Of het OP-plaatje op het T-shirt drukken.quote:Op maandag 4 mei 2009 23:28 schreef Etcetera het volgende:
Oplossing: tshirt met de tekst'Groeten aan de AKQSC'
Zo zie je maar weer, van je quizvrienden moet je het hebbenquote:
Ook van jou hoorquote:
Alleen maar omdat je op TV vereeuwigd wil worden als eeuwig 18 jaarquote:Op maandag 4 mei 2009 23:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Of het OP-plaatje op het T-shirt drukken.
"Nou ik zou met mijn vriendin komen, maar het is sinds gisteren uitquote:Op maandag 4 mei 2009 23:25 schreef Nembrionic het volgende:
Of wat dacht je ervan Tim?
"En hoe vaak hebben jullie elkaar al ontmoet dan?"
- "eeeh nou een half uur geleden voor het eerst."
* Tim kijkt naar mij
o-"Hoe heet jij eigenlijk in het echt, Nem?"
Mijn hobbies zijn C4 boetseren, MaJonaise maken, zwarte vrouwen, etcetera?quote:Op maandag 4 mei 2009 23:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ook van jou hoor. Maar LadyBlack is moeilijker onopvallend in een zin te verstoppen
Tsja, hoe gaan we Soempie namedroppen?quote:Op maandag 4 mei 2009 23:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mijn hobbies zijn C4 boetseren, MaJonaise maken, zwarte vrouwen, etcetera?
Whehequote:Op maandag 4 mei 2009 23:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
"Nou ik zou met mijn vriendin komen, maar het is sinds gisteren uit. Gelukkig vond ik deze zwerver op het station, toen kon ik alsnog meedoen
"
Dit gaan we winnen want ik dacht exact hetzelfdequote:Op maandag 4 mei 2009 23:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Tsja, hoe gaan we Soempie namedroppen?
quote:Op maandag 4 mei 2009 23:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 mei 2009 23:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gewoon, bijdrie geode antwoorden op een rij 'hey een soempie'quote:Op maandag 4 mei 2009 23:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Tsja, hoe gaan we Soempie namedroppen?
quote:Op maandag 4 mei 2009 23:39 schreef LadyBlack het volgende:
![]()
Heb net even teruggelezen, en vriend en ik hebben haast onophoudelijk dubbel gelegen![]()
Etcetera's 'gallige hoerige Ziggo' gaf wel het startsein![]()
Of alle antwoorden opschrijven maar zeggen dat je ze opzoekt. En dan bij vraag 12 geef je ineens alle antwoorden op een rijtje en zeg je: "Een sheep!"quote:Op maandag 4 mei 2009 23:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Gewoon, bijdrie geode antwoorden op een rij 'hey een soempie'
[..]nou is hun gedonder toch nog ergens goed voor
Dat is helemaal niet waar. Waarom denken jullie toch steeds dat ik daar zo blij mee ben?quote:Op maandag 4 mei 2009 23:35 schreef Nembrionic het volgende:
Alleen maar omdat je op TV vereeuwigd wil worden als eeuwig 18 jaar
Dus hij leest ook alle cadeausuggesties mee?quote:Op maandag 4 mei 2009 23:39 schreef LadyBlack het volgende:![]()
Heb net even teruggelezen, en vriend en ik hebben haast onophoudelijk dubbel gelegen![]()
Etcetera's 'gallige hoerige Ziggo' gaf wel het startsein![]()
Niet, maar je hapt zo lekker.quote:Op maandag 4 mei 2009 23:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet waar. Waarom denken jullie toch steeds dat ik daar zo blij mee ben?
quote:Op maandag 4 mei 2009 23:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Of alle antwoorden opschrijven maar zeggen dat je ze opzoekt. En dan bij vraag 12 geef je ineens alle antwoorden op een rijtje en zeg je: "Een sheep!"
Ja ja.quote:Op maandag 4 mei 2009 23:42 schreef Nembrionic het volgende:
Niet, maar je hapt zo lekker.
Zie je! Zie je!quote:
Dat zou wel een toffe actie zijnquote:Op maandag 4 mei 2009 23:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Of alle antwoorden opschrijven maar zeggen dat je ze opzoekt. En dan bij vraag 12 geef je ineens alle antwoorden op een rijtje en zeg je: "Een sheep!"
Nee! Die niet natuurlijk!quote:Op maandag 4 mei 2009 23:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dus hij leest ook alle cadeausuggesties mee?
Daar haal je DWDD wel meequote:
En vooral niets uitleggenquote:
"Goed... het antwoord op vraag 1 is x, 2 is y, 3 is (...) en het woord is bramenjampot. Zo, nou jij weer Astrid!"quote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 23:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
"Goed... het antwoord op vraag 1 is x, 2 is y, 3 is (...) en het woord is bramenjampot. Zo, nou jij weer Astrid!"
Dat zou wel ownage zijnquote:Op maandag 4 mei 2009 23:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Of de antwoorden eerst zo geven dat er al een woord staat op het moment dat je de letters kan gaan kopen
Whehehequote:Op maandag 4 mei 2009 23:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Of de antwoorden eerst zo geven dat er al een woord staat op het moment dat je de letters kan gaan kopen
Ja dat scheelt je 100 punten aan bonusquote:Op maandag 4 mei 2009 23:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik vind in een keer alle antwoorden geven eigenlijk een leukere stunt
quote:
Slaap zequote:Op maandag 4 mei 2009 23:56 schreef LadyBlack het volgende:
Jongens, veel plezier nog met de voorpret, ik ga lekker tukken![]()
Ik snap 'm nu pasquote:
Ja, toen ik zei dat Etcie een mooie OP had gemaakt.quote:Op maandag 4 mei 2009 23:44 schreef Nembrionic het volgende:
Zie je! Zie je!
Heb je er vaak opmerkingen over gehad dan, hier?
Fijnquote:Op maandag 4 mei 2009 23:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, toen ik zei dat Etcie een mooie OP had gemaakt.
Die is leuk, maar inderdaad die bonus.quote:Op maandag 4 mei 2009 23:57 schreef Nembrionic het volgende:
Ook 12 letters: lingoisbeter
quote:Op maandag 4 mei 2009 23:57 schreef Nembrionic het volgende:
Ook 12 letters: lingoisbeter
Trusten Etsiepetsiequote:
Is een keer gebeurd dacht ik.quote:
Truste LBquote:Op maandag 4 mei 2009 23:56 schreef LadyBlack het volgende:
Jongens, veel plezier nog met de voorpret, ik ga lekker tukken![]()
Weltrusten Etcie!quote:
En het kwam weer van jou, hč.quote:
Dat zou niet eens zo opvallen.quote:Oh, misschien kunnen we jou in de 12 letters verwerken
Hoe zit het met Een Tegen 100? Ben je er nog door gekomen?quote:Op maandag 4 mei 2009 23:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik vind in een keer alle antwoorden geven eigenlijk een leukere stunt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |