Ik heb ook het idee dat Heerenveen aan het langste eind gaat trekkenquote:Op zondag 17 mei 2009 19:55 schreef Whiteguy het volgende:
En we gaan verlengen in Rotterdam.
Mijn gok op wie de matchwinner gaat worden:
[ afbeelding ]
Ik kan italiaans, de volgende keer zal ik goed oplettenquote:Op zondag 17 mei 2009 19:51 schreef Etcetera het volgende:
Ja
Ik vroeg me of of die vent nou echt zegt wat er in de ondertiteling staat
Voorzover ik het kon verstaan klopte hetquote:Op zondag 17 mei 2009 19:59 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik kan italiaans, de volgende keer zal ik goed opletten
Het zal altijd lastig worden om 10+ mensen bij elkaar te krijgen, maar het is de moeite van het proberen waardquote:Op zondag 17 mei 2009 19:51 schreef Nesle het volgende:
En in de 'zomervakantie' een meet dan? Of is dat niet handig met allerlei mensen die op vakantie gaan etc
Ik zeg: doenquote:Op zondag 17 mei 2009 20:08 schreef TradeMarkie het volgende:
Vechtpartij bij traumahelikopter
Ik zeg wieken van de traumaheli laten draaien en dan die kutjochies optillen.
om vervolgens om 4 uur klaarwakker te zijn?quote:Op zondag 17 mei 2009 20:20 schreef iamredleader het volgende:
En met deze post gaan Tinuviel, Jair en iamredleader naar bed
Op zondagavond 20:20
snurkze allemaal en tot morgen
quote:Op zondag 17 mei 2009 20:20 schreef iamredleader het volgende:
En met deze post gaan Tinuviel, Jair en iamredleader naar bed
Op zondagavond 20:20
snurkze allemaal en tot morgen
En bij deze... uitgekomenquote:Op zondag 17 mei 2009 19:55 schreef Whiteguy het volgende:
En we gaan verlengen in Rotterdam.
Mijn gok op wie de matchwinner gaat worden:
[ afbeelding ]
En had je er ook geld op gezet?quote:
Top ideequote:Op zondag 17 mei 2009 20:10 schreef iamredleader het volgende:
Het is elke meet weer lastig, maar gelet op de successen en de mooie verhalen/quotes denk ik toch wel dat het moet lukken.
Eventueel, als alles past/schikt/lukt, zouden we een barbeque-meet bij huize iamredleader kunnen houden... hier een flink grasveld voor de deur, dus ruimte zat, en genoeg ruimte binnen voor aardig wat mensen
En mijn respect jeweetz!quote:Op zondag 17 mei 2009 20:47 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dat dan weer niet. Enige wat ik er nu mee win is kudo's
quote:Op zondag 17 mei 2009 20:08 schreef TradeMarkie het volgende:
Vechtpartij bij traumahelikopter
Ik zeg wieken van de traumaheli laten draaien en dan die kutjochies optillen.
quote:
Oh, ho ho! Ik pleur niet 9 knakworstjes op 1 bolletje.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat heeft ze met de laatste drie gedaan? 3 bolletjes met 9 knakworsten = 27 knakworsten, en er gaan er 10 in een blik
Ah, de "Taptoe".quote:Op zondag 17 mei 2009 20:41 schreef Etcetera het volgende:
Oh ja, het laatste nummer dat wwerd gedraaid vannacht toen we naar huis gingen: 'Wij goan noar huus' van Mooi Wark. Zat een zin in 'de tap is gesloten, wij naar de kloten'
quote:
Gratis rondje!? Zou ik ook nooit afslaan!quote:Op zondag 17 mei 2009 21:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]Was erg
We zouden al eerder naar huis, maar ja, het was gezellig, dus nog even gebleven. En toen we toen iets van hadden 'nu gaan we' werd de laatste ronde aangekondigd - en die was gratis
En dat sla je niet af natuurlijk
Golden Earring in de Simpsonsquote:
Laat sven wat sites blokkerenquote:Op zondag 17 mei 2009 21:23 schreef Soempie het volgende:
http://www.funnygames.nl/spel/bubbels_1.html
Ik ben verslaafd.
En ik moet nog steeds dat verslag maken.
Alvast sterkte morgenochtend dan, want vroeg gaat het niet worden dan gok ikquote:Op zondag 17 mei 2009 21:23 schreef Soempie het volgende:
http://www.funnygames.nl/spel/bubbels_1.html
Ik ben verslaafd.
En ik moet nog steeds dat verslag maken.
Kom, aan de slag!quote:
Als het FOK! maar niet is.quote:
Wat gaan jullie doen danquote:Op zondag 17 mei 2009 20:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Top idee![]()
Maar dan moet ik wel zorgen dat ik niet op "vakantie" ben naar de USA (met DiabloSam) of Afghanistan.
Pitt dreigt er wel eens meequote:
Ja, succes meiden!quote:
Red heeft aangegeven dat ik DiabloSam maar eens een week moet meenemen op cursus naar de USA. Lekker "werken" met VX gas. Zou goed voor hem zijn.quote:Op zondag 17 mei 2009 21:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Wat gaan jullie doen dan
Nes wat is je examennummer? Ik heb 99, dat vind ik tof want 9 is tofIk vraag me af of ze per school tellen of dat het landelijk gaat
Dan klopt het stripje wat ik laatst plaatste toch aardig.quote:Op zondag 17 mei 2009 21:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Pitt dreigt er wel eens meeHet is nog nooit nodig geweest gelukkig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |