Alsof ik MaJo hoor praten.quote:Op zondag 17 mei 2009 12:51 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga zo eerst eens even in bad met mijn nieuwe Lush spulletjes. Daarna een maskertje en een scrub.
Oh...wacht [ afbeelding ]
Lekker. Welke?quote:
Pizza Tonno van Ristorante is lekker.quote:
Ussanaquote:
Ja.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:19 schreef wyccie het volgende:
Zijn drie bolletjes met negen knakworstjes een maaltijd?
quote:Op zondag 17 mei 2009 17:23 schreef wyccie het volgende:
Tim, mag hongerstoppertje in je lijstje met coole woorden?
Het mag anders ook in mijn onuitputtelijke en legendarische lexicon.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:23 schreef wyccie het volgende:
Je kunt toch ook wel tussen de regels door lezen.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:25 schreef Etcetera het volgende:
Je hebt trouwens nergens ontkend dat je het niet bent wyccie
Maar zo'n blik heeft tien knakworstjes, en zo'n open blik kan ik toch helemaal niet goed bewaren?quote:Op zondag 17 mei 2009 17:26 schreef Soempie het volgende:
Ik denk dat een of een half broodje een hongerstoppertje zou zijn.
Wat heb je met het tiende knakworstje gedaan?quote:Op zondag 17 mei 2009 17:19 schreef wyccie het volgende:
Zijn drie bolletjes met negen knakworstjes een maaltijd?
quote:Op zondag 17 mei 2009 17:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je kunt toch ook wel tussen de regels door lezen.![]()
Speciaal voor Etcie: ik was niet op de meet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 mei 2009 17:27 schreef Ofyles2 het volgende:
Mijn idiolect is sowieso onnavolgbaar.
Maar jij bent nog in de groei. Ik groei de verkeerde kant op.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:31 schreef Nesle het volgende:
Ik eet zon blik ook wel eens helemaal op hoor wyccie, niks mis meeAls het maar niet te vaak gebeurt!
Laten vallen natuurlijk. Wat dacht jij dan?!?quote:Op zondag 17 mei 2009 17:33 schreef Soempie het volgende:
Wat heb je met het tiende knakworstje gedaan?![]()
Dat lijstje staat niet meer in mijn sig, gaat dus nietquote:Op zondag 17 mei 2009 17:23 schreef wyccie het volgende:
Wat heeft ze met de laatste drie gedaan? 3 bolletjes met 9 knakworsten = 27 knakworsten, en er gaan er 10 in een blikquote:Op zondag 17 mei 2009 17:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat heb je met het tiende knakworstje gedaan?![]()
Huh?quote:Op zondag 17 mei 2009 18:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat heeft ze met de laatste drie gedaan? 3 bolletjes met 9 knakworsten = 27 knakworsten, en er gaan er 10 in een blik
Scherp +1quote:Op zondag 17 mei 2009 18:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat heeft ze met de laatste drie gedaan? 3 bolletjes met 9 knakworsten = 27 knakworsten, en er gaan er 10 in een blik
Stoer ook dat ze dat gewoon doen.quote:
Dit is wel echt waarquote:Op zondag 17 mei 2009 14:24 schreef Soempie het volgende:
Het voelt wel heel gek om, als je niet geweest bent, na een meeting in het topic te komen.
Beetje een buitenstaander gevoel.
Ben je close dan met je Ex dat ie op de verjaarden van je vriend komt?quote:Op zondag 17 mei 2009 19:16 schreef LadyBlack het volgende:
Mn vriend heeft gisteren een sjoelbak gekregenvan mijn ex
Echt bizar, hij had niet laten weten of ie zou komen of niet, dus niet op gerekend, maar toen kwam er een taxi voorrijden en hij komt er uitstappen met die bak. Toen had het precies zoals ie het graag heeft: alle ogen op zich gericht en iedereen uitgelaten over zn cadeauMaar wel tof dat we nu een sjoelbak hebben
![]()
Wat dan? Is dat nu op tv? Waar??quote:Op zondag 17 mei 2009 19:30 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind Extreme Home Makeover leukDe verbouwingen zijn volgens Nederlandse standaarden écht absurd trouwens
![]()
Net 5quote:
Volgende keer dus gewoon komenquote:
Ja, en je matras geef je niet weg als je dan op de bank moet slapenquote:Op zondag 17 mei 2009 19:41 schreef Etcetera het volgende:
En ik snap ook nooit echt dat mensen van hun huis zo'n zootje kunnen makenAls iets stuk is, repareer je het toch
Oh had ze dat gedaan?quote:Op zondag 17 mei 2009 19:44 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, en je matras geef je niet weg als je dan op de bank moet slapen
Uiteraardquote:Anyway, reclame
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |