En ja, maar ik snap 'm niet?quote:Op zondag 26 april 2009 14:26 schreef wyccie het volgende:
Nem, heb je de Lotto al eens geprobeerd?
Ohquote:En fix de link in je lapo eens.
Jij hebt altijd het geluk een nieuw topic te mogen aanmaken. Hoeveel van de laatste twintig zijn van jou?quote:
Oh zoquote:Op zondag 26 april 2009 14:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jij hebt altijd het geluk een nieuw topic te mogen aanmaken. Hoeveel van de laatste twintig zijn van jou?
Zie TT!quote:Op zondag 26 april 2009 14:37 schreef wyccie het volgende:
Overigens is C4 ook een lucky bastard. Hij heeft er net zo veel als jij mogen openen zie ik.
Ik ben hier de Soempie aan het uithangen - procrastinaton.
quote:Wanhoop niet
hoe dat nu zit
daar kom je nooit achter
voor je gevoel tot je nek in de shit
je komt er niet uit
het lijkt niet te mogen
je wil alles liever
alles liever dan dit
maar ik zeg
wanhoop niet - wanhoop niet
straks is het allemaal weer anders
en misschien wel beter dan ooit
dus wanhoop niet - wanhoop nooit
jij bent de lul
dat gaat altijd zo blijven
dat is de prijs voor al je geklooi
en dan opeens
hoeft er maar dit te gebeuren
en alles is prachtig
het gaat geweldig en alles is zo mooi
ik zeg
dus wanhoop niet - wanhoop nooit
de ene dag king
de volgende kinkel
hoe hoger de top
hoe dieper het dal
zo ben je nergens
zo kom je overal
nu zit je stil
straks ben je niet meer te houden
zo gaat het leven
voor wie er alles van wil
dus wanhoop niet
wanhoop nooit
De Dijk - Wanhoop nietquote:Op zondag 26 april 2009 14:50 schreef wyccie het volgende:
Haha, waar is dat van?
Als mijn YouTube-lijstje uit is, ga ik aan de slag.
Wie tot z'n nek in de shit zit, moet z'n hoofd niet laten hangenquote:
quote:Op zondag 26 april 2009 14:58 schreef MaJo het volgende:
Nem, koopzondag is alleen de eerste van de maand in utrecht
Voor Fink in Rotterdam ja. Maar als jullie meewillen, dan ga ik ze wel even voor in Amsterdam bestellenquote:was je toevallig kaartjes voor fink aan het bestellen? Als je in amsterdam gaat willen marieke en ik wel meemaar kan ze ook zelf bestellen? Hoewel, mijn geld is alweer aardig op aan het raken
What? Hoe kan je hem nou niet verstaan? Je hebt de tekst voor je neusquote:
Utrecht is echt suf wat dat betreftquote:Op zondag 26 april 2009 15:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]Wat suf. Hier is het gewoon iedere zondag tegenwoordig. Mag ook wel in een grote stad vind ik.
[..]
Voor Fink in Rotterdam ja. Maar als jullie meewillen, dan ga ik ze wel even voor in Amsterdam bestellen
De laatste keer dat ik dat had heb ik een half uurtje gewacht. Ik kan me een klasgenootje herinneren die het ook had, en volgens hem was een kwartier later zijn lens weer ok.quote:Op zondag 26 april 2009 15:00 schreef MaJo het volgende:
Wyccie, hoe lang moet je de lenzen in de vloeistof laten voordat je ze weer in kunt doen? Ze zitten nu 2 uur te weken
Anders had ik alleen gegaan jaquote:Op zondag 26 april 2009 15:03 schreef MaJo het volgende:
Utrecht is echt suf wat dat betreft![]()
maar ben niet anders gewend
ah superwas je anders alleen gegaan?
Dat is snelquote:Op zondag 26 april 2009 15:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik dat had heb ik een half uurtje gewacht. Ik kan me een klasgenootje herinneren die het ook had, en volgens hem was een kwartier later zijn lens weer ok.
Dan lijkt me dit een stuk gezelligerquote:Op zondag 26 april 2009 15:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Anders had ik alleen gegaan ja
Ik zou met C gaan, maar die zit dan net een weekend in Hamburg. Met C is nu het plan opgevat om in Juni naar een weekend Nantes te rijden waar een festival aan de gang is waar ze dan ook spelen want hij wil ze wel heel graag zien.
De kaartjes zijn besteld
Succes ermee.quote:Op zondag 26 april 2009 15:09 schreef MaJo het volgende:
Dat is snelik ga maar eens een poging wagen. Update volgt
Dat wel natuurlijkquote:
Dat denk ik ookquote:ook wel een leuke club met z'n drieen denk ik
Beirut staat binnenkort ook weer ergens geloof ik.quote:nantes, tof. Is een nummer van beirut dus sowieso goedgekeurdwat treedt daar nog meer op dan? En wanneer is het?
Je vindt het wel een goed nummer dusquote:Op zondag 26 april 2009 15:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Succes ermee.
Ik ga nu maar echt aan de slag. Heb het liedje van De Dijk nu drie keer beluisterd, dat moet gaan lukken.
Hmmm rechterlens voelt nog wat hard aan maar de linker zit perfectquote:Op zondag 26 april 2009 15:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Succes ermee.
Ik ga nu maar echt aan de slag. Heb het liedje van De Dijk nu drie keer beluisterd, dat moet gaan lukken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |