drassige modderige museumplein....
Ik wil gewoon chillen op een kleed met zon!
Je hebt nog zo'n 60 jaar te gaan johquote:
Oh dan valt het wel meequote:Op maandag 4 mei 2009 22:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je hebt nog zo'n 60 jaar te gaan joh
quote:Op maandag 4 mei 2009 22:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]Jamaa Jamaa.... Ik wil nog zoveel doen
[..]
Welkom in NederlandWeet je, als je echt iets wilt, gewoon erheen gaan
Ik ga elk jaar op vakantie in de wetenschap dat er minstens een paar pittige buien gaan vallen. Dus laarzen mee en lekker in de modder kunnen baggeren
Dat kan ik echt op héél véél dingen toepassen waar ik zin in hebquote:Op maandag 4 mei 2009 23:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb zin in appeltaart
Ik mis alleen de nodige ingrediėnten
Prima idee, en een verdeling voor tijdens het oefenenquote:Op maandag 4 mei 2009 23:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat kan ik echt op héél véél dingen toepassen waar ik zin in heb
Wij moeten trouwens binnenkort even een afspraak maken voor tijd en plaats.
Mediapark inderdaad, er zit een plattegrond bijquote:Op maandag 4 mei 2009 23:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Prima idee, en een verdeling voor tijdens het oefenen. Waar moeten we eigenlijk zijn? Op het Mediapark? De brief is bezorgd bij mijn moeder (had me opgegeven voordat ik wist dat ik hierheen zou verhuizen en zo zou ik de brief zeker krijgen) dus heb deze nog niet gelezen
Daar ben ik weer!quote:Op maandag 4 mei 2009 22:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Oh was je nu niet thuis dan? Tot zo maar weer C4
quote:Op maandag 4 mei 2009 23:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Kan trouwens nog leuk worden, die screening
"Hoe kennen jullie elkaar?"
-"Internet"
"Oh juist... hebben jullie elkaar al vaak ontmoet?"
-"Een keer eerder, hoezo?"
True thatquote:
Ja ik zat er ook al aan te denkenquote:Op maandag 4 mei 2009 23:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
-"Internet"
Dat zou echt gruwelijk lame zijn: in die camera loensen en dan roepen "de groeten aan de AKQ-SC, EINZ!"quote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 23:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
-"Internet"
Mooi tochquote:Op maandag 4 mei 2009 23:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat zou echt gruwelijk lame zijn: in die camera loensen en dan roepen "de groeten aan de AKQ-SC, EINZ!"
Makkiequote:We gaan eerst nog selectiedag doen he, dus er is nog helemaal niets zeker
quote:Op maandag 4 mei 2009 23:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat zou echt gruwelijk lame zijn: in die camera loensen en dan roepen "de groeten aan de AKQ-SC, EINZ!"
Precies...de perfecte reden om dįt dus niet te zeggenquote:Op maandag 4 mei 2009 23:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wedden dat je dan uit moet leggen wat je in hemelsnaam hebt gezegd.
quote:Op maandag 4 mei 2009 23:25 schreef Nembrionic het volgende:
Of wat dacht je ervan Tim?
"En hoe vaak hebben jullie elkaar al ontmoet dan?"
- "eeeh nou een half uur geleden voor het eerst."
* Tim kijkt naar mij
o-"Hoe heet jij eigenlijk in het echt, Nem?"
quote:Op maandag 4 mei 2009 23:25 schreef Nembrionic het volgende:
* Tim kijkt naar mij
Juist wel. Krijgen jullie vast extra zendtijd voor.quote:Op maandag 4 mei 2009 23:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Precies...de perfecte reden om dįt dus niet te zeggen
Ik wil een leuk TV-spel spelen, niet overkomen als een contactgestoord WoW-erquote:Op maandag 4 mei 2009 23:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Juist wel. Krijgen jullie vast extra zendtijd voor.
Hoi, wij zijn Nem en Tim. Wij houden van MaJo, C4 Etceteraquote:
Neem wat voorbeelden mee om te showen.quote:Op maandag 4 mei 2009 23:29 schreef Nembrionic het volgende:
Man wat een slecht idee
Ik denk dat het al genoeg interessante materie op gaat leveren als ik uit moet gaan leggen wat ik doe
quote:Op maandag 4 mei 2009 23:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoi, wij zijn Nem en Tim. Wij houden van MaJo, C4 Etcetera
AKQ2voor12meetquote:
En van vrouwen in het zwart.....quote:
Of het OP-plaatje op het T-shirt drukken.quote:Op maandag 4 mei 2009 23:28 schreef Etcetera het volgende:
Oplossing: tshirt met de tekst'Groeten aan de AKQSC'
Zo zie je maar weer, van je quizvrienden moet je het hebbenquote:
Ook van jou hoorquote:
Alleen maar omdat je op TV vereeuwigd wil worden als eeuwig 18 jaarquote:Op maandag 4 mei 2009 23:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Of het OP-plaatje op het T-shirt drukken.
"Nou ik zou met mijn vriendin komen, maar het is sinds gisteren uitquote:Op maandag 4 mei 2009 23:25 schreef Nembrionic het volgende:
* Tim kijkt naar mij
Mijn hobbies zijn C4 boetseren, MaJonaise maken, zwarte vrouwen, etcetera?quote:Op maandag 4 mei 2009 23:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ook van jou hoor. Maar LadyBlack is moeilijker onopvallend in een zin te verstoppen
Tsja, hoe gaan we Soempie namedroppen?quote:Op maandag 4 mei 2009 23:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mijn hobbies zijn C4 boetseren, MaJonaise maken, zwarte vrouwen, etcetera?
Whehequote:Op maandag 4 mei 2009 23:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
"Nou ik zou met mijn vriendin komen, maar het is sinds gisteren uit. Gelukkig vond ik deze zwerver op het station, toen kon ik alsnog meedoen
"
Dit gaan we winnen want ik dacht exact hetzelfdequote:Op maandag 4 mei 2009 23:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Tsja, hoe gaan we Soempie namedroppen?
quote:Op maandag 4 mei 2009 23:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 mei 2009 23:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gewoon, bijdrie geode antwoorden op een rij 'hey een soempie'quote:Op maandag 4 mei 2009 23:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Tsja, hoe gaan we Soempie namedroppen?
quote:Op maandag 4 mei 2009 23:39 schreef LadyBlack het volgende:
![]()
Heb net even teruggelezen, en vriend en ik hebben haast onophoudelijk dubbel gelegen![]()
Etcetera's 'gallige hoerige Ziggo' gaf wel het startsein![]()
Of alle antwoorden opschrijven maar zeggen dat je ze opzoekt. En dan bij vraag 12 geef je ineens alle antwoorden op een rijtje en zeg je: "Een sheep!"quote:Op maandag 4 mei 2009 23:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Gewoon, bijdrie geode antwoorden op een rij 'hey een soempie'
[..]nou is hun gedonder toch nog ergens goed voor
Dat is helemaal niet waar. Waarom denken jullie toch steeds dat ik daar zo blij mee ben?quote:Op maandag 4 mei 2009 23:35 schreef Nembrionic het volgende:
Alleen maar omdat je op TV vereeuwigd wil worden als eeuwig 18 jaar
Dus hij leest ook alle cadeausuggesties mee?quote:Op maandag 4 mei 2009 23:39 schreef LadyBlack het volgende:![]()
Heb net even teruggelezen, en vriend en ik hebben haast onophoudelijk dubbel gelegen![]()
Etcetera's 'gallige hoerige Ziggo' gaf wel het startsein![]()
Niet, maar je hapt zo lekker.quote:Op maandag 4 mei 2009 23:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet waar. Waarom denken jullie toch steeds dat ik daar zo blij mee ben?
quote:Op maandag 4 mei 2009 23:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Of alle antwoorden opschrijven maar zeggen dat je ze opzoekt. En dan bij vraag 12 geef je ineens alle antwoorden op een rijtje en zeg je: "Een sheep!"
Ja ja.quote:Op maandag 4 mei 2009 23:42 schreef Nembrionic het volgende:
Niet, maar je hapt zo lekker.
Zie je! Zie je!quote:
Dat zou wel een toffe actie zijnquote:Op maandag 4 mei 2009 23:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Of alle antwoorden opschrijven maar zeggen dat je ze opzoekt. En dan bij vraag 12 geef je ineens alle antwoorden op een rijtje en zeg je: "Een sheep!"
Nee! Die niet natuurlijk!quote:Op maandag 4 mei 2009 23:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dus hij leest ook alle cadeausuggesties mee?
Daar haal je DWDD wel meequote:
En vooral niets uitleggenquote:
"Goed... het antwoord op vraag 1 is x, 2 is y, 3 is (...) en het woord is bramenjampot. Zo, nou jij weer Astrid!"quote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 23:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
"Goed... het antwoord op vraag 1 is x, 2 is y, 3 is (...) en het woord is bramenjampot. Zo, nou jij weer Astrid!"
Dat zou wel ownage zijnquote:Op maandag 4 mei 2009 23:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Of de antwoorden eerst zo geven dat er al een woord staat op het moment dat je de letters kan gaan kopen
Whehehequote:Op maandag 4 mei 2009 23:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Of de antwoorden eerst zo geven dat er al een woord staat op het moment dat je de letters kan gaan kopen
Ja dat scheelt je 100 punten aan bonusquote:Op maandag 4 mei 2009 23:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik vind in een keer alle antwoorden geven eigenlijk een leukere stunt
quote:
Slaap zequote:Op maandag 4 mei 2009 23:56 schreef LadyBlack het volgende:
Jongens, veel plezier nog met de voorpret, ik ga lekker tukken![]()
Ik snap 'm nu pasquote:
Ja, toen ik zei dat Etcie een mooie OP had gemaakt.quote:Op maandag 4 mei 2009 23:44 schreef Nembrionic het volgende:
Zie je! Zie je!
Heb je er vaak opmerkingen over gehad dan, hier?
Fijnquote:Op maandag 4 mei 2009 23:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, toen ik zei dat Etcie een mooie OP had gemaakt.
Die is leuk, maar inderdaad die bonus.quote:Op maandag 4 mei 2009 23:57 schreef Nembrionic het volgende:
Ook 12 letters: lingoisbeter
quote:Op maandag 4 mei 2009 23:57 schreef Nembrionic het volgende:
Ook 12 letters: lingoisbeter
Trusten Etsiepetsiequote:
Is een keer gebeurd dacht ik.quote:
Truste LBquote:Op maandag 4 mei 2009 23:56 schreef LadyBlack het volgende:
Jongens, veel plezier nog met de voorpret, ik ga lekker tukken![]()
Weltrusten Etcie!quote:
En het kwam weer van jou, hč.quote:
Dat zou niet eens zo opvallen.quote:Oh, misschien kunnen we jou in de 12 letters verwerken
Hoe zit het met Een Tegen 100? Ben je er nog door gekomen?quote:Op maandag 4 mei 2009 23:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik vind in een keer alle antwoorden geven eigenlijk een leukere stunt
Kun je dat hard maken want ik weet echt nergens van ik geloof het niet zoquote:
*ril* *ril*quote:Alsof ik zo'n botoxkakmadam ben die niet naar haar leeftijd gevraagd wil worden. En ik heb zo'n hekel aan mensen die zich leuk en spontaan vinden en zich eeuwig jong voelen. Beetje het pittig-kort-kapsel-idee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |