Je hebt weer geluk!quote:Op zondag 17 mei 2009 21:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Shit ik moet Cobra voor zijn met topic vol maken!
Moet Mama MaJo weer ingrijpen?quote:Op zondag 17 mei 2009 21:49 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ga zo lekker m'n bed in en 'Lock Stock' kijken
Net weer een poging gedaan om in de akq mee te doen, maar zoals WG ook al zei, gelijk weer gezeik om niks, dus dat hoeft ook niet meer
Nee, zo erg niet, maar blijven doorzeuren over een puntje wat je wel of niet zou krijgen met 1 letter verschil in het antwoordquote:
Ah, heerlijk. De jeugd aan het werk in de AKQ.quote:Op zondag 17 mei 2009 21:53 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, zo erg niet, maar blijven doorzeuren over een puntje wat je wel of niet zou krijgen met 1 letter verschil in het antwoord
Ik probeer het af en toe nog wel eens, maar niet altijd succesvol.quote:Op zondag 17 mei 2009 21:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
een van de redenen waarom ik ook afgehaakt ben
Dat dus. Veel succes !!!!!quote:Op zondag 17 mei 2009 22:01 schreef LadyBlack het volgende:
Nog even voor de dames van de examenploeg:
Heel veel succes met de aftrap morgen!!!!!!!!!!!!!
En kom vooral hier napraten
Mogguh Yuriquote:
Ze moeten niet zeiken, vraagsteller beslist, klaarquote:Op zondag 17 mei 2009 21:53 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, zo erg niet, maar blijven doorzeuren over een puntje wat je wel of niet zou krijgen met 1 letter verschil in het antwoord
Daar ben ik blij om. Succes!quote:Op zondag 17 mei 2009 22:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ga nu ook mijn bed in enzo
Dankjewel voor alle succeswensen, dat geeft best een chill gevoel
Well done.quote:Op zondag 17 mei 2009 22:34 schreef Etcetera het volgende:
Algemene Kennis Quiz 1553
Ik heb maar een TR geplaatst
Gaat weer lekker dus in de AKQ.quote:Op zondag 17 mei 2009 22:34 schreef Etcetera het volgende:
Algemene Kennis Quiz 1553
Ik heb maar een TR geplaatst
Je naam goed schrijven is toch genoeg voor een 1.0?quote:Op zondag 17 mei 2009 22:40 schreef Soempie het volgende:
Ik heb even snel een verslag in elkaar gedraaid. Toch nog een kantje of 9.![]()
Als ik er maar een 0.5 voor haal.
Had ik niet van je verwacht inderdaad dat je deze zou aangeven.....quote:Op zondag 17 mei 2009 22:39 schreef Etcetera het volgende:
Wel heVind ik niet bepaald kunnen. En ik heb ruime internetgrenzen
quote:Op zondag 17 mei 2009 22:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je naam goed schrijven is toch genoeg voor een 1.0?
quote:Op zondag 17 mei 2009 22:42 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Had ik niet van je verwacht inderdaad dat je deze zou aangeven.....
Plaats ik hier ook maar een snor dan:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |